Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb om 10 uur alle kinderen maar wakker gemaakt... ze bleven slapen! Maar ook bleek waarom: Bram nog steeds 38.4 en Kaat 37.7. Bram is ook heel rustig, beetje raar, in de gaten houden...

Geplaatst

Simba, watskeburt? Ik duim voor tp!

Henne, Th: knuffel.

Ook voor Bram en Kaat!

Edr hoe is bij jullie?

Ik mis alles, jullie nu veel op de app denk ik. Maar het geeft mij wel de nodige rust om niet mee te appen :)

Hier goed. Net een fijne oppas ontmoet. Wat betalen jullie per uur?

Bink wel weer verkouden, maar kan op zich beter mee omgaan zover.

Babeth hoe is met I? En met Fiene?

Fijn weekend, xx

Geplaatst

Lieve Henne wat een geworstel met e gevoelens, logisch, maar geeft het je wellicht wat rust dat jullie de bepalende en beslissende rol hierin hebben? Ik bedoel, een eventuele opname is toch niet verplicht? Als je jezelf echt voor ogen houd dat jullie het laatste woord hebben geeft dat mogelijk wat rust?

Ik hoop ontzettend dat ook Th zijn draai gaat vinden met het nieuwe schema !

testr , ik een geen tarieven van een oppas, alleen Kdv, en die zit bij ons op 6,79/uur.

ga je stoppen met Kdv en over op oppas thuis?

met I gaat het goed, 3 x daags spoelen valt tegen, tenminste 1x daarvan in de douch of in bad dat gaat goed.

het is echt een gat waar je een potlood in kan steken, getver. Gisteren op ontrolde geweest en het zag er goed uit, donderdag weer terug.

op de app is het druk, gisteravond visite gehad en dus niet gekeken....heb globaal proberen bij te lezen maar dat werkt niet haha.

Bij ons op het werk weer een nieuwe uitdaging, collega die in oktober begonnen was heeft opgezegd, was vebaasd over zijn timing maar beslist niet rouwig om! Hij gaf wl aan dat hij het niet bij kan benen, te hectisch, breed, en te veel moeite met het erp-systeem. Komende week bespreken hoe verder.

Fren hoe gaat het bij jullie?

en Ivfsh, weer war rust in de Tent na de reorganisatie?

Geplaatst

He lekker Fren! Gelukkig zijn er dan ook weer van die goeie nachten tussen...

Bram is wel weer zo'n beetje de oude, nog wel iets rustiger dan anders maar niet meer zo sloom als vanmorgen, dat was raar... Ze liggen er net weer in voor een verlate middagslaap, benieuwd hoe lang.

Geplaatst

Henne moeilijk hoor, maar begrijpelijk dat je tegenstrijdige gevoelens hebt. Je snakt naar slaap, maar wil je kleine man ook niet een hele week missen thuis. Als je draagkracht echt heel laag is is de moeilijkste beslissing waarschijnlijk wel het beste. Kan je weer bijtanken en als er dan even een terugval is bij thuiskomst, kan je die veel beter handelen.

Sterkte meis, ook voor J, is geen makkelijk besluit. Extra dikke knuffel voor Th.

Simba wat eng allemaal zeg. Kan me voorstellen dat het enorm raar is een vreemde met jullie spullen tegenkomen in je eigen deuropening heel erg schrikken is. Hoop dat de pink van jw goed zal genezen. Bah!!!!! Sterkte met de nasleep hiervan.

Caro fijn dat B weer wat meer zichzelf is. Leuke foto van papa als voorleesman op fb!!!

Hier ligt onze tuinkabouter er weer voor de 2e keer in dromeland. Had mijn vader en broers al wel verwacht :(( ondanks het koude windje is het buiten echt heerlijk verder. Ruben heeft heerlijk in de tuin gerotzooid.

Geplaatst

Hoi Lieve meiden,

Hier uit verwegistan alles goed. Mis ook app, maar aan de andere kant, ik merk dat ik wat minder vaak meelees, en druk bezig ben alles een andere richting op te draaien, het hele ivf gebeuren gaat toch steeds meer achter mij liggen. Maar tegelijkertijd wil je natuurlijk weten hoe het jullie vergaat, maar het kost wel moeite omdat ik gewoon geen advies kan geven behalve een luisterend oor, : -) en dat is wel een heel stil fenomeen op het forum ;- )

Voor iedereen die worstelt met tekort aan nachtrust, ongerustheid over de kleine en onzekerheid wat te doen: dikke digitale knuffel van Eef. Ik vind het zo sneu om te lezen dat het voor sommige zo'n problematische tijd is. Had wel vaker gehoord over die roze wolk die er niet was, maar dat het zo tegen zit, dat is echt verdrietig om te lezen, stuur positieve energie jullie kant op !

Hier nu een week in Z, en begin een beetje te wennen, alles heeft zijn plek gevonden, en aanstaande week 2 sollicitatiegesprekken bij 1 organistie/ afdeling. Ik ben echt wel z. ook omdat ik 1 van de banen gewoon graag wil...ben al een beetje aan het oefenen met manlief, en vanmiddag de stad natuurlijk in geweest voor een outfit, verschillend maar wel dezelfde uitstraling: rustige kleuren, niet te netjes maar ook niet te nonchalant...zucht. Ondertussen veel werk aan mijn parttime onderwijs baan. Ik vind het werk heel leuk...maar het nakijkwerk....dat mag geskipped worden. Kost heel veel tijd en meer tijd dan ik eigenlijk een contract hebt. Kan ik wel een beetje moedeloos van worden. Als iemand nog tips heeft voor sollicitaties....

Verder is het vooral een beetje de omgeving verkennen en contact houden met familie en vrienden. Wil weg uit vertrouwde omgeving niet gepaard laten gaan met allerlei afstandelijke relaties, dus op het moment vooral zoeken naar balans. Het lijkt hier trouwens behoorlijk gelovige gemeenschap?? en verder is de omgeving prachtig. stiekem wil ik in de toekomst heel graag paard gaan rijden. Eerst een huisje zoeken voor vast, en de baan krijgen ; -) reistijd is nu naar werk 2 uur per dag. Kan een tijdje, maar niet te lang...

Iedereen een knuf van Eef

Geplaatst

We zijn donderdagavond thuis gekomen, en op het moment dat we voor de deur stonden, kwam er opeens een knul naar buiten. Die heeft jw omvergelopen en kon hem ook niet tegen houden.

Jw is erachteraan gerend

En ik ben meteen binnen gaan kijken en heb de politie gebeld.

Jw heeft zijn pink gebroken, en maandag of dinsdag, ligt aan afspraak tp, horen we of het geopereerd moet worden.

Gisteren is de technische recherche geweest.

En vandaag een uitgebreid buurtonderzoek.

Geplaatst

Hey meiden,

Simba, wat een verhaal! Gatver, en JW een gebroken vinger, niet fijn. Toi toi toi voor de komende dagen.

Eef, jullie op je nieuwe plek, even wennen allemaal. Succes met je sollicitatie. We mailen nog.

Fren, hoe was de corso? Ik ben niet gaan kijken, volgend jaar weer ...

Verder kan ik niet mee kletsen over de nachtelijke wakkermakers. Als ik het soms lees dan komen er dubbele gevoelens naar boven. Aan de ene kant denk ik, dat hebben wij niet. Maar aan de andere kant zou ik best willen ruilen. Bedoel ik niet rot hoor! Begrijp me niet verkeerd, jullie zullen het vast wel begrijpen. Ik zal wat doorslaap wolkjes naar iedereen sturen ;)

Hier gaat het wel oke. Ik ga maandag beginnen met mijn nieuwe functie, waar ik enorm veel zin in heb. vanaf maandag 2 weken opleiding, en vanaf 6 mei gaat het echte werk beginnen :) Ook geslaagd voor mijn curcus MT. Manlief is nu thuis, alle papieren voor het UWV invullen, wat een gedoe allemaal zeg! Maar as woensdag heeft hij al een sollisitatie gesprek. We blijven positief, al is het soms wel eens lastig.

Liefs Guus

Geplaatst

"Caro fijn dat B weer wat meer zichzelf is. Leuke foto van papa als voorleesman op fb!!!"

Haha San ja ondanks dat je dacht dat het Kaat was op schoot?

Deze momenten komen (nog) te weinig voor, vandaar meteen camera gepakt... En ik moet zeggen dat Bram meestal geen zin heeft nog om rustig te zitten maar omdat hij ziekjes was dus wel...

Iedereen een goeie nacht gewenst!

Geplaatst

oeps foutje caro......... Hopelijk komen deze momenten steeds vaker!!!!

Eef je hebt het maar druk met wennen, nieuwe baan zoeken en forenzen. De balans zal je wel vinden, je bent er ook pas twee weekjes.

Simba succes met bellen straks, hoop op goed nieuws!!!!!

Guusje leuk dat je enthousiast bent over je nieuwe functie, hopelijk is deze ene sollicitatie voor je man genoeg!!

Hier gister heel gezellig geweest. Erg laat geworden, maar Ruben had er geen boodschap aan en was heel fijntjes al weer vroeg wakker. Nu weer hij weer terug naar bed dus wij duiken er ook nog even in.......

Geplaatst

Kalimera!

Simba, kaarsje brandt!

guus, succes met je nieuwe functie!

caro, b. Weer beter?

es en henne, hoe zijn jullie nachten geweest?

hier n naderende bongi of ik had gisteren een eenmalige lichtgekleurd afscheidingsgevalletje....vanochtend in elk geval niets meer en ja...dan denk je toch weer, zou het? En laat ik nu geen zw.testen meer in huis hebben. Ik ga ervan uit dat t gewoon ng moet doorzetten. Ds ik ga me er niet druk om proberen te maken.

fijne zondag allemaal!

Geplaatst

Gelukkig Simba!!! Vooral na de afgelopen dagen goed nieuws voor jullie.

Had het ook al in de whats app groep gegooid, stuur mij even een bericht via hier of sms wie er nu komt lunchen.

Geplaatst

Jaaaa Simba! Gelukkig, hebben jullie wel verdiend dat dit goed gaat!!

Tool ik dacht eigenlijk dat jij aan de pil was gegaan of had ik dat verkeerd begrepen?

Bram nog steeds 38.2 vanmorgen, schiet niet heel erg op, heeft nooit eerder langer dan 1 dag geduurd dus heftige prikken! Kaatje 36.5 wat ik dan weer laag vind maar goed, als ze vanmiddag naar bed gaan nog eens meten. Ga nu het bad vol laten lopen want we hebben alweer een paar poepluiers achter de ruig, eet smakelijk!

Geplaatst

Simba, goed nieuws!

syl, ik kom niet

caro, nee. Nog niet begonnen met pil. Toch nog iets van uitstel en angst dat het dan idd zo definitief is.

Geplaatst

Joepie Simba!!!!!!!

Syl ik ben er ook niet. Zit te ver weg om even langs te wippen. Wens jullie wel heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier!!

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Lezen lukt wel maar reageren lukt helaas niet... Te druk. Met teveel maar vooral in m'n hoofd. Bedenken wat we nu willen kost een hoop energie merk ik. Willen we nog ECD? Of toch niet? Zou ik dan toch misschien spontaan zw zijn deze maand?of toch niet? Wil ik beginnen aan een opleiding? Of toch niet? Nou ja, en zo kan ik nog tig dingen bedenken!

Daarnaast is het wat Guusje schrijft, ik kan niet meepraten over gebroken nachten enzo. Hoop zo dat voor alle lieve mama's dat dit gaat stoppen maar helaas hebben sommige dingen tijd nodig! Sterkte voor allen in elk geval!

Simba, wat een verhaal! Eng ook;( Maar wel een tp morgen!! Wauw!

Tool, ik weet wat je bedoelt. Hier deze maand wel wat bruinverlies maar veel minder rood dus dan is daar meteen het idee van... Hoe gek kun je je elke maand weer maken?! Voel me soms zo dom wat dat betreft. Knuffel voor jou!

Guus, beginnen aan nieuwe uitdaging! Leuk en heel veel succes gewenst!

Ik nu echt naar buiten, even een frisse neus halen met manlief. Fijne zondag allemaal en tot lees!

liefs,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden