Ga naar inhoud

Wie heeft er ook een cryo poging in november?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Dames,

Vanmiddag heeft het ziekenhuis teruggebeld.

De piek bleek vandaag te zijn en ze verwachten vanavond mijn eisprong.

Ik hoef dus geen pregnyl te spuiten en ze gaan het rietje zondag ontdooien en dan hoor is 's middags of ik op maandag de TP heb.

Jeetje, wat gaat dat snel allemaal alweer.

Groetjes en een fijne avond allen.

• Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Woow, dat is snel zeg! Maar wel erg fijn. Heb je altijd een korte cyclus? Moet je nog wel terug komen en door met sparen? :-)

Spannend zondag!

Geplaatst

Vorige maand was ik ook al na één echo klaar. Ik moest toen wel doorsparen en de dag erna hoorde dat ik pregnyl moest spuiten.

Nu hoef ik helemaal niets meer te doen.....................alleen afwachten of ze goed ontdooien zondag.

Vorige keren ben ik wel vaker voor een echo geweest, maar zal wel toeval zijn ofzo....

Geplaatst

Guusje, wat mag je al snel testen. Wat heerlijk. Hoe oud zijn jullie Emmy's? Nu hopen op een goed resultaat. Ik zal voor je duimen!

Simone, hoe oud zijn jullie cryo's? Ik denk namelijk dat het daar mee te maken heeft. Onze cryo's zijn al 5 dagen oud. Bij een cryo van 2 dagen had ik dinsdag de tp gehad. Hierdoor moet ik dus ook eerder beginnen met de utrogestan.

Ik voel me gelukkig een stuk beter dus het heeft niet echt doorgezet.

Champietal, ik kan me voorstellen dat de dokters het leuk vinden om te zien hoe een kindje zich ontwikkeld na een IVF behandeling. Persoonlijk vind ik het niet erg als er iemand zit met een kindje. Al zie je dit in Dusseldorf weinig.

Ik moet wel toegeven dat er in het amc een keer een familie zat die al drie kinderen hadden. Waarvan 1 klein babytje. Daar had ik wel een beetje moeite mee. Stom hè?

Spannend zondag de tp! Ik hoop dat ze mooi ontdooien!

Geplaatst

Twinklestar, het vroeg testen heeft er iid mee te maken hoe oud het embryo is. Bij TP was mijn embryo 4 dagen oud. + 9 dagen, is ook 13 dagen. Officieel mag ik de 26e testen, maar op zaterdag doen ze dat niet. Dus dan een dag eerder.

Simone en Twinklestar, heel veel succes vandaag

Geplaatst

He meiden,

Lees al een tijdje mee en wil jullie even heel veel succes wensen met de tp's!!! Lekker broeden en op naar die dubbele streep op de zwangerschapstest!

Geplaatst

You go Girl .......

De cryo's zijn beide goed ontdooit. Wat een opluchting! Over een half uurtje rijden we richting Duitsland!
Geplaatst

@Simone, super dat het weer gelukt is. Toch elke keer weer spannend of ze goed ontdooien. Nu lekker broeden en ontspannen. Ga hard voor je duimen!!

@Twinkelstar, bij jou ook alles goed gegaan? Mag jij ook op 1 dec testen?

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik heb vorige week woensdag (9/11) een cryo terugplaatsing gehad.

Ook gebruik ik Progynova en Utrogestan.

Wanneer ik de tijd van Guusje aanhoud, dan mag ik morgen vroeg al testen! Ik durf niet!

Morgen avond gaan we naar Marco Borsato en ik zou zo teleurgesteld zijn als de test dan negatief is.

En dan weer in de onzekerheid zitten, dat we misschien te vroeg getest hebben.

De cryo was een blastocyste, dus dat betekend dat je toch eerder kan testen?

Groetjes,

Annemarie

Geplaatst

Simone, spannend! Dit is voor jullie de tweede toch? Ging het bij jullie eerste kindje snel? Heel veel succes de komende twee weken!

Mariek, ik zie dat je zwanger bent. Gefeliciteerd! En vandaag moet je bloed laten prikken spannend hoor. Hopelijk is je hcg goed gestegen.

Annemarie, op welke dag is je Emmy ingevroren? Ik zou als ik jou was inderdaad niet net voor een concert gaan testen. Mocht het negatief zijn dan kun je ook niet van het concert genieten. Dan test je toch zaterdag? Heel veel plezier bij Marco! En mijn duimen draaien voor je.

Onze twee cryo's zitten nu lekker warm in mijn buik. Volgende week zondag mag ik testen.

Weet iemand hoe het nou precies zit voor de innesteling? Zweven ze dan een beetje rond? Tot nu toe is het nooit tot een innesteling gekomen dus ik ben daar nu ook weer heel bang voor.

Geplaatst

Heel herkenbaar je angst twinklestar. Hier nog zo iemand! De cryo's zweven niet rond hoor, ze plakken tussen de baarmoederwanden. Mijn arts vergelijkt het altijd met 2 boterhammen met pindakaas waar ze tussen liggen.

En jij ook best vroeg testen. Krijg je ook nog een bloedtest?

Annemarie, ik zou ook niet voor het concert testen. Ik zou eerst genieten (zo ver het kan) Heet het zkh geen datum gegeven wanneer je mag testen?

Simone, ook jij een trotse bezitster :-)

Toi toi toi meiden. Ik heb nog 1 week te gaan :-)

Geplaatst

@annemarie is had ook een blastocyste en ik kon idd ook met 12 dagen al testen. heel veel plezier bij marco! geniet er van :)

meiden succes met het wachten

Geplaatst

Guusje, aha dus ze zweven niet ;-). Ik durf ook nooit goed te plassen direct na de tp. Denk dan altijd dat ik ze er weer uitpers ofzo. Maar halverwege de rit naar huis houd ik het dan echt niet meer en moet dan toch echt even ergens stoppen.

Ik heb het idee dat het niet helemaal klopt met die testdatum. Vorige cryo poging werd er 12 dagen gezegd en nu ineens maar 10. Misschien test ik wel die zondag en dan twee dagen later eventueel nog een keer. Ik krijg geen bloedtest aangezien we in dusseldorf lopen. Ik mag dus zelf testen.

Heel veel succes allemaal in de wachtweken!

Geplaatst

Dan ben je in de Kruidvat geweest waar ik was, ik heb 2 doosjes gekocht ;-)

Ben bij 2 verschillende kruidvat geweest, en bij alle 2 waren de zwangerschapstesten 2 voor €5,- uitverkocht.

Nu kan ik dus niet eens testen! Hahaha

Geplaatst
Dan ben je in de Kruidvat geweest waar ik was, ik heb 2 doosjes gekocht ;-)

En in die van mij? Het vak met de goedkope kruidvattesten was helemaal leeg. Ik heb nog 1 zo'n test thuis en heb nu de roze van het Kv er maar bij gekocht. Iemand ervaring mee?

Geplaatst

Ik heb nog een aangebroken doosje liggen, dus 5 testen in huis :-)

Hoe is het verder met jullie?

Geplaatst

Ik probeer niet te letten op de kleine dingentjes die ik voel. Maar al 2 dagen licht gevoelige borsten. Bij mij is het voordeel dat alles wat ik voel echt is. Maar kan ook weer een nadeel zijn. Maja, het blijft voor ons allemaal zo lastig die onzekerheid he? Heel soms heb ik voor de ongi ook gevoelige borsten, dus het kan alle kanten op. Ik zal echt tot vrijdag moeten wachten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden