Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Simba: niets voelen wil niet zeggen dat er niets is hé ;) Don't give up the hope!

@Tool: dank je wel :D Wat houdt die voedingscoach eigenlijk in?

Geplaatst

Het wordt hier steeds rustiger ; -) alles voortaan via wap?

Hier ook alles rustig. Even stilstand in het sollicitatie proces. Ga over kleine week met vakantie, dus hoop voor die tijd dagdeel mee te kunnen lopen, maar het wordt wel krap dag..

Simba veel succes met testen morgen!

Geplaatst

Lijkt t wel op.

Simba had gisteren blanco getest, dag 13 na tp. Maar kan nog altijd. Ik blijf duimen.

patrician, de voedingscoach is een onderdeel van de leefstijlbegeleiding die via de cz werd aangeboden. Je kon ook kiezen voor de bewegingscoach, maar ik sport al 3-4 uur per week, dus vond ik niet nodig. Het is een online programma van 12 weken en in die 12 weken word je begeleid bij je voedingskeuze, je manier van eten, koken, boodschappen doen. Je krijgt opdrachten en hebt vier telefonische contactmomentn met je coach. Je kunt een streefgeicht zelf invoeren of laten bepalen door hun. Mijn streefgewicht voor deze 12 weken is 9-10 kg lichter.

Mij gaatjes er voornamelijk om dat ik mijn leefstijl en dan met name m'n keuze in eten bewuster maak. Nu geef ik nog vaak genoeg toe aan de "slechte" dingen. En ik merk het nu met sporten en aan mijn conditie. Heb overgewicht en m'n BMI is te hoog.wil ik omlaag krijgen.

Geplaatst

Dat klinkt wel goed Tool! Is tien kilo voor twaalf weken niet veel trouwens?

Bij ons gaat het langzaam steeds beter. Th heeft gisteren voor het eerst thuis een hele fles leeg gedronken. Het slapen gaat redelijk, hij wordt tussendoor nog wel geregeld huilend wakker maar laat zich dan meestal wel troosten. Dat laatste vreet alleen wel energie, dus zelf ben ik nog niet heel erg veel uitgerust. Maar wel heeeeeeel erg blij dat ons ventje weer thuis is. En hij is gewoon ook zo vrolijk en gezellig :-)

Eef hoop dat de sollicitatie positief uit gaat pakken! En alvast een heeeeele fijne vakantie :-)

Veel op de wap idd, lekker snel reactie haha. Er is altijd wel iemand die even kan reageren op vragen, dilemma's of nieuws.

Geplaatst

0,8 kg per week. Moet te doen zijn. Zolang ik me meer bewust wordt van wat ik eet. Bij het eetdagboek kun je per dag invoeren wat je gegeten hebt en dan krijg je meteen een advies waar je op moet letten, wat meer of minder moet, wat 'fout' is, wat beter kan.

heb nu mijn motivatie gevonden en ben ervan overtuigd dat het gaat lukken, ondanks alle etentjes die ik de komende weken heb, hihi

Geplaatst

Fijn dat t met Th. Beter gaat! X

Eef, succes met de sollicitatie! Zag een coole foto van een uil. Wij horen iedere avond een uil. Zal in de kerktoren zitten, ram sjiek en kan ik uren naar luisteren ;-)

ga me douchen, net terug van sporten/lesgeven.

morgen met m'n nichtjes en neefje naar de dierentuin bij ons in de stad. Zin in.

Geplaatst

Goed zo Tool, lekker positief, that's the spirit!

we hebben hier een vreselijk rommelige nacht gehad, Th was erg aan het spoken. Baalden we best een beetje van want tot nu toe waren de nachten juist rustig, op een voeding na. Eigenlijk denk ik dat hij gewoon honger had, want hij drinkt opeens dus al drie rondes achter elkaar de fles leeg en zelfs nog een beetje meer (had er stiekem een extra schepje in gedaan ;-)) Misschien is hij zelfs al een beetje aan het schuiven naar vijf flessen, maar kan hij die langere ruk nog niet slapen op wat hij binnen krijgt. Wel echt grappig, zijn dagtotalen sinds hij thuis is: 570-625-675-720. Hij lijkt er elke dag ca 50cc bij te doen hihi. Maar 720 is echt supergoed, dat is bijna z'n richtlijn. Helemaal blij dus. Alleen een beetje moe :-D

Sandra goeie foto's van het tuinhuis! Top dat het dak af is.

Sen vandaag weer een fles geprobeerd?

Caro wanneer krijgt N de uitslag?

fren hoe heeft F geslapen, heeft ze nog koorts?

en Babeth hoe is het met I haar wond?

simba hoe is het met jou? Nog getest?

ik hoor dat J ons ventje naar bed brengt...ga even snel een kusje geven :-) tot later.

Geplaatst

Vandaag bloedtest, morgen pas uitslag. Vanochtend blanco getest. ...helaas. .

Jw gelukkig uit het gips, arts vond spalk niet nodig.. dus hij is vrij ;-)

Geplaatst

Morgen pas? Ik dacht altijd dezelfde dag...

Wel balen dat je thuis negatief hebt getest, welke test heb je gebruikt?

Hoop op een wonder en morgen een positieve uitslag vd bloedtest.

Geplaatst

Ze hebben nou net vandaag geen punctie

Net Sanne te logeren gebracht bij oma (volgens Sanne 'Ami') en wij vanavond uit eten bij de japanner.

Geplaatst

Klinkt goed henne! Fiene haar koorts loopt op, gister rond de 38,5 nu voor t slapen gaan 39,7. Hou t maar even in de gaten. Eten gast moeizaam maar gelukkig drinkt ze nog wel. Dat is wel echt mijn angstdingetje na de opname in dec. Vind alles best, als ze maar drinkt!!!

Verder vin ook aan t kwakkelen, dag gaat uiteraard gepaard met een hoop gekreun (letterlijk...) en gezucht. Ik ook keelpijn, maar er zal iemand voor de ziekenboeg moeten zorgen 😁

Geplaatst

Heerlijk Simba!

Fiene nog lekker aan het slapen Fren?

Henne N krijgt tussen 13 en 18 mei een brief of ze door is of niet. Ze heeft er een goed gevoel over maar ja... van 400 kinderen gaan er maar 40 naar de halve finale... ben benieuwd!

Geplaatst

Caro, ik hoop het! Zou leuk zijn voor N. Ben wel benieuwd of er een vervolg komt op haar eerder geschreven verhaaltje!

gisteren leuke dag gehad met nichtjes en neefje. Dadelijk effe wandelen en A. gaat dan voetbal kijken en ik denk dat ik ga strijken ofzo, buiten in de tuin;-)

Geplaatst

Het lijkt er hier op dat Daphne ongesteld gaat worden... Na ruim een week zo nu en dan een drupje bruin bloed verlies, had ze vandaag toch aardig wat rood... Morgen maar eens naar België bellen of ze moet komen voor een echo...

Geplaatst
Oh balen patrician! Kan mss innesteling zijn of n gesprongen adertje? Benieuwd wat België zegt.
Men heeft daar aan de hand van mijn uitleg ook zoiets van waarschijnlijk menstruatie. Dus morgen moet ze naar Genk voor een echo en dan gaat ze ook gelijk vragen of ze ook al bloed prikken. Dan hoeft ze woensdag niet terug.
Geplaatst
Toch altijd weer spannend. Patrician. Hoop toch nog steeds voor jullie op een goede uitslag.
Stiekem hoop ik ook nog wel op een wonder, al hou ik er toch wel rekening mee dat het over is...
Geplaatst
Patrician, succes voor dadelijk!
Dank je wel! Helaas bleek de baarmoeder leeg... Het enige voordeel is wek dat er ook geen cysten zaten. Vanmiddag nog gebeld voor de uitslag van het bloed wat geprikt was, maar ook geen verhoogd hcg. Dus nu weer beginnen met Puregon 100IE per dag en dan 14 mei terug.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden