Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi Saantje, ik heb afgelopen woensdag de tp gehad van 1 blastocyste, deze was ook 4 dagen oud. Dus jij loopt 1 dag voor. Ik ben altijd misselijk bij een behandeling, maar dat komt door de pregnyl en de spanningen. Verder nu dus de afscheiding, dat heb ik nog niet eerder gehad.

Hoe is het bij jou? Wanneer mag je testen?

deafscheiding?je bedoelt in je ondergoed?

toevallig heb ik daar ook op gegoogled..

ik heb ontzettende buik krampen vooral rechts onder trekkend na me lies rechts. enwinderigheid niet te zuinig sorry voor detail

en vandaag ineens afscheiding in me ondergoed..ik heb begrepen van hetziekenhuisdat ik 10dagen

later mag testen.. maar vandaag kreeg ik eenbrief waarin stond dat ik 14dagen later

mag testen echt vreemd..

ik heb deze cryo tp gehad in eigen cyclus zonder hormonen..

maar wat ik heel erg raarvindtvoor teerstin me levengewerkt met ovulatietesten en meeisprong kwamerrug laatis dat normaal? heb namelijk voort eerst in eigen cyclus voorheen mislukte eerste ivf poging.

hoeveel pogingenheb je alachter de rug? en warendit cryos of verse?

• Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Appelsientje,de arts had het er over als ik volgende week een punctie heb dan wordt het woensdag of donderdag.

De follicels waren 14/15 mm en de kleintjes ongeveer 7/8 mm,dus moest daarom nog even door prikken.

Even een antwoord op de vraag van "hoe zit het met vrijen en bolletjes" ik zelf heb op het moment dat ik de bolletjes

gebruik geen zin in vrijen omdat je een andere afscheiding krijgt dan normaal,en dan vint ik het een beetje vies om dan te gaan vrijen

maar dat is voor iedereen verschillend,ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Geplaatst

@ester,zou mooi zijn als de kleintjes nog meegroeien! Nog even doorprikken dus, succes.

@appelsientje, na of tijdens het douchen kun je prima redelijk "schoon" vrijen ;-). Doen wat goed voelt.

@Saantje, ik sta in het "lijstje" dit is na 9 maal IUI, 3 maar IVF onze allerlaatste poging, dit is cryo poging 8. Als dit niet lukt stoppen we. We weten nog niet of we willen adopteren, hebben de Via cursus al gedaan, maar grote kans dat we met z'n 2-en blijven. Met afscheiding bedoel ik idd in de onderbroek. Ik heb 2 vroege miskramen gehad en 1 miskraam met 8 weken (was een tweeling). Toen voelde ik ook niets, pas met 6 weken. Dus ik ga er maar vanuit dat het goed is zo. Daarbij is het moeilijk nog in deze poging te geloven... Ik mag na 12 dagen in het ziekenhuis een bloedtest doen, als de menstruatie nog niet is begonnen. Vreemd dat jouw ziekenhuis niet geheel duidelijk is.

Wat betreft je eisprong, volgens mij verschilt dit sterk per vrouw en kan dit zelfs per cyclus verschillen. Mag ik vragen of en zo ja waarom je hier ongerust over bent?

Geplaatst

@do heel veel sterkte je zal je heel verdrietig voelen. Wat naar voor jullie

Ik las over vrijen met utrogestan ik zou condooms gebruiken mijn man kreeg enorme uitslag reactie van de witte rotzooi 😳

Geplaatst

Ik geloof dat dit het meest recente lijstje was. Ik heb ICSI en Do ook maar meteen even ingekleurd. Hier is het ook rood.

Kom op laatste dames! ICSI kan nog wat groen gezelschap gebruiken!!!!

Heel veel succes allemaal!

Even voorstellen

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Belladonna 26-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

Geplaatst

@floortje

jeetje wat jammer...

veel succes en geduld voor de volgende poging..

kan jmij ook ophet lijstje zetten moet de 23e testen..

afgelopen week dindsdag de tpgehad van 2cryos.

Geplaatst

Hi Saantje,

Dank!

Ik kan het lijstje niet doen, want zit in de auto.

Je moet gewoon het lijstje kopiëren (met je rechtermuisknop) en dan plakken in je reactie (weer met je rechtermuisknop). Dan kan je je eigen naam er tussen zetten. Zo heb ik het ook gedaan. Is heel makkelijk.

Succes!!!

Geplaatst

hoi belladonna,

ik wens je veel geduld lieverd ik hoop uit de grond van me hart dat jullie allerlaatste poging julliemooi nieuws brengt.

ik had gister witte afscheiding in me ondergoed was klein beetje.. ik kan over 6 dagen testen..

maak me zorgen omdat ik gisteren dus (eigenlijk de innesteling)steken en krampen in me buik had..

ik hoop dat dit innestelingskrampen waren. en niet krampen voor de duiveltjes...pfff

Geplaatst

Even voorstellen

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Saantje 13-03-2012 (2 cryos)

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Saantje83 23-03-2012

Belladonna 26-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

Geplaatst

Floortje,wat jammer meid heel veel sterkte.

Belladonna,ik hoop het ook dat de kleintjes even door groeien,ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed gaat.

Appelsientje,hoe gaat het met jou,spannend volgende week donderdag mag je al testen.

Geplaatst

Hallo Dames,

Dit is het wachtbankje voor maart....

Ik hoop dat ik me hier morgen ook aan mag sluiten, want wij krijgen morgen onze eerste IUI behandeling of is dit wachtbankje alleen voor IVF en ICSI??

Ben best zenuwachtig....en de wachtweken lijken me slopend!

Alle meiden die zwanger zijn, Van Harte Gefeliciteerd en alle andere vrouwen Nooit opgeven!!

Liefs Sanaatje

Geplaatst

Hallo sanaaantje,

Van mij ben je welkom. Iui is ook heel spannend . Je weet dat er vrij nauwkeurig getimed wordt. En velen van ons hebben hebben dat traject al gehad. Succes morgen.

Oja Esther met mij gaat het nog best goed. We hebben het erwel meer over dan tijdens de Iui. Dus beheerst het je leven meer. Tot nu toe weinig signalen voor wat dan ook. Maar we durven ook te hopen.

Do hoe is het met jou, nu?

Geplaatst

Sanaatje,welkom op het wachtbankje,nee het wachtbankje is voor zowel IUI als voor IVF en ISCI,voor jullie ook een spannende tijd aangebroken ik wil jullie

voor morgen heel veel succes wensen.

Appelsientje,wat mooi om te horen dat alles goed gaat met jou,wij praten er ook veel over dus je hebt wel gelijk dat het je leven beheerst.

hou nog even vol en ik duim voor jullie,succes.

Geplaatst

Meiden waarbij het niet gelukt is deze maand, heel veel sterkte met verwerken. Rot is dat, al die moeite en dan dus voor niets, ik begrijip dat als geen ander.

Meiden waarbij het wel gelukt is, van harte gefeliciteerd, helemaal geweldig en nu genieten. :)

Ik heb vandaag een echo gehad om te kijken hoe mijn baarmoederslijmvlies is en het is dus helemaal goed, 9,5 mm dus top. Nu wordt aankomende woensdag ons cryootje ontdooid (hopelijk gaat dat goed) en op donderdag moet ik tussen 10.00 uur en 10.30 uur bellen of het embryo goed is ontdooid en is verder gedeeld anders plaatsen ze niet terug. Dus het gaat nu echt spannend worden. Hoop zo dat ik een terugplaatsing krijg want al die hormonen breken mij nu ook op en dan zou ik die rommel dus helemaal voor niets hebben genomen. Gisterenaovond had ik het heel benauwd en had ik een drukkend gevoel op de borst met steken. Ik dus de bijsluiter gelezen en daar staat dus in dat je er een longembolie van kan krijgen. Maar de artsen hebben mij vandaag gerust gesteld dat het geen longembolie is want dan zou ik er nu nog steeds last van moeten hebben en dat is dus niet zo.

Zijn er nog meer meiden die deze week een terugplaatsing krijgen?

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

Yvonne en Sanaatje welkom en veel succes!

@Appelsientje, inderdaad, niet gelukt hier, dus aan jou de schone taak om ICSI in het groen gezelschap te gaan houden!! Je moet donderdag testen toch? Houd je het een beetje vol? Bij mij heeft de eerste (en enige) terugplaatsing van de eerste IVF een prachtige zoon opgeleverd, dus het kan echt hoor, dat het in een keer lukt! Ik duim voor je dat het lukt! Ik heb nog twee cryo's over, dus met een beetje geluk word ik direct doorgepland en wordt er over een paar weken weer een cryo teruggeplaatst. Dat geeft wel houvast. Maandag horen we hoe of wat.

Alle andere wachters: veel succes!

Geplaatst

ben echt verdrietig...ik weet wel zeker dat deze poging ook is mislukt krijg net in de supermarkt ineens

hevige steken in me borsten.... ben zoooo bang dat dit voortekenen van ongesteldheid zijn..

wie kan mij geruststellenof juist niet..

Geplaatst

Hey saantjeIk wil je wel geruststellen, maar ik weet niet wat de voortekens zijn van ongesteld..... Die is bij iedereen anders. En misschien bij een behandeling met hormonen dat het wel anders ook is. Ik zou zeggen..... Houd moed, want het kan ook ipgewoon zo even een steek zijn. en je hebt nog bijna een week. Hoe zit jij in het traject? Is dit de eerste keer? Of al vaker? Voor mij is dit de eerste IVF, dus laat ik het maar over me heen komen. Wel spannend natuurlijk.... En gebruik je ook die bolletjes? Daar zitten ook aardig eBay bijwerkingen aan. Ik hoop dat je het toch weer positief gaat zien. Kop op meid!

Geplaatst

Hoi Saantje, steken in je borsten kan je juist ook hebben als je zwanger bent, dat had ik wel in ieder geval, dus maak je geen zorgen, misschien is het juist een goed teken!

Geplaatst
Hey saantjeIk wil je wel geruststellen, maar ik weet niet wat de voortekens zijn van ongesteld..... Die is bij iedereen anders. En misschien bij een behandeling met hormonen dat het wel anders ook is. Ik zou zeggen..... Houd moed, want het kan ook ipgewoon zo even een steek zijn. en je hebt nog bijna een week. Hoe zit jij in het traject? Is dit de eerste keer? Of al vaker? Voor mij is dit de eerste IVF, dus laat ik het maar over me heen komen. Wel spannend natuurlijk.... En gebruik je ook die bolletjes? Daar zitten ook aardig eBay bijwerkingen aan. Ik hoop dat je het toch weer positief gaat zien. Kop op meid!

ik heb in januari een mislukte eerste ivf poging gehad helaas van een verse embryo/

ikheb nu afgelopen dinsdag 2 cryos terug geplaatst gekregen in eigen cyclus zonder hormonen.

zitnuop wachtdag 4 na de tp had van de verpleegkundige begrepen dat ik 10dagen de tp

een testkon doen. maar nu kreeg ik een brief waarin stond 14 dagen testen na de tp..

weet nu niet wanneer ik eigenlijk moet testen.

gisteren zou de innesteling zijn begreep ik en toen hadik wel erge steken in me onderbuik.hoop dat dat

positieve tekekenzijn..herkent iemand dit?

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik moet nog wat pagina's terug lezen om het bij te kunnen lezen/houden, mijn excusus daarvoor.

Morgen om 10.45 uur hebben we de eerste behandeling.

Ik heb vorig jaar februari een miskraam gehad, maar omdat mijn man toen weer met chemokuren moest beginnen kon het niet meer op de normale weg.

Want de chemo kan het dna verstoren en dus een afwijking doorgeven aan de vrucht... Hier moet je 2 jaar mee wachten.

In de afgelopen maanden heeft hij ook nog eens 2 stamceltransplantatie's gehad.

Uiteindelijk is de kans heel groot dat door de chemo mijn man helemaal niet meer vruchtbaar is dus vandaar dat we 3 IUI behandelingen gaan doen en daarna ICSI.

Wij hebben 18 rietjes van goede kwaliteit en bij 3 IUI behandelingen worden er 9 rietjes gebruikt en dan hebben we de rest voor ICSI.

Ik verwacht eigenlijk niet zo heel veel van de IUI want ik lees maar zelden positieve resultaten.....

Liefs

Geplaatst

Saantje, die steekjes kunnen met een innesteling te maken hebben. Maar het kan ook niks zijn. Het is heel vervelend, maar het kan gewoon twee kanten op! Ik zat juist steeds te wachten op steekjes in buik en borsten (ik heb ze zowat paars geknepen :-), omdat ik dat juist bij mijn zwangerschap had. Ieder lichaam is anders en iedere zwangerschap ook, dus je kunt er gewoon niks over zeggen.

Ik heb heel veel op internet gezocht en de meeste vrouwen die vroeg testen, testen op dag 10 na de terugplaatsing van een of meer cryo's volgens mij wel al positief. Ik heb er een paar dagen geleden een poll voor gemaakt, omdat ik het ook wilde weten, kijk daar maar eens (staat ook onder 'wachtbankje'). Maar als het je lukt om te wachten tot 14 dagen na de terugplaatsing, dan is dat natuurlijk heel goed van je.

Doe gewoon waar je je goed bij voelt en probeer, hoe moeilijk dat ook is, een beetje te ontspannen, want dat is het beste voor je cryootjes! ;-)

Sterkte met wachten!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden