Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou ik heb een bepaalde stijl in gedachte..

en hij vind dat niet zo geweldig..

plus hij wil alles overdreven luxe in de badkamer en dat vind ik weer overbodig!!

Geplaatst

hahaha, nou ben wel heel benieuwd hoor. Nemanja wil zeker lekker een zittende stoomcabine etc...en jij liever mooi beneden etc en je keuken?

Geplaatst

Hey, ben ik weer even.

Liesbeth, sterkte met je man!

Hilde, andere vrouwen moet je inderdaad meteen de mond snoeren. Wat denkt ze wel niet zeg!

Joos, mooi huis hoor! Die badkamer is niet helemaal mijn smaak..... En die tegels in de woonkamer, daar gooi je gewoon een mooie houten vloer overheen, toch? Verder ziet het er heel leuk uit hoor!

Sab, wanneer zijn die nieuwbouwhuizen dan klaar? Kan me voorstellen dat je wat prettiger wilt wonen, burgerlijker haha. Grapje hoor.

Cynth, tanden tanden tanden, en... poepluiers poepluiers poepluiers haha.

Roos, was al bang voor een hernia. Robbert heeft nu nog steeds mensendieck en 3x een uur fysiofitness. Half april heeft hij een evaluatiegesprek bij de neuroloog. Dan hoort ie of ie geopereerd moet worden.

Beau, hoest?

Ik ga even verder lezen.

Kus

Geplaatst

jij begrijpt het sab!!

hij wil idd een stoomwhirlpool weet ik 't allemaal hoe je die krengen noemt,ahhaha\

ik heb liever een leuke keuken

en bankstel en serre,en nieuwe houten vloer en meubels en auto etc

hahahahahhaha

en ja laura je had gelijk..

maar nog ff wachten op de scan en uitslag

mischien heb ik geluk en zijn het pezen e.a aanhechtingen...

hoe gaat het nu met robbert?

heeft tie nog veel last?

Geplaatst

Roos; goed zeg dat je een MRI krijgt. Kunnen ze toch vaak beter zien wat het is.

Mensendieck volg ik ook. Helpt me wel moet ik zeggen en je moet echt om je houding denken. Ik ben er ook zo slecht in........Maar je krijgt tips om te tillen e.d. en om je rug sterker te maken. Sterkte meis met alles, is echt waardeloos allemaal!

Enne....natuurlijk ben jij sterker dan Nemanja hahahaha. Ik zou ook liever een nieuwe keuken en bank hebben dan een whirlpool! Geef hem maar een saunaboncadeau ofzo voor zijn verjaardag kan hij daar lekker in de whirlpool zitten hahahahahha.

Joos; veel plezier/succes met je bezichtiging donderdag. Ben morgen niet online dus vandaar dat ik het nu alvast even doe. Ziet er goed uit, grote tuin trouwens.

Badkamer kan inderdaad wel wat aan gebeuren, maar ach eerst maar kijken inderdaad!

Sab; ingeschreven voor een nieuwbouwwijk? Wil je dan graag weg? Je woont er prachtig volgens mij!!

Liesbeth; sterkte voor jou en je hub! Je zal het inderdaad druk krijgen. Sterkte en succes!

Cyn; nog 1 dag en dan is het groot feest!!!!!!!!!!! Ben je er klaar voor!!

Heel veel plezier en een geweldige dag toegewenst!!!!!!!!!

Lau; hoest met jou?? Hier gaat het goed hoor meis!Lief dat je het vraagt!

Amanda; hoe is het nu met Len??

Voor al degenen die ik ben vergeten sorry!!

Prettige avond allemaal en tot snel xxx

Geplaatst

roos man...een hernia...jeetje wat een pijn moet jij hebben.

IK geef jou gelijk hoor roos...een leuke keuken een auto enz enz...is veel beter...hahahahahahah

Sab...ja nieuwbouw wil ik ook wel, maar jhoentje wil niet uit soest.

Sab ik denk dat ze die site blokkeren op jou werk.

Heb je hem gezien...anders geef ik wel ff de funda link!

Hoe is het met je oma?

En Laura...meteen ff vraagje...kan dat een houten vloer over de plavuizen?

Moeten die dingen er dan niet eerst uit!

Eigenlijk een vraagje aan robbert...hahahahaha....maar dat regel jij wel ff toch?????????

Beau meis hoe is het?????????

Lis...hoe is het met de billen van ebbe?????

En je sleutel...is ie al gemaakt?

Cynthia hoe is het met je kindjes...zijn de kiezen er al?

Wat gaan jullie aan jullie kindjes geven als ze jarig zijn?...of wat hebben jullie gegeven toen ze jarig waren?

Mijn mondhyg heeft een kindje net zo oud als Anne-meya en die speeld ook zo leuk met dat keukentje...ik denk dat wij er ook maar 1 gaan halen.

Zandbak raden alle moeders af...dus daar wacht ik maar ff mee nog...hahahahah

En hoe is het met alle andere die ik vergeten ben hahahah

Geplaatst

Roos.. een hernia?? En daar hebben ze je zo lang mee laten lopen?

ai.. en nu?

Liesbeth, veel sterkte, en beterschap voor hubbie!

Heb niet alles gelezen.. sorry.. maak het snel weer goed..

Hier is het ***

Len heeft een allergische reactie op de antibiotica (het is andere dan 2 weken terug)

Hij zit onder de rode vlekken en stippen..

Ik moet nog doorgaan met dat spul want anders werkt het niet (jaja kuur afmaken...)

Maar als het té wordt moet ik wel stoppen..

heb een foto neergezet bij "maart"

Geplaatst

ah amanda...nee toch...jeetje wat zielig!

Ik ga ff de foto bekijken...geef hem maar een knuffel van mij!

Geplaatst

he liesbeth beterschap met je hub.

Roos, toch een hernia(dacht t al..ben arts hahahaha) bahbah hopelijk kunnen ze iets voor je doen hoor, dikke snel beter worden knuffel!

Hier ook de verbouwingsplannen, de tuin MOET, en de zolder want de kids moeten toch ooit een aparte kamer krijgen, maar uhhh zo'n wirlpool wil ik ook wel. helaas is onze badkamer net nieuw(wel heel mooi)..succes meiden..

jajaja de voorbereiding is al half al, mijn eigen baksel is mislukt hahahahaha het deeg wilde niet omhoog komen dus morgen lekker eentje kopen....

de kamer is versierd de goulash op het vuur....

cynthia

Geplaatst

he meiden,

wat een drukte hier, gezellig.

te veel om op te reageren (voor zo'n wattenhoofd als ik, gelukkig kan ik weer zeggen dat t door de hormonen komt...)

roos, balen man een hernia(tje). spannend nog wel een beetje natuurlijk, de mri. ben benieuwd wat ze daarna gaan doen. ik heb ns gelezen over wel/niet opereren bij een hernia. iets over dat ze een tijd wachten omdat het dan bij sommigen over gaat, maar dit is voor de overigen (die wel geopereerd moeten wordne minder natuurlijk). maar goed, dat zie je dan wel weer. sterkte meissie!

liesbeth, jij ook sterkte de komende tijd. ik vond t al zwaar toen hub in t ziekenhuis lag (gebroken enkel) en thuis met heen en weer en alles doen in huis en koken en zorgen...laat staan met een kleine erbij...

joost, ik heb een nieuwe sleutel hoor! ik ben de deur niet meer uit geweest. helemaal niet veel dit weekend en maandag trouwens. wat een rotweer, ik baalde als een stekker, nog trouwens... bahbah.

ebbe zn billetjes zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter, gelukkig!

echt naar zeg. maar het is dus met bioforce over gegaan en ik hoefde gelukkig geen andere zalfjes te proberen. en de blote billen natuurlijk he....

maar verder is hij n og steeds enorm hangerig. wil steeds maar voorgelezen worden uit boekjes en als je na 5x (!!!) stopt wordt hij heel boos...

gaat ook wel weer over.

heb je t huis al gezien?

groetjes allemaal!

lis

Geplaatst

Bedankt voor de lieve reacties meiden....

Ik ga het wel redden hoor....(zie wel een hoop beren op de weg, maar er is al van alles geregeld voor de tijd dat Rob in het zkh ligt).....en het is ook best een uitdaging...je moet hoe dan ook verder, want ik heb een kleine te verzorgen....Als Rob weer thuis is, heb ik in ieder geval niet dat gehobbel naar het zkh meer 2x per dag...dat scheelt dan al een hele hoop....Ik eet iedere dag bij mijn ouders...heb thuis alles al "voorgewerkt" .....dus niet al te veel zorgen hoop ik.....we zien wel wat het gaat worden...ik laat het maar op me af komen......

Nogmaals bedankt meisjes en voor iedereen een dikke :hug:

Geplaatst

Lis: fijn dat het beter gaat met Ebbe's billen! En lekker aan het voorlezen..........

Na 5x heb je dat boekje wel gehad inderdaad hahahaha.

Joos; waarom raden ze een zandbak af??? Is toch juist leuk?!

Bij ons krijgen ze die voor hun verjaardag.

Ook zijn we aan het kijken voor zo'n speelhuis voor in de tuin.

Niet van hout, maar zo een van little tikes oid.

Het keukentje vind ik onwijs leuk maar ik denk dat ik daar nog even mee wacht.

Misschien voor de feestdagen of hun 2e verjaardag.

Geplaatst

ha beau...ze raden het af omdat ze het meer opeten dan dat ze er mee spelen....dat is wat ze tegen mij zeggen steeds....dus ik wacht tot de 2de verjaardag.

Of ik koop hem van de zomer.

Ja leuk zo`n speelhuis.......is ook een leuk kado.

Geplaatst

aha, ja dat is wel een goeie...

van de zomer maar ns kijken hoe ver hij is met dat soort dingen, in de zandbak van zn neefjes.

wij hadden zo'n race-stuur gegeven. vindt ie leuk hoor, maar zn huis (kraamkado) met liedjes enzo vindt ie nog steeds leuker... en hij heeft heel veel boekjes gehad (nijntje, dierenvaria, kiekeboekjes) en die vindt ie heeeeeeeeeel leuk, vooral als mama of papa (of wie dan ook) het 'voorleest'. zie eerder bericht. ebbe wordt vooral helemaal opgewonden van het bladeren volgens mij. en als t te langzaam gaat wordt ie boooooooooooooooos!

ben benieuwd wat je gaat geven. ach het maakt niet zo veel uit. eigenlijk speelt ebbe t meest met zn boekjes en zn puzzelstukjes die in en uit een plasic bakje moeten... of van t bakje in de hoed etc...

groetjes!

lis

Geplaatst

hahaha beau,

ja die ga ik onthouden..

ben nu eerst druk bezig met het regelen van milan's verjaardag

we gooien er meteen s 'avonds een feestje tegenaan!!

Geplaatst

Wij gaan de zandbak ook pas van de zomer gebruiken hoor.

Maar we kunnen het nu alvast mooi vragen.

Joos; hoe was je bezichtiging?? Of is het later op de dag?

Geplaatst

jaaa Boke, ook leuk zo'n huis..ow wij weten het niet wat we moeten geven.....en ik heb geen vrij weekend meer voor haar verjaardag erg he? denk dat we toch een houten iets gaan geven, of zo'n poppenwagen of een blokkendoos...pfff geen idee..

Roos gaat dat wel? een feestje met jouw rug?

Joos: hoe was t huis? Heb even gekeken, ziet er goed uit hoor, maar is het zoveel ruimer dan jullie huis nu dan? Jullie wonen toch vrij ruim of niet??

Geplaatst

Ja zo'n poppenwagen vind ik ook geweldig!

We waren net in het CB en de meiden liepen al lekker achter zo'n wagentje aan hoor.

Geweldig!!

Dat huisje vind ik zo leuk omdat je het zomers buiten kan zetten en als het weer slechter wordt dan zetten we hem op zolder om te spelen of als het een beetje te doen is in de woonkamer. Moeten even kijken nog.

Mijn vriendin haar dochter is 5 en die speelt er nog steeds mee!

Blijft dus leuk.

Geplaatst

Leuk hè kadootjes kopen voor je kindjes...hahahahahah

Nou dat huis was helemaal niks...tuin is mooi maar we hebben nu ook een ruime tuin.

Verder was het nog kleiner dan dat we nu wonen (goed gezien sab de makelaar...hahahaha)

Wij hadden het idee dat de woonkamer groter was want dat is wat we zoeken.

Nou dat hele huis is niks...er moet echt zoveel aan gedaan worden dat we dan beter hier de boel kunnen gaan verbouwen.

Vanmiddag 2 verschillende makelaars gehad om ons eigen huis te laten waardebepalen(hoe zeg je dat)

En dat was wel weer een meevaller...wel leuk om dat te horen.

Maar onze makelaar vond dat we beter hier 2,5 meter aan de woonkamer aan konden bouwen.

Dit huis is erg goed gebouwd zeggen ze(heb ik geen verstand van)

En verder kunnen we hier onze auto`s beide kwijt op eigen grond.

We gaan nu verder kijken wat we gaan doen.

Verbouwen of toch verhuizen...moeilijk hoor....ik heb niet zo`n zin in troep.

Maar als je ziet dat we hier op 1 min van de kinderboederij zitten - 2 min van school - 3 min van winkels - aan de overkant en aan de achterkant is een speeltuin.....ja ik weet het dat roept iedereen...uitbouwen dan maar...hahahahaha

Ik weet het nog niet...we gaan nu ook meteen offertes aanvragen want als het verbouwen word wil ik meteen vloerverwarming....jeetje wat klets ik veel...hahahahaha

Nou dat was het weer even.

Ben moe.....................................................

En hoe is het met jullie allemaal.

Sab is er al sneeuw?

Geplaatst

hahaha Joos... als je gaat verhuizen heb je ook troep, je doet toch altijd verven en vanalles.. en je hoeft niet alles in te pakken, en weer uit te pakken...

wel jammer dat het tegenviel...

Geplaatst

ik weet een goeie serre-bouwer hahahaha (tenminste, is nog afwachten of het goed wordt..)

Geplaatst

erg hè...hahahahaah...ja klopt amanda..maar verbouwen...dat gaat dan in de zomer gebeuren..en ik wil zo graag de kleine lekker in een zwembadje in de tuin laten spelen...mits het mooi weer word.

Maar goed als ze het dan op korte termijn zouden kunnen doen dan is het voor de zomer klaar en we gaan ook nog in mei op vakantie ...dus dan zijn we weer een week van huis en hebben we er geen last van.......brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Is waar je hoeft niet alles in te pakken en uit te pakken.....wel in de woonkamer...hahahahah

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden