Ga naar inhoud

Wie start er ook met ICSI in jan/feb 2012 ?


Dunja73

Aanbevolen Berichten

Hoi allemaal

 

1 november hebben we een startgesprek ICSI in het UMCG.

In december beginnen we dan met prikken en ws in januari start de ICSI behandeling.

 

We hopen dat we weer zwanger worden en deze keer wel met een goede afloop.

 

Mocht jij/jullie ook gaan starten met ICSI en ook zin hebben om hierover uit te wisselen zou dat super zijn!

 

Groetjes, Dunja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 692
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Mari,

 

Leuk dat je hebt gereageerd!

Lijkt me pittig en om zowel met je wens om zwanger te worden als afvallen bezig te zijn.

Lukt het afvallen? Ik hoop dat lukt en dat jullie in het nieuwe jaar met poging 4 kunnen beginnen.

 

Voor ons is het de eerste poging met ICSI, wel 5 pogingen IUI gehad, dus enige ervaring met prikken en omgaan met de spanningen. Maar ICSI lijkt me wel zwaarder.

Hoe heb jij de eerdere ICSI pogingen ervaren? Wat zou het super zijn als we zwanger raken..... maar zo ver is het nog niet.

 

Groetjes Dunja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid ik zie nu pas in je handtekening dat je drieling overleden is wat zal dat zwaar zijn. Was dat een zwangerschap van de iui? Wel heel bijzonder dan een 3ling of niet?

Heel erg veel sterkte

 

Ik heb de eerdere pogingen lichamelijk als vrij zwaar ervaren maar dat komt voornamelijk omdat ik heel erg sterk reageer op de hormonen waardoor ik van begin tot eind hoofdpijn enz heb.

Ook komt er nog bij dat we er voor 2 weken geleden achter gekomen zijn dat ik al jaren fibromyalgie heb en dat maakt het ook niet makkelijker maar ken genoeg verhalen van meiden die het lichamelijk helemaal niet zwaar vinden hoor dat verschilt per persoon

Geestelijk vind ik het steeds zwaarder worden maar de wil is zo groot dat we door blijven gaan als we een kindje willen hebben we geen keus. Maar goed het gaat ons lukken 2012 word ons jaar meid.

 

Ja dat afvallen ach het moet gewoon van mij zelf en het dieet wat ik heb mag ik bijna alles eten moet gewoon opletten dat ik niet te vet eet en dat ik niet te veel tussendoortjes eet en zo heb ik er al 7kg af dus het gaat lekker hihi.

 

We gaan er gewoon wat van maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mari en dunja :)

 

jeetje meiden wat een heftige verhalen van jullie.... Ik zelf zal ook ongeveer in februarie beginnen, dus wil wel met jullie een beetje mee schrijven, als jullie het goed vinden hihi

 

ik weet nog niet of het icsi of ivf gaat worden, maar t lijkt wel op elkaar...

 

Ik heb ook 6iui achter de rug, en moet eerlijk zeggen dat ik dat al heftig vond... 1x een bbz, en de laatste keer een eicelpunctie, dus had al iets ivfs achtichs haha

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk schrijf gezellig mee hoopvol

 

Wat is het toch ook oneerlijk verdeeld dat we er zoveel pijn en moeite voor moeten doen terwijl anderen er niet eens bij stil staan en het de normaalste zaak van de wereld is.

 

Waar hangt het vanaf dan dat jullie ivf of icsi gaan doen als ik vragen mag?

Wij hebben geen andere keus dan icsi nooit gehad ook want het zaad van mijn vriend is zo slecht dat we niks anders kunnen, maar goed er is gelukkig zaad en dat is het belangrijkste.

Nu is het afwachten op mijn volgende menstruatie en dan moet ik bellen voor een hystroscopie zodat ze in mijn baarmoeder kunnen kijken, want mijn menstruatie is ook niet goed. Ik vloei maar 1,5 dag en het is alleen een beetje bij het afvegen verder niet dus dat is niet goed volgens de gyn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mari

 

bij ons schommelt het heel erg met de zaadjes... de ene x 5 miljoen en de laatste keer maar 300.000..... en ik heb een verhoogd fsh, dat hormoon stimuleert je eitjes, en had iedere keer maar een of twee eitjes, maar de laatste keer ineens 7... dus er is geen pijl op te trekken bij ons...

 

en je hebt voor ieder eitje 200.000 zaadjes nodig, dus tja we weten het pas waarschijnlijk op het allerlaatste moment... zelf hoop ik een beetje op icsi.... voelt beter, geen idee waarom

 

ik heb ook een hc gehad.. vond t wel erg pijnlijk, ik word ook raar ongesteld, de soms 1x in de 6 weken, dan weer 1 keer in de maand... sosms 3 maanden niet... dus erg onregelmatig

 

misschien rare vraag hoor, maar je hebt al 3 icsi achter de rug...waarom doen ze nu pas een hc?? ieder zh is wel anders maar is wel stom van ze(vind ik)

 

Dunja, ik kon je handtekening net niet lezen op mn mob, maar meid wat heftig zeg.... jeetje hoe gaat het nu met jou?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kijk als er voor ieder eitjes 200.000 zaadjes nodig zijn komt het bij ons nooit zover want mijn vriend heeft op zijn meest 100.000 zaadjes dus dan komen we voor 1 eitje al 100.000 tekort. Maar we hebben ook al op niks gezeten hoor dus we zijn hier heel blij mee.

 

Dat ze nooit eerder een hs hebben gedaan is omdat we overgestapt zijn naar Utrecht we zijn altijd onder behandeling geweest in Enschede en daar vonden ze dat er met mij niks mis was. Ze hebben eigenlijk nooit willen luisteren en verder willen zoeken hoe vaak ik ook aangaf dat mijn gevoel er niet goed bij is.

Nu zijn we overgestapt en eindelijk hebben we het idee dat we gehoord worden door de arts.

 

Is er bij jou wat uitgekomen dan met de hs?

Of weten ze nog niet waarom het zo onregelmatig is?

Welk zh zijn jullie onder behandeling als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoopvol en Maris,

 

Wat fijn we zijn al met z'n drieen.

 

Maris; wat kan moeder willen worden toch een hele diepe wens/verlangen zijn, als ik lees wat je er voor over hebt en hebt gehad krijg ik tranen in mijn ogen. Gedeeltelijk herkenning maar ook bewondering voor jou! Hou moed en zorg ook goed voor jezelf. Hoe zorg je voor een balans in je leven met alles wat er gebeurt?

 

Hoopvol; begrijp ik je goed, ben je aan het wachten of jullie van de 6e IUI poging zwanger zijn? Ik wist niet dat je bij IUI ook een eicelpunctie kon krijgen, kan je daar meer over uitleggen?

 

We waren zwanger van de 5e IUI poging. Heel bijzonder om toch zwanger te worden na zo'n lange tijd. Met 18 weken had ik 1,5 cm ontsluiting en de vlies van Roos ging door mijn baarmoedermond. Na een periode van 3,5 week in zh met veel onzekerheid maar ook een sprankeltje hoop heeft het niet zo mogen zijn. Met 21,5 week zijn Puck, Roos en Vincent geboren en overleden. Het is heel triest dat onze drieling niet langer bij ons zijn, ze waren zo mooi en we zijn trots op ze. Ik ben nu thuis om te herstellen van de zwangerschap/bevalling en neem ruimte voor mijn rouwproces. Gelukkig heb ik veel steun en liefde van mensen om me heen en in het bijzonder van mijn vriend.

Naast het proces waar we midden in zitten proberen we ons ook te richten op de toekomst, vandaar dat we op advies van onze gyneacoloog ons hebben aangemeld voor ICSI. Redenen om door te gaan met ICSI zijn dat de mogelijkheid om zwanger te raken van een eenling wenselijk is, het zaad van mijn vriend laag is en mijn leeftijd 38 jaar. Wat is jullie leeftijd?

 

Ik ga maar eens boterhammen uit de vriezer halen, mijn vriend komt zo thuis van z´n werk om samen te lunchen. Dat breekt mijn dag, want ondanks dat ik het nodig heb om thuis te zijn is het wel moeilijk.

 

Nou meiden tot later,

Dunja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dunja jeetje wat een triest verhaal jeetje dat heeft absoluut veel tijd nodig om te verwerken en het een plaatsje kunnen geven.

Neem er ook echt goed de tijd voor en als je je verhaal kwijt wil kom je gewoon hier.

 

Ik ben 27 jaar bijna 28 jaar dus vrij jong nog, maar we zijn inmiddels ook alweer 4 jaar verder vanaf het punt dat ik het spiraaltje liet verwijderen.

Haha dank je wel naar mijn gevoel zijn er dames die veel meer moeten doorstaan als ik hoor, maar ja ik heb er alles voor over om moeder te worden en zolang de artsen er nog iets in zien gaan we door wat ik ook voor een onderzoek of iets moet doen. De lichamelijk pijn van de onderzoeken gaan wel weer over denk ik altijd maar alleen het geestelijke is soms te zwaar waardoor ik al 2 jaar bij een psycholoog loop en ik moet zeggen dat zij mij echt helpt om te zorgen dat het niet meer mijn leven bepaald.

Natuurlijk ben ik er heel veel mee bezig maar niet meer alleen maar als je begrijpt wat ik bedoel er zijn ook andere dingen in het leven waar ik heel veel van kan genieten.

 

En gelukkig heb ik eindelijk na 2 jaar weer werk gevonden, want ik was door dit alles mijn baan ook nog eens kwijt geraakt omdat ze totaal geen begrip konden opbrengen voor de situatie ik ben toen ook overspannen geweest en heb bijna een jaar in de ziektewet gezeten, maar dat ligt gelukkig achter mij en nu is het vooruit kijken en hopen dat het ooit gaat lukken om moeder te worden, maar eerst gaan we de fibromyalgie een plekje te geven door om te leren gaan met de pijn en om af te vallen en weer lekker aan het werk te gaan vanaf november.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

 

ik geef eerst even antwoord op jullie vragen;)

 

Mari

Mijn hsg was goed, niks aan te zien, alleen bij mn bbz, was de eileider waar de embryo inzat wel verkleeft

ze hebben geen idee waarom mn cyclus zo is, behalve dat t ook stress is, en dat merk ik zelf ook want in de ww kom ik meestal veel te laat.... en als ik een negatieve test had, werd ik t ineens een uur later... dus stress is een oorzaak, maar er moet denk ik z3elf meer zijn...

wel heb ik een verhoorg fsh, dus wss vroeger in de overgang

ik doe dit in zh rijnstaete arnhem, maar de icf/icsi wil ik denk ik in t radboud nijmegen doen

 

dunja, ik ben 22, erg jong, dat weet ik, maar vanwege de grote kans op vroegere overgang, en mijn wens, zit ik er toch met vaart achter ook ben ik op mn 18e door de pil zwanger geworden, en sindsdien heb ik sowieso de wens jonger moeder te worden (18 vind ik te jong hoor maar wilde erg graag met 22....zit er nu niet meer in maar goed), mijn vriend word over een maand 29 trouwens

 

oh en je vroeg of ik in mn wachtweken zat, nee de laatste is mislukt en ze deden een punctie, omdat je bij iui max 2 eitjes mag hebben... ik had er zeven... erg vreemd, iedere keer 1 of 2 (meestal 1) en nu met dezelfde dosering 7...raar he

 

zo haha weer bij gepraat;)

 

dunja wat voor n werk deed/doe je? ik snap heeel erg goed dat je behoefte hebt aan rust, dat had ik na mn bbz, maar jij hebt dat helemaal nodig.. werkelijk

 

en mari, fijn dat ze nu beter helpen, snap echt niet dat ze geen hsg deden, moet wel eerlijk zeggen dat ze dat bij mij de 3e ronde wilde doen, maar toen werd ik dus zwanger, en daarna hadden ze het er niet meer over, en heb ik zelf gezegd dat ik dat toch per se wilde... ik ben erg blij dat ik zelf heel veel weet, want dat scheelt zoveel...

 

ohja en wat is fibromyalgie? ik kan het wel opzoeken, maar vind het ''leuker'' om het van jou te horen...

 

nou meiden ik ga eten haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fibromyalgie is wekedelen reuma en is helaas helemaal niks tegen te doen.

Ik kan een pijnstiller nemen en naar de fysio gaan maar dan houd het op. Ook is het zo dat ik chronisch vermoeid ben en dus altijd moe ben en veel pijn heb niet leuk maar het is niet anders ik zal er mee moeten leren leven.

Het is wel fijn dat het nu een naam heeft en het dus eindelijk bevestigd is dat het niet tussen de oren zit maar er is zo weinig aan te doen.

 

Moest je net om half 8 nog eten dan jeetje wat laat haha ben blij dat wij dat nooit hebben dan begon ik elke keer te snaaien voor het eten dat weet ik wel zeker.

 

Alvast welterusten ik ga er vroeg in want morgen gaat om 6uur de wekker weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

 

ik denk de hele dag, hmm nog geen reacties, maar had dus een heel verhaal getypt en foetsie haha

 

ja ik/we eten wanneer het uitkomt hihi, mn vriend heeft onregelmatige werktijden, en ik werk in de zorg, dus het verschilt wel wanneer we eten

 

wat rot zeg van die reuma, is het ook erfelijk?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad rustig hier haha ben ook aardig druk geweest met van alles en nog wat.

 

Ik ben 2 dagen in de week gastouder en ik begin zaterdag met mijn nieuwe job in een hotel en daar moet ik in de bediening en schoonmaken en keuken eigenlijk alles dus ik heb er echt zin in om te beginnen.

Ik door omstandigheden nu al 2 jaar thuis gezeten (heb wel een aantal keer werk gehad via uitzendbureau maar zodra het dan minder druk word moet e eruit)

 

Wanneer ik weer naar het zh moet weet ik nog niet dat ligt eraan wanneer mijn ongi begint en of ze die maand plek hebben voor een hystroscopie dus dat is even afwachten.

 

Hoe gaat het verder met jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hoi meiden,

 

Was een paar dagen druk met vanalles, vandaar geen reactie van mij...

 

Hoopvol; wat ontzettend jammer dat de laatste IUI niet is gelukt. Wanneer ga jij naar het ziekenhuis voor afspraak?

Zoals je naam het ook al zegt; ik hoop dat we alledrie zwanger worden van ICSI!!! Naar welk ziekenhuis gaan jullie?

Gefelicteerd Maris met je nieuwe baan, spannend zeg en lekker dat je er zo'n zin in hebt! Veel succes!

 

Waar was ik zo druk mee;

We zijn per 5 september verhuisd. Van het weekend is een vriendin komen helpen met schilderen van de muren in de woonkamer, de rode wand is uit de woonkamer en dat is erg prettig. Het huis wordt stukje bij beetje meer van ons.

Ik merk dat ik nog maar weinig energie over heb. Gisteren kwam de man van de keuken nog het een en ander aanpassen, hij bleef maar aan een stuk door praten. Ik was bekaf na twee uur. Probeer mijn conditie te verbeteren, met als gevolg dat ik afgelopen week teveel heb gedaan, het is nog even uitzoeken wat goed is voor mij en doe het nu even wat rustiger aan. Maar merk dat ik al veel meer kan dan een paar weken terug. Bijzonder om te merken hoe snel mijn lichaam zich ontzwangerd en weer meer kracht heeft.

Vorige week nog naar het zh geweest, had een pijnlijke kies, wortelpuntbehandeling gehad. Anders kan ik best goed tegen pijn maar nu werd ik er na 5 dagen helemaal gek van, ik kon het er niet bij hebben. Ik wilde gewoon even niet de sterke zijn en gelukkig was de kaakchirurg begripvol en kreeg ik snel de wortelpuntbehandeling.

 

Ik werk ook in de zorg (32 uur) en ben nu even niet aan het werk om te herstellen van zwangerschap/bevalling en het gemis van Puck, Roos en Vincent een beetje een plek te geven. Hoopvol wat voor werk doe je in de zorg?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje jij bent druk geweest met verhuizen gelukkig hebben wij dat allang achter de rug.

Wij wonen hier nu bijna 4 jaar en het bevalt ons prima we hebben nog wel wensen om te verbouwen maar dat kan over een paar kaar ook nog wel daar hebben we nu geen zin en tijd voor. En daar komt bij dat we nu geen geld daar aan willen besteden omdat we de behandelingen zelf moeten betalen.

En gelukkig zijn het geen verbouwingen die echt moeten maar wat we zelf willen zoals een uitbouw aan de achterkant zodat de woonkamer en keuken groter worden en een erker aan de voorkant een vaste trap naar de zolder en de badkamer vergroten, maar goed dromen moeten we houden haha

 

Dus jullie werken beide in de zorg.

Dunja ik kan me indenken dat je nu je rust neemt en nog niet aan het werk gaat.

Hebben ze er op het werk ook alle begrip voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meissies

 

even snel voordat ik ga koken:)

 

dunja ik heb 2,5 jaar de verzorgende ig opleding gedaan, maar door dit alles zou ik zo vreselijk veel verlenging nodig hebben, dat ik heb besloten even een tandje minder te doen... Ik moet nog een paar maanden mn stage op een basisschool afmaken en dan kan ik even als helpende+ aan de slag.... Is minder maar heb nu cht ff geen tijd voor 32uur stage lopen en opdrachten en icsi etc.. Vandaar dat ik in february wil beginnen, want dan wil ik ongeveer 24 uur werken zodat ik genioeg tijd heb voor icsi en het dus beter kan combineren... Wat doe jij in de zorg?

 

Mari, hoe is het voor jullie om zelf de behandelingen te moeten betalen?(als je het te persoonlijk vind gewoon zeggen hoor) ik bedoel moeten jullie ervoor lenen? Das echt iets waar ik mee zit.... We komen gewoon mooi rond nu, maar ik ben en blijf nu een studente en die zijn niet heeel rijk hihi . Gastouder vind je dat moeilijk? Ik heb zelf bv een stage in de kraamzorg gedaan en dat vond ik heeel erg moeilijk... Al die baby's

 

zie je erg tegen de hsg op? Ik zelf vond t wel tegenvallen..

 

Meiden ik reageer vanavond weer, ga heerlijk vis met krieltjes en sla eten :)

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoopvol we hoeven er niet voor te lenen en dat is ook niet de bedoeling. We hebben het geluk dat we dankzij een aantal hele lieve dames van het forum hier de koelkast al vol hebben dus dat scheelt ons heel erg veel in de kosten en als we het niet meer zouden kunnen betalen zouden we gewoon een paar maandjes sparen om te zorgen dat we weer een behandeling kunnen betalen.

 

Nee ik heb geen moeite met oppassen vind het juist heel erg leuk.

Ik moet ook zeggen dat ik meer moeite heb met zwangere vrouwen dan met kindjes en deze zijn natuurlijk al 2 en 7 jaar dus dat baby zijn is er al wel vanaf.

 

Maar wat jij zegt over dat je werk en icsi aan elkaar wil aanpassen pas daar wel mee op, want het beheerst heel snel je leven. Ik heb dit ook laten gebeuren en daardoor ben ik zwaar overspannen geraakt en dit is iets wat ik nooit meer wil laten gebeuren.

Je moet gewoon je leven leiden en de icsi op je af laten komen ga niet alles aanpassen omdat je moet spuiten, want de eerste paar weken gebeurd er niet zoveel alleen het spuiten. De laatste week moet je veel naar het zh voor ene echo en de punctie en tp.

Dit moet iedereen natuurlijk zelf weten maar mijn ervaring is dat je moet proberen om gewoon je leven te blijven leiden ik ben juist blij dat ik vanaf volgende week weken van 43 uur ga maken alles bij elkaar zodat mijn gedachten lekker ergens anders op gericht zijn en als het zover is dat we weer beginnen zien we dan wel weer. Waarschijnlijk neem ik een weekje vrij aan het eind als ik voor de fm moet en de punctie en tp maar dat zie ik dan wel.

 

Ik heb het eten al op we hebben lekker macaroni gehad eet smakelijk nog als ik niet te laat ben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

 

mari, ik heb met de iui 32 uur stage gehad, 8 uur school, en bij elkaar zon 7 uur aan werk wat erbij komt... alle uren die ik miste door ziekenhuis bezoek, follikel metingen etc, moest ik allemaal in mn eigen vrije tijd inhalen.. daarbij heb ik geen maand overgeslagen met iui behandelingen dus elke keer maar doorgaan en doorgaan... alleen toen de bbz was duurde het een paar weken langer voordat ik weer met iui kon starten

 

ik vond dit veel te veel, ik zat in mn examenjaar, en kon dit alles echt niet combineren.. laat staan als er icsi bij komt.. maaar goed ieder zijn voorkeur toch? ik ben momenteel zon 30 uur onder de pannen, en wil straks 24 uur werken. plus het feit dat je als stagaire geen enkel recht hebt wat betreft behandelingen.. en als werknemer natuurlijk meer..

 

je was nog op tijd hoor:) we aten rond half 7

 

wat super trouwens dat jullie de meds hebben gekregen, als ik vragen mag: hoeveel kost zon behandeling nu zonder meds?

 

slaap lekker alvast dames

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh zo ja dat is wel erg veel dan hopelijk gaat het straks beter

 

Ik geloof dat een behandeling zonder meds 1800 ongeveer kost dus dat is niet niks.

Maar we gaan het zien hopelijk brengen de meds van die kanjers me geluk

 

Hihi nou dan was ik nog op tijd ja als het maar gesmaakt heeft

 

Welterusten dames ikkijk nog ff as the world turns en dan ga ik slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

 

Mag ik mijzelf aansluiten bij jullie ploegje??

 

@ Maris, jou ken ik al dus, kletsen maar!!!! Succes bij je nieuwe werkgever!!!! Spannend! Je hebt niet al te veel met Bianca over mij zitten kletsen hé?? Nee hoor, grapje, wat een prachtig kado heeft ze me gegeven, hé? Ben er ondersteboven van....

 

@ Dunja en Hoopvol, jullie ken ik nog niet, succes in ieder geval!

 

Wat heeft iedereen stuk voor stuk al een hoop meegemaakt. Drieling verloren, bbz. Tjeetje. Ik ben echt nog een leek.

 

 

Ik houd het even kort (niet mijn sterkste kant, hé Maris :laugh:).

 

03.10.11 zouden wij ons gaan aanmelden voor icsi poging 3. (eigenlijk 2 zie handtekening)

Aangezien ik afgelopen maand 2 keer in het ziekenhuis heb gelegen voor een longontsteking met complicatie willen we de poging uitstellen. Ik heb gisteren het Radboudziekenhuis gebeld en wij staan op de reservelijst voor december. Dus als alles goed loopt dan gaan we de laatste pil innemen op 20.12.11. Aanmelden op 27.12.11 (ivm kerst) en rond 15.01.12 spuiten. Ik hoop echt dat dit het schema gaat worden. We zijn er geestelijk helemaal klaar voor en lichamelijk ben ik hard aan het aansterken en schoon aan het worden van alle medicatie die er de afgelopen maand doorheen zijn gegaan.

 

Ik ben 35 jaar en mijn partner is 41. Wij zijn aangewezen op Icsi omdat mijn partners zaadproductie niet goed is.

 

Meiden, hier hou ik het even bij. Ben kapot, ik ga mijn mandje in.

Leuk dat er nu een topic is geopend waar ik ook mee kan praten. Voelde me erg verloren op het forum!!

 

Tot gauw weer!!!

 

xxx

Goofy

 

O ja, en ik werk ook in de zorg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey girls,

 

mari 1800 is zeker niet niks... pfff maar ik moet zeggen dat het niet onmogelijk is, daarmee bedoel ik dat als ik en mn partner een maand of 9 flink flink sparen dan kunnen we het halen, maar met mends erbij word t moeilijker, maar goed, al moet ik dan in een schuur wonen zou ik t nog doen hihi

 

dunja hoe is t met je? ben je nederlands? (gewoon vraag hoor vanwege je mooie aparte naam)

 

goofy welkom hier, ik vind dat 2 mislukte icsi's ook behoorlijk wat is hoor, grappig dat je in het radboud loopt. waar woon je? ik deed/doe de iui in rijnstate arnhem, maar wil de ivf/icsi wss in radboud gaan doen...

 

21 oktober gesprek met de gyn en dan overleggen en kijken of het in radboud mogelijk is

 

ikke vanaaf lekker el cheapo pizza eten (hele goedkope;)) maar die is zoo lekker haha wat off topic onzin he;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Goofy ik ben blij je weer hier te zien dat is een goed teken

Haha ja Bianca en ik hebben het alleen maar over jou gehad haha nee grapje ze vertelde me in de auto wat voor een super cadeau ze had voor jou en ik kan me indenken dat je er onderste boven van bent zou ik ook zijn.

Meid ik hoop dat je snel aangesterkt bent zodat je snel weer kan beginnen.

En klets lekker mee hier gezellig.

 

Hoopvol ja dat is niet niks en met de medicijnen erbij is het nog minstens het dubbele als het niet meer is maar ach de wens is zo groot dat moeten we er maar voor over hebben.

 

Ik zit nu een restje macaroni van gisteren te eten moest even makkelijk omdat mijn vriend nog moet beunhazen en ik moet straks naar de waterearobic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden