Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik ga binnenkort mee hoor Lis naar Blijdorp, ik ga later even kijken of ik via de airmiles kaartjes kan bestellen alvast!

Marissa> 5 maart

Faas en Lieve> 12 maart

Milan> 21 maart

Kindjes Bo> maart

A-M en Carolijn> 5 april, dat zijn de laatsten en dus ook de jongsten!!!

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja, straks in de lente is het het leukst!

parkeren kan je bij mij (is ca. 10 min lopen) als je dat wilt. (we hebben zo'n kaart met dagdelen)

goh, was ik even 'way off' met milan!

marissa dus al bijna jarig, maar bianca, jij had geloof ik al voorbereidiingen getroffen he (zeil op de vloer, muren afgedekt haha)

ik heb net al een preitaart gebakken aangezien ik straks wegga, goed he... keukenprinses!

lis

Geplaatst

een parkeer kaart met dagdelen?? of een blijdorp kaart met dagdelen? hihi ben ff lost. Heb nu al zin in de dierentuin, heb je Bokito nog gezien?

Geplaatst

haha, om 3 uur een nieuw kaartje kopen.

nee, een parkeerkaart met dagdelen. ik woon op ongeveer 10 minuutjes lopen van de oude ingang van blijdorp. en in rotterdam heb je als bewoner een bezoekerspas, waarmee je goedkoop parkeerkaarten kan kopen. (die zijn per dagdeel)

bokito heel even een glimpje van opgevangen!

de zeeotters waren heel erg leuk, die lagen lekker in t zonnetje te relaxen!

lis

Geplaatst

Leuk lekker naar de dierentuin...wel foto`s als jullie zijn geweest hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amanda 9 uur hoe doe je dat...wil ik ook meis.

K3.....vind anne-meya ook helemaal te gek.....hahahahaha...maar ik zie milan al dansen met zijn boops heen en weer....hahahahahah

Roos ik hoop dat je snel van de pijn af bent meis.

Laura wat goed dat iris al achter dat ding aan loopt...stoer hoor.

Kan je straks al helemaal acht ze aan rennen......hahahahahah

Ja sab nou moet jij ook oin de benen achter je meisje aan......hahahahahahah

En naar de musical geweest...wat leuk man...ik hou daar wel van....lekker zingen en dansen.

Lekker laat thuis...kan me voorstellen dat je moe bent nu.

Lis 2 dagen naar de dierentuin...pas maar op straks gaan ze je nog herkennen...hahahahaha

leuk hoor...ik wil ook een jaarkaart gaan kopen voor hier in amersfoort.

Hier zijn wij zondag naar een verjaardag geweest maar verder niks gedaan.

Dus geen nieuws vanuit hier.

Nou ik ga even eten ...spreek jullie weer.

Doeiiiiiiiii

Geplaatst

hallo...

effe snel, teveel leuke programma's op tv..zeg maar mc dreamy komt weer..jammie

Dierentuin leuk hoor, ga snel ook eens naar het Gaiapark hier, ook leuk maar effe wachten tot veel zon!

hier ook wel saai gehad, zaterdag wel op stap geweest, halfvastenbal. een paar biertjes maar nu alweer 2 dagen werken dus druk weer.

Lieve loopt ook achter de walker, leuk he die lopers van ons.!

cynthia

Geplaatst

Bij jullie ook al van die vroege lopers!! Leuk hé?

Cynt, laat me weten hoe het gaiapark is! Ik heb al veel verschillende meningen gehoord.. niet leuk, wel leuk, duur..

Geplaatst

Het gaia park ligt in kerkrade Roos.

Volgens mij voornamelijk vogels.. papgaaien enzo.

Geplaatst

Lis, 2x dierentuin, wat zal jij een stevige beenspieren hebben haha. Wel luek dat je ouders nog gebleven zijn zaterdag.

Ja, dierentuin, LEUK! Joos, wij kunnen mooi samen naar Amersfoort. Wanneer???

Sab naar de musical geweest, ook leuk! Ik ging regelmatig, maar nu vind ik het lastiger om steeds oppas te vragen, omdat ik al best vaak weg ben (te vaak naar mijn zin).

Joos lekker weekendje rust gehad... Ook wel eens lekker voor de verandering toch?

Geplaatst

Ja laura....gezellie....ik ga eerst ff informeren wat een jaarkaart kost....of weet jij dat?

En ja rust is hier schaars dus altijd lekker...hahahahaahah

Geplaatst

Ik vind het gaia park wel leuk, ligt bij ons om de hoek...

Wij zijn inwoners van parkstad en krijgen een jaarabbonnement voor iets van 20 euro ofzo..

Het is gezellig wandelen, aparte beesten, de aapjes in het bos lopen op een meter afstand, wel in het voorjaar het leukst hoor.

Cynthia, die nu echt gaat werken.......

Geplaatst

Leuk Cynt, dat je zo dicht bij woont!

Wij gaan denk ik een jaarkaart halen voor het dierenpark in born haha.

Dus er zijn niet alleen vogels daar in kerkrade? Ook aapjes?

Dan moeten we er ook eens gaan kijken!

Ik moet ook zo gaan werken.. moet mijn haar nog fohnen dus ben er vandoor..

Geplaatst

laura ze hebben een actie zie ik op hun site.

kindjes tot 3 jaar gratis en voor volwassenen 50 euro.

parkeerkaart 25 euro.........dat is te doen dacht ik!

Actie is van 12 maart tot 2 april...ik ga denk ik wel doen...met een paar keer heb je het er al uit.

Geplaatst

Huh, dus voor 75euro zijn we een jaar lid? Nou, dat ga ik even aan Robbert vertellen.

Laat het je snel weten

Geplaatst

valt mee niet?? blijdorp is volgens mij duurder. Bokito heeft de prijzen opgedreven hahaha:bottom:

Geplaatst

Robbert wil ook wel ,dusssssss 125 euro jaja

Maar er staat dan zeker een foto op ter indentificatie? Anders kan ik hem uitlenen (verkopen gna gna) aan de hele buurt en winst maken hahaha.

Geplaatst

echt een hollander hè lau....hahahahahaahahah

Ik neem er voor jheroen ook 1, volgens mij heb je het er zo uit.....en je krijgt er ook bonnen bij voor andere parken.

Sab volgens mij is blijdorp ook groter toch...ben er nog nooit geweest!

We gaan gewoon met z`n allen alle dierentuinen af.....hahahahahah

Geplaatst

ja goed plan, als je een abonnement hebt dan krijg je korting bij andere parken joehoeeee! Ook die in Antwerpen, die is leukkkkkkkkk! Zijn we vorig jaar geweest, oh nee in 2006 toen ik 15 weken zwanger was of zo, errug leuk daar. Is de oudste van Europa

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden