Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er zijn een hoop mensen die de band die we hier met elkaar hebben ook niet begrijpen merk ik. Familie en vrienden die dichtbij ons staan snappen het juist weer wel.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Als jullie iets zeggen neem ik dat ook veel sneller aan dan wanneer meiden hier op het forum dat doen die ik minder goed ken. Dan denk ik nog wel eens "je leuk, maar jij kent mij niet". Maar jullie kennen me wel en ik ken jullie, dus dan is het toch anders. Meer zoals wanneer idd een vriendin iets zou zeggen.

Geplaatst

We hebben een combi meisje-meisje, en combi meisje-jongen en een enkele meisjesnaam. Het kan dus alle kanten nog op. Maar de combi jongen-meisje is wel heel lief :-)))))

Geplaatst

Haha nee hoor, ik denk zelf dat het er eentje is. Wauw, dat ik dat al hardop durf te zeggen,...ik ga met het uur vooruit hier LOL

Geplaatst

Weer allemaal superleuke foto's voorbij zien komen, helemaal super, Fiene en Ruben zijn de zonnetjes van de dag! Fren, je hebt de allerleukste 2 van Fiene op fb gezet zag ik goeie zet ; -)

Vandaag een nieuwe fiets uitgezocht, eerst wilde ik een tweedehandsje aanschaffen voor een euri of 200 ( omdat ik dat geld ongeveer verdiend had op die middag met lessen voor iemand die ziek was) maar C heeft me overgehaald, fiets gewoon heel veel en doe er alles mee, dus gewoon een goeie fiets aanschaft voor rond de 750, zowaar weer helemaal blij ; -) bedacht me ook dat die gestolen fiets eigenlijk op een aantal onderdelen versleten was....de frustratie is een beetje gezakt, hoop dat die junk die er mee van door is ook een fijne dag had vandaag... je wilt niet weten wat voor plekken er in Haarlem zijn waar gestolen fietsen gedeald worden....alles afgeweest, maar zoveel ellende ook weer gezien dat ik me bedacht het niet eens te willen weten. Wat een triestheid..

even wat vrolijkers, Henne goeie stap, en wat fijn om te lezen dat je je wat geruster begint te voelen, je werkt er zo hard voor, fijn dat je die uitdaging met verf wel ziet zitten!! Helemaal top ; -)

Lekker gefietst vandaag met de mtb en nu voor de buis voetbal. Zowaar relaxed om naar te kijken ; -) Hoe vaak zal je dit schrijven ; -))) IEdereen fijn avondje

Laika wat super om te lezen dat het goed met jullie gaat! Wat heb je toch een schattig mannetje ; -)

xxx

Geplaatst

Jongen-meisje Henne!!! Aanrader!

Ik wou nog even zeggen over de bollen: ik heb toen ook afgebouwd, had jij me dat niet aangeraden? Ik geloof niet dat als het goed zit en je stopt met de bollen dat dat een miskraam kan veroorzaken in dit stadium, echt niet.

Laika heeft me toen ook een hart onder de riem gestoken, precies op tijd, omdat ik ook wat gekleurde afscheiding had (nog bedankt Laika) , ik dacht dat het klaar was maar de volgende dag toch een positieve test en de afscheiding is lang gebleven, eigenlijk steeds wel. Alleen niet rozig maar dat gelige. Lekker verhaal weer.

Fren leuk hoor die worteltjes! Wat heeft je doen besluiten al te beginnen? Ik zit nog een paar weken te wachten tot echt 4 maanden, heel braaf...

Vandaag kinderfeestje van de oudste... ben gesloopt...

Geplaatst

Goed zo Eef, welke is het geworden? Toen ik dagelijks naar m'n werk fietste heb ik m'n bakkie dat dat ik al vanaf m'n 14e had ook ingewisseld, wat verademing. Lekker meer versnellingen, beter zadel, geen geklooi meer met een dynamo. Nog steeds blij mee, al fiets ik nu weinig.

En dat schilderen gaan we zeke doen, ik heb zelf al wel eens een poging gewaagd maar het wordt nooit zoals ik wil of me voorstel. Mis ook techniek. Dus die uitdaging ga ik heel graag aan. En het lijkt me sowieso erg gezellig.

Lieverds ik ga slapen. Weltrusten!

xxx

Geplaatst

Zal van de week een fotootje plaatsen, het is een merida geworden ( de trek is gestolen) was een beetje kiezen tussen een giant of de merida, maar helemaal blij met het comfort, mag m woensdag halen en kreeg een leenfiets mee, aardige mensen met zaak vlak bij ons in de buurt, wordt nu tip top gemaakt ; -)

slaap lekker Henne en lieve d&d meiden!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4159[/ATTACH]Hier als alsluiter van vandaag een lieve groet en knuffel van onze altijd vrolijke brokkenpiloot.

Geplaatst

Wat een heerlijk mannetje, en Fiene ook trouwens :clap2:

Geplaatst

Hoi meiden,

Henne wat ben ik blij te lezen dat je meer vertrouwen hebt!ik zou denk ik ook stoppen en als je dat toch te eng vind dan een paar dagen nog 1x per dag, maar wZt ben ik blij met je berichten, toppertje!! En wat lief van je moeder!M

Fren wat een geweldige foto 's en dan op die Hoedenplank, wat inventief! Leuk joh due eerste al, wennen aan smaak en structuur.

San en de brokkenpiloot, Wel een die áltijd lacht!

Kaartje wat fijn dat jij je weer de oude voelt!leuke foto op fb!

Eef wT heerlijk een nieuwe luxe fiets, groot gelijk dat je voor een nieuwe bent gegaan, jij gebruikt 'm toch ook enorm veel?

Huer alles goed, verjaardag was gezellig, Imke heeft zich prima vermaakt, veel gespeeld ,er kindjes, de jongstecwas 4 maar dat makte niet uit. Ze ligt inmiddels uitgeteld in bed.

toen de meest visite weg was ging het over baarmoeder gezocht, nou lieve meiden, niet allen wij waren ontdaan, ook de "niet medische malle molen mensen "...

Geplaatst

Dames, ben weer thuis.

Het was gezellig, leuk gebowld en het steengrillen ( de iPad maakt er idd steendrukken van) was lekker maar ook een beetje veel. Heb n een heel opgeblazen en harde buik.

Zijn naar huis gelopen, want hadden beide geen zin om een half tot 40 minuten te wachten op de taxi. Dus half uurtje lekker buiten gelopen.

HenNe, ben blij dat je weer wat krachtiger klinkt en ook met ietwat meer vertrouwen! Ik zei net onder t teruglopen dat ik redelijk veel aan het winden laten ben, had ik de vorige maand toen ik zwanger was met de IVF ook. Zou toch wel helemaal een bak zijn, Hahahaha.

BaBeth, fijn da de verjaardag geslaagd was!

Fren, leuke foto's en super bedachT, luiers wisselen op de hoedenplank! Zat al te kijken of ik de bocht herkende, maar nee, hihihihi.

SaN, wat is r toch een lekker ding! Die gaat nog veel harten breken later, hihihihi. Leuk om hem de 23e live te zien! Klopt idd dat jij flinke bloedingen hebt gehAd, maar ik durfde henne niet nog meer aNgst aan te jagen. Maar het was niet mijn bedoeling om zout in je oen wond te gooien, dus een knuffel voor jou! Over 3 weekjes krijg je m echt!

Klaarte, jullie ook een leuke dag gehad bij beeld en geluid en lekker etentje! Zo hoort t ook!

Eef, nieuwe fiets! Gaaf! Zeker als,je er zoveel meedoet, dan kun je er beter eentje van goeie kwaliteit hebben. Hoop dat degene die je fiets heeft gestolen niet lang van je fietspad genieten en er doorheen zak ;-)

EN toen was ik het kwijt.

Ga naa bed e zie jullie morgen!

xxxxx

Geplaatst

Goeiemorgen!

Dat gebeurt niet vaak dat ik de dag open... en dat op zondag. Maar ja, om 4 uur wakker van een kotsende kat, om kwart over 5 wilde hij naar buiten, om 6 uur werd ik weer wakker en kon niet meer slapen, had honger dus ben maar opgestaan. Twijfel nu of ik weer zal gaan proberen te slapen want als ik net lig kan er wel eens iemand anders honger krijgen...

Goh wat hadden we geluk gister met het zonnige feestje in de speeltuin: nu alleen maar regen! Wordt een dag rustig aan doen... tot later!

Geplaatst

Caro die van ons heeft net gegeten. Half 7 was het vandaag, onze levende wekker ;)

Ze zeggen dat het vanmiddag beter wordt met het weer, dus ik blijf hopen. Hebben een verjaardag vanmiddag met veel kindjes bij elkaar dus dan is buitenspelen in de tuin wel een must bijna......

Viert je vriendin het kinderfeestje de 23e?? Of doet ze het toch eerder of later???

Tool die knuffel wil ik echt hebben!!!!!! Weet dat je geen zout gestrooid heb hoor. Maar dacht juist dat het positief was, veel bloed en toch gezonde knul!!! Lekker wandelingetje gemaakt dus, heerlijk geslapen daardoor?? Of had je last van teveel eten??

Geplaatst

Hi lieve meiden, hier ook al vroeg wakker hoor, maar geprobeerd nog wat te slapen. Werd alleen steeds misselijker dus nu eerst maar en ontbijtje. Heb bagger geslapen haha, maar dat is niet zo erg. Voel me wel oke, begin te durven denken 'ik ben zwanger' en dan begint er heel, heel diep van binnen een klein warm en licht vlammetje te branden :-)

Ik moet trouwens echt nog even zeggen dat D&D kindjes toch allemaal supermooie, leuke kindjes zijn. Weet niet of dat toeval is ;-p maar het is wel zo hihi.

Gisteren Miki nog 'gesproken', ze probeert een deze dagen een update te posten, het gaat steeds beter.

Vraag aan alle creatievelingen. Mijn schoonzusje en zwager, die een jaar geleden plotseling uit elkaar gingen, zijn weer bij elkaar en gaan trouwen! Nu lijkt het me leuk om dan met de kinderen iets voor ze te maken. Vind het alleen een beetje moeilijk wat. De kids zijn 3, 5 en 8. Ze houden wel van knutselen en tekenen, maar zijn niet heel erg geduldig of pietjes precie. Het is altijd wel 'snel klaar en grote stappen snel thuis' zeg maar. Ik zat te denken aan drie kleine canvas doekjes en ze die laten beschilderen. Of een mooie foto van hun drieën op een groter doek over te tekenen en ze dat 'in te laten kleuren'. Of iets met een hart... Bijvoorbeeld vier kleine doekjes tegen elkaar leggen en daar een hart op tekenen en ze het dan af te laten maken met verf, vloeipapier oid.... Eef? Tool? Iemand nog leuke ideeën? Het moet een beetje stoer en modern zijn, vooral niet lievig. Tool die koeienkop, dat was allemaal gewoon pakpapier ed toch? Misschien kan ik daar wel iets mee. Ze stukjes laten scheuren en er samen op canvas een soort mozaïek in hartvorm van laten maken. Dat gaat vrij snel, hoeft niet heel erg netjes...en als het dan 'droog' is kunnen we er desnoods met verf nog iets overheen doen, hun namen, of de datum... Hmm, ja dat is misschien wel wat?

Hier regent het ook, dus ik kruip zo nog lekker even terug in bed.

Geplaatst

Henne dat kleine, warme vlammetje wordt hopelijk straks een inferno van binnen!!!!!!!

Mooi idee dat knutselen. Hopelijk is er iemand die je een creatief idee aan kan dragen.

slaap nog even lekker!!

En idd alle D&D kindjes zijn allemaal zo mooi en leuk. Dus bereid je maar voor op je eigen mooie kindje(s)!!

Geplaatst

Ja tuurlijk is er zat te bedenken;-) voor de kleinsten is het wat vrijer werken, de oudste kan echt iets moois maken ;) met die kleinsten lukte het prima op een doekje of doek met favo kleuren ( niet teveel keuze geven) te verven te rollen en weet dan dat ze bv bij v&d kinderrollertjes hebben met streep of blokmotief ook vinden ze die grote schoonmaaksponsen met rafels fantastisch...de ene keer was dat voldoende de andere keer heb ik er na met elkaar figuurtjes uitgezocht en er op gezet. Hangt nu nog ;) de oudste kan je van alles voor bedenken maar het leukste is een ow waar hij helemaal voor warm loopt, dat is zo verschillend per kind, wat ik zou doen is een lijstje maken met uitleg er bij van een aantal mogelijkheden en dan kijken waar ie van gaat glimmen...heel leuk vonden de kinderen van t atelier om een eigen foto op de compu te vergroten en in sterk contrast uit te printen, dan alle onderdelen die je krijgt omcircelen en uitknippen en op schilderij leggen en omcircelen. Dan zien ze gelijk alle verhoudingen en dan aansprekende contrasterende kleuren gebruiken om de vormen in te kleuren en dan heb je dus een heel eigen en hip zelfportret vonden ze superleuk! Je kan dat dan natuurlijk ook doen met foto gezin. Vooral met elkaar vormen en kleuren kiezen ( daar zijn hele goeie websites voor btw voor goede kleurencombi's) hoe klein of groot je het maakt...kinderen houden heel erg van groot ;-) eindresultaat is een eigen uniek abstract werk. Enige wat jij doet is ze sturen en de juiste dingen klaarleggen en vooral bij de kleintjes een kamer gebruiken die je afplakt en die dicht blijft. Aan heteinde naar de douche tillen want ze zitten onder met name die van drie;-) ten overvloede: oude kleren.... Verder vinden de meeste klei en speksteen ook helemaal super ;-) als je meer ideetjes wilt er zijn er nog wel een paar bv associeren en dan niet realistisch iets maken maar dingen diloor elkaar gooien dan wordt t echt abstract. Zo hangt er in t atelier een tekening an een hoofd met direct er op 2 ballerina schoentjes, dat meisje houdt van dansen ;) je kunt ipv verf ook kiezen voor oliekrijt trouwens, iets minder chaos misschien ;-) vooral heel veel foto's maken want het is echt geweldig. Heel belangrijk niets uitspreken in trant van dat is niet mooi....wil je anders dat proberen....hoe meer ze op hun eigen gevoel af gaan hoe vrijer het werk wordt, soms best moeilijk maar voor de kinderen heel belangrijk.het enige wat je subtiel kunt beinvloeden echt is door niet alle kleuren klaar te leggen ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden