Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2012


Hilly1980

Aanbevolen Berichten

HOi dames...

 

Gisteren hier helemaal in de stress geschoten... na het inbrengen van de bolletjes had ik bruin/rode afscheiding...

Dus helemaal in tranen... test gedaan omdat ik als het fout mocht gaan wilde weten of ik evt zwanger was.

Test negatief, maar wetende dat het ook nog te vroeg is.. Vrijdag mogen wij officieel testen.

Ik heb na die tijd niks meer gehad.. dus de rust is er weer wat meer. maar ik ben zooo mega onzeker nu.

 

Ik kan de dagen we wegkijken... vorige poging werd ik 1 dag voor de testdag ongie.

nu heb ik ook geen buik/rugpijn.. en dat had ik toen wel.

Dus daar probeer ik maar hoop uit te putten!

 

Pfff slopende dagen dit.

 

Succes allemaal.... @ Rita! wat balen... al heb je nog cryo's, je had ze lierver (nog) niet nodig gehad! We leven mee!

 

 

X

aangepast door hope-love
iets vergeten te melden
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

HOi dames...

 

Gisteren hier helemaal in de stress geschoten... na het inbrengen van de bolletjes had ik bruin/rode afscheiding...

Dus helemaal in tranen... test gedaan omdat ik als het fout mocht gaan wilde weten of ik evt zwanger was.

Test negatief, maar wetende dat het ook nog te vroeg is.. Vrijdag mogen wij officieel testen.

Ik heb na die tijd niks meer gehad.. dus de rust is er weer wat meer. maar ik ben zooo mega onzeker nu.

 

Ik kan de dagen we wegkijken... vorige poging werd ik 1 dag voor de testdag ongie.

nu heb ik ook geen buik/rugpijn.. en dat had ik toen wel.

Dus daar probeer ik maar hoop uit te putten!

 

Pfff slopende dagen dit.

 

Succes allemaal.... @ Rita! wat balen... al heb je nog cryo's, je had ze lierver (nog) niet nodig gehad! We leven mee!

 

 

X

 

goedemorgen hope-love,

 

jeetje wat erg..ikhoop dat t niks betekent en dat je vrijdag een dikkepositieve test in handen hebt.

heb je een cryo of verse embryo teruggeplaatst?misschien was t innestelingsbloed?

ik mag trouwens ook pas vrijdag testen heb tp van 2 cryos gehad in eigen cyclus zonder hormonen.

mag in principe 10 dagen na tpteste omdat het cryos zijn van 4 dagen oud.

ik voelook krampjes in me buik en hebal sinds de mogelijke innestelingsdag opgezetteborsten.

heb dus eerlijk gezegd ook niet veel meer hoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag alweer wachtdag 6 na terug plaatsing 2 cryos...

Nog steeds helaas negatief gevoel....omdat meborsten opgezet blijven en toch wel richting pijnlijk zijn al

vanaf de dag vantp....pfff kan echt niet wachten .....spanning wordt me soms teveel..hoe is het met derest van dedames op het wachtbankje? appelsientje ook bijna testen toch? heb jeal symptonen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames,

 

Ik breef ff snel in om te laten weten dat ik jullie niet vergeten ben en regelmatig kom kijken hoe het jullie vergaat!

Allemaal veel succes met de wachtweken en ik begroet de wachtende dames graag in het 'uitgerekend in november 2012' topic!

 

Hee Onedream, wat goed dat je er weer bent en dat je 2 emmy's in je buik hebt! Hopen dat ze allebei een lekker bedje kunnen vinden en daar 9 maanden blijven!!!

 

Hope-love: De test is gewoon te vroeg gedaan. Probeer positief te blijven, het heeft mij vaak geholpen! En een goede gezegde: geen rood bloed geeft moed!!!! Hou daaraan vast!

 

@ Saantje, ook voor jou, probeer positief te blijven, het is het makkelijkste om door die hel van een wachtweken door te komen! Jouw naam zou ook mooi staan in het groen trouwens! ;-)

 

Appelsientje, Hoe is het met jou? Je mag donderdag toch testen? GOOD LUCK!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Belladonna, hoe is het met jou? Hopelijk kun je nog hoopvol zijn en positief... Het zou zo mooi zijn als het lukt voor jullie! See you in green!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames,

 

Ik breef ff snel in om te laten weten dat ik jullie niet vergeten ben en regelmatig kom kijken hoe het jullie vergaat!

Allemaal veel succes met de wachtweken en ik begroet de wachtende dames graag in het 'uitgerekend in november 2012' topic!

 

Hee Onedream, wat goed dat je er weer bent en dat je 2 emmy's in je buik hebt! Hopen dat ze allebei een lekker bedje kunnen vinden en daar 9 maanden blijven!!!

 

Hope-love: De test is gewoon te vroeg gedaan. Probeer positief te blijven, het heeft mij vaak geholpen! En een goede gezegde: geen rood bloed geeft moed!!!! Hou daaraan vast!

 

@ Saantje, ook voor jou, probeer positief te blijven, het is het makkelijkste om door die hel van een wachtweken door te komen! Jouw naam zou ook mooi staan in het groen trouwens! ;-)

 

Appelsientje, Hoe is het met jou? Je mag donderdag toch testen? GOOD LUCK!!!!!!!!!!!!!!!!

 

hoi icsi..

 

lief dat je aan ons denkt....

welke symptomen had jij voor de testdag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi icsi..

 

lief dat je aan ons denkt....

welke symptomen had jij voor de testdag?

 

Tuurlijk denk ik aan jullie! Jullie hebben me gesteund tijdens die verschrikkelijke dagen dus dat doe ik nu bij jullie ook!

 

Tja mijn symptomen... ik voelde eigenlijk vanalles maar vooral mijn onderrug en een raar gevoel in mijn buik. Kan het niet echt omschrijven maar het waren geen pijnlijke gevoelens, gewoon vreemd.

 

Ik wil je (en de rest van de dames) wel op het hart drukken dat iedere vrouw andere dingen voelt, ook bij verschillende zwangerschappen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik namelijk helemaal niets gevoeld tot een week of 14. Toen begon de obstipatie maar dat is het enigste waar ik last van heb gehad. Nu voel ik vanalles dus ook daar zit een enorm verschil in. Probeer je niet te vergelijken met andere vrouwen want iedere zwangerschap is anders. Hoe vervelend ook, je zult echt af moeten wachten tot de testdag en dan weet je het pas echt zeker....

 

Liefs, Icsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voorstellen

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

 

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

 

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

ester33,21-3-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Saantje 13-03-2012 (2 cryos)

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

ester33,23-3-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Saantje83 23-03-2012

Belladonna 26-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

ester33,06-04-2012

 

Appelientje,het wil nog niks betekenen die bruine streep,ik had het ook bij de 1ste keer en heb toen gebeld naar het zh en daar zeiden ze van

zolang je geen helder bloed ziet en of veel bloed ziet dan moet je er niet te veel over in zitten want het kan altijd nog goed gaan,wacht gewoon tot donderdag de dag waarop je mag gaan testen,ik hoop dat je zoalng nog kan wachten.ik ga voor je duimen.

 

Onedream,wat goed nieuws dat er 2 embryo,s goed zijn ontdooid,nu maar lekker gaan broeden.

 

Ik ben vandaag naar het zh geweest voor een 2de fm meting die was erg goed had 4 goede follicels 2 van 20mm 1 van 21mm en 1 van 18mm.

Woensdag heb ik een punctie en als alles goed gaat heb ik een terugplaatsing op vrijdag,dus voor ons was dit een zeer goede dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

@ Onedream, wat goed dat jij nu 2 embryo's in je buik hebt. Broed ze!!!

Alle dames die nog moeten wachten. Veel succes en laat bank groen worden!!!

En probeer aub niet steeds te vroeg te gaan testen. Zo maak je jezelf helemaal gek mee. Dat weet ik uit mijn ervaring. Ik had TP in natuurlijk cyclus. En ik voelde van alles. Vooral misselijkheid. Toch was ik niet zwanger.

 

Ik heb morgen 2e fm echo CD 14. Ik ben eens benieuwd en hoop dat het goed uitziet en klaar voor IUI is. Hopelijk eind van deze week IUI. Vanmiddag even LH test doen.

 

Liefs Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, veel geschreven hier! Maar helaas is het er niet groener op geworden. Lijstje is ook niet volledig meer volgens mij, dus weet niet of ik iemand vergeet. Meiden die het fijn vinden, vullen jullie het lijstje aan?

 

Pebbles en Floortje, balen dames. Veel sterkte met het verwerken en heel veel succes met een volgende poging.

 

Appelsientje, het komt wel dicht bij he? Hoe is het nu met je? Geen bloed hopelijk....

 

Onedream, goed zeg! 2 stuks! Heel veel succes!!

 

Loesje, ook jij heel veel succes!

 

Ester, zo he morgen de punctie! Sterkte en hopen op 4 mooie eitjes en bevruchtingen!

 

Saantje, red je het nog een beetje? Je komt wat gestresst over meis... Heb je goede manieren om wat te ontspannen? Oh was er maar een handleiding die vertelde wat goed en wat fout was, maar helaas werkt het niet zo. Hoe voel je je nu?

 

Sanaatje, hoe voel jij je? Ga je de 29e testen?

 

Nikkie, jij ook veel succes met de volgende poging!

 

Hope-love, hoe is het nu met jou? Nog bloed verloren? Je testdag komt wel dichtbij, spannend!

 

Icsi, oh ik hoop zo bij je wachtbankje november (of net aan december) aan te mogen schuiven. Lief dat je naar me vraagt. Ik heb altijd veel verschijnselen na een tp, mijn lichaam maakt er altijd werk van, maar tot nu toe heeft een cryo poging voor helemaal niets gezorgd, dus heb niet veel hoop. Ben eigenlijk al een half jaar bezig met het gaan afsluiten van onze kinderwens en deze poging zat eigenlijk het volledig afsluiten "in de weg". Het afsluiten vind ik vreselijk moeilijk, maar ik kan de behandelingen lichamelijk en geestelijk niet meer aan. Nu nog een kansje krijgen voelt heel vreemd, heel benagstigend en brengt uiteraard ook hoop en stress met zich mee. Mijn gevoelige borsten en ochtendmisselijkheid zijn echter alweer aan het afnemen en hiervoor is teruggekomen hoofdpijnen en buikkramp, dus ik verwacht er heel weinig van. Ben er ook veel minder mee bezig dan ooit tevoren. Maar ja, het is en blijft zenuwslopend, die wachtdagen en die testdag die dichter en dichter bijkomt. Ik ga in ieder geval niet eerder testen dan de bloedafname op het ziekenhuis, maar kans is groot dat de menstruatie dan al begonnen is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voorstellen

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

Hope-love - 31 jaar - 1e kindje - 2e icsi - tp van 1 verse embryo

 

 

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Hope-Love 03-03-2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

 

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

ester33,21-3-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Hope-Love 08-02-1202

Saantje 13-03-2012 (2 cryos)

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

ester33,23-3-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Hope-love 23-03-2012

Saantje83 23-03-2012

Belladonna 26-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

ester33,06-04-2012

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

 

Nog steeds licht bloedverlies.. alleen geen menstruatie die doorzet.

ik ben er wel bang voor dat het een deze dagen gaat gebeuren, zie het niet meer zo positief in.. al probeer ik het wel.

De 23ste mogen we officieel testen...Ik hou jullie op de hoogte...

 

Succes allemaal!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@belladonna...

 

ja gestresstben ik zeker...vooralomdat me eerste poging in januari is mislukt...en ik pijn in deborsten weer voel net als toen..... ik geloof niet dat wie dan ook in de wachtweken geheelontspant...was he maar zo makkelijk...

ikwordt ermee wakker en ga ermee na bed...... ik weet niet hoe jullie "ontspannen"...al zat ik nu op een eiland zouik nog niet ontspannen...nooit in me leven geweten dat vrouwen zich zo verdrietig kunnen voelen omdat ze dolgraag een kind willen...dacht dat kids krijgen vanzelfsprekend iets was... heb een kind op normale wijze

gehad.... nooit bijstilgestaan dat mij zoiets zou overkomen....maar toch wens ik jullie veeeel kracht engeduld ...

en ik zoek veeeel afleiding maar zodra ik op straat ook maar een baby zie of een bol buikje ...dan kan je daar niet onder uit....liefs en heb gehoord van het ziekenhuis dat ik pas volgende week woensdag mag testen 15dagen na de tp van 2 cryos...echt vaag want de ivf analist zei over 10dagen kun je testen....ach ja das dus veel langer wachten...pfff hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas iedereen. Vandaag is de ongesteldheid echt begonnen en dus doorgezet! Ben even behoorlijk overstuur geweest. Ik zal morgen met zh bellen. Voor een volgende zal het minimaal een half jaar duren. Duszzz behoorlijk kl...!
Appelsientje,Wat vreselijk kl*te zeg!! Excuses voor mijn uitdrukking maar kan er niks anders van maken, echt shit!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, veel geschreven hier! Maar helaas is het er niet groener op geworden. Lijstje is ook niet volledig meer volgens mij, dus weet niet of ik iemand vergeet. Meiden die het fijn vinden, vullen jullie het lijstje aan?Pebbles en Floortje, balen dames. Veel sterkte met het verwerken en heel veel succes met een volgende poging.Appelsientje, het komt wel dicht bij he? Hoe is het nu met je? Geen bloed hopelijk....Onedream, goed zeg! 2 stuks! Heel veel succes!!Loesje, ook jij heel veel succes!Ester, zo he morgen de punctie! Sterkte en hopen op 4 mooie eitjes en bevruchtingen!Saantje, red je het nog een beetje? Je komt wat gestresst over meis... Heb je goede manieren om wat te ontspannen? Oh was er maar een handleiding die vertelde wat goed en wat fout was, maar helaas werkt het niet zo. Hoe voel je je nu?Sanaatje, hoe voel jij je? Ga je de 29e testen? Nikkie, jij ook veel succes met de volgende poging!Hope-love, hoe is het nu met jou? Nog bloed verloren? Je testdag komt wel dichtbij, spannend!Icsi, oh ik hoop zo bij je wachtbankje november (of net aan december) aan te mogen schuiven. Lief dat je naar me vraagt. Ik heb altijd veel verschijnselen na een tp, mijn lichaam maakt er altijd werk van, maar tot nu toe heeft een cryo poging voor helemaal niets gezorgd, dus heb niet veel hoop. Ben eigenlijk al een half jaar bezig met het gaan afsluiten van onze kinderwens en deze poging zat eigenlijk het volledig afsluiten "in de weg". Het afsluiten vind ik vreselijk moeilijk, maar ik kan de behandelingen lichamelijk en geestelijk niet meer aan. Nu nog een kansje krijgen voelt heel vreemd, heel benagstigend en brengt uiteraard ook hoop en stress met zich mee. Mijn gevoelige borsten en ochtendmisselijkheid zijn echter alweer aan het afnemen en hiervoor is teruggekomen hoofdpijnen en buikkramp, dus ik verwacht er heel weinig van. Ben er ook veel minder mee bezig dan ooit tevoren. Maar ja, het is en blijft zenuwslopend, die wachtdagen en die testdag die dichter en dichter bijkomt. Ik ga in ieder geval niet eerder testen dan de bloedafname op het ziekenhuis, maar kans is groot dat de menstruatie dan al begonnen is....
Lief dat je het vraagt....ik voel me goed. Heb na de inseminatie de hele dag buikpijn gehad maar nu gaat het goed! Mijn lichaam houdt me wel vreselijk voor de gek!Ja, ik ga de 29 ste testen. Maar wat gaan de dagen langzaam zeg, normaal vliegen de weken voorbij en nu is het alsof de tijd niet op wil schieten....maarja!Ik zou het lijstje wel aan willen vullen maar dat lukt niet met de Ipad....sorry!Liefs
Link naar reactie
Delen op andere sites

@appelsientje

 

zwaar klote dat t niet gelukt is!!!ik wens je heel veel sterkte en geduld voor de volgende poging ...

..had je ook pijnlijke borsten voordat je ongesteld werd?

Heb namelijksterkhet gevoel dat dit hemniet gaat worden voor mij dit keer...(alweer):-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nergens last van.

@appelsientjezwaar klote dat t niet gelukt is!!!ik wens je heel veel sterkte en geduld voor de volgende poging .....had je ook pijnlijke borsten voordat je ongesteld werd?Heb namelijksterkhet gevoel dat dit hemniet gaat worden voor mij dit keer...(alweer):-(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee Appelsientje.... Veel sterkte en geef ruimte aan je verdriet. Heel veel succes met een volgende poging. Vervelend dat je zo lang moet wachten...

 

Saantje, tsja het is idd allemaal niet makkelijk. I know... Maar ik probeer me echt zoveel als mogelijk te ontspannen middels leuke dingen doen, ontspannings oefeningen, lekker wandelen met de honden etc. Ga je nu pas de 28e testen of eerder? Ik mag op wd 12 testen, 15 is wel erg laat...

Vreemd van het ziekenhuis...

 

Hope-love, suc6 nog meid.

 

Wil iemand het lijstje aanpassen? Met Sanaatje erbij met testen op de 29e? En helaas Appelsientje op rood....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee Appelsientje.... Veel sterkte en geef ruimte aan je verdriet. Heel veel succes met een volgende poging. Vervelend dat je zo lang moet wachten...

 

Saantje, tsja het is idd allemaal niet makkelijk. I know... Maar ik probeer me echt zoveel als mogelijk te ontspannen middels leuke dingen doen, ontspannings oefeningen, lekker wandelen met de honden etc. Ga je nu pas de 28e testen of eerder? Ik mag op wd 12 testen, 15 is wel erg laat...

Vreemd van het ziekenhuis...

 

Hope-love, suc6 nog meid.

 

Wil iemand het lijstje aanpassen? Met Sanaatje erbij met testen op de 29e? En helaas Appelsientje op rood....

 

@belladonna,

 

ja dat vond ik ook al vreemd... maar jahikwacht t gewoon af..niks aan te doen.

ikheb ook erge steken in me liezen hier iemand bekend mee"? een late innesteling misschien?

hahahhaha (hope so)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

 

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

 

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

ester33,21-3-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Saantje 13-03-2012 (2 cryos)

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

ester33,23-3-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Belladonna 26-03-2012

Saantje83 28-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

ester33,06-04-2012

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nikkie we hebben niks in de diepvries... Voor het lichaam is het beter om half jaar te wachten. En wellicht de wachtlijst zal ook wel meespelen. Is dat bij jullie of bij anderen niet zo? Want als wij een half jaar moeten wachten moe ik ook weer 3mnd in de overgang gezet worden en dat s geen pretje. Daar zie ik erg tegen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden