Jump to content

Kletstantes deel 7

Sab

Recommended Posts

• Replies 660
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nou, we hebben heel wat af te kletsen!!!

Genieten jullie er trouwens ook zo van dat het zonnetje zo heerlijk schijnt?

Onze hondjes zijn er ook erg blij mee: afgelopen dagen hebben we menig uurtje in het bos doorgebracht! Heerlijk!!!

En eh, we waren niet de enigen met dat idee... Tjonge wat een volk. Wel leuk voor onze viervoeters, want er waren veel speelmaatjes!!!

Groetjesssssssssssssss

Ja de zon maakt alles goed!

Hoe is het roos...hou je het een beetje vol?

Ja hilde als de zon er is dan ben je niet meer alleen buiten......hahahahahaha

Beau wat heerlijk dat het goed was met je meisje, worden we weer blij van.

Het is toch geweldig inderdaad met dit weer!!!

We beginnen weer een beetje te leven hahaha.

Van dat treurige weer word ik op een gegeven moment zo zemelig!

En nu krijg ik altijd veel meer energie joehoe hahaha.

Inderdaad was ik erg blij met het nieuws van mijn dochter!

Opluchting!

ow oke hahaha

en t wordt ook weer goed begrijp ik? heb t totaal niet gevolgd.....komt er vanavond nog iemand kleppen hier? of is t weer rustig.......?ik heb eindelijk weer s tijd namelijk hahaha

deel 7 alweer en ja hoor..........ik ben QUEEN is me op t andere forum dus nooit gelukt hahhahahaha

Hier ook koorts weer ...erg verkouden en veel poep(5 x per dag....)

nu aan t flesje en zo naar bed wat je zitten in de fase ik hang aan mama...ik kan er soms effe niet tegen...als ik nr 1 wegzet janken....nr 2 aan mijn broek en zet ik die effe neer janken..........hopelijk is het een sprongetje hhahaha op he kdv zeiden ze het ook al....

ach het blijven schatjes maar af en toe..

sab , tijd waar haal je het vandaan hier te druk..

beau wat lees ik goed nieuws....wat heb ik gemist!!!

cyn

ja cynth, ik zeg ook : eindelijk weer eens tijd haha. Man niet thuis en kind op bed, mama is home aloneeeeeeeeeeeee, yeahhhhh hahaha, eens lekker een avondje voor mezelf en lekker eens niet zo belachelijk vroeg naar mijn bedje...zo lekker eten en dan tv kijken verheug me op allebei hahaha. Snap je? dus vandaar mijn vraag, maar ik vermaak me ook welzonder t forum hoor ;-)

kus Sab

ha die sab, nou die van mij liggen er ook in, mama heeft net gegeten en heeft nu een kopje koffie en een chocolaatje, Remko is ook werken dus net effe highlife hier..

lekker hoor, tijd voor jezelf!!!!!!!!!!!!!!! ik zit ook al ongeneerd in een joggingspak en ga zooo voor de buis..

hoe is het met carolijn, weer iets beter..?

cyn

ik ook in joggingbroek, met lekker dik vest hahaha

hmm chocolaatje, ik wil ook, maar heb nie!!

Met Carolijn gaat het weer beter hoor. Ze eet weer aardig. Ze was zo moe vanaf de creche, hup zo t bed in en die heb ik net een flesje gegeven ipv groenten, oeps stoute mama haha. LEkker boven op ons bed de fles, zooo gezellig haha.

Wat ga jij kijken??

Al nerveus voor Faasje??

ik weet het nog niet..meestal op woensdag een film ofzo, trouwens al alles is liefde gezien...die is leuk!!!!!

Ja en idd al wel wat nerveus voor maandag.....ieks

Ik heb ze ook al een dikke fles om 18.30 gegeven hoor, geen zin om te wachten tot 19.00 uur

oook slechte moeder...wel gezellig hoor met je kind op bed, zoiets mis ik weleens omdat ik er dan 2 heb dat lukt dan niet...

slaapt Carolijn nu door?? knap hoor!

cyn

ja die hebben wij zaterdag ook gezien, lekker simpel haha. Vond t wel een oke film.

Misschien ga ik hello goodbye kijken op NL1, lekker huilen haha.

Carolijn slaapt door als het goed is ja...Lieve en Faas ook toch???Ik ben wel een slechte moeder vandaag want ik heb haar bewust geen groenten gegeven hihi.

Oh ja Cynth, bestaat de touristique/toeristiek nog??

het was idd geen hoogvliger maar wel om te relaxen..

nee toeristiek bestaat dacht ik niet meer, wij bij Arke werken er al 2 jaar niet meer mee...

Was te duur geloof ik, wat zoek je?

bewust geen groente hahahahahaha:la:

Hola!

Oooooh, wat zijn jullie slechte moeders hahaha. Nee hoor!

Hier ook niet alles steeds volgens het boekje hoor.

Zeker nu niet meer, sinds ik geen opvolgmelk meer geef.

Iris weigert gewone melk (warm of koud), weigert pyamapap en gewone pap.

Nu ga ik morgen maar peutermelk proberen.

Iemand nog tips?

Verder ben ik nu Afvallers XXL aan het kijken. Leuk om te zien dat alle moeite beloond wordt door een mooi gewicht.

Cynt, kan me voorstellen dat je tegen maandag op ziet.

X

Hier nog wel melk/pap. k geef ook wel eens appeltjes pap, vindt ze ook heerlijk. Maar de krentenbol is favoriet hahaha en dan komt de boterham met chocopasta. Daar heeft papa haar mee verpest...

Cyn; gefeliciteerd met het behalen van je queen status!!!

Is het maandag dat je met Faas naar het ZH moet?

Kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor.

Bij mij moest mijn ene dochter nog naar het ZH voor haar heupje.

Lang verhaal.......maar in het kort; het was allemaal goed gelukkig!

Jij veel succes woensdag!

Sab; home alone?? Ik ben vanavond home alone dus ik ben er vanavond wel.

Maar dan ben jij er niet denk ik hahahaha.

Ik heb ook alles is liefde gezien vorige week.

Vond hem wel leuk hoor, maar niet echt hoogstaand zeg maar.

Lau; geen melk en geen pap?? Echt meiden volgens mij die iets niet willen hahaha.

Hier heb ik er ook regelmatig last van met brood en avondeten.

Vanmorgen prikje gehaald met de meiden, nu over 3 maanden weer.

Laura, Len drinkt ook geen melk, eerst opvolgmelk, vond ie nooit lekker, en toen de gewone melk, ook niet.

Ik geef hem, net als Benda, chocomel of yogho yogho. Dat drinkt ie wel. CB vond dat ik daar mee moest "opletten" was te zoet..

Nouja, jammer dan, hij krijgt wel zijn melkproducten binnen zo.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use