Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo nikkie,prikken gaat goed ben wel ongi geworden en heel erg heb veel buikpijn,heb zh gebeld of de ongi ook de bedoeling was

ze zeiden sommigen worden ongi en sommige vrouwen niet,ik was bij de eerste IVF behandeling niet ongi vandaar een telefoontje naar het zh.

vrijdag mag ik met de 2de prik beginnen gonal F.

jij ook nog succes met je laatste wacht week spannend hoor ik duim voor je.

Belladonna,ik hoop voor je dat je morgen met precnyl mag beginnen.

Appelsientje,wat goed nieuws,2 terug geplaatst nu maar lekker broeden.

loesje en dederika nog even en dan mogen jullie testen:toppie:

• Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ ester.

Klopt, geen zorgen maken hoor. De ene keer werd ik nauwelijks ongesteld en deze keer werd ik behoorlijk ongesteld.

Geplaatst

Sorry dames. Ik ben toch ongesteld geworden. Ik ga gewoon door hoor. Maar geen IVF meer maar IUI. Zo Dadelijk ff kliniek bellen door mijn partner. Ik kan zelf helaas niet bellen, want ik ben doof. Hopelijk over 2 weken IUI. Zou ik weer hier op wachtbank mogen komen ondanks ik geen IVF heb? @ Dederika, ik blijf hard voor je duimen meid. Ook voor andere dames. Het wordt tijd dat bank groen word!!!! Ik gun jullie zo erg. Met mij komt wel goed hoor. Ik word echt wel op een dag zwanger. En heel erg bedankt voor jullie steun van afgelopen tijd. Ik blijf wel op dit forum hoor.

Heel veel liefs Marloes

Even voorstellen

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Bettyboopke 19 - 03 - 2012 (hopelijk!

Geplaatst

@Marloes. Toch ongi ... wat ontzettend jammer zeg. Sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Goed zo dat je gewoon door gaat. Positief blijven hoor! Ik wil nogmaals tegen je zeggen dat ik het heel mooi vindt dat je eicellen gedoneerd hebt aan een andere vrouw, een heel mooi en lief gebaar.

Geplaatst

@ Nikkie, Ja het is heel jammer maar het is niet de einde! Ja dank je. Ik wilde vrouwen gewoon graag helpen. Nu heb ik IVf ook zelf meegemaakt. Nu weet ik ook hoe jullie allemaal allemaal voelen enzo. IVf is echt zwaar vond ik zelf. Maar het was waard omdat ik de helft van eicellen kon doneren. Nu hoop ik echt dat 1 vrouw die mijn eicellen krijgt wel zwanger is of nog moet worden.

Nu ga ik voor IUI. Ik ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat.

Liefs Marloes

Geplaatst

@Loesje, wat jammer, maar je hebt een goede dpirit. Dus veel succes met je IUI. Ik heb hier vaker op een wachtbankje gezeten met dames die IUI deden. Wachten is wachten. Dus ik zou je volgende keer gewoon weer aanmelden hoor! Wanneer wil je weer starten?

Hoe is het met de overige wachtende dames?

Mijn echo was goed, dus vanavond de pregnyl en dan hopelijk woensdag de terugplaatsing van 1 of 2 cryo's. Erg spannend zo'n allerlaatste keer. Was wel apart, had gisteren en vandaag dezelfde echo kamer als waar we 1,5 jaar geleden zagen dat onze tweeling geen hartactiviteit had. Brengt wel wat emoties met zich mee.....

Geplaatst

Toen mijn partner kliniek ging bellen, kregen we te horen dat we evaluatie gesprek krijgen over of we verder met IVF willen of toch voor IUI gaan. Ik ben stomverbaasd en wist niet dat we nog wel IVF mogen doen. Ik wacht gewoon af tot 13 maart. Dan horen we wel hoe het precies zit. We weten zelf nog niet wat we gaan kiezen.

@belladonna, Heel veel succes voor jou!!!

Liefs Marloes

Geplaatst

Ha meiden,

Ik ben nog niet ongesteld. Maar ik word ook pas ongesteld drie dagen nadat ik gestopt ben met de bollen. Ik ga morgen wel testen maar ik ben bang dat het niet gelukt is.

Succes voor de meiden die nog in de race zijn. En een hele dikke knuffel voor de meiden in het rood.

Geplaatst

@ Loesje,

wat jammer dat je ongesteld geworden bent, maar ik lees goede berichten dat je misschien toch nog door kan met ivf ipv iui.

maar hoe zit dat eigenlijk?

want ik dacht dat je altijd eerst in aanmerking komt voor 6x iui en dan overgaat op ivf of vergis ik me nu?

Geplaatst

@dederika,

moed houden hoor!

ik werd altijd dwars door de bollen heen ongesteld dus daar is ook geen pijl op te trekken.

Geplaatst

@Do76, Nee ik heb eigenlijk geen IVF nodig. KID of IUI is voldoende voor mij, want ik heb relatie met vrouw dus heb zaaddonor nodig om laten in te semineren. maar omdat Geertgen aan wederkerig doet. Dus Geertgen vroeg me of ik wat eicellen wilde doneren. Dus door eicelen doneren moest ik wel aan IVF doen om meerdere eicellen aan te maken. Toen heb ik de helft van het aantallen aan andere onbekende vrouw gedoneerd en de andere helft voor mezelf gehouden. Daarom is het zo gelopen. Daarom dacht ik eerst dat we automatisch na mislukte IVF door naar IUI gaan. Maar assistente zei aan telefoon wat anders. Dus ik ben erg benieuwd wat de arts heeft te zeggen. Ik weet zelf nog niet wat ik ga kiezen.

Geplaatst

Hallo,

Balen van de ongesteldheid Loesje!

Wij hebben vandaag gehoord dat de overige embryo's niet goed zij voor de diepvries! Behoorlijk teleurstellend. Nu ben ik natuurlijk ook bang dat onze twee 2cellige terugplaatsing ook niet goed zijn! Maar ja dat kunnen we niet weten! Ik had gewoon gehoopt dat zogoed voor invriezen waren dat zou mij hoop geven dat onze tp ook goed zou zijn. Grrrr vreselijk die onzekerheid! En zou het niet lukken, dan zouden we het hele IVF traject opnieuw moeten doorlopen! Even bijkomen dus van het bericht en positief blijven denken over de twee in mijn buik! Moeilijk maar het kan niiet anders.

@dedrik succes morgen, spannend hoor!

Oja ik mag 22 mrt testen. Ik zet het er wel tussen of als iemand tijd en zin heeft. Het gaat zo moeilijk metee iPad ;)

Geplaatst

Kan me voorstellen dat er weer een hoop emoties bij je zijn los gekomen ... sterkte.

Fijn dat je echo goed was en dat de Pregnyl er in kan. En dan op naar een mooie bevruchting en terugplaatsing.

Geplaatst

@Dederika. Succes morgen met testen.

@Appelsientje. Jammer dat ze niet goed genoeg zijn om in te vriezen maar blijf positief ... je hebt ze helemaal niet nodig want je gaat je nu op deze twee focussen, lekker broeden en bewegen en straks een positieve test ... daar ga je voor! Kop op, positief blijven voor deze twee! Liefs van Nikkie

Geplaatst

Even voorstellen

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Start Prikken

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

icsi - 29 - 02 - 2012

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

Terugplaatsing

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Appelsientje 07-03-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Appelsientje 22-03-2012

Geplaatst

Tanks! En dat hoop ik inderdaad zo! Als dit goed gaat hebben we ze niet nodig! ;) mooi gezegd!

@Dederika. Succes morgen met testen. @Appelsientje. Jammer dat ze niet goed genoeg zijn om in te vriezen maar blijf positief ... je hebt ze helemaal niet nodig want je gaat je nu op deze twee focussen, lekker broeden en bewegen en straks een positieve test ... daar ga je voor! Kop op, positief blijven voor deze twee! Liefs van Nikkie
Geplaatst

Loesje,wat een naar bericht dat je niet zwanger bent,dit had ik niet verwacht na wat je allemaal voor bijwerkingen had ( overgeven,misselijk).

wel weer mooi om te horen dat jullie toch weer voor IVF kunnen gaan,dat is erg goed nieuws,jullie zullen er vast wel samen uit komen eerst dit maar even een plaatsje geven.

appelsientje,jammer dat de overige embryo,s niet in de vriezer konden dat is zeker even geen leuk nieuws om te horen,maar je hebt nog 2 in je buik zitten en ga je daar maar heerlijk oprichten en probeer positief te blijven voor je het weet mag je gaan testen en dan hopen we op een groen teken.succes.

Dederika, succes met het testen morgen,ik hoop dat jij de eerste bent die dit bankje groen gaat openen.:toppie:

Belladonna,wat mooi dat je vanavond precnyl mag gaan prikken,ik hoop voor je dat je woensdag terug mag komen voor een teruplaatsing,kan me best voor stellen dat het wel moeilijk was om in die kamer te zijn na dat slechte nieuws 1,5 jaar geleden,ik hoop voor jullie dat het nu wel allemaal goed gaat.succes.

Do76,dus jij was ook ongi tijdens het prikken,ben wel blij om te horen dat het soms zo hoort want als je het de eeste keer niet hebt gehad en nu wel dan schrik je behoorlijk.

verder gaat het hier goed alleen nog veel buikpijn maar dat zal ook wel weer overgaan.

jij hebt er ook al een wachtweek opzitten hoe gaat het verder met jou,voel je je goed of heb je al wat veranderingen bv misselijk of wat anders.

Nikkie,hoe gaat het met jou,jij hebt er ook al een wachtweek opzitten nog even en je mag gaan testen spannend ik hoop dat het bankje wat een groene kleur gaat krijgen.

aan de meiden in de rode kleur sterkte :knuf:

Geplaatst

Hoi Meiden,

Helaas moet ik mezelf ook op rood zetten. Hopelijk zit ik in juni weer op het wachtbankje, maar ik hoop jullie daar niet tegen te komen.

Heelveel succes meiden.

Dikke knuffel Dederika

Even voorstellen

Start Prikken

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

icsi - 29 - 02 - 2012

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

Terugplaatsing

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Appelsientje 07-03-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Appelsientje 22-03-2012

Geplaatst

@Dederika. Jij ook al rood, wat jammer zeg ... wat een teleurstelling, sterkte met het verwerken meis. Dikke knuf voor jou

Wat is er toch met ons maart bankje aan de hand? Ik begin ook te vrezen dat ik mezelf rood zal moeten gaan maken ... vanochtend rood bij vegen ... nog even aankijken of het doorzet maar mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is ...

Geplaatst

@dederika, Oh nee. wat erg zeg. Heel veel sterkte!!! Ik heb gisteren en vandaag nog aan jou gedacht.

Wat is er toch met maart wachtbank??? Bijna iedereen rood?? Dat is echt heel erg jammer. Hopelijk is april beter maand.

Veel succes voor dames die nog moeten wachten!!! Laat bank nu aub groen worden.

Liefs Marloes

Geplaatst

Oh Dederika, wat een teleurstelling. Heel veel succes met een volgende poging. En geef je verdriet de ruimte, laat het eruit komen en ga samen met je partner lekker genieten, lekker ontspannen.

Nikkie, succes nog even, het hoeft nog niets te betekenen maar weet hoe het voelt als je het ziet.

Do, icsi en appelsientje, kop op meiden! We gaan er geen 100% rood van maken hoor!

Zelf gisteren voor de allerlaatste keer de pregnyl gezet, vreemd hoor....

Ik heb eigenlijk een vreemde vraag, of laat ik zeggen een verwondering. Ik verwonder me steeds weer dat wanneer ik in de wachtkamer zit en de mannen alleen het kamertje in zie gaan om zaad te produceren dat dan de vrouw lekker met een kopje koffie in de wachtkamer gaat zitten. Het is allemaal al zo plastisch. Wij maken er samen altijd het beste van, hoe vreselijk die kamers ook zijn, maar wilde altijd graag dat ons kindje wel uit liefde geboren zou worden en niet middels een zelfbevredigende papa. Dus was even benieuwd waarom er zo ontzettend veel stellen kiezen om het de man het alleen op te laten knappen....

Geplaatst

Dederika wat ontzettend jammer, dikke knuffel voor jou!

Nikkie, snap dat je 'm knijpt...... bloed willen we niet zien, hopelijk was het loos alarm!!

Donna, mijn vriend ziet me aankomen, haha, hij regelt het liever zelf in zo'n kamertje en wil er ook niet teveel over praten ;-)

Heb trouwens nooit gezien dat er iemand meeging met haar partner, wel leuk dat jullie dat wel doen, hihi.

Geplaatst

Jeetje dames het word tijd voor een beetje groen hier ik zal even een beetje positieve energie deze kant uit doen :positive energie:

Kom op he ik zal duimen

Bella donna ik wist ook niet dat dat mocht bij ons werd altijd gezegd dat je niet mocht helpen en nu moet ik ook zeggen dat mijn vriend me aan ziet komen en toen ik de punctie had gehad lag ik nog in Hengelo en is hij alleen naar Zwolle gegaan dus dat was niet mogelijk

Succes allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden