Ga naar inhoud

Wie heeft er ook een cryo poging in november?


Twinklestar

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik mag als alles goed gaat woensdag ook op het november bankje aanschuiven............

Iedereen hier heel veel succes!

 

Jij ook heel veel succes. Gaan ze dinsdg ontdooien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Guusje en Twinklestar,

 

Bedankt voor jullie reactie's!

Dinsdag gaan ze idd ontdooien, wij hebben 2 rietjes met ieder 3 embryo's en het geluk dat ze tegenwoordig ontdooide emmy's weer in kunnen vriezen, dus we gaan in principe voor 6 behandelingen, tenzij na ontdooien blijkt dat er 1 niet weer ingevroren kan worden, dan willen we deze ook laten plaatsen..............

Ons hele verhaal staat onder de topic "embryo donatie"

 

Champietal, ik duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guusje: tijd vliegt voorbij hoop ik; hoe gaat het? jij mag vrijdag al testen!! spannend!

 

Champietal: Vanochtend de cryo's gekregen?!! De allerlaatste ; voor jou ga ik ook keihard duimen!!

 

Twinklestar: Ik ben al 3 keer eerder zwanger geweest; 1e x ICSI ; zwanger v tweeling; vanishing twin- (te)vroeggeboorte zoontje bij 20 wkn.,

2e x ICSI zwanger; dochter geboren mrt 2008, 5e xICSI zwanger, dochter geboren sept 2010. (en dan nog kort 2 positieve testen gehad na behandeling)

Van de behandeling van onze jongste dochter hadden we nog 6 cryo's over.. (wat een luxe!) Na deze poging hebben we nog 2 cryo's..

Hoestie met jou? Al die kwaaltjes kunnen idd erg goed van de medicijnen komen.Ik heb ze bij alle behandelingen gebruikt en ze hebben me (bijna) altijd voor de gek gehouden! Ook ik ken het verhaal van een pindakaas in de baarmoeder; maakte niks uit of ik op de kop ging staan volgs de artsen. Toch blijf ik het ook eng vinden! (durf ook niet na TP te plassen)

Jij kan ook al bijna aftellen voor het testen! Zondag...

 

sas 27 : dank voor duimen! Zie dat jij net zwanger bent en op 7 dec de eerste echo hebt; een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toegewenst! Spannend denk ik ook voor jou deze periode; k zie dat je eerder een miskraam hebt gehad.Succes hoor.

 

mariek: ben razend beniewd naar hoe het met jou gaat?!!

 

Annemarie:Heb je nog een test kunnen kopen?:happy7: En..... heb je al getest???

wanneer heb je getest én hoe was concert Marco?

 

Sunsetesther: kom er lekker bij op hebt bankje; én blijf voorlopig ook even hangen!!

Maarre..mag je evt een TP van 3 cryo's hebben? (indien cryo niet weer ingevroren kan worden?) Succes hoor!

 

 

Hier alles rustig. Heb het gevoel dat er niks gebeurt met de cryo's . Niet uit zelfbehoud, maar een heel sterk gevoel. Hoop het uiteraard niet! De hormonen (utrog en prog) zorgen echter wel voor de nodige kwaaltjes.. ik ben ook elke keer zo moe! Hebben jullie dat ook met die hormonen?

 

BTW Nog testen in kunnen slaan??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sunsetesther, jullie hebben ook al heel wat meegemaakt zeg. Was je nog heel jong toen jullie met de eerste IVF behandelingen begonnen?

Wat fijn dat cryo's weer ingevroren kunnen worden tegenwoordig. Dit wist ik niet eens.

 

Simone, jullie hebben ook al heel wat pogingen moeten ondergaan. Leuk twee meiden! Nu dus voor een derde! Hopelijk zit er een plakkertje bij je cryo's.

 

Sinds vandaag heb ik een zeurderig gevoel in mijn liezen en onderrug. Dit had ik de vorige poging helemaal niet. Het trekt helemaal naar mijn benen. Heel raar. Hopelijk is dit niet een slecht teken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twinklestar: we gaan dus gelijk op; hier ook zeurderig gevoel in liezen en onderrug!migraine achtig gevoel ook in hoofd.

had ik vorige poging niet.Hoop dat het een goed teken is; ik kan door de medicatie niet ongesteld worden...

Jullie hebben ook een heftig jaar achter de rug zie ik; veel pogingen in een jaar!

Succes meid! Ik ga morgen weer naar Magnetiseur; ben beniewd wat hij er van kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sunsetesther, wat heftig allemaal zeg! Laten we hopen dat er nu een wonder uit gaat komen. En van dat opnieuw invriezen wist ik ook niet.

 

Twinklestar, het hoeft geen slecht teken te zijn hoor! Maar ik probeer er niet meer op te letten wat ik voel. Want het zegt allemaal niks, het kan juist positief zijn, of juist negatief. Alleen de test zal het antwoord kunnen geven. Lastig allemaal ......

 

Ik voel me verder goed, nog steeds licht gevoelige borsten. Ook nog weinig last van zenuwen, maar datz al vrijdag wel komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Champital, hoe ging de TP gister? En wanneer mag je testen? 1 december?

 

De TP ging goed. Het jammere alleen is dat de beide cryo's bij het invriezen 4-cellig waren, bij het ontdooien ook en een dag later ook, maar volgense de arts zijn meer vrouwen er zwanger van geworden.

1 december mag ik testen, dus volgende week donderdag al, dat is al lekker snel.

 

Wel gisteren gelijk gevraagd als dit niet goed gaat wanneer ik mag starten met IVF2. Dat zou dan al in januari mogen zijn. Wij gaan dan met vakantie, dus een maand later, maar ga er natuurlijk vanuit dat dat helemaal niet nodig is!!!

 

Succes iedereen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

TOP sunsetesther! Nu duimen draaien....

 

 

Vandaag mijn test dag. Vanmorgen had ik een positieve test thuis!!!!! Hij is nog licht, maar positief!!! Ik heb net bloed geprikt in het zkh en vanmiddag na 14 uur het verlossende telefoontje. In het zkh gaf ze aan dat het best vroeg is voor een positieve test......

 

 

Zo vreselijk spannend allemaal!

 

En hoe is het met de rest hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, ik kan het nog steeds niet bevatten, maar ik ben gewoon heel erg zwanger :-)

 

Hcg was 45, en volgende week vrijdag weer HCG prikken. Ik hoop zo dat er een mooie stijging is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje: Dat is geweldig goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Zwanger!! (zalig om nu al te weten, zucht*)

Geniet ervan meid; ontzettend gegund!

 

@Sunsetesther: jij ook gefeliciteerd met je super topper in je baarmoeder! Lekker in laten nestelen nu!

 

Ben ook benieuwd naar de rest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje, gefeliciteerd!!! Wat mocht jij al lekker snel terugkomen voor een bloedtest! Duim met je mee dat de HCG goed stijgt!

 

@Champietal, Simone, voor jullie beide de laatste wachtweek. Hoop het zo meiden, zou echt geweldig zijn!! Champietal, zelfde klachten als Simone?

 

@sunsetesther, heel veel succes op de wachtbank! Lekker broeden!

 

Hier alles goed tot nu toe. Kan er nog steeds niet helemaal van genieten, blijf rekening houden met een mk, maar elke dag zonder bloeding is meegenomen, en tot nu toe gaat het goed. Misschien moet ik gewoon er wat meer vertrouwen in gaan krijgen. We logeerden afgelopen week bij vrienden waarvan zij ook kreeg te horen dat haar HCG veel te laag was. Maar ze heeft wel gewoon een gezonde dochter gekregen. Het hoeft dus niet alles te zeggen, een lage HCG. Er zit niks anders op dan afwachten.

Voor ons allemaal! Wachten, wachten, wachten, duimen draaien en lekker veel van ons afschrijven hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Guusje, meid van harte gefeliciteerd. Wat onwijs gaaf voor jullie. Ga er lekker van genieten!!

 

@ Mariek, voor jou nog ruim een week wachten voor je zekerheid hebt. Alle respect voor je, want ik denk dat ik allang gek geworden was.

Verder helemaal geen klachten. Alleen heel moe deze week en vanochtend voelde ik steken bij mijn baarmoeder, maar inmiddels weet ik dat je van alles kan voelen, maar dat dat alle kanten op kan gaan. Toen ik van Finn zwanger was had ik het nooit aan zien komen. Ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden (zo voelde dat althans), maar niet was minder waar!!

Ik ben vrij rustig en laat het op mij afkomen. Donderdag mag ik een bloedtest doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guusje, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. Lekker genieten en volgende week weer testen. Ik duim voor een mooie stijging!

 

Voor de anderen succes nog even in deze spannende wachtweken.

Het schiet al weer op nog 2 daagjes en ik mag testen. Ik zie er best een beetje tegenop door alle teleurstellingen die we al te verwerken hebben gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Twinklestar: kan me erg goed voorstellen dat je er enorm tegenop ziet. Moment van de waarheid én vaak toch de grootste kans op teleurstelling,zoals je steeds gewend bent. Het is best wel fijn om hoop te hebben ook. Testen doe ik ook met grote tegenzin. Voorheen in verse pogingen deden we alleen een bloedtest.. kon het niet aan om een zwangerschapstest te doen. Blijft dezelfde uitslag natuurlijk.

Morgen d-day dus. Hoe voel je je? heb je enig idee/gevoel? succes hoor! ik ga nog even langer wachten..

 

@champietal; het is voor jou ook alweer aftellen tot donderdag. gekmakend hé al die kwaaltjes die 2 dingen kunnen betekenen!Wel fijn dat je gelijk een bloedtest mag doen; denk dat ik dat ook aanvraag.. (mag wel, maar dan moet je het vragen)

 

@mariek: hebben je wel gemist hoor!!

 

Hier ook flinke onzekerheid door wisselende en tegenstrijdige kwaaltjes. Damned...het is gewoon afwachten tot donderdag. Net als anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Twinklestar: kan me erg goed voorstellen dat je er enorm tegenop ziet. Moment van de waarheid én vaak toch de grootste kans op teleurstelling,zoals je steeds gewend bent. Het is best wel fijn om hoop te hebben ook. Testen doe ik ook met grote tegenzin. Voorheen in verse pogingen deden we alleen een bloedtest.. kon het niet aan om een zwangerschapstest te doen. Blijft dezelfde uitslag natuurlijk.

Morgen d-day dus. Hoe voel je je? heb je enig idee/gevoel? succes hoor! ik ga nog even langer wachten..

 

Ik heb er wel een goed gevoel over maar dat had ik vorige pogingen ook dus daar kan ik niet op vertrouwen. Eigenlijk weet ik het dus gewoon niet. Ik heb wel regelmatig een zeurend gevoel in mijn buik maar dat kunnen ook gewoon mijn darmen zijn. Verder zijn mijn borsten iets gevoeliger maar ik heb het idee dat dat al weer minder is dan een aantal dagen geleden.

Hoe voel jij je? Voel je nog andere dingen dan normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twinklestar; spannend nog 1 nachtje. to be or not.. ik duim!

 

Tja ik weet het ook niet zo goed; sinds maandag heb ik veel buikpijn; kramperig en trekkerig gevoel in baarmoederstreek, steken naar in de liezen ; iets wat ik regelmatig las bij anderen maar bij vorige behandeling niet kon plaatsen bij mijzelf.Licht misselijk de hele dag door. Ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben, maar weet ook als geen ander dat mijn lichaam me voor de gek kan houden. Daarnaast heb ik deze behandeling al 3 x heftige migraine gehad; iets wat nieuw voor me is. Zet me enorm aan het denken. Is dat een reactie op nieuwe hormonen, komt het doordat ik nu 2 mnd achter elkaar hormonen gebruik voor de behandeling. Is lichaam van slag doordat ik de vorige behandeling toch even HcG gemaakt heb?

Tja wat voel ik verder; een bol gevoel in mijn buik. Erg moe ook. Maar kan me ook voorstellen dat dat van al dat denkwerk komt;)

Indien ik zwanger ben dan mis ik nog 1 ding; vorige keren merkte ik het aan mijzelf doordat mijn reuk veranderde; plots sterker was. Maar dan ca vanag testdag.

Magnetiseur voelde afgelopen dinsdag dat het goed zat; cryo ingenesteld..én deze beste man heeft wel steeds gelijk gehad.Hij wijt mijn migraine aan reactie op zwangerschap.

"gewoon" nog een paar dagen geduld hebben....succes morgen! Hoop dat je met enorm goed nieuws komt hier!

 

@ allen:Hoe gaat het met alle anderen hier???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Twinklestar, heel veel succes morgen! Duim voor een positieve test. Is het een bloedtest of ga je zelf een test doen? Zo'n spannend moment, ik herken je gevoel heel goed, dat je er tegenop ziet. Je wil het weten, maar ook weer niet. Zo bang voor de teleurstelling, maar stel dat het toch...?

Hoop morgen goed bericht te horen!

 

@Simone, ohw meisje, dat klinkt toch allemaal wel goed hoor. En zou mij niks verbazen als het er 2 waren...zo'n heftige reactie zo vroeg... En ja, de hormonen zullen ook een steentje bijdragen, je krijgt nogal wat, maar die worden natuurlijk versterkt door een eventuele zwangerschap...

Zoals je het omschrijft, zo voelde ik me ook, de week na de terugplaatsing. Grieperig, hoofdpijn, hele dag licht misselijk/weeig gevoel, erg moe. Na een week was dat weer weg. Zomaar ineens. Zelf denk ik dat 1 cryootjes zich heel vroeg had ingenesteld en die reactie veroorzaakte. Dat ging mis, na een paar dagen. Het tweede cryootje nestelde zich een paar dagen later pas in, en die bleef wel zitten maar had een rustigere start. Als bij jou het gevoel blijft.... ik gok twee ;-)

En tja, de magnetiseur heeft het nog niet verkeerd gehad....en als hij zegt dat er een innesteling heeft plaatsgevonden...

Nog een paar dagen wachten, girl, houd vol. Je kan natuurlijk nu al een testje doen ;-) Ik testte op deze dag (dag 9) al positief, lichte streep, maar hij stond er echt.

 

@Champietal, donderdag de bloedtest... ga je wachten of eerder testen? Vreselijk spannend weer. Duim hard voor je!!

Ik word ook af en toe gek hoor... maar probeer het binnen de perken te houden. Stress is een vreselijke boosdoener, zeker in deze fase. Ben gelukkig van nature een nuchtere, en pragmatisch ingesteld. En daarnaast geloof en vertrouw ik in moeder natuur. Als het vruchtje niet goed is wordt het afgestoten. En dat is ok. Daar kan ik mee leven. Wat me wel heel moeilijk lijkt, is als het heel lang duurt...als, dan liever zo snel mogelijk. Ik durf bijna geen hoop te hebben, de teleurstelling zal zo groot zijn, maar stiekem krijg ik het nu toch wel een beetje. Ik voel me best zwanger. Dan ga je toch denken dat het goed zit. Maar echt gerust ben ik nog niet. Zal ook nog wel even duren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden