Ga naar inhoud

Wie start er ook met ICSI in jan/feb 2012 ?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 692
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ dee

Ik gebruikte ustrogestan, pregnyl alleen 2 dagen voor de punctie gebruikt.

Ik vind het alleen wel erg vroeg maar zal wel komen door de hormonen etc...

5 feb was mijn laatste menstruatie, dus nu dag 23 :dontknow:

Geplaatst

Mammie....kut! Sorry dat ik het zo plat zeg! Maar je hoop is weg! Is het echt doorgezet? Hoop toch nog dat er wonderen gebeuren voor jullie!

Zelf nog weekje te gaan! Mag de 7 de testen als alles goed gaat. Pff hou ik het vol?

Misschien al stiekum eerder? Vanaf welke dag zou het dan wel betrouwbaar zijn?

Truste allemaal!

Kus rox

Geplaatst

@ marieke..... nou moeilijk! gister stiekem test gedaan. heel vaag steepje. ben bang dat het nog iets te vroeg is geweest. afwachten tot woensdag maar dan voor het eggie testen. jij succes met de tp in maart!

zeker stil hier, gaat het goed met de andere?

fijn weekend!

x rox

Geplaatst

hier alles goed! Wat kwaaltjes!

Ik had nog wel op je berichtje reactie gegeven rox hopelijk beloofd dat lichte streepje veel goeds. Ik duim voor je!

Mariek ik wens je veel succes deze maand!!

Geplaatst

Marlijnne bedankt voor je berichtje!

Lekker die kwaaltjes!

Maar moet zeggen dat ik niet kan wachten om ze te voelen!

Vanavond weer test gedaan, 3 dagen voor de datum dat het eigenlijk mag.

En het streepje is iets duidelijker!

Nog niet zo donker als het andere streepje maar goed zichtbaar!

Dus volgens mij ben ik gewoon zwanger!

Kan het nog niet beseffen, en aan de andere kant willen we morgen eerst arts nog bellen of het betrouwbaar is nu al?

Maar denk het toch echt!

Dus denk wel goed nieuws x rox

Geplaatst

Tja voel me anders?

Weet niet...heb het sneller zuur, en zit snel vol en heb geen trek. Maar vandaag wel wat lage rugpijn en raar gevoel in buik dus nu ga ik weer twijfelen, heb ook de assistent arts gesproken en die zegt dat ik gewoon moet wachten tot de 7de en dan test doen dan is het geldig. Dus alles gaat heen en weer...gevoel ed. Hebben jullie op exacte datum getest?

En hoe voelen jullie je?

X rox

Geplaatst

Rox ik had ook hele erge lage rugpijn en bij mij was dat een heel goed teken want elke keer als het niet goed zat had ik daar geen last van ook die ongi krampjes horen erbij die heb ik nu nog zo af en toe een klein beetje.

Maar dat de test donkerder word vind ik een heel goed teken hoor ik zou gewoon overmorgen nog een test doen en dan weet je het zeker ja.

Ik heb 2 dagen voor de tesdatum getest en daarna weer op de testdatum en die was duidelijk donkerder dus dat was heel mooi.

Maar wat ik zei ik vind het er goed uit zien op naar woensdag zou ik zeggen en hopelijk heb je over een paar weken net zo'n mooi hartje in beeld als wij van de week hadden dat is echt magisch om te zien

Geplaatst

Hallo meiden,

Wat een spannende berichten hier.

@ Rox, duim zo voor je maar ik denk dat er wel een gefeliciteerd aan zit te komen!! Sterkte nog ff!!

@ Mammie, meid wat verschrikkelijk KL*** voor je! Sterkte.

@ Marlijnne, 8 maart is het eindelijk zover, je echo. Zo spannend. Heel veel succes!!!

@ Mariska, joehee, een kloppend hartje gezien op 3 maart! Super meid. Goed gevoel!!

@ Dee, ik lees dat jij ongesteld bent geworden. Meid wat balen. Heel veel sterkte! Knufff.

@ Marieke, jij heel veel succes met de cryo. Ik duim!!

Hier gaat het nog niet zo, zo. Ik heb nog niet zo de behoefte om over het gebeurde te schrijven maar weet dat ik heel blij ben met de steun die ik van jullie ontvang en heb ontvangen. Hier, op hyves, facebook! Bedankt.

Ik ga ook even een tijdje rust nemen om al het gebeurde te verwerken en om te kijken of mijn partner en ik hier uit kunnen komen en dan misschien weer in de toekomst te gaan voor de cryo's. Wie weet, de toekomst zal het ons leren.

Ik neem ook even afstand van het forum, maar Marlijnne, Mariska weet dat ik jullie wil blijven volgen op facebook en ik kom echt stiekumpies heus hier wel eens kijken. Houdt me op de hoogte via facebook als je wilt. Ik zou het heel leuk vinden.

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Heel veel geluk en liefde gewenst en wie weet tot gauw!!!

Goofy

Geplaatst

Och lieve Goofy wat vind ik dit erg voor je ik hoop echt dat jullie er samen uitkomen en dat jullie verder kunnen met de cryo's want daar zit jullie topper tussen dat weet ik zeker.

Een hele dikke knuffel en zeker hou ik je op de hoogte alleen heb ik het nog niet groot op facebook staan hihi terwijl eigenlijk iedereen het wel weet maar dat komt vanzelf haha

Nogmaals een dikke knuffel

Geplaatst

Goofy, tuurlijk houden we contact.

Oo lieverd je wil niet weten hoe dit bij mij voelt. Het gaat me aan het hart. Laat staan hoe jullie je moeten voelen.

Echt zo vreselijk.

Ik denk aan je en neem de tijd met je lief!

Rox ROx Rox, duim duim duim duim!!!

Geplaatst

Net predictor test gedaan!

ZWANGER 2-3 weken!

Yes yes yes! Het is echt!

overmorgen afspraak maken voor 7 wk echo. ( hoeveel hartjes?) Hoop zo dat alles goed gaat!

Sorry hoor goofy jij had niet zo goed nieuws. Maar denk maar aan de reclame....kom wel goed schatje!

Na regen komt zonneschijn ook voor jou!

M&M ik kom ook Gezellie op het uitgerekend in november topic, alle andere meiden, hou jullie in de gaten maar ga weer een forum verder schrijven! Bedankt voor jullie steun en doe je best!

X rox

Geplaatst

Gefeliciteerd Rox, super nieuws voor je!!! hou je ons wel op de hoogte? :-)

Goofy, hoop dat je er uit zal komen met je partner! Jullie hebben nog wat moois klaar liggen wat op jullie warmte en liefde wacht....vergeet dat niet en probeer er voor te gaan! Het zal jullie lukken!!! x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden