Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik voel me slecht... tijdje niet hier geweest... sorry... maar inmiddels zitten wij middenin het traject. Sterker nog... vandaag hebben wij de inseminatie :)

Verstuurd van mijn LG-P350 met Tapatalk

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jaa, Ceeke, dat had ik dus ook. opeens vond ik de sambal die A. altijd bij het eten heeft enorm stinken, ik rook enorm goed en veel, meer dan me soms wel eens lief was, hihihi. ook gespannen (.)(.). weer iets nieuws van mijn lichaam om me op een dwaalspoor te brengen. en desondanks ga je toch denken en hopen...en dan toch weer teleurgesteld worden.

prikpil geen optie voor jou? ik weet het niet. Ik heb altijd de pil geslikt en nooit ergens last van gehad.

leuk dat je een opleiding wilt gaan doen. succes met zoeken!

Henne, Th. is een toppertje net als jij dat bent! en samen komen jullie er wel.

Geplaatst
Patrician, is niet erg hoor! Heel veel succes met de inseminatie vandaag!!! duim voor jullie!

Dank je wel! En ik duim voor ieder ander waarvoor geduimd moet worden net zo hard als voor onszelf!

Geplaatst

Dank jullie wel! De inseminatie is gebeurt, dus nu is het afwachten. Vrijdag nog terug om te kijken of er een eisprong is geweest en dan 8 mei bloedprikken voor de zwangerschap vast te stellen.

Geplaatst

en ceeke, wat heftig overigens van je leidinggevende! kan me voorstellen dat dit voor onrust zorgt op de werkvloer en ook met de fusie erbij. sterkte

Geplaatst

Es en Henne, meiden, wat hebben jullie het pittig nu! En zo herkenbaar allemaal... Es, ik hoop dat bij jullie de ergste tijd nu echt is geweest. Henne, ik hoop dat de zkh opname iets oplevert. Jullie zijn allebei lieve, zorgzame en geweldige moeders.

Fren wees me net even op de date van aanstaande zaterdag, helemaal vergeten mij af te melden! Ik wens de meiden die gaan een gezellige dag en hoop van de zomer weer aan te sluiten. Voor nu vooral heel druk met de verhuizing in mei (en Jim die deze week voor het eerst naar het kdv gaat!).

Geplaatst

Simba, hoe was het met de controle bij JW?

Laika, spannend, J. voor de eerste keer naar het kdv! Hij zal er beslist veel plezier hebben. Zal voor jou dan wel effe wennen zijn. Maar komt goed!

Fren, las op de app dat F. toch de prikjes heeft gehad. Hoop dat ze er niet al te veel last van gaat krijgen!

Sen, sterkte meid! kan je een luisterend oor bieden, meer helaas niet!

Henne, lekker geknuffeld met Th"?

San, R. een anti-allergie drankje. Ben benieuwd hoe het gaat.

Hier een rustig dagje. veel zin om vrij te nemen vanmiddag..denk ook dat ik dat ga doen.

Geplaatst

Groot gelijk, tool. Lekker gaan genieten van het mooie weer. Zonnetje, roseetje, terasje? Veel plezier als je vrij gaat nemen.

Geplaatst

Oh lieve Tool... Wat is het soms toch moeilijk en verdrietig en gewoon heel erg k.. allemaal. Dikke kus en knuffel voor jou!

Geplaatst

Hij hoeft niet geopereerd te worden, maar houdt waarschijnlijk wel wat bewegingsverlies over.

3 mei gips eraf, en dan nog een spalk.

Geplaatst

Tool dikke knuf XXXX

Simba balen van JW zijn pink........

Hier druk dagje achter de rug. Ruben is nu begonnen met anti- allergie drankje, huisarts denkt toch aan een allergie, maar een bloedtest is op deze leeftijd nog heel onbetrouwbaar, pas bij 4 á 5 jaar is het zinvol. Dus als het medicijn aanslaat weten we genoeg.

Vanavond terugkom avond op het werk gehad over Ethiek, hadden een powerpoint met stappenplan uitgewerkt en zijn hiermee tweede geworden in wat "The Voice of Holland" werd genoemd. Best beetje trots op ons clubje!!

Nu lekker vakantie, pas weer 7 mei aan de slag. Heerlijk een weekendje weg en daarna samen van ons kleine manneke genieten.

Geplaatst

Kalimera!

san, fijne vakantie en proficiat met het resultaat van je clubje! Mag je ook trots op zijn! En hopelijk zorgt het drankje ervoor dat R. weer minder hoest en rochelgeluiden heeft. Ow, klinkt niet echt wow, rochelgeluiden, maar je snapt me wel ;-).

thanx voor de knuffels!

simba, gelukkig geen operatie, maar balen dat er toch minder beweging zal zijn erna.

henne, is J. Nog nar Th. Gegaan? En zou er zeker wat van zeggen!

Geplaatst

Klinkt goed allemaal Sandra!

Patrician sterkte in de wachtweken.

Simba jij natuurlijk ook!!! Wat onwijs K van JW zijn pink zeg.

Tool, beetje kunnen slapen?

Fren heeft F erge last van de prikjes?

Caro wat een heerlijke foto an je drietal op fb.

Sen vandaag bloedprikken?

Ik heb redelijk geslapen maar tjonge wat loop ik achter in slaap en wat ben ik over m'n grenzen gegaan fysiek. Af en toe ben ik heel bang dat dit voorlopig niet goed komt en ik straks echt instort als ik weer fulltime voor Th zorg. Aan de andere kant kost die opname ook veel stress en geren en gevlieg naar het ziekenhuis. Proberen niet te veel zorgen te maken, ik heb het de afgelopen maanden ook gered en het zo nu juist makkelijker en minder vermoeiend moeten worden.

Zit nu aangekleed en al klaar, wil hem niet weer missen vandaag. Bovendien komt de logopediste en daar wil ik bij zijn, dus moet à la minute in de auto kunnen stappen.

Geplaatst

he henne, daarom is het oog goed dat Th nog een paar nachtjes blijft, kun je nog wat aansterken. Hoezo moet je wachten? Wordt je gebeld zodra je kunt komen?

Fiene lijkt tot op heden geen last te hebben van haar prikken, afkloppen natuurlijk, maar toch. Vannacht weer goed geslapen, ik ook, met oordoppen in :-) Merk dat dat me meer rust geeft, alsof ik weet dat ik haar toch niet zal horen en daardoor dieper slaap en beter uitrust. In de praktijk hoor ik haar als ze echt huilt echt wel, maar het jammeren en de paar kreetjes die ze soms slaakt hoor ik niet meer en ga dan dus ook niet wakker liggen wachten.

ik volgende week ook vrij. Nou ja... we moeten 2 trappen van vloerbedekking ontdoen, volgende week woensdag worden ze opnieuw bekleed. Donderdag zit F op de creche en heb ik dus een ik-dag, heerlijk, kan er nu al naar uitkijken!

Geplaatst

Ik heb dus nog steeeeeds geen oordoppen.....

maar ja, de zorg komt nu voor een groot deel toch op mij neer. JW is wel thuis, maar ik breng haar wel 's ochtends vroeg naar de opvang.

Geplaatst

Fren als ik wil kan ik daar de hele dag op een stoel zitten wachten tot hij wakker is (maandag ga ik dat ook doen), maar daar rust ik natuurlijk ook niet van uit. We bellen dus sochtends hoe laat hij gedronken heeft en dan schatten we de volgende voeding in. Is tot dramadag gisteren telkens goed gegaan. Vandaag ook belangrijk voor me dat ik er ben als de logopediste er is, maar die moet óók de voeding afwachten natuurlijk. Ja, het is wel een beetje veel geregel en gedoe, maakt uitrusten niet makkelijker.

Ben trouwens mega verbrand. Gisteren even in de tuin gezeten zonder smeren. Dom! Zeker omdat ik een jaar ofzo niet in de zon ben geweest vanwege prednisolon/zwagerschap, ik verbrandde toen levend. Ja nu dus ook ahem... (ben ook al twee weken van de prednisolon af dus dat heeft helemaaaaaaal gen invloed meer ;-))

Geplaatst

foei henne!!! en dat terwijl ze voor het zuiden een zonalarm hadden afgegeven: zonkracht 7 (hoogste is 8).:happy:

Ik vond het wel lekker gisteren in het voortuintje. had liever achterom met een boekje gelegen en de beentjes bloot, maar de voortuin moest echt gebeuren.

Geslapen heel slecht...veel draaien, woelen, en dan met zwetende knieën wakker worden. Wekker ging om half 5, dus lag er op tijd in. Maarja, nadat ik A. had weggebracht naar zijn werk, ben ik er dus weer ingedoken. Had ik beter niet kunnen doen...nu nog moe-er.

Henne, succes dadelijk met de logopediste! En goed dat je je ziek gemeld hebt, ben benieuwd wat hun reactie is.

Denk je ook nog wel eens aan de haptosessies? Moest daaraan denken toen je schreef over het ver over je grenzen zijn gegaan. Misschien dat dit je ook weer een stukje rust kan geven en wat handvaten.

Es, hoe ging jullie nacht?

Sen, hoop dat je ziekmelding je een beetje meer rust heeft gegeven en dat je nu ook toekomt aan jezelf denken en voor jezelf zorgen en niet jezelf voorbij rennen. One step at a time! x

Geplaatst

Fijn dat Fiene niet dezelfde reactie als Bram had vanmorgen! Dan heb ik goeie hoop, houden zo!!

Ik ben gister ook een beetje verbrand, N had tenniscompetitie dus een paar uur buiten gekeken en op terras gezeten. Heerlijk, gelukkig had iemand van de tegenpartij wel zonnebrandcreme dus geleend maar toch voorhoofd en neus verbrand... tja, dat gaat bij mij ook zo snel...

Vandaag wil het nog niet lukken met de zon hier...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden