Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje wat veel rood zeg!! Ik hoop dat ik wat positiviteit jullie kant op kan sturen en dat er toch nog wat mensen met een positieve test kunnen afsluiten.

Nu ik dit zo weer lees realiseer ik me weer hoeveel geluk we hebben gehad dat we een positieve test in handen hebben.

Wil iedereen veel succes en sterkte wensen en duim dat jullie wens werkelijkheid wordt.

• Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dederika, wat ontzettend jammer dat het niet is gelukt,neem de tijd om het verlies een plekje te geven.sterkte.

nikkie,dat was zeker even schrikken,ik hoop dat het bij deze veegje bloed blijft en het verder goed gaat.ik duim voor je.

belladonna,nee ik zou niet mee gaan naar binnen,want ik niet dat mijn man dat op prijs steld,denk ook dat het 1 lach partij wordt.

denk dat hij het zonder mij ook wel met alle liefde doet haha.

maar ik vint het wel lief dat jij met je man naar binnen gaat.

Geplaatst

lieve meiden wat een rood hier .......

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte !!!!!!!

En voor wie nog wacht heel veel succes.

Belladonna , ik dacht dat het niet mocht dus de eerste keer ben ik niet mee naar binnen geweest en bij de tweede keer zij de arts tegen mij je mag wel mee hoor en toen hebben we het dus samen gedaan. en ik ben het met je eens dan is het toch wat gezelliger.......

Geplaatst

Hey allemaal,

@dederika k.. Zeg! Sterkte! Alles is al gezegd!

@bellad mijn man moest naar een ander ziekenhuis. We hebben wel een keer proef moeten draaien en toen ben ik wel meegegaan. Tijdens de punctie kreeg ik morfine toegediend en was ik niet fit genoegom mee te gaan naar dat andereziekenhuis. Mijn manzag er dus ook wel tegenop omdat alleen heen te gaan. Dus ik begrijp je heel goed. Dus als je meekan, ik zou het doen!

Groetjes

Geplaatst

Verdomme Loesje en Dederika, jullie ook al rood? Ik had echt meer gehoopt hoor! Sterkte met verwerken en de volgende stappen die jullie gaan nemen :hug:. Dikke knuffel voor jullie!

Nikkie, hoe is het met jou? Is het bij dat ene beetje rood gebleven? Hopelijk wel!

Appelsientje, jammer dat ze de anderen niet in konden vriezen maar hopelijk heb je ze ook niet nodig! Denk aan je emmy's die je nu hebt en lekker broeden he? ;-)

Belladonna, krijg je woensdag de tp of moet je eerst nog voor een echo komen? Even over de 'daad van de man': ik ben na de punctie wel meegegaan naar het andere ziekenhuis maar heb hét kamertje gelaten voor wat het was. Dat zou een grote comedy worden en daar zaten we niet op te wachten. Hij klaarde het klusje alleen ook prima en ik heb ondertussen bij het lab gewacht. Iedereen moet doen wat ie graag zelf wil dus ook diep respect voor de dames die meegaan!

Do, Hoe gaat het wachten bij jou?

Voor de dames die ik vergeten ben: succes met alles!

Geplaatst

Icsi, hopelijk woensdag as de tp van 1 of 2 cryo's. Mag wo ochtend bellen. Hoe is het met jou?

Meiden, grappig om te lezen mbt mijn verwondering!

Zo begrijp ik het wat beter!. :-)

Geplaatst
@Do76, Nee ik heb eigenlijk geen IVF nodig. KID of IUI is voldoende voor mij, want ik heb relatie met vrouw dus heb zaaddonor nodig om laten in te semineren. maar omdat Geertgen aan wederkerig doet. Dus Geertgen vroeg me of ik wat eicellen wilde doneren. Dus door eicelen doneren moest ik wel aan IVF doen om meerdere eicellen aan te maken. Toen heb ik de helft van het aantallen aan andere onbekende vrouw gedoneerd en de andere helft voor mezelf gehouden. Daarom is het zo gelopen. Daarom dacht ik eerst dat we automatisch na mislukte IVF door naar IUI gaan. Maar assistente zei aan telefoon wat anders. Dus ik ben erg benieuwd wat de arts heeft te zeggen. Ik weet zelf nog niet wat ik ga kiezen.

Oh zo, ik dacht al. Je hebt wel een ontzettend goede oogst gehad zeg met je IVF poging. Wat dat betreft heb je wel veel kans dat je de volgende x weer zo'n super oogst hebt en dat jullie dan misschien weer wat eskimootjes kunnen krijgen voor meerder pogingen! Succes in ieder geval met wat jullie ook beslissen!!

Geplaatst
Hoi Meiden,

Helaas moet ik mezelf ook op rood zetten. Hopelijk zit ik in juni weer op het wachtbankje, maar ik hoop jullie daar niet tegen te komen.

Heelveel succes meiden.

Dikke knuffel Dederika

AHNEE,

wat ontzettend jammer zeg! Bah

Heel veel sterkte en heel veel succes met je volgende poging!

Liefs Do

Geplaatst

Ha meiden,

Ondanks de teleurstelling gaat het best goed. Het is heel jammer, maar we mogen nog twee keer isci. We geven de moed niet op.

Even over de daad van de man. Bij ons in het Zh mag dat gewoon thuis. En dat is eigenlijk heel fijn en prettig. Op deze manier kunnen we alles samen doen.

Broedse lieve meiden en het kan niet anders dan dat jullie allemaal groen worden. Anders komen we niet op de 25% uit.

Dikke knuf

Geplaatst

Do76,dus jij was ook ongi tijdens het prikken,ben wel blij om te horen dat het soms zo hoort want als je het de eeste keer niet hebt gehad en nu wel dan schrik je behoorlijk.

verder gaat het hier goed alleen nog veel buikpijn maar dat zal ook wel weer overgaan.

jij hebt er ook al een wachtweek opzitten hoe gaat het verder met jou,voel je je goed of heb je al wat veranderingen bv misselijk of wat anders.

Ja, klopt het is normaal dat je een (lichte) ongesteldheid kan krijgen tijdens het prikken omdat je dan weer met de pil stopt.

Schrok de laatste keer ook omdat het nogal een heftige ongesteldheid was vergeleken met de andere keren. Maar dat kan dus.

Tja,.. hoe ik me voel.

Ik zit nu op wachtdag 9 en ik heb soms wat steken en een zeurende buikpijn (ongesteldheids gevoel)

verder voel ik niet veel.

de vorige keer flipte ik omdat ik ook niks/niet veel voelde, maar toen was ik wel zwanger.

zelfs een kloppend hartje gezien toen, maar helaas weer een miskraam gekregen.

Nu ben ik een stuk rustiger en wacht het gewoon af.

De keren dat ik zwanger was van een ICSI poging verloor ik meestal rond wachtdag 10 wat (minimaal) oud bloed wat waarschijnlijk dan van de innesteling kwam.

Dus afwachten maar weer wat er gaat gebeuren...

Geplaatst
Ha meiden,

Ondanks de teleurstelling gaat het best goed. Het is heel jammer, maar we mogen nog twee keer isci. We geven de moed niet op.

Even over de daad van de man. Bij ons in het Zh mag dat gewoon thuis. En dat is eigenlijk heel fijn en prettig. Op deze manier kunnen we alles samen doen.

Broedse lieve meiden en het kan niet anders dan dat jullie allemaal groen worden. Anders komen we niet op de 25% uit.

Dikke knuf

Mooi dat het goed met je gaat. Idd de moed niet opgeven hoor.

Pff ik hoop het ook. Wel schrikken hoor zo'n rode lijst!!

Geplaatst
@Dederika. Jij ook al rood, wat jammer zeg ... wat een teleurstelling, sterkte met het verwerken meis. Dikke knuf voor jou

Wat is er toch met ons maart bankje aan de hand? Ik begin ook te vrezen dat ik mezelf rood zal moeten gaan maken ... vanochtend rood bij vegen ... nog even aankijken of het doorzet maar mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is ...

Hoeft niks te zeggen, is het helder bloed of oud bloed?

Hoe voel je je verder?

En Icsi en Appelsientje, voelen jullie ook al iets of niets?

Geplaatst

Do76,De 1ste keer met de IVF poging,dacht ik ook van ik kon wel eens zwanger zijn,rugpijn en ook een zeurend gevoel,en een heel klein beetje bloed verlies voelde mij erg goed soms s,morgens wat last van misselijkheid,maar helaas toen ik mocht testen bleek ik niet zwanger te zijn,wilde het eerst niet geloven dat het zo was want je wilt zo graag en je leest ook wel eens dat de 1ste negatief is en als je dan 1/2 dagen later weer test kan het wel eens positief zijn,dus ik dacht dat zal bij mij ook wel zo zijn maar helaas was dat niet zo.

maar ja het was bij ons ook de 1ste keer en je weet niet wat je allemaal te wachten staat.

we hopen dat het bij de 2de poging wel gaat lukken,we wachten af.

dat komt wel hard aan als je zwanger bent en een kloppent hartje hebt gezien en daarna een miskraam krijgt,jeetje.

ik hoop echt voor jullie dat het nu wel goed gaat komen.ik duim voor jullie.

Dederika,als ik een punctie heb gehad in het zh in leeuwarden dan moet mijn man met de follicels naar zh Groningen rijden en daar de follicels afgeven om te kijken of er ook eitjes in zitten,zo ja dan moet hij daar zijn zaad direct doneren.nu kan ik ook niet mee door de medicijnen die ik krijg met de punctie. wel mooi dat jullie het thuis kunnen doen.

Geplaatst

Lieve allemaal, ik heb een paar dagen niet kunnen volgen, ik lig namelijk languit op de bank met een stevige griep :/

Poeh, wel even schrikken dat er zoveel rood is!

Nikki en Dederika, ik leef met jullie mee! Het is toch altijd pijnlijk en frustrerend als het negatief uitdraait hè. Je leeft door dat prikken en die echo's en bloednames toch altijd er naar toe, ook al weet je dat er een kans is dat het niet lukt. Maar goed dat we altijd hopen!!! Want anders zouden we er niet aan beginnen. Terwijl we ECHT wel goede kans maken op een babietje hoor! Alleen kwestie van tijd...dat soms heel moeilijk is!!!! Sterkte en probeer er op te vertrouwen dat het goed komt hè!!! Dikke knuffel X

Meiden die nog op het wachtbankje zitten: veel goed moed!!! En inderdaad, statistisch gezien, moet de rest groen worden!!! Ik duim heel hard mee voor jullie!

Wat dat kamertje betreft, bij ons kan de vrouw niet meegaan. Wij komen samen toe in het ziekenhuis. Terwijl mijn man zijn ding moet doen, wordt ik geprepareerd voor de pick up. Dat wil zeggen, ik moet mij al gaan omkleden, de anestisist komt even langs en het infuus wordt gestoken (waarmee ik antibiotica krijg en waarmee de narcose wordt ingespoten). Tegen dan heeft mijn man 'zijn staal' geleverd (zo zeggen ze dat altijd bij de fertiliteitskliniek, ik vind dat hilarisch klinken!!!) en kan dan nog een paar minuutjes even bij mij komen. En dan naar de OK voor de pick up.

Ik denk dat alle IVF kindjes er sowieso uit liefde komen, uit veeeeeel liefde!!! Want je moet als koppel toch ook wel sterk zjn om die behandelingen te ondergaan! De liefde voor elkaar wordt daarmee toch ook wel beproefd. Dus apart of samen, dat is voor iedereen anders, voor iedereen ook anders bepaald vaak, maar het zal altijd met veel liefde zijn :))

Kom op girls:

Groennnnnnnnnnn!!!!!!!!

Geplaatst

Meiden, het is foute boel ... ik ben gisteren ongi geworden ... weer een mislukte poging ... soms is het moeilijk om de moed er in te blijven houden ...

Ik blijf jullie volgen hoor en volgens de statistieken zou er nu toch echt groen moeten aankomen

Even voorstellen

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Appelsientje 22-03-2012

Geplaatst

Hey Nikki, dit is wel behoorlijk balen. Vooral als je kijkt hoe lang je al in de med. molen zit! Ik kan me voorstellen dat je het somber in ziet. Dat mag je ook even. En dan je zinnen weer op iets positiefs richten! Meid ik denk aan je!

Geplaatst

Oh jee, Nikkie ook al niet gelukt. Sterkte!!! Gaat het een beetje? En nu?

Wachtende dames, hoe is het?

En Ester, hoe is het met jou?

Poeh niet zo'n goed bankje om onze allerlaatste cryo poging te krijgen...,

Maar het is zoals het is....

Geplaatst

Hey Nikkie,

Wat balen zeg! Heel veel sterkte!!

Hebben jullie nog eskimootjes in de vriezer?

Begin em nu ook te knijpen vooral toen ik de pagina scrollde met mijn duffe hoofd (is nog vroeg op zondagochtend), dat je die rode lijst voorbij ziet komen en de volgende die er staat ben IK....

Slik... Ben meteen klaarwakker

Voel hier nog steeds erg weinig..

Geplaatst

Shit Nikkie, ook al niet gelukt dus. Maar wat je schrijft, denk en vind ik ook: de kans dat er nu een groene naam komt zou nu groter moeten worden.

Wachtende meiden: veel succes!!!!!!

Geplaatst

Hallo Allemaal, het wordt er allemaal maar niet groener op hier! Ik hoop dat ik en andere natuurlijk veranderingen in ga brengen! 2 x op wachtbankje maart moet goedkomen toch?

Net 1 e fm gehad, morgen terug.. begin volgende week denk ik een terugplaatsing van 2 embryo's!

Ronde 4 is in aantocht!

Iedereen veel succes met wachten en de dames in rood, veel succes met de tegenslag!

Gr. Onedream

Geplaatst

@ Nikkie, Shit zeg. Ja sorry ik weet nu even niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar geef niet op he!!

En succes voor paar dames die nog moeten wachten.

@bettyboopke, Fijn dat echo goed uit zag. Spannend dat jij misschien eind van week TP hebt.

Geplaatst

Do76. Nix meer in de vriezer... Maandag ziekenhuis bellen en ons weer aanmelden voor een verse poging. We geven niet op en gaan door!

Dat je niets voelt wil helemaal niets zeggen hoor ... een vriendin die IVF deed voelde helemaal niets en was toch zwanger ... dus het kan alle kanten nog op. Gaat vast goed komen want groen is aan de beurt!

Geplaatst

Hey Nikki

Nou met mij gaat het best aardig, ondanks de indrukkende week die we gehad hebben. Heb verder nergens last van. Ik vind die bolletjes wat vies..... Maar ja als dat alles is.

En Esther,

Voor jou is het prikken begonnen. Spannend hoor.

En Do

Het zou wel heel mooi zijn als het bij jullie groen wordt!

En Onedream,

Succes goede week, mooi dat je een nieuwe ronde gaat!

En verder nu lekker genieten van het mooie zonnetje

Geplaatst

Verdorie, het wordt steeds roder hier! Nikkie, wat vervelend dat het niet gelukt is, vooral met alle behandelingen die jullie al gehad hebben.... Weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen tegen je. Ik hoop dat jullie vol goede moed weer aan een nieuwe verse poging mogen beginnen!

Do, dat je niks voelt wil inderdaad niets zeggen. Bij mijn eerste verse poging heb ik helemaal geen dingen gevoeld en was toch zwanger van mijn dochter.

Bettyboopke, wat heb je dat toch weer mooi verwoord, over 'de daad' van de man in het kamertje! Inderdaad zijn alle ivf-kindjes uit véééél liefde voortgekomen, ondanks dat het wat plastisch is....

Krisje, hoe is het eigenlijk met jou?

Voor de dames die ik niet genoemd heb, succes met alles!!!!

Hier nog geen rare dingen, hoewel ik nu veel meer naar mijn lichaam luister als anders dus ik voel vanalles en toch weer niets..... Gisteren een ontzettend leuke dag gehad in de efteling met onze dochter dus die dag is voorbij gevlogen, net als de rest van de 1e wachtweek. Ik heb er nu officieel een week op zitten dus het moment komt steeds dichterbij, dat is wel raar maar het voelt beter als de vorige ronde. Ik heb er eigenlijk wel goed vertrouwen in maar durf nog niet teveel te hopen.... Ik wil heeeeel graag wachten met testen tot zondag, dat is 14 dagen na de tp dus ik hoop dat ik het vol houd.

Voor de andere wachters: wij gaan voor groen!!!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden