Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne als het niet gaat niet doen hoor vind het ontzettend leuk om je weer te zien en weet zeker dat de rest er ook zo over denkt maar je moet wel om jezelf denken...als het niet gaat dan pikken wij Syl op en rijden we naar Scheveningen ;-)

Als Syl da wil dan heey ;-)

Geplaatst

San, fijn om weer wat van je te horen. Gaat dus altijd nog moeizaam. Gelukkig nog wat extra hulp in huis nu. Hoop dat het gauw beter gaat.

Simba, genoten van je uitje? Vervelend dat je nu hoofdpijn hebt.

Henne, heftig dagje gehad dus. Ga maar lekker vroeg slapen zodat je er morgen gewoon bij bent.

Open schoenen? Wordt het toch mooi weer dan? Toch zo nog maar even weerbericht kijken dan ;-).

Sab, als je morgen gaat testen heel veel succes!

Geplaatst

Spaatje GRAAG!!!

Adres heb je indien nodig maar Henne gaat lekker slapen vannacht zodat ze morgen er bij kan zijn.

Lekker over behang dromen!

Kaartje wel regen maar 21 graden, heb snel last van warme voeten dus wil echt open aan proberen.

Geplaatst

Weerbericht voor morgen:

Morgen overdag is het half tot zwaar bewolkt. Plaatselijk valt wat regen, maar de hoeveelheden zijn klein. De middagtemperatuur ligt rond de 22 graden. De wind is zwak tot matig uit zuidelijke richtingen.(Bron: KNMI)

Volgens mij kunnen jullie dus die open schoentjes wel aan doen ;-)

Geplaatst

Hihi, meiden, alvast heel veel plezier morgen toegewenst, zal aan jullie denken, en ga er vanuit dat het beregezellig wordt, foto's graag!!!!

Hier een loodzware dag, eerst 8u aan het zwembad zonnen, lezen en niets doen, dan uitgebreid uhhh? Knuffelen? Dan shoppen, dan terras en dan uiteten, het was dus n drukke dag ;-) ;-) ;-)

als jullie norgen beppen, zullen wij hier of fietsen, of n spaghetti bij n berghut doen, zal vast wel n voorstelling gaan maken van het gebep bij wij!

Nogmaals heel veel plezier ;-)

Geplaatst

San, wat bijzonder dat jullie ruben thuis hebben, kan me voorstellen dat jullie hard rr aan trekken, en dan ben jij nog zo kortgeleden geopereerd, sterkte en hoop dat de stijgende lijn zich gaat voortzetten, knuffel

Geplaatst

ik was al eerder naar huis en ben thuis dus op de bank in slaap gevallen. Heb dus ook maar 1 uur gesport (mijn eigen les) en ben nu nog steeds moe, ga dadelijk douchen en naar bed. Vandaar dat ik in elk geval zo rustig was vanmiddag en begin van de avond.

San, wat fijn dat jullie nu thuis zijn. Jammer dat Ruben niet goed aanhapt met de bv. hij krijgt gelukkig wel dus nu voldoende voeding binnen. P. is een schatje dat hij dit voor jullie allemaal doet.

doe lekker rustig aan en herstel goed! Geniet ook ondertussen verder van Ruben en geef m een lieve knuffel van tante Tool.

Simba, wat lekker, even ertussen uit. Heerlijk. Alleen jammer van de hoofdpijn. hoop dat ie snel wegtrekt.

Eef, lijkt idd zwaar werken wat je aan het doen bent, hihihi. heerlijk toch, 8 uur niets doen, behalve aan het zwembad liggen, af en toe eens opstaan om in het zwembad af te koelen, een drankje te halen (of laat je het brengen) fietsen, eten, knuffelen. krijg er ook spontaan zin in, hihihi

Sab, ga je morgen testen? heel veel succes en ik hoop je morgen te zien!

henne, hup, naar bedje toe zodat je uitgerust bent. Luister naar je lichaam en als je je morgen niet goed genoeg voelt, kijk dan maar of je komt. zou het wel heel erg leuk vinden, maar denk ook aan jezelf.

Syl, he verdrie ziek van de chinees, jammer. van mij mag je kayla meenemen, mss helpt het als je een dekentje van thuis ofzo meeneemt, dat ze toch iets bekends om zich heen heeft? hoop dat je een oplossing vindt! dank voor de groetjes van Caro. Als je haar terugsiemst, dan doe haar maar de groetjes terug.

ja, Zara en ik waren dus niet echt slim bezig, hahahaha. ik ben in elk geval blond. Zara, ben jij ook blond?

zat even te grinnikken, shutter island en snugger island, hihihi.

ik denk dat ik me een rok aan doe, heel stoer, met legging eronder. slippers of schoentjes, weet het nog niet. Heb snel koude voeten. Zie het morgen wel. neem ze gewoon allebei mee. Maar voor hetzelfde geld heb ik morgen een spijkerbroek aan, hahahahaha, of een driekwartbroek. ik laat me verrassen, hihihi.

Waar zetten jullie de auto? bij WIJ?

dames, ik ga afsluiten en naar bedje toe.

liefs, don't let the bed bugs bite en slaap lekker en niet te raar dromen over morgen!

mwah! (dat was een dikke smakkerd voor iedereen, hihihi)

Tool

Geplaatst

Kayla gaat naar schoonmoeder de andere hond zorgen ze voor dat hij er niet bij kan, hoop ik.

Kayla heeft heeeeel veeeeel dekentjes, mandjes om te reizen.

Snugger island ken ik niet ;-)

Auto kun je daar niet bij parkeren volgens mij, het weer valt tegen dus zal niet druk zijn op het strand.

Welterusten.

Geplaatst

He lieve meiden..

Ik wens jullie ontzettend veel plezier vandaag!!!!!!

Wij hebben een klein feestje.. Deginitief van de fles gewonnen..

En mama wordt steeds wat minder onzeker..

Geplaatst

Jippie Simba, ben blij voor jullie!

En Eef, wat heb jij het zwaar daar.... Vandaag maar een dagje bijkomen zeker?

Meiden, ik heb er zin in vandaag (maar ook wel wat kriebels hoor....)

Geplaatst

Nou, als ik zo op buienradar kijk komt er wat nattigheid aan.

Geplaatst

Fran, we zien het daar wel. Ik denk dat we makkelijk dichtbij kunnen parkeren.

Geplaatst

Ik heb er wel enorm veel zin in moet ik zeggen. Alleen even kijken wat ik aan ga doen. Laagjes is idd wel een goed idee. Maar wat!!?? Koud is het niet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden