Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In Emmen heb je een hele mooie dierentuin!!!

En eh, Arnhem duw je je suf met alle heuveltjes etc... Hihihhih, 1 keer geweest met een groep van het werk, maar gelijk hebben we het collega's afgeraden. Pfffffffffffft, kapot na een dagje rolstoelen duwen!!!!

Groetjessssssssssssssssss

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jaaa alle dierentuinen af, leuk hoor.......

Burgers zoo is toch arnhem ook leuk hoor

Amanda, in het gaiapark hebben ze giraffen, zebra's apen wolven gorilla's...jajaj ook bokito;s nog meer weet ik niet meer zo goed..

cynthia

Geplaatst

haha, ja leuk, alle dierentuinen...

maar ik ben wel gehecht aan mn blijdorpse vrienden hoor.

hier sinds di-woe billendrama.

echt zo zielig en t wordt steeds erger. sinds gisteren is het echt zo erg dat de sudocreme niet meer 'pakt' op sommige plekken.

ik heb nu dr vogel bioforce gekocht, hopelijk helpt dit beter.

ebbe poept meerdere keren per dag en t is zure poep echt mega gemeen.

heeft ie nog nooit last van gehad vandaar dat ik dacht dat gaat wel over met een beetje meer sudo(ku)creme.

vannacht hoorde ik m zachtjes jammeren en ben gaan kijken; weer een dikke poepbroek en dan huilt hij al als ie de commode ziet...

nu doe ik schoonmaken met een nat washandje, hoef je toch minder te 'boenen' en dan dikke creme. als dit niet helpt haal ik vanmiddag inotyol of daktozin, dat hadden ze beiden niet bij de drogist, maar misschien wel bij de apotheek.

weet iemand dit of andere tips?

nog wat anders; ik durf bijna niet meer weg te gaan, mn sleutel draaide zojuist helemaal in het slot (had m er niet ver genoeg in). dus dat ie zelf draaide he, hij breekt bijna af!

dus nu durf ik niet zo maar meer weg te gaan voor ik morgen een nieuwe heb gemaakt van de sleutel van hub. maar misschien kan ik net voor sluitingstijd naar de apotheek gaan dan kan ik altijd nog op hub wachten voor de deur...

wat een narigheid...

verder alles goed hier en bij jullie?

beau weer beter toch? fijn!

joost en jij en a-m (had ook zere billen?)

en roos, hoe is tie?

groetjes,

lis

Geplaatst

Ah lis wat zielig voor je mannetje zeg! Ik zou voor de zekerheid de h.a. even bellen. Misschien heeft hij ook wel iets van een schimmelinfectie en daar zijn speciale cremmetjes voor en dan is t morgen over!

Rot van je sleutel, beetje onhandig he? hihi.

Hopelijk kom je niet voor een dichte deur te staan.

Kus Sab xx

Geplaatst

denk je dat t echt een schimmel kan zijn? het leek me zo typisch tandenpoepachtig.

ik zal ns een beetje googelen.

lis

Geplaatst

ja dat had Carolijn toen ook, maar ik geloof dat ze iets van schimmel kunnen krijgen juist door die poep of zo. Weet niet meer wat ze precies zei...

Geplaatst

ja dat zou zomaar kunnen haha. Geen idee joh hihi. Ik zou gewoon even bellen wat je het beste kunt smeren!

Geplaatst

Lis, ik doe altijd wat vaseline op de kapotte plekjes.

Kan de poep er niet aan blijven plakken en hoef je dus minder te "schrobben" om zijn billen schoon te krijgen. Verder gebruik ik alleen sudocreme, dus hopelijk heeft ie snel minder last.

Thomas had het vorige week heel erg. En toen was opeens tand nr. 4 er.

Groetjes

Geplaatst

he lis, uierzalf helpt perfect,als ik het vandaag dik erop smeer is het morgen een heel stuk minder,

moet je wel de echte zalf hebben niet die witte creme.

Geplaatst

ha die lis...wat chips van die sleutel...ik zou ook niet meer weg durven hoor.

En hier zijn de billen weer helemaal normaal lis....ik gebruik...tea tree lotion.....koop je bij natuurwinkel.

En ik gebruik dan voor de nacht ...de pot van zwitsal maar dan de lichtgele pot...zinkzalf staat erop...die is echt heel goed.

Haar billen zijn nu alweer normaal gelukkig...en niet kapot geweest.

Geplaatst

hahaahha...ik moet wel lachen...lis heeft morgen 10 potten creme thuis....hahahahahahah

sorry moest ff tussendoor.

Geplaatst

ja ik kan wel even bellen, maar ik weet dat ze dan toch gaan kijken of je langs kan komen. (oeps sleutel...)

hebben jullie bij gewone luieruitslag ook dat het een groot stuk is waar het erg rood is?

ik heb een boekje met een plaatje van candida, maar ik weet niet zo goed of het dat nou wel of niet is...

er staat trouwens niks over wel of geen meisjes... zal wel een stomme opmerking zijn...

lis

Geplaatst

uh stomme opmerking...hahahahahaahh...tuurlijk niet lis...maar geen idee of het alleen bij meisjes voorkomt...zien die schimmels verschil.

En ja hier ook grote plekken hoor.

Geplaatst

bij jou ook dus.

ik heb dit gegoogled (en heel veel nare plaatjes...)

* Gistinfectie

* Bij kinderen met luiereczeem wordt veel vaker een infectie van gisten in het luiergebied vastgesteld dan bij kinderen zonder luiereczeem. De belangrijkste gist-soort is de Candida albicans. Wanneer er sprake is van een massale infectie heeft de dokter het niet meer over een luiereczeem maar over een candida-infectie. De Candida gist voelt zich prima thuis in een warme en vochtige omgeving, dus het is niet verbazingwekkend dat hij zich in het luiergebied makkelijk kan nestelen. Als de huid al beschadigd is door het eczeem gaat dit des te makkelijker… Een candida infectie is te herkennen aan de schilferende randjes van de rode plekken en de zogenaamde ‘eilandjes voor de kust’: kleine rode vlekjes met een schilferend randje net buiten de grote rode plekken. Soms kan een candida infectie ook met kleine witte puistjes gepaard gaan.

dat herken ik niet echt...

ik ga zo kijken als hij wakker wordt en dan beslis ik of ik wel of niet ga bellen.

dank meiden en alle tips zijn welkom hoor!

is uierzalf beter dan luiercreme en is dat (uierzalf) zo'n beetje hetzelfde als vaseline?

lis

Geplaatst

ik hoefde met Carolijn niet langs te komen hoor! Gewoon goed uitleggen en dan weten ze het wel. Jij ziet toch ook wel het verschil met hoe hij nu schraal is en een andere keer....niet...?

Geplaatst

ja je hebt gelijk, ik ga straks even bellen.

ja joos, ik zie nu pas je bericht, ik heb straks alle cremes in huis ja!

lis

Geplaatst

nee lis uierzalf is iets anders als vaseline,

uierzalf gebruikten de boeren vroeger om uiers mee in te vetten tegen schraalheid,

wij gebruken het hier eigenlijk overal voor van schrale haden tot wondjes,werkt perfect, bijt ook niet op de huid en is supervet.

Geplaatst

Lis je kan het ook zien als er witte randjes om de plekjes zitten...dan is het meestal een schimmel...als het alleen maar rood is dan is het gewoon uitslag.

Geplaatst

Sab...volgens mij is lis zalf gaan halen en is nu haar sleutel afgebroken en staat ze buiten.

Jij woont het dichts bij haar...dus ga ff kijken...hahahahahahahah

Hé meiden ik heb gisteren 3 goudvissen en een hele mooie kom gehaald voor annenmeya...ze vind het helemaal leuk....hahahahahah

En wie gaat die verschonen riep jheroen al...ikke zei ik .....maar de kom is zo zwaar dat ik hem niet kan tillen als er water in zit...hahahahaha....dus wie gaat hem verschonen...juist....hahahahah....papa!

Sab wanneer ging jij nou op wintersport...ben het ff kwijt???????????????

Geplaatst

Hoeseee Joseeee hahahaha, well done girlie!

Ik hou niet zo van huisdieren.....nee ook niet zo van visjes hihi. wel om te eten trouwens haha.

Wij gaan 21 maart sóchtends weg, dus vanaf t paasweekend.

Schimmel met witte randjes..?? ow...dat wist ik niet, is dat altijd zo? Carolijn was alleen maar vuurrood en open....

Lihisssss zit je bij Bokito???where are youhoeeeeeeehoeeeee

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden