Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Patrician, hoe gaat het met je partner?

Testr, hoe is de operatie gegaan of moet je m nog ondergaan? ben het even kwijt...zitten te veel op de app, hihihi

Geplaatst

testr gaat vandaag onder het mes las ik op facebook.

Mijn hoofdpijn is niet weg. En ben vanmorgen bij de huisarts geweest. De buis van estasius zit nog steeds verstopt. Nu van hem een neusspray gekregen.

Hij stelde wel de vraag van wat wil je. Nou duhhh, dat ik er vanaf kom...

Geplaatst

Wat wil je...... nou ja....

Uhm.... ik vind het eigenlijk wel fijn die hoofdpijn, dus ik heb geen ideee waarom ik hier ben... zoiets?

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Wat is het hier stil! Hele week niet op forum geweest want m'n twin is er met m'n neefje dus gezellig druk hier. Gelukkig een weekje vrij dus relaxed;) Verder hebben we vorige week woensdagsmiddag ons huis verkocht én een nieuwe huis aangekocht... Een beetje een stressvolle middag was het wel maar super blij! Half juli krijgen we de sleutel, een maandje tijd om te klussen en dan verhuizen. Zin in!!

Verder niet veel nieuws te melden op IVF-front. We zijn zooooo moe van die hele medische molen en merken dat animo ver te zoeken is. Niettemin willen we nog wel ons laatste cryo ophalen maar misschien ook pas na onze vakantie in september. Nu eerst opruimen, weggooien, inpakken, klussen en verhuizen. Manlief 'weer geen rustige zomer'... Hahaha nee dus! Misschien volgend jaar wel?!

Wens jullie allemaal een fijn weekend toe en tot lees!

Liefs,

Geplaatst

He ceeke, we zitten veel op de app. E er is ook nu een ya.hoo groep..maar we weten nog niet allemaal hoe dit precies werkt.

jullie toch nog voor de laatste cryo. Ik hoop dat dit m gaat worden, maar ik kan me ook goed voorstellen dat jullie zo moe zijn van de mmm. Het vreet toch meer energie dan gedacht, zowel lichamelijk als geestelijk. Eerst maar eens goed op rust komen.

en proficiat met jullie nieuwe woning! Toch nog redelijk snel verkocht dan! Half augustus dus verhuizen. Spannend en leuk!

• 1 maand later...
Geplaatst

Vandaag weer eens op het forum en ik zag dat wij al uit het overzichts rijtje verdwenen waren. Ik moest ons gewoon even zoeken...terwijl de app overuren draait. Zie jullie daar weer.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hei meiden,

Ik kwam een updateadressenlijst tegen in mijn mail en kon de verleiding niet weerstaan om te kijken hoe het met jullie gaat. Nog niet iedereen tegengekomen./gelezen. Ik had de hoop om veel zwanger nieuwtjes te lezen, tja, hoop blijft. Kwam niets tegen maar misschien komt dit wel door de app. Hoe gaat het met jullie?

Met mij en de twee draakjes gaat het prima. Storm is al bijna even Groot als merel, 93 en merel 99. Ze zijn amper ziek en halen veel 'kattekwaad' samen uit. Storm is al meerdere keren uit beekjes en modderpoeleb gevist en merel klimt overal op. Merel wordt nog steeds rond half zes wakker, ach, zal wel over gaan als ze gaat puberen. Ze praten al beide talen. Ik ben hard aan het studeren, en heb de eerste helft er op zitten. Liefs uit het noorden,

Geplaatst

Hè ursula, stil hier hè? We zijn verhuisd naar Facebook en whatsapp. Tool kan je op de app toevoegen, Facebook weet ik eigenlijk niet. Volgens mij kun je dan het beste Ruby mailen.

Leuke verhalen over je ondeugende koppel!!

Geplaatst

Heej fren. je bent mij voor. Ik zag dat Ursula een berichtje had geschreven hier en wilde haar ook al op de hoogte houden van de whats app en het fb groepje.

Wie weet tot ziens daar?

Wel heel leuk om zo even een update te lezen!

• 2 weken later...
Geplaatst

he Ursula, leuk om je verhalen over S.torm en M.erel te lezen! de batraafjes, hihihi

als je wilt kan ik je wel toevoegen bij de app groep....het gaat wel snel allemaal...soms niet bij te houden hihihi...

hier verder alles prima. eerste stopweek bijna achter de rug na 3 maanden pil doorslikken..zondag weer met pil beginnen. echt rust heb ik nog niet gevonden, omdat ik de eerste twee maanden telkens na het intiem zijn de pil was vergeten in te nemen...duhuh...tussen mijn hubbie en mij gaat het uitstekend...alleen door de pil is mijn libido bijna foetsie...geloof dat ik 50 tinten nog maar eens ga lezen, hahahaha....

hoe is het weer daar in het no.or.se?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden