Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat goed quin! Nu de spannende weken in, ikzelf vond het toen we voor een tweede gingen beter te doen dan bij de eerste. Het blijven hele spannende weken, maar je hebt veel afleiding aan de eerste, dus de tijd gaat sneller.

Geplaatst

Met die afleiding zit het wel goed. Vlgnd week gaan we ook op vakantie.

Vandaag 1 terug geplaatst ivm toch overstimulatie. De rest in de vriezer, zijn wij erg blij mee. Hopen dat deze blijft plakken en als het goed gaat willen we waarschijnlijk de rest donoren, maar daar gaan wij als het zover is verder over nadenken.

Meiden fijn weekend

Geplaatst

Quin konden ze allemaal in de vriezer? wat goed zeg! nou zet hem op

en vast een fijne vakantie!

hier vandaag de broef gehad in juni weer beginnen met de pil, en dan zou de ivf in juli zijn

toch sneller dan gedacht

handig zo,n app ga ik eens naar kijken :-)

verder alles goed met iedereen?

Hier Is N nog steeds wat ziek, kiezen/tanden komen door ze is vreselijk verkouden

we zijn al een week s,avonds en s,nachts wakker met haar.

pfff hopelijk snel over want breekt wel een beetje op nu die nachtelijke avonturen haha

Geplaatst

Quin, super nieuws. Ik ga voor je duimen en alvast een hele fijne vakantie.

Sas jij ook bijna weer. Fijn voor je

@All heel fijn weekend

x

Geplaatst

Top Quin...en nu lekker ontspannen. En hoe kan dat beter dan op vakantie gaan!? Heerlijk!

Sas...ook voor jou fijn dat je nu eerder kan beginnen dan je eerst dacht. Fijn.

Maar bankje? waar bankje? zie geen bankje.

gr Shanna

ps.. zondag naar k3 toe met kids. Heb er zo zin in. Met name om de kids te zien genieten!

Geplaatst

Wil je me nu gaan vertellen dat ik digibeet ben???:hmz:

(hahaha grapje...moet toch ook maar eens op facebook gaan kijken....hoe vind ik jullie. Hoe werkt facebook oeps sorry!!!)

Geplaatst

Quin, wat goed!!!!

Geniet van je vakantie en ondertussen gaan wij duimen voor je.

Sas, wat fijn dat het sneller gaat dan verwacht. Hopelijk gaat het met de nieuwe verse kansen helemaal goed.

Shanna veel plezier met de kids bij k3!

Geplaatst

Hoi meiden , er is weer heel wat gebeurd zo de afgelopen dagen. Sas heel jammer van de afgelopen poging maar ik lees dat je er goed mee om bent gegaan, knap van je. Quin jij een punctie achter de rug en een terugplaatsing en nog een paar mooi cryo's voor de vriezer, nou meis ik duim voor je. Ik ben me aan het voorbereiden op de vakantie, kleren wassen, lijstje maken wat we nog moeten halen en manlief is aan de strijk :-) Straks ff kijken wat ik nog aan jurkjes heb die een beetje zitten en bikini broekjes zo nog ff strakker maken. De taxi komt ons maandagochtend 2.45 uur ophalen (wat een hut tijd hé) maar goed om 9.15 nederlandse tijd zijn we er. Meiden als het goed is heb ik wifi daar dus kan gewoon reageren. Y. gaat lekker ik denk dat op de vakantie misschien wel kan kruipen, ze zit nu op handen en voeten en gaat dan van voor naar achter.. oh ja en wijzen naar iets is ook nieuw..haha. liefs eer

Geplaatst

Box

Wat is dat toch? Wat kan een mens vreemd in elkaar zitten!

Afscheid nemen van de box. Afscheid nemen van een tijdperk die geweest is. Een golf van emoties golven door mij heen. Verdriet, blijdschap... Heel vreemd!

Afscheid nemen van de box. Heel dubbel.

Het is ook afscheid nemen van een tijd die niet terug komt. Een vlaag van spijt komt een klein beetje door mij heen. "Heb ik te weinig genoten van de baby fase?". Het was een zwaar jaar.

Mijn meisje wordt alweer groot.

Afscheid nemen van de box. Ja ook blijdschap is aanwezig. Mijn meisje wordt alweer groot. Ze wordt nu een echt mensje. Schitterend om dat te zien. Schitterend om te zien hoe ze zich ontwikkeld. Haar karaktertje wordt steeds duidelijker. Ze is een lolbroek, een grappenmaakster!

Dag box

Hallo n.ore.

Hallo wereld... Hier is n.ore... En niets en niets is meer veilig. Ze wil alles ontdekken.

Op schoot zitten bij mama? Echt niet! Ze wil leren staan, leren lopen. Ze wil alles ontdekken. Ruiken, proeven, voelen...en horen. Heb mijn handen vol aan haar.

Maar genieten doe ik niet voor 100 procent maar voor 1000 procent.

gr shanna

Geplaatst

Shanna, was K3 leuk en ik begrijp dat je de box hebt opgeruimd.

Eer, lekker in de zon? Is de vlucht en alles goed gegaan.

Allemaal fijn Pinksteren gehad.

Hier voel ik niks, nu weet ik weer wat een 2 lange weken het waren😏

Geplaatst

Hoi Quin,

K3 was echt super. Voor het eerst dat de kids een concert hebben meegemaakt. Zelf heb ik meer naar de kids gekeken en genoten dan van k3. Maar ach daar ben je moeder voor. Wat kun je dan trots zijn op je meisje... Zo lekker aan het dansen en springen. Stralende ogen! Het was echt een dag om nooit te vergeten! Echt een aanrader. Ja ook voor dames die een zoontje hebben. Ook de jongens kunnen er van genieten. Ook al moet ik toegeven er waren wel veel meer meisjes dan jongens. En bijna allemaal met k3 jurkjes aan. Zo schattig.

Ja de box is weg. Dat geeft weer ruimte in de woonkamer. Al hoewel mijn schoonmoeder zegt dat onze woonkamer toch al net een speelkamer is. (??? :msn-oh:hahaha).

Quin weet dat de wachtweken erg klote zijn. Kun je nog wel een beetje afleiding vinden?

Gr shanna

Geplaatst

shanna heerlijk toch om de kinderen zo te zien genieten! fijn dat het leuk was!

Quin sterkte met die rot weken, zet hem op!

@eer geniet van de vakantie!

Bah bah wat een rot weer hier zeg!

mag van mij zomer worden

Vanacht heeft N weer flink rond gespookt, vanochtend weer vroeg werken dat was wel weer ff pittig.

Misschien toch maar even de dokter bellen ze is al bijna 3 weken erg verkouden/benauwd en hoesten

al denk ik niet dat hij er wat mee kan doen.

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier alles top, Y heeft zich voorbeeldig gedragen in t vliegtuig... Vanaf 2.45 tot 5.45 is ze wakker en gezellig geweest. Na t opstijgen ( we hadden extra stoel voor haar) kleedje over maxi cosi gehangen en heeft ze 2,5 uur geslapen. Daarna flirten met de andere passagiers. Bij aankomst in hotel kregen we n super de luxe kamer incl. Privé zwembad ( delen met buren) errug vervelend... NOT. Ze had even moeite met in slaap komen maar uiteindelijk zijn we alledrie gaan slapen en smiddags heeft ze alleen in n schommel gezeten (zo een waar ze niet uit kan vallen) . Vannacht kwam ze nog een keer ma na t flesje is ze weer gaan slapen en vanmorgen half 10 werd ze wakker :-)

vandaag lekker gebadderd in haar eigen kleine plastic badje en vanmiddag gezwommen in t zwembad. Vanavond was ze wel kapot maar ja t is hier ook 29 graden. Nu slaapt ze weer lekker. Moeders heeft weer last van der kies dus morgen maar even een tandarts opzoeken grrrrr lang leve de pijnstillers !!

Quin jij ook fijne vakantie en shanna je hebt genoten bij K3 las ik , super toch n dochter met glim ogen.

dikke kus Eer en Y

Geplaatst

Ha Ha heb ik is tijd om actief te reageren schrijven jullie niks :-)

Y heeft behoorlijk last van haar tandjes (nr 6 is door) en wil niet eten en slapen.

Net op pad geweest voor zetpilletje voor Y en zojuist maar een gegeven, nu slaapt ze eindelijk 22.30 uur hier !!

Hoe is het met jullie en de kleintjes. De eerste verjaardag is bijna in aantocht .

Verleden jaar liepen we op dit tijdstip ziekenhuis in en uit met zijn allen ... Pfff wat n tijd was dat met onze dikke buiken ( snik).

mdikke kus van ons X

Geplaatst

eer zo jaloer op jou ;-)

het is hier koud!!! bah bah

Sneu dat ze zo last heeft van der tandjes, hielp de zetpil?

Hier gaat het een stuk beter N heeft een penicilline keur gekregen en dat begint nu te werken, we slapen alweer 2 nachten door met ze allen en ze is weer lekker vrolijk :-)

@Quin hoe gaat het met je?

Nog even en dan worden ze alweer 1 idd, jeetje wat is het snel gegaan

maar wat genieten he

Geplaatst

Eer geniet maar lekker! Als je terug bent is het contrast wat weer betreft heel groot. Hoop niet dat je in een shock terecht komt.

he fijn sas om te lezen dat je kleintje nu weer wat beter gaat. Ziek zijn is echt k**! Ze is lang ziek geweest toch?

voor ons morgen de grote dag. Het is een "kleine" ingreep, maar voor mama o zo groot!

morgen om 8.00 moeten we in het ziekenhuis zijn.

Thuis eerst temperaturen, wat wel weer spannend is. Aangezien n.ina nu ziek is en N.ore nu op het moment alleen nog maar snotterig. Hoop dat dit niet doorzet. Want als N.ore 38 graden of hoger heeft gaat de operatie niet door.

duimen dus maar!

verder mag ze geen flesje in de ochtend (hellep, dat wordt wat).

weet iemand of we haar daarom rond 24.00 uur nog een extra flesje mogen geven?

gr shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden