Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mogge! Daar zijn we weer....samen en toch alleen zoals Tool zo mooi zegt. Oftewel: nog steeds niks.

Blij weer je 'Kalimera' te lezen Tool. En idd vandaag nog uitzieken, weekend wel goed oppassen met de kou hè!

Fren, ik had van Mik een lijstje met allemaal sites maar kan m niet meer vinden! Ga nog even zoeken.

Ruby wel last toch vandaag dus. Heb je arn.ica korreltjes in huis? Die zouden nu misschien wel goed helpen.

Miki hoe is het met Binkie? En met jezelf?

Ceeke, Babeth, veel succes vandaag!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goeiemorgen!

Tja henne, niks aan te doen, lekker een rondje door de buurt waggelen straks?

Tool goed van je te horen! Inderdaad mooi dat je net beter bent voor de carnaval. Ja de oudste heeft vanmiddag zelfs optocht en heeft met een vriendinnetje tientallen snoepjes en lollies op papiertjes geplakt met een tekst om uit te delen. Ze hadden ook nog een spandoek gemaakt maar vanmorgen zeiden ze dat ze nog geen stokken hadden om het aan vast te maken en dat eigenlijk het kleine zusje het verpest had. Heb dus maar geadviseerd om het niet mee te nemen.

Ze vindt er niet veel aan maar dat komt door ons natuurlijk omdat wij zeggen dat we er niks aan vinden vooral P vindt het helemaal niks... maar ze is wel blij dat ze vakantie heeft!

Geplaatst

Oh ruby, das balen dat je zoveel last hebt. Zal ook een reactie zijn op je val, dan span je toch alles aan en nu alles stijf. Mss helpen de ar.ni.cakorrels die henne beschrijft?

Geplaatst

Hihihi caro, ja die vakantie is ook t leukste, lol. Ik vond en vind carnaval nog steeds geweldig al vinden mijn ouders, m.n. m mijn vader er niets aan.

we vieren het wel minder dan vroeger, geloof dat we ouder worden, lol

Geplaatst

Ik heb zaterdag en zondag carnavalsoptocht met de muziek. Dus heb de verkleed kist ook weer uit de garage gehaald. Broer kwam ook al om kleren vragen. Denk dat ik toch weer als vogelverschrikker ga of een knal oranje tuinbroek met lekker dikke kleren eronder. Of een boerenkiel in formaat xxxxl van vroeger van A. We kijken wel.

Weet het nog niet.

Heb er op zich niets mee, maar voor de muziek doe ik het... Vroeger liepen we gewoon in uniform.

Geplaatst

Tool fijn dat je weer bent opgeknapt! Ik geniet altijd wel van die verhalen van jou over carnaval...ben benieuwd wat voor feest het nu weer gaat worden bij jullie! Bij ons leeft dit eigenlijk helemaal niet...

Ruby gets meid...zo ongelukkig terecht gekomen? Sterkte! Gelukkig nog maar 1 dagje en dan heb je heerlijk weekend! Nog leuke dingen gepland staan?

Henne bij jou alles rustig...ik kan me echt wel voorstellen dat je zo langzamerhand enorm de kriebels gaat krijgen! Ik heb niet over gelopen maar ik denk dat ik dat wel zou krijgen hoor! Heb je goed geslapen vannacht? Heb je wel het gevoel dat, als het vandaag zou beginnen, je een beetje uitgerust aan de klus kunt beginnen?

Fren balen dat F weer zo vroeg kwam! Wat mankeert dat meiske toch hé? Ben je erg moe?

Simba misschien heb ik er overheen gelezen hoor maar wanneer ga je nu testen? Dit weekend? Hoe is het met je nu? Ben je erg gespannen?

Ceeke en Babeth toi toi toi! Meiden wat zou het mooi zijn als er weer wat positief nieuws gaat komen hier!

Babeth ik heb het boekje bijna uit! Kan er echt wel wat mee, haal er zinvolle dingen uit!

Mik hoe was jullie nacht? Koorts een beetje gezakt? En krijg jij je energie een klein beetje terug? Hoe is het met je bv? Komt dat al een beetje weer op oude niveau? Heb je het idee dat de domperidom wat doet?

Klaartje hoelang moet jouw zusje nu nog? Het gaat opschieten hé Spannend ook voor jou hoor!

Hier een heerlijke nacht gehad! Gisteravond om tien uur J. bij G. onder de douche gedaan, een fles gegeven en toen weggelegd. Ze is om vier uur geweest en werd om negen uur wakker! Helemaal super hoor! Nu heb ik haar net weer in bed gelegd en ligt ze te mopperen...benieuwd hoe deze dag gaat verlopen!

Geplaatst

ben best wel een beetje moe ja, (weer) te lat naar bed gegaan, tegen beter weten in... dus slechts 2x3 uur geslapen. Acht, het is bijna weekend!

Fijn om te lezen es, jullie lijken een ritme gevonden te hebben met zn drietjes! Super!

Geplaatst

Es mijn Noorse vriendin heeft een beetje hetzelfde probleem, wel wat minder heftig... Haar dochter is nu 1 maand en wil eigenlijk vooral op mama slapen, net als bij jou... Maar ze slaapt ook in de kinderwagen, maar wil niet in haar bedje slapen...

Fijn dat jullie een goeie nacht hadden!

Fren balen, ben je lang met haar bezig geweest?

Geplaatst

Ik hoop idd dat we een beetje een ritme gaan krijgen. Ze ligt nu weer alles bij elkaar te brullen hoor. Lastig, ze vind het gewoon echt drie x niks om overdag in bed te liggen. Soms denk ik is ze dan gewoon niet moe ofzo maar baby's van haar leeftijd hebben gewoon echt nog wel heel veel slaap nodig.

Het scheelt al enorm als de nachten zo blijven gaan, dan kan ik er overdag wat beter tegen. Zondag is ze acht weken, ik hoop dat we rond de 12 weken een klein beetje een echt ritme hebben, dath et wat makkelijker wordt.

Geplaatst

Es, fijn van de nacht. Maar balen van nu. Als je gevoel is dat ze niet moe is, luister er dan naar he. Hoe het hoort te zijn is niet belangrijk, ieder kind is anders. Als je haar in de box of wipper legt en ze wordt moe valt ze wellicht vanzelf in slaap. Bink sliep in het begin ook veel in de armen, draagdoel en wandelwagen. Alleen in de nacht echt in bed. Nu doet hij overdag ook slaapjes in bd.

Hij heeft nog steeds koorts, maar is toch naar de opvang gegaan. Moeten toch iets, maar gaat niet super dus haal hem zo op. Nog met consultatiebureay gesproken. Rapley is logisch dat ze gaan kokhalzen, hoort erbij. Deze leeftijd zit dat reflex ook nog halverwege de tong, pas later schuift dat naar achter. Qua kdv en koorts, hij reageert op zich heftig maar hoot erbij en kan wel half jaar duren zo (pfff). Of hij heeft het nu of als ie 2 is. Sja.

Ruby, sterkte!

Fren, hier ook om 00:30 en 4u drinken. Vaste prik nu bijna. Gelukkig lag ik er vroeg in, dat scheelt idd de helft. Voel me iets beter, maar met mini stapjes gaat het. Wel blij dat ik weer wat werken kan.

Geplaatst

Wat lopen wij allemaal en alle kindjes toch te kwakkelen of slecht te slapen.

Es, mijn zusje is de 14e uitgerekend. Ik ben zo benieuwd wanneer ze komt. Ben nu druk bezig met spulletjes verzamelen voor onze babylogeerkamer. Word ik erg blij van. Heb gekozen voor paars met grijs. Via marktplaats allemaal leuke en nuttige dingetjes gevonden. Ik verwacht vandaag een aantal pakketjes :-)

Oh, les gaat starten. Tot later!

Geplaatst

Top datum, ook voor Koekster..

Hier borst gevoed op kdv. Dat wil ie natuurlijk weer wel. :) Koorts gezakt en hij eet ook weer, dus hem daar gelaten.

En jawel dames, nieuwe tand in zicht... Wel een gevoelig menneke hoor.. Maar hij heeft het van geen vreemde!

Geplaatst

Leuk bedacht, maar laat Koek ajb niet nog tot de 14e blijven zitten, ben er echt een beetje klaar mee. Buik zit in de weg, ben moe en verkouden en op. Vorige week trok ik het nog prima, maar sinds gisteren wil het gewoon niet meer. Ook mentaal. Wil Koekie vasthouden, zien, voelen, bij z'n naam noemen en niet meer telkens bang zijn dat hij ons toch nog ontglipt. Kortom: dat kind moet eruit. En liefst spontaan, dus voor maandag.

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Even laten weten dat we zo dadelijk een goed ontdooit cryo mogen ophalen!! De eerste die ontdooit is, deelde meteen mooi door dus de andere zit nog in de vriezer. Had dit eerlijk gezegd niet verwacht dus ik ben erg blij! Nu een heerlijk rustig weekend voor de boeg, daarna nog een heel drukke week maar da's fijn voor de afleiding en dan op vakantie;-) En ondertussen heel erg hopen dat dit kleintje blijft zitten!!

Dikke kussss,

Geplaatst

Ik hoop echt voor je dat Koekie zelf besluit de huurovereenkomst op te zeggen, want aan de weeen opwekkers ed te liggen, lijkt me helemaaaaaal niets....

Geplaatst

Ceeke dit is fantastisch nieuws!!! Ga jullie minimensje maar snel ophalen en laten plaatsen op de plek waar het zeker een maandje of 8 en half moet groeien!!!!!

Henne ik hoop met je mee dat Koekie zich uit zichzelf meld en dat er geen kunstgrepen nodig zijn om het op te wekken.

Tool weer bijna beter!!! Maar beter melden na de carnaval?? Dan mag je ook niet gaan feesten toch??

Es fijn dat de nachten idd beter gaan. Ben het met testr eens, als jij het idee hebt dat ze nog niet moe is dan is dat waarschijnlijk ook niet zo. Volg je eigen gevoel, geen schema en kindje is hetzelfde. Heb niet de illusie dat je je ritme al gevonden hebt. Elke keer dat je denkt deze gevonden te hebben, gooit het meisje het weer om. Go with the flow.....

Hier al geen keelontsteking meer gelukkig. Af en toe nog wel rauw en gevoelig, vooral als ik op werk ben geweest met die hoge temperaturen daar en droge lucht.

Verder wel moe vaak. Gelukkig is het tussen R en mij weer stukken beter. Misschien toch zijn 17 mnd sprong geweest?? volgende week dinsdag het 18 mnd consult op het consultatiebureau. Kan ik eens een paar opvoedkundige vragen stellen. Ben zo bang dat ik er een verwent ettertje van maak ;) zeker omdat wij nooit geen rekening met een broertje of zusje hoeven houden en dus makkelijker ja tegen dingen kunnen zeggen. We zullen zien, tips zijn altijd welkom nietwaar?

Geplaatst

Ceeke geweldig nieuws!! Fijn zeg, succes!

Henne... "dat kind moet komen" je weet dat dat helaas niet werkt. En inleiden is niet geweldig maar zo erg nou ook weer niet hoor, wat moet dat moet. Maar ik hoop voor je van niet natuurlijk!

Kaartje spannend! Maar ze komen zelden op de uitgerekende datum natuurlijk, ben benieuwd!

Hier net de optocht van de oudste door de straat gehad, toch maar met ze naar buiten gegaan maar Bram vond het maar niks al die herrie, Kaat vond het allemaal best. Nu eindelijk rustig dus snel op bed gelegd... Uur later dan normaal dus benieuwd hoe lang ze slapen.

Geplaatst

Viel mij best mee hoor. Controle freakerig als ik ben... ik had op het geboorte proefkaartje gezet de datum en het tijdstip. Ik dacht (en hoorde van anderen) de artsen willen om 17u wel naar huis, dus zal wel rond 16u zijn. Zat er niet ver naast 16:15u. Hoe bedoel je spontaan zwanger en bevallen. :)

Ik hoop echt voor je dat Koekie zelf besluit de huurovereenkomst op te zeggen, want aan de weeen opwekkers ed te liggen, lijkt me helemaaaaaal niets....
Geplaatst

Arg..

Zit me net te bedenken...ik voel helemaal niets....

Nou bedenkt mijn buikje... regelen we....

Nu heb ik buikpijn......

Zucht.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden