Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2012


Hilly1980

Aanbevolen Berichten

Appelsientje!!!! Verdorie nee, ik kom weer even kijken en ik zie dat je een teleurstelling te verwerken hebt!!! Kl*te-zooi!!!

Ik had echt gehoopt dat je donderdag aan kon sluiten bij het zwanger-topic!

 

Ik wens je veel sterkte met verwerken van deze klap maar ik hoop ook dat je ondanks dat een ontspannen half jaar tegemoet kunt gaan om weer met een goed vertrouwen aan de volgende poging te beginnen....

 

:positive energie:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Appelsientje, ooh dat is niet zo mooi nieuws,ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,sterkte.

ik moest ook een half jaar wachten voordat ik met de 2de IVF kon beginnen,want je krijgt veel hormonen in je lichaam toe gediend en het neemt ook veel van

je lichaam en daarom wordt het dan ook aan geraden om een half jaar pauze in te lassen.

 

 

voor iedereen die in de wachtweek zitten succes ik duim voor jullie.

 

 

voor de nieuwe mensen op deze wachtbankje welkom en jullie ook succes met de behandeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nikkie we hebben niks in de diepvries... Voor het lichaam is het beter om half jaar te wachten. En wellicht de wachtlijst zal ook wel meespelen. Is dat bij jullie of bij anderen niet zo? Want als wij een half jaar moeten wachten moe ik ook weer 3mnd in de overgang gezet worden en dat s geen pretje. Daar zie ik erg tegen op.

 

Klopt dat het inderdaad wel beter voor je lichaam is om even een rustpauze in te lassen ... kan het weer even jouw lichaam worden ... Maar omdat bij mij de tijd dringt vanwege mijn leeftijd gaan wij zo snel mogelijk weer door met de volgende poging, had het ook liever wat rustiger aan gedaan maar het is niet anders ... gelukkig geen last van een wachtlijst.

Nogmaals sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Appelsientje: klote zeg..... veel sterkte!!!

 

Ester, hoe is het gegaan vandaag? Was de punctie te doen en hebben ze de eitjes er allemaal uitgekregen?

 

 

Succes allemaal, het is nog flink spannend voor een aantal van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Appelsientje: klote zeg..... veel sterkte!!!

 

Ester, hoe is het gegaan vandaag? Was de punctie te doen en hebben ze de eitjes er allemaal uitgekregen?

 

 

Succes allemaal, het is nog flink spannend voor een aantal van jullie!

 

 

 

pfff kon t niet laten maar heb helaas op wachtdag negatief getest iemand dit eerder meegmemaakt?

en daarna positief? mag over 6 dagen pas officieel testen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ester, hoe is het gegaan?

 

Saantje,8 dagen na de cryo tp is wel erg snel volgens mij. Dus de test zegt nog niets. 15 dagen na je tp testen is wel erg laat, er zijn er volgens mij veel die 10 dagen erna positief testen, maar 12 moet zeker kunnen. Dan mag ik bloedprikken en moet de waarde hcg al ruim boven de 100 zijn. Sterkte nog met die laatste loodjes.. En je zou vrijdag, zaterdag of nog beter zondag nog eens kunnen testen.

 

Kio, veel succes!

 

Sanaatje en Onedream, hoe is het met jullie?

 

Bij mij gaat het wel goed. Vanmorgen wel weer misselijk, maar ja dat zegt toch niet veel. Het weekend komt dichterbij, dus ook de meest vreselijke dagen van de wachtweken. Ik word nl meestal 1 of 2 dagen voor de testdag ongesteld en dat is zaterdag of zondag. Dus binnen nu en 3 en max 5 dagen weten wij of we een kindje krijgen of met zijn 2-en verder gaan. Poeh, heftig.... Maar ben er op een enkele uitschieter na best rustig onder en denk er echt bijzonder weinig aan. Heb een soort van berusting ofzo.... Heel apart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

pffff....het wordt er maar niet groener op hier....

Appelsientje, veel sterkte!!!! Ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat een half jaar wachten ongelooflijk Ka Uu Tee voelt!

Ik moest maar 1 maandje wachten (weliswaar na een cryo, met maar een lichte dosis) en dat lijkt met momenten al lang.

Hoe lang je tussendoor moet wachten wordt heel individueel bekeken. Bij mij speelt mijn leeftijd inmiddels ook een rol (ben net 37) en daarom kiest het fertiliteitscentrum ervoor om het redelijk snel te laten gaan. Er IS een kans dat ik ineens minder eicellen ga produceren, dit kan nl al gebeuren vanaf 36.... Wat niet wil zeggen dat dat effectief al gebeurt. Een vriendin van mij, die eind 20 is, die moet ook telkens minimaal 3 maanden er tussen laten.

Maar als je het ècht niet ziet zitten, kun je dan niet eens bellen en vragen wat juist de reden is? En of het niet toch IEts sneller kan? Soms kan een beetje aandringen ineens wél een aantal dingen doen versnellen hoor!!

 

Hey Saantje, ik heb mijn verhaal al een paar keer verteld, maar vertel het heeeeeel graag opnieuw!!!!!!!:

Ik had bij mijn dochtertje een positieve bloedname (op dag 15, waarbij tp dag 0 is). Diezelfde middag een urinetest gedaan omdat ik zo graag zo'n mooi zwangerschapstestje wilde met van die ongelooflijke mooie streepjes, 2 streepjes! Mmmm....viel dat tegen...geen 2e streepje te bekennen...Pas een aantal dagen later verscheen ie dan EIN DE LIJK !!

Dus het kan echt nog hoor! Sommige vrouwen hebben een iets latere innesteling, sommige vrouwen maken trager HCG aan, of een combi van de twee. Probeer nog wat vol te houden meis! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bankje van Maart is niet zo'n heel leuk bankje, vooral erg rood!! Bah!!

Ik wil iedereen een dikke knuffel geven!

 

@ Belladonna, hier is alles rustig. Voel me niks anders dan anders eigenlijk, ja mijn lichaam houd me voor de gek maar dat weet ik...haha! Ik denk dat ik volgende week pas echt zenuwachtig begint te worden.... Hoe gaat het met jou? Ben je al zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!

Appelsientje!!!! Verdorie nee, ik kom weer even kijken en ik zie dat je een teleurstelling te verwerken hebt!!! Kl*te-zooi!!!Ik had echt gehoopt dat je donderdag aan kon sluiten bij het zwanger-topic!Ik wens je veel sterkte met verwerken van deze klap maar ik hoop ook dat je ondanks dat een ontspannen half jaar tegemoet kunt gaan om weer met een goed vertrouwen aan de volgende poging te beginnen....:positive energie:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

@appelsientje, wat zwaar klote zeg! Half jaar vind ik wel wat lang.Arts zegt dat vast niet zomaar. heel veel sterkte met het verwerken!!

 

Ik heb vanavond 2e fm echo gehad en zag goed uit. Morgen krijg ik voor eerste keer IUI. Ik ben eens benieuwd.

 

Hele veel succes voor dames die nog moeten wachten.

 

Liefs Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ester, hoe is het gegaan?

 

Saantje,8 dagen na de cryo tp is wel erg snel volgens mij. Dus de test zegt nog niets. 15 dagen na je tp testen is wel erg laat, er zijn er volgens mij veel die 10 dagen erna positief testen, maar 12 moet zeker kunnen. Dan mag ik bloedprikken en moet de waarde hcg al ruim boven de 100 zijn. Sterkte nog met die laatste loodjes.. En je zou vrijdag, zaterdag of nog beter zondag nog eens kunnen testen.

 

Kio, veel succes!

 

Sanaatje en Onedream, hoe is het met jullie?

 

Bij mij gaat het wel goed. Vanmorgen wel weer misselijk, maar ja dat zegt toch niet veel. Het weekend komt dichterbij, dus ook de meest vreselijke dagen van de wachtweken. Ik word nl meestal 1 of 2 dagen voor de testdag ongesteld en dat is zaterdag of zondag. Dus binnen nu en 3 en max 5 dagen weten wij of we een kindje krijgen of met zijn 2-en verder gaan. Poeh, heftig.... Maar ben er op een enkele uitschieter na best rustig onder en denk er echt bijzonder weinig aan. Heb een soort van berusting ofzo.... Heel apart...

 

@belladonna

 

ja indd 15 dagen is errug laat vond ik ook. maar aangezien ik cryo tp heb gehad weet ik toevallig dat je 10dagen tp al positief kanteste dus ik dacht 2 daagjes eerderkan best wel....ik ken me lichaam en als ik zwanger was geweest en dat heeft echt niet met negatief denkente maken...dan had ik dat al gemerkt ...

ben al vaak genoeg zwanger geweest...met 1 kind als gevolg... dus begin m nu te knijpe dat ik niet eens 1 ieniemieniestreepje heb gezien op detest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,ik heb gisteren niet terug kunnen mailen hoe het was gegaan want heb gisteren een bloeding gekregen tijdens de punctie.

ze waren net met de laatste follicel aan het opzuigen toen ik begon te bloeden,na een paar minuten bloede ik niet zoveel meer

ik mocht naar de uitslaap kamer en daar kreeg ik nog een infuus met antibiotica tegen de infectie,s.

het heeft veel van me genomen en ben erg moe en heb pijn in mijn buik.

maar er was erg goed nieuws ze hebben 6 follicels op gezogen en er zaten 4 eitjes in,dus we zijn helemaal blij,de vorige keer had ik maar 1 eitje waar we

ook erg blij mee waren natuurlijk maar nu we er 4 hebben zijn we nog blijer.

ik moet rustig aan doen en we worden vijdag tussen 9 en 10 uur gebeld of er ook een terugplaatsing gaat plaats vinden.

 

loesje21,spannend voor jullie vandaag,succes.

 

voor de meiden die in hun wachtweek zitten heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ester, zo da's niet zo mooi, rustig aan doen! En op naar 1 of nog mooier, meerdere bevruchtingen! Ik duim voor je!

 

Saantje, oh je hebt al een mooi kindje. Hoe oud is hij/zij? En hoe voel je je nu? Ga je nog een keer testen? Ik hoop dat het goed zit, maar ik weet ook dat je het vaak al weet van je eigen lichaam.... Sterkte nog even en nee, ik denk niet dat het door negatieve gedachte fout gaat hoor. We moeten gewoon heel veel geluk hebben....

 

Hope-love, hoe is het bij jou? Met de bloedingen? Morgen jouw testdag....

 

Loesje, succes met de IUI!

 

Sanaatje, idd die 2e wachtweek is altijd erger, zeker de laatste dagen.

 

Ik ben niet echt zenuwachtig, eerder nieuwsgierig of we toch nog de loterij winnen en een kindje krijgen. Of dat we toch echt met z'n 2-en verder gaan of wellicht een adoptiekindje. We staan nu op de wachtlijst voor de raad van kinderbescherming gesprekken, dus het voelt allemaal heel anders dan alle voorgaande keren. Mijn lichaam geeft nog wel signalen als pijnlijke eierstok, ochtend misselijk, pijnlijke borsten en veel hoofdpijn, maar dat had ik de vorige keren ook. Ik had de vorige keren echt het gevoel er zit een lief, klein embryootje in mijn buik, dat heb ik nu niet. Het voelt heel erg als normaal, zonder tp. Vanaf zaterdag wordt het wel spannender....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

nou hier mag ik er denk ik wel vanuit gaan dat het mislukt is.

Vanaf zondag elke keer wat meer bloedverlies.

Er moet echt een wonder plaatsgevonden hebben, als morgen de test negatief is.

 

Ik heb al geen eens meer de wil om hem te doen, maar ja moet he van het ziekenhuis.

Weet het terleurstellende antwoord al wel.

 

Jullie horen het!

 

Succes allemaal!!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoibella donna en alleandere...

 

helaas ben ik vandaag ookongesteld geworden... ik wist t gisteren al voelde al aan me lichaam dat tvandaagzou gebeuren..had erg veel krampennamelijk.... en ja hoorvanochtend is tgebeurd..op de1 of andere manier

heb ik me daarom al gister laten gaan erg veel gehuild en goedgetroost door me lieve man..

ik neemff eentime out want mecyclus is errug uit zijn regelmaat.... en dan ga ik er ff tussenuit met man en kind binnenkort....en dan eerst eventueel laten kijken naar me baarmoder of ik daar nog verklevingen heb in 2010 namelijk wel is toen weggehaald door middel van laparoscopie ofzoiets hahaha..weet ff niet meer hoe je het zegt..

 

en als ik dan zeker weet dat daar binnen niks misis....dan ga ik de laatste cryos uit me eerste ivf poging proberen..

 

de rest van demeiden heel veel sterkte op het wat errug rode wachtbankje dit keer...ik hoop dat ik jullie

blije nieuws gauw hoor en dat jullie dan zwanger zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

 

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

 

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

ester33,21-3-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Saantje 13-03-2012 (2 cryos)

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

ester33,23-3-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Belladonna 26-03-2012

Saantje83 28-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

ester33,06-04-2012

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hope-love, hm snap dat je er niet positief inzit.....

 

Oh nee Saantje! Sterkte en veel succes als je weer een nieuwe poging gaat doen.

 

Poeh, dan komt mijn testadatum opeens dichtbij. Wd 8 zit er op, nog 4 te gaan. De ergste 4.... En nu Saantje, met een tp een dag voor mij, is gaan menstrueren zit bij mij toch ook wel even de schrik erin.... Die onzekerheid is killing. Vandaag opeens weer witte afscheiding, vreemd, dat kan ik me niet herinneren van vorige pogingen. Maar goed, nog even volhouden hier.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Megan, wat lief! Dank je!

Ik heb zojuist de film de gelukkige huisvrouw gekeken, dacht mooi moment om de voordelen van het niet krijgen van een kind te zien. Ben een beetje een rare, maar het heeft m'n zenuwen echt weer teruggebracht naar spanning! Tuurlijk hoop ik met heel mijn hart op een eigen kindje, maar (niet door de film hoor!) weet inmiddels ook de voordelen te zien van met zijn 2-en blijven of een kindje adopteren. Dus op naar nog 4 nachtjes slapen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esther goed uitrusten. Hopen op een positiefbericht vrijdag! @ Bella, succes met wachten. Heb je wat te doen deze dagen! Dat schilt wel als je dingen te doen hebt. En tja roder kan eigenlijk niet. Dus... Positief de moed erin houden.

 

Update van mij. Wij kunnen waarschijnlijk eerder een tweede poging doen. Eind juni.... Dus grote kans dat we dat doen. Iedereen die in de wachtdagen zit. Succes! En leuke dingen gaan doen! Doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

love-Hope - 1e kind - 31 jaar- 2de icsi - tp 1 verse

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

 

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Hope- love 03-03-1012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

 

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Hope- love 05-03-2012

Appelsientje 05-03-2012

ester33,21-3-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

hope-love 08-03-1012

Saantje 13-03-2012 (2 cryos)

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

ester33,23-3-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Hope-Love 23-03-1012

Belladonna 26-03-2012

Saantje83 28-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

ester33,06-04-2012

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden