Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Quin: wij hebben afgelopen maand 2 nw auto's gekocht mijn Mini en een Volvo. Mijn man gebruikt de Volvo omdat hij die voor t werk nodig heeft, en het is vaak afspraken

maken als ik hem voor andere doeleinden gebruik. Maar je snapt het wel, als je weg wil met een baby is het niet zo handig als je ineens geen auto hebt.

Maar daar maak ik me geen zorgen over, we zien wel als het zover is. Alleen nu komt het plots dat ik over allerlei dingen moet nadenken.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even voorstellen

Scorpio71- 40 jaar- 2e IUI poging- 3e kindje ( zoon 15 jaar, dochter 12 jaar )

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging -1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

Sterremaud

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Sandra81- 29 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

Nikkie - 42 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe (Sylvia) - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1 IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

Mariek - 39 jaar - 1e CRYO tp van 2e ICSI - 2e kindje (2e CRYO tp van 1e ICSI)

Uitgerekend

1 juli 2012 - Liedje

4 juli 2012 - Jessi79, jo1978, Sterremaud

5 juli 2012 - Iggie

6 juli 2012 - Shanna74

8 juli 2012 - Eer, Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (Sylvia)

12 juli 2012 - Esly

16 juli 2012 - Sandra81

16 juli 2012 - Danore

17 juli 2012 - Nikkie

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012 - Sas27

21 juli 2012 - Iza, Mariek

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely

27 juli 2012 - Isa

29 juli 2012 - EmvElin

31 juli 2012- Scorpio71

Eerste echo

02 december 2011 - sas27

07 december 2011 - Mariek

14 december 2011 - Emely

14 december 2011 - Isa

15 december 2011 - EmvElin

Tweede echo

06 december 2011 - Iggie, Jessi79 (VK)

12 december 2011 - Chantal33

12 december 2011 - Danore

14 december 2011 - D@@ntje

19 december 2011 - Esly

21 december 2011- sas27

Derde echo

8 december - Sandra81

13 december - Eer

14 december - Quin, Iggie

Geplaatst

Hoi allen,

Zit alles wel mee te lezen, maar heb een K week achter de rug. Veel last van misselijkheid, vermoeidheid. Lig heeeel vroeg in bed. Last bekken... Advies therapeut schoudervulling in onderbroek. Geeft tegendruk. Gister naast andere klachten mega koppijn en rugpijn plus beetje bloedverlies (klein beetje gelukkig). Op het moment nog weer mega onderrug klachten. Herkend iemand dit?

Gelukkig maandag weer echo... Maar ohhh wat ben ik bang dat het mis zit!

Dus ja emely ik herken je gevoelens ook. Kan nog niet echt genieten/ blij zijn met de zwangerschap.

Sorry voor geklaag hoop maandag beter!

Gr. Shanna

Geplaatst

@Shanna, wat vervelend zeg.... Ik denk dat ik ook pas wat meer kan genieten als we de echo hebben gehad en eindelijk IEDEREEN het mag weten hihi.... Tot die tijd even sterk zijn. In jouw geval is het natuurlijk anders want jeetje wat vervelend al die klachten. Als ik dat zo lees voel ik me bijna een aansteller (weet dat dat niet zo nodig is maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik). Heel veel sterkte met alles!!!

@Wolfje, ook jij heel veel sterkte zeg.... wat lijkt me dat helemaal een onzekerheid op wekken.... bah! Ik denk aan jullie!

@Sandra, JAAAA ook herkenbaar... het ergste is dat ik steeds ongeveer het zelfde droom en dat is dat ik mega ruzie op het werk heb met mijn baas en collega's.... Echt errug! En wat ik ook heel erg heb is dat ik niet meer in slaap val als ik eenmaal naar de wc ben geweest.... :(

Gister aan mijn man zijn broers verteld en aanhang. Was erg leuk en de reacties tja... die vielen een klein beetje tegen vond ik maar goed..... dat mag de pret niet drukken.....

Vanmiddag naar mijn ouders toe :D Dat word een dolle boel, die worden 2x opa en oma in 2012, 1 x in mei en 1x in juli... hoe leuk is dat voor ze :D!!!!

Alle meiden die sterkte nodig hebben wens ik alle sterkte toe!

De rest, doe vooral rustig aan en geniet..... (hoor wie het zegt... haha)

Veel liefs, Emely

Ps. Grrr ik haat het als manlief roet in het eten gooit wat betreft de planning van vandaag. Hoe verzint hij het ook om uitgerekend nu aan de auto te gaan sleutelen.... Alles gaat mis natuurlijk en nu is het maar de vraag of we naar mijn ouders kunnen rijden... heb al gezegd dat ik desnoods alleen ga en dan met de trein.... vind het wel ff goed geweest zo... Grrrrr....

Sorry, moest het ff spuien....

Geplaatst

Is het nog gelukt met de auto emily??

Ik droomde dat ik achterna gezeten werd voor mijn hersens (leuk joh criminal minds hahaha) ik durfde echt pas vanochtend om 7 uur uit bed toen m'n ventje kwam melden dat hij in bed had geplast. Ik voelde me zo'n enorm watje whahahaha

Iedereen sinterklaas aan't vieren dat het hier vandaag zo rustig is? Bij ons zit het er al weer op en zijn de kinderen van manlief weer onderweg naar hun moeders.

En ben ik met ons ventje aan't keutelen.

Die heeft donderdag zijn eerste wendag op de basisschool!! Heeft mama het geloof ik moeilijker mee als kindlief ;)

Fijne avond nog allen!

Geplaatst

@scorpio lees mijn berichtje terug, en nu zie ik dat ik niet aardig overkwam, sorry, dit was niet de bedoeling.

@shanna74 and wolfje1981 hoest met jullie, is het bloeden gestopt?

Dit jaar geen pakjesavond gevierd, hebben afgebeld was echt te beroerd om mijn hoofd op te tillen. Mijn lieve mannetje heeft gister toen ik lag te slapen een kerstboompje.... gekocht en de huis kamer versierd, ha ha ben nog nooit zo vroeg geweest met een boom in huis.

Heb nu ook weer last van pijnlijke boebs dit was 2 weken weg en nu in volle hevigheid terug.

Heb wel iets gedaan waar ik niet trots op ben! heb stiekum een sigaret gerookt:mad: maar kon daarna wel heerlijk naar het toilet. Gelukkig leest mijn man deze berichten niet anders kan ik bij wijze gaan rennen over het erf.

Mijn paardje staat mij ook al zo zielig aan te kijken of ze wil zeggen stap maar op ik doe rustig aan met je. Maar ik heb besloten toch het risico niet te nemen. Over 3 weken gaan we naar Lapland en ik baal al dat ik niet mag snowboarden en skiën. Zo ben weer klaar met klagen:laughing9:

Geplaatst

Ik moet mezelf helaas van het lijstje halen... het gaat mis. Eergisteren was ik 7 weken en kreeg ik bruinverlies, sinds gisteren bloedverlies met stolsels. Ziekenhuis gebeld en ook zij houden rekening met een missed abortion. Woensdag echo om te kijken hoe het verloopt. Helaas geen kindje voor ons in Juli...vreselijk verdrietig, het doet pijn. Maar ergens is het ook weer geen grote verrassing. Het was moeizaam vanaf de start, met een laag hCG. In ons achterhoofd hebben we hier al die tijd rekening mee gehouden. Je krijgt alleen toch hoop, als het 3 weken goed lijkt te gaan. Maar dus toch mis...

Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen met de rest van de zwangerschap! Zal af en toe even komen kijken hoe het gaat met iedereen.

Even voorstellen

Scorpio71- 40 jaar- 2e IUI poging- 3e kindje ( zoon 15 jaar, dochter 12 jaar )

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging -1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

Sterremaud

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Sandra81- 29 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

Nikkie - 42 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe (Sylvia) - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1 IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

Uitgerekend

1 juli 2012 - Liedje

4 juli 2012 - Jessi79, jo1978, Sterremaud

5 juli 2012 - Iggie

6 juli 2012 - Shanna74

8 juli 2012 - Eer, Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (Sylvia)

12 juli 2012 - Esly

16 juli 2012 - Sandra81

16 juli 2012 - Danore

17 juli 2012 - Nikkie

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012 - Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely

27 juli 2012 - Isa

29 juli 2012 - EmvElin

31 juli 2012 - Scorpio71

Eerste echo

02 december 2011 - sas27

14 december 2011 - Emely

14 december 2011 - Isa

15 december 2011 - EmvElin

Tweede echo

06 december 2011 - Iggie, Jessi79 (VK)

12 december 2011 - Chantal33

12 december 2011 - Danore

14 december 2011 - D@@ntje

19 december 2011 - Esly

21 december 2011 - sas27

Derde echo

8 december - Sandra81

13 december - Eer

14 december - Quin, Iggie

Geplaatst

Oh lieverd!! Dikke knuffel!

Ook al hou je in je achterhoofd rekening ermee, het blijft gewoon klote.

Laat je nog even weten hoe het woensdag is gegaan??

Nogmaals dikke knuffel!!

Geplaatst

Breek even in

Mariek jeetje meid heel veel sterkte met het grote verlies hoop en angst en hoop liggen zo dicht naast elkaar.

Ik wens jullie heel veel sterkte met die groot verlies

Liefs Jessica

Geplaatst

Jeetje Mariek, dat bericht wilden we hier toch echt niet lezen...

Heel veel sterkte meid!

Bah... Ben meteen helemaal van slag... :(

Geplaatst

Mariek, wat verdrietig! Veel sterkte hiermee, je was er al bang voor. Helaas weer een bevestiging dat een laag hcg een lastige kan zijn. We denken aan jullie!

Geplaatst

Hè meis wat erg. Laat je idd nog even weten hoe het woensdag is gegaan. En probeer het ook samen te verwerken dat maakt jullie sterker.

Liefs Quin

Geplaatst

Mariek....heb geen woorden...weet niet wat ik moet zeggen. Vind het echt heel erg voor jullie. Zoals anderen zeiden...veel sterkte, ik denk aan jullie!

Gr Shanna

Geplaatst

@ Mariek, heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat jullie dit samen heel snel achter je kunt laten, en binnenkort genoeg moed verzamelen voor een nw poging want

ik gun jullie van harte de slapeloze nachten en de stinkluiers (:

@ Quin, meid je hoeft je niet verontschuldigen hoor deze dame kan tegen een stootje en zo heb ik het totaal niet opgevat.

Fijne week allemaal !

Liefs Scorpio

Geplaatst

@Mariek; wat verschrikkelijk meid! Ik weet ook even niet wat ik tegen je kan zeggen om je op te beuren! Heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies!!!

Liefs Esly!

Geplaatst

@All. Ik ben deze week niet zo actief op het forum. Lees wel maar even geen zin gehad om te reageren ... sorry meiden ... Ben na het verwarrende bericht na de echo van vorige week vooral met mezelf bezig. Morgen moeten we voor de 2e echo en we hopen zo dat de arts zich verrekend heeft en dat ons kleintje gegroeid is. Volgens onze berekening zitten we keurig op schema en blijven we dus nog steeds positief (ben er ook van overtuigd dat positive thinking helpt!). Dus morgen op naar ons kleintje van inmiddels 1 cm met een kloppend hartje!

groetjes van Nikkie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden