Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden ben thuis. Hapto was weer ff veel praten. Volgende keer 5 december gaan we ontspannen.

Merk met praten dat ik dat wel erg nodig heb.

Nu ff spelletje spelen en naar bed.

Dikke knuffel allemaal

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Es, gecondoleerd met het overlijden van je oma.

Hier doodmoe, nergens nog puf voor. Heb eeecht slaap nodig. Truste allemaal

Geplaatst

Lieve Esther, gecondoleerd met het overlijden van je lieve oma. Het is altijd verdrietig iemand te moeten missen waar je veel om geeft. X!

Geplaatst

Es, gecondoleerd! Je had het al verwacht, maar nu is het toch opeens definitief. Wel fijn dat je nog een goed gesprek met haar hebt gehad pas. Sterkte voor jou en je familie.

Ruby, fijn gevoel dus overgehouden aan afspraak? Klinkt in ieder geval als het fijn was.

Ivfsh, bijna de overgang naar je nieuwe baan. Spannend! Hoop dat je flink tijd overhoudt doordat je nieuwe werk zo dichtbij is. Allemaal thuis die je lekker thuis kunt besteden.

Henne, tevreden dus over je behangetje. Nu lekker de rest gaan inrichten. Mogen we niet alvast een foto van het behangetje zien? De making off zeg maar? hihi

Welterusten allemaal!

Geplaatst

Kaartje nu ik jou zie hier: na hoe lang moeten de pilletjes van de kat gaan werken? Zijn nu ruim 2 weken bezig en ik (of P) zit nog steeds elke ochtend rond 5 uur beneden voor meneer...

Geplaatst

Nee helaas ook niet in verwijderde items. Ik dacht dat ik niet alles aangevinkt had.

Balen Caro van je kat. Zo sneu voor hem en jullie natuurlijk.

Die van ons mauwt ook heel erg, dat wil zeggen als ze haar pilletje niet elke week krijgt. Nu is het zo dat ze mede daardoor melkkliertumortjes heeft ontwikkeld zowel rechts als links. We hebben besloten dat we hier niks aan gaan laten doen gezien haar leeftijd bijna 12 jaar en haar al aanwezige hartkwaal waarvoor ze ook al meds voor heeft en de zwaarte van de ingreep. In 80% van de gevallen is het kwaadaardig en bij ontdekken al uitgezaaid. Aangezien dan bijde melklijsten verwijderd zullen moeten worden en dat in 2 operaties zou moeten. Nu maar hopen dat het niet snel groeid en ze nog even meekan!! Zolang ze er geen last van lijkt te hebben huppelt en kroelt ze hier nog vrolijk rond.

Henne je hebt er dus wat aan gehad gisteravond, heeft de ontspanning doorgewerkt vanacht??

Es hoe is het met jou, heb jij een beetje kunnen slapen in deze verdrietige tijd?

Ruby het heeft dus nu al effect, volgende keer ontspannen. Dat is vast iets wat heel moeilijk zal zijn in het begin. Top dat je er nu al veel aan hebt.

Ivfsh spannend hoor. Nog paar daagjes en dan bij je nieuwe werk starten!!!!

Hier niet zo veel te melden, lekker met jongetje bezig en in huis aan het rommelen. Regelmatig golven van verdriet die er uitkomen, wat natuurlijk goed is, maar soms ook erg vermoeiend. Gisteravond met zijn drietjes nog even lekker gewandeld en echt goed geslapen vanacht. Dat doet deugt moet ik zeggen.

Geplaatst

Caro, dat varieert. Bij de meeste katten zie je vrij snel effect. Het is belangrijk om na drie weken de schildklierwaarde weer te laten controleren om te zien of de dosering bijgesteld moet worden. Het miauwen kan ook nog dementie zijn. Ik zou eerst de schildklier reguleren.

Nu gauw naar mijn werk. Loop achter op schema. Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Oei wat slaat het geheugenverlies hier toe zeg, uurtje geleden in bed op de foon bijgelezen en nu alles al kwijt :happy2: Zal ik iedereen dan maar gewoon een goeie dag toewensen ;-) ?

Iemand vroeg naar de ontspanning.....eerste helft vd nacht juist slecht geslapen en veel harde buiken. Misschien reactie op de oefeningen/ontspanning? Tweede helft vrij lang achter elkaar geslapen, veel gedroomd. Nog steeds wat last van darmen (Fren hoe is het bij jullie?!) en snotjeverkouden aan het worden. Maar....het is woensdag dus weer een weekje erbij, alle reden om blij te zijn!

Geplaatst

Heerlijk die woensdagen, weer een mooi nieuw plaatje!

Kaartje de dierenarts zei dat we na 4 weken moesten terugkomen, dat is volgende week maandag volgens mij. Probleem wordt nu ook waar stoppen we het in want het lijkt er op dat ie het door heeft. Eerste dagen probleemloos in een bolletje leverworst, toen over naar een stukje kaas en een enkele keer lukt het is zijn gewone eten maar meestal niet. We denken ook wel eens dat hij het dan op heeft maar dan ligt het er nog. wat dat betreft is meds bij een hond stukken makkelijker, eigenwijze katten!

Hier een grauwe ochtend na het heerlijke weer van gistermiddag, jammer. Nou ja, we zien wel, de oudste wil vanmiddag naar de winkels om een cadeautje te kopen voor het meisje uit haar klas die ze met surprise heeft, is de eerste keer dus wel spannend. Maar ik heb eigenlijk geen zin om met haar nu naar een speelgoedwinkel te gaan... er liggen dingen die ze heel leuk vindt maar nog niet gezien heeft en dat wil ik nog even zo houden... Misschien even naar Blokker, daar hebben ze ook speelgoed.

Zo eerst maar eens even twee apen terug naar bed en douchen en de winterjas van de oudste in de was gooien. Lekker slim, heb ik laten liggen en dacht gister wat is het ineens koud! Ik draag zelf mijn winterjas nog niet namelijk...

Geplaatst

Es, gecondoleerd met het verlies van je lieve Oma,

Fren, fijn weer beter, slim om niet gelijk af te spreken, effe herstellen zelf ook, maar dat zal wel een leuke date worden met de kleine E en F, wel foto ; -)

hier langzame start van de woensdag, even relaxen ; -)

Geplaatst

Ja surprises, voor het eerst in groep 5 maar ze zit nog helemaal in de Sint hoor! (Had ik niet meer verwacht eigenlijk) Heb verteld dat surprises voor grote kinderen en volwassenen is... Maar dat het naast elkaar kan bestaan, met schoen zetten (vanavond weer) en pakjesavond.

Geplaatst

San, jij besteld je kaarten bij Gr.eetz?

Misschien eens kijken bij K.aartw.ereld. Daar doe ik het altijd, en ik heb nog nooit problemen gehad.

Het enige dat bij ons mis ging is het post agentschap. Ik heb meerdere pakjes gestuurd vanaf hetzelfde postagentschap, en die zijn gewoon nooit aangekomen. Gelukkig zitten ze er nu niet meer. Was in de c.1000 zo'n agentschapje. Maar het stomme is, dat ik er toch telkens weer heen ging....

Geplaatst

He meiden,

Net te horen gekregen dat ik tussen kerst en nieuwjaar vrij ben. Helaas A niet, maar dan kan ik weer eens een keertje met hem mee.

Verder erg druk op het werk. En wel gemerkt dat mijn lichaam steeds stress opkropt en ik me daar dus niet lekker bij voel. Is een rare gewaarwording om zo met jezelf voelend bezig te zijn.

TEgenwoordig zijn er niet meer gewone postkantoortjes. Ik stuurde via mijn werk nog wel eens iets op. Kwam ook niet aan. Dus ja ik ga meestal naar het bussiness centre of het thuiskantoor om de post op de bus te doen. En vanaf deze week zijn de kerstzegels er ook weer. Nog ff kopen.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Ik heb eerder ook nooit problemen met greet.z gehad en verstuur er veel mee. Heb een nette mail teruggehad met excuses en ze hebben hem opnieuw geprint en als het goed is krijg ik deze morgen. Het ligt echt aan de postbezorging van tegenwoordig, ik hoor het van veel mensen om me heen, vooral dat het niet aankomt. Waar blijft dat dan?? ze gooien dingen toch niet gewoon "weg" zou je denken??

Ruby lekker vrij tussen kerst en nieuw!! Heerlijk, je kan ook lekker die tijd aan jezelf en slaap inhalen besteden??

Henne weer een weekje verder op je ticker!!! Fijn dat de 2e behangpoging gelukt is. Nu lekker gaan inrichten en vaak in het kamertje zitten dagdromen. Dat heb ik veel gedaan in mijn schommelstoel!!

Vanmorgen met R naar werk geweest. zit in de sint en kerst organisatie dagen. Samen met nog 2 collega's de inkopen voor de sint gedaan en de checklist afgewerkt van wat er nog moest gebeuren. Dat is bijna rond allemaal, heerlijk en lekker op tijd. R ligt nu lekker te slapen en ik zit er aan te denken om ook even een uurtje plat te gaan. Vanavond een lady's night in de bios met vriendin. Hopelijk lukt het me om wakker te blijven, tegenwoordig liggen we om 22 uur al op bed van vermoeidheid.

Geplaatst

Ruby dat had ik door hapto heel sterk: opeens dat besef van wat stress ed met je lijf doet. Maar ook bijvoorbeeld bepaalde mensen (mijn baas had een heeeeele slechte uitwerking), situaties (teveel geluiden) etc. Je kunt niet alles ontwijken of veranderen maar ik vond het zelf al een enorme vooruitgang om de oorzaak van bepaalde fysieke dingen terug te kunnen vinden in gebeurtenissen van de dag e.d. En dan natuurlijk om te leren hoe je die slechte invloeden buiten kunt houden, je eigen ruimte en energie bij je houden.

San, ik sta nu al regelmatig in het kamertje, me voor te stellen hoe het wordt en een beetje te dagdromen. Enige nadeel is dat het er nogal koud is hihi. Als het af is misschien zachtjes de verwarming aan zetten voor deze mijmer momenten ;-)

Net in m'n eentje in een deuk gelegen. Had online een trui besteld en kennelijk niet goed opgelet....kreeg maat 50 thuis bezorgd!! Dat ga ik zelfs met de dikste buik nog niet passen hihi. Ruilen dus maar.

Geplaatst

hahahaha Henne, wat een bak...

Ruby, fij dat je er nu al zoveel baat bij hebt. en dan over een weekje beginnen aan het ontspannen! mooi! lekker dat je tussen Kerst en oud/nieuwjaar vrij bent van werk! hier moet er gewoon doorgewerkt worden (had ik maar beter met mijn verlofdagen moeten omgaan, hahahahaha).

Simba, ook grappig wat S. op dit moment doet, met warm/koud blazen, hihihi.

boh, ik voel hier de kou gewoon door het dak naar beneden komen. Dat betekent dus dat de verwarming weer eens een keertje is uitgeslagen...altijd wanneer ik alleen thuis ben, nooit wanneer A. hier is...stom ding...ga m maar snel weer aanzetten, want moet nog effe verder doorwerken thuis...

Geplaatst

Goedemorgen meiden, even wat van me laten horen ;)

Babeth, wat een onzekerheid allemaal zeg! Bah! Zaterdag gaje weer voor een echo? Ik hoop zo dat ze er zo naast zaten met de vorige echo!Ik ga duimen draaien voor je. Hou je haaks.

Esther, gecondoleerd met je oma. Sterkte meis! En bijna 37weken, rustig aan he lieverd?

Henne, al ruim 29 weken, Toppie! Wel met ups en downs, maargelukkig doet koekie het goed. En het kamertje gaat ook al opschieten, spannendallemaal!

Syl, jij IUI gehad las ik. Dus spannende tijd. Ik hoop zodat het nu raak is. Ook voor jou ga ik duimen draaien. Toi toi toi

Fren, gelukkig weer aan het opknappen. En wat een plaatje jullieF!

Hier gaat het wel oke! Een paar weken geleden ging het eenstuk minder, slecht slapen wat me enorm op brak. Maar nu ik weer wat beterslaap voel ik me gelukkig weer wat beter. Op werk is het nu enorm druk, dusgenoeg afleiding , ik ben sávonds wel op, maar deze drukke tijd op werk heefttoch altijd wel wat.

De tekst voor de Libelle is klaar, en de foto’s zijn ook algemaakt. Hier en daar moest er nog wel wat aangepast worden aan de tekst, maarhet is geworden zoals de bedoeling was. Er worden 10 data’s beschreven ik kortetaal. Ik ben erg benieuwd hoe het er uit ziet als het helemaal klaar is. Ook ben ik erg benieuwd naar de reacties, envooral van de mensen die het nog niet weten.

Het weer ziet er goed uit vandaag, strak blauwe lucht.Vandaag maar eens de tuin winterklaar maken. En vanmiddag behang bestellen voorhet voor kamertje.

Meiden, iedereen een mooie dag vandaag, en een dikke knuffelvoor alle kindjes.

Liefs Guus

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden