Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben nog niet aangekomen maar dat is ook niet zo gek heb er nog steeds 10kg af en en bang dat ik ook nog niet de eerste weken wat ga aankomen.

positiekleding draag ik ook al sins 7 weken zwangerschap mijn buik groeit ook echt super hard heb zelf al de vraag gehadof ik al overde helft ben nou neeeee ben net 12 weken dus hier verbaaste gezichten en vaak devraag of het er echt geen 2 zijn.........

Ook wij hebben de pretecho staan op 30 jan om te kijken wat het gaat worden deze keer houden we het niet stil heb ik de vorige keer wel gedaan maar moest zo opletten wat ikzei dat ik nooit spontaan met een vriendin over de uk had dus dat gaat deze keer niet gebeuren.

De naam houden we wel stil al zijn we daar nog niet echt mee bezig hadden bij mijn dochter nog namen die we mooi vonden en ik denk als het een meisje word dan zullen we daar uit gaan kiezen denk ik maar bij een jongen is het een heel ander verhaal ben bang dat dat nog heel moeilijk word wil het graag in de zelfde lijk hebben als onze dochter en mijn man en ik hebben wat betreft jongensnamen echt een verschil in smaak ach ja daar komen we ook nog wel uit maar is eerst kijken wat het gaat worden....

Hier hebben we dinsdag de combinatietest gehad en alles zag er goed uit nu weet ik wel dat het geen garantie geeft maar toch.

Onze kleine uk doet het goed beweegt veel dus hebben een hele lange echo gehad van 45min dinsdag elke keer als ze wou meten draaide het weer was wel grappig om te zien.

Verder voel ik mij redelijk moet nog steeds 2 a 3 x spugen op een dag maar kan gelukkig nu wat binnen houden dus ik hoop dat het nu langzaam beter gaat en dat ikmet een paar weken echt kan genieten ( bij mijn dochter tot 24 weken lopen spugen dus hopelijk nu wat minder lang)

Wij zijn begonnen met de kamer voor mijn dochter op te ruimen en dieis nu zo ver dat we kunnen gaan schilderen en dan een neuw bed voor haar zodat ze over 2 maand naar boven kan om al vast te wennen.

Ook moeten wij nog wat verbouwen een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer dus hier hebben we nog wel even genoeg te doen wilnamelijk alles af hebben vooreind mei heb namelijk bij mijn dochter ook 8 weken plat moeten liggen dus daar hou iknu ook maar rekening mee..

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden, lekker druk geweest !!

Hier sinds n 3 weken in positie broeken, zal me morgen is wegen heb geen idee eigenlijk!

Ben blij dat de meeste van ons uit de misselijke fase raken en weer een beetje puf krijgen om tot half 10 op te blijven ... Ha Ha ik lig er zelf ook nog steeds redelijk vroeg in hoor.

Wij hebben wel al n meisjes naam maar nog niks voor jongen en aangezien we niet willen weten wat het is moeten we dus nog brainstormen :-)

Vandaag al de brief van het zh ontvangen met de uitslag van de vlokkentest ... ALLES WAS GOED. Had gebakje gehaald om het te vieren :-)

Eer

Geplaatst

super zeg dat de test goed was

weer een zorg minder.wij hadden een kans van één 168 op een kindje met down.

de nekplooimeting was prima kwam door de extra hormonen in me bloed, daardoor word je onterecht ongerust gemaakt zei de dokter.

Geplaatst

Eer en Chantal, fijn dat de test goed was. Is toch een geruststelling!

Zelf draag ik al een poosje mijn oude positiekleding. De laatste week echter het idee niet echt dikker te worden. Zal er wel aan gewend zijn, denk ik. Verder val ik met name in mijn gezicht af. Dit viel blijkbaar op. Gyn had het al gezien daarna pas ik.

Wat namen betreft erg moeilijk. Voor een meisje minder. Voor een jongen liggen mijn man en ik ook niet op een lijn! We hebben gelukkig nog tijd.

Maandag weer echo, ben dan 14 weken en 5 dagen. Hopelijk kan de gyn. dan zien of het een jongetje of meisje is.

Baal wel dat ik 's nachts nog steeds zit te spoken! Verder voel ik me steeds beter! Meiden er is hoop!

Gr. Shanna

Geplaatst

Oef ... Vanmorgen op weegschaal gestaan , gatver begint met n 8 ... Daar wordt ik niet vrolijk van maar goed het is niet anders, ben zo'n 3 à 4 kg aangekomen, morgen alweer 14 weken.

Hopelijk heeft mijn zus As woensdag ff tijd om me te ontvangen bij de praktijk om fatsoenlijk tweede afspraak af te werken.

Meiden ik ga nog ff de stad in wat boven kleding scoren .

Tot laterrr

Geplaatst

Eer, helaas zit ik daar al even in...zat bij de vk op 2x 8 :(

Manlief zei vanmorgen ff liefkozend, schat je ribbel is nu weg, nu lijk je echt zwanger....... Tja daar sta je dan......

Geplaatst

Tja Sandra het is bij mij en bij jou zo te horen geen doutzen kroes " zwangerschap" en daarna zal het ook wel ff duren voor ik weer in de 7 beland. Weetje ik ben al heel mijn leven ( vanaf ongi dus jaar of 13/14) 5 à 7 kg te zwaar maar nooit echt dik ... Gewoon stevig altijd maat 40 dus dat vind ik niet verkeerd alleen word altijd ongelukkig als ik boven de 80 kg kom... Nou ja moet er maar niet te lang bij stil staan en GENIETEN van het wonder dat we een kindje krijgen en daar horen nou eenmaal n paar extra's kilo's bij .

Ik ben nu klaar met zeuren hoor !

Eer

Geplaatst

Ohnee, bij lange na geen doutzen! Ik heb dat ook altijd met die 8, helaas ben ik door de hormonen heel ceel aangekomen (4 kg en nu weer 4 kg, ja dan gaat het hard :(

We kunnen er idd niks aan doen meis, maar als ik kijk naar mijn vorige zwangerschap, dat was er allemaal zo af! Alleen was dat 13 kg... Hmmmmm

Maar gelukkig ben ik cambridge consulente (afvallen!!!!) En is het na de bevalling (als ik eindelijk weer alles heb gegeten wat maar mag) hup aan de zakjes!

Hihi

Geplaatst

@meiden heb jullie op de achtergrond gevolgt en gefeliciteerd met de goede echo's.

@eer proficiat met de goede uitslag, dat geeft rust

Moest helaas wat eerder terug komen uit Lapland voor mijn hond en heb ook helaas na 11 jaar trouwe dienst aan mij afscheid van haar moeten nemen. Dit hebben wij niet aan zie komen hoewel we wel wisten dat zij geen jaren meer had maar om in 5 minuten moeten besluiten om haar de definitieve prik te geven maakt het dubbel zo zwaar, er is een tumor gesprongen waarvan wij niet wisten dat zij die had de pijn wil niet te onderdrukken en ik wilde absoluut niet dat ze pijn zou lijden. Als iemand tegen mij had gezegd dat ik 3 dagen aan een stuk zou huilen om mijn hond had ik die degene waarschijnlijk uitgelachen. Heb haar van mijn man gekregen na de 1e poging ivf die mislukte dus ze betekende echt heel veel voor mij. Het is weer mistig door tranen.

Morgen weer een echo en werken dus back to basic.

Geplaatst

Ach gut meid, wat een rotnieuws! Huil maar lekker hoor!

Ik heb ook als een klein kind zitten huilen om mijn katten en die gingen alleen maar naar een ander.... :(

Dus ik snap je best!

Sterkte!!

Geplaatst

Ach Quin wat verdrietig .. Die beestjes betekenen zoveel voor je dat is niet te beschrijven. Ik kan na jaren nog tranen huilen om n 4 jarig paard (volbloed) dat ik naar de slager kon brengen .... Sterkte mop .

Geplaatst

Jeetje Quinn, wat heftig..... Ik snap je verdriet enorm. Wij hebben de moeilijke keuze gemaakt om ons meisje een ander baasje te geven omdat het met haar en haar broertje niet wilde boteren.... Heel moeilijk besluit want wie van de twee ga je weg doen..... Oke, jouw verdriet is nog groter want jij had je hond veel langer bij je dan wij en bovendien weten wij dat het met ons meisje harstikke goed gaat! Daarbij hebben wij altijd de andere hond nog. Maar ik heb toen ook een hele week een rouw gevoel gehad en veel gehuild. ZIt nu ook weer te huilen want god wat mis ik haar....

Ik leef heel erg met je mee... heel veel sterkte de komende tijd en huil maar goed uit. Schaam je er maar niet voor, dat heeft geen enkele zin.

Veel liefs, Emely

Geplaatst

Breek even in

Quin meid wat verschrikkelijk en ook hoe je de hond hebt gekregen

Wij hebben meer 10 jaar gelden onze hond in laten slapen was net een klein kind zo erg pff

Sterkte meid en huilen mag het is wel een gezins lid

Geplaatst

pff Quin wat zielig, wat hecht je je aan zo beestje he...

Moet er niet aan denken dat het ooit ook voor onze hondjes zo ver is

gewoon de tranen laten lopen, is ook logies meid!

sterkte

Geplaatst

Quin heel erg verdrietig om te lezen wat er met je hond is gebeurd. Hoop dat het snel een plekje krijgt en dat je verder alsnog positief 2012 in gaat!

Is je echo vandaag goed geweest?

Gr. Shanna

Geplaatst

Hallo dames......

Rapapa rapapa we krijgen een zoon!

(90 procent zeker!!!)

Had een dochter verwacht, maar een zoon is van harte welkom. Zou hem nu al in mijn armen willen houden en duizenden kusjes geven. Zoveel houd ik al van hem!

Tja nu de naam nog....dat wordt moeilijker papa en mama zitten niet op een lijn! ( help...)

Gr. Shanna

Geplaatst

wat een grappige test, ik krijg volgens de test een meisje

volgende week hebben wij de zestien weken echo, dus ben benieuwd of het uit gaat komen..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden