Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo onedr,

Heel veel succes morgen en hopen dat het een goed resultaat mag zijn. Ik heb helemaal geen ervaring met tp en IVF dus voor mij allemaal nieuw. En bij ons wordt er 1 teruggeplaatst als ze er goed uit zien. Dus die keuze hebben we niet.

Oja tijdens Iui traject heb ik nooit last gehad van stemmingswisselingen... Was dus een beetje nieuw voor mij... Ach het kan de spanningen ook wel zijn.... Succes morgen.

Groetjes a'sientje

• Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ga hard duimen voor jullie dat jullie ook een mooie opbrengst hebben.. Maar idd 1 tje kan al genoeg zijn.

Ik zou bijna zeggen dat een cryo behandeling ideaal is, maar ook dat is het natuurlijk ook niet helemaal!

Maar alles beter als een hele behandeling natuurlijk.

Succes dames

Geplaatst

Hallo allemaal,

Graag zou ik binnenkort ook op dit bankje plaatsnemen. Ik heb vandaag te horen gekregen dat onze cryo tp niet geresulteerd heeft in een zwangerschap. We hebben nu nog 1 cryootje over, dus duimen duimen dat ie mooi wil ontdooien (bij onze afgelopen cryo-poging hebben ze er 5 moeten ontdooien...4 overleefden nl niet...

Maar eerst moeten die russen komen! Dus nog even wachten voordat we aan deze ronde kunnen beginnen.

Heel veel succes meiden!!! En hopelijk wordt dit bankje wat groener dan die van februari!!!

Geplaatst

Hee Onedream, succes vandaag met de tp! Dat je maar 2 mooi eskimo's aan boord mag krijgen!

Appelsientje, fijn dat het prikken toch goed gaat. Hoe is het met je humeur van de medicijnen?

Dee, hoe is het met jou in de wachtweken? Kun je je gedachten verzetten?

Ester, succes met je nieuwe ivf-poging!

Nikkie, hoe is het met jou? weet je al wanner je tp is?

En Bettyboopke, welkom (weer)! Ik had je liever niet hier gezien maar bij het 'zwangeren-forum' maar het is helaas niet anders.... Ik heb je op het wachtbankje van februari bijgehouden, jammer dat het niet gelukt is maar wat ontzettend goed dat je zo positief bent! Dat geeft de burger weer moed!

Heb jij ook weer een tp in kunstmatige cyclus? Bij mij is de vorige in eigen cyclus halverwege toch gestimuleerd met pregnyl omdat mijn ei niet wilde springen. Nu kunstmatige cyclus met Progynova en utrogestan. Ik voel me er beter bij omdat het wat meer 'te plannen' is en minder stress met zich mee brengt ivm werk en andere verplichtingen.

SUCCES allemaal en laat dit dan het groene bankje worden waar nog lang over gesproken wordt! :goodluck:

Geplaatst

Nikkie, ik weet nog goed dat jij positief testte op die mooie groene novemberbank (ik las daar mee). Zo verdrietig dat het daarna mis gegaan is. HEEL veel succes komende week (en daarna) bij de cryo tp!!!

Betty, jammer dat de afgelopen poging niet is gelukt. Jullie zijn dus net weer begonnen voor een tweede, maak ik op uit je handtekening? Hopelijk mag het snel lukken!

Onedream, succes vandaag, we duimen voor een goede ontdooiing!!

Hier op wd4, schiet nog niet zo op dus ;-). Ik ging deze poging redelijk rustig in maar het is nu toch wel weer meer in m'n gedachten dan ik van plan was, haha. Soms ben ik bang dat de mooie embryootjes die we nu hadden (hopelijk nog steeds hebben) geen kans krijgen door de ontsteking & antistoffen in m'n baarmoeder (zie handtekening) maar op andere momenten lukt het wel om er vertrouwen in te houden.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat fijn te lezen dat we elkaar in de gaten houden. Het wordt hier nu een spannende tijd.

Oja mijn humeur is best goed. Vooral overdag. 's ochtends is het wel wat heftig, maar dat komt denk ik ook van het prikken zelf. Maar toch mag ik niet klagen. Wat goed ICsi dat je hier ook weer bent.

Nou dames hier lekker blijven kletsen! Ik vind het wel erg fijn zo omdat wij nog geen pogingen hebben gehad, dus voor mij zijn ook vele dingen onbekend en vooral op het gebied van cryo's.

Heb trouwens nog wel een vraag: zijn er ook mensen die niet voor cryo's kiezen? Wij moeten hebben daar nog twijfels over...... Soms.

Succes! En toi toi voor de wachtdagen!

Geplaatst

@Icsi: ja, hier ben ik dan (weer)... Aan de andere kant mogen we ook wel blij zijn dat we direct opnieuw een kans krijgen? Ik hoor soms ook dat ziekenhuizen verplicht een rustmaand inlast. Maar dat zal waarschijnlijk eel individueel bekeken worden, onze lichamen kunnen we moeilijk onderling vergelijken hè. Jullie hebben ook een dochtertje uit een eerste fertiliteitsbehandeling (las ik in je handtekening)?! En nu dus ook voor een brusje :)) Hopelijk mogen onze prinsesjes snel gezelschap krijgen hè :))

@Dee: wij zijn idd in januari begonnen voor een brusje. Ik heb een hele akelige bevalling gehad van ons dochtertje (in de OK belandt, aan een zijden draadje gehangen door niet-te-stoppen bloedingen en dan op intensieve 2 dagen vertoeft). Daardoor heb ik een heel traag herstel gehad (hechtingen die altijd opnieuw ontstoken geraakten; bekkenbodemspieren die voor de helft niet meer werkten; blaasverzakking;...). Ik mocht dan ook aboluut niet eerder beginnen, ik moest eerst volledig hersteld zijn! Ook moest ik opniew van binnen bekeken worden om te zien dat door dit voorval niet te veel littekens in mijn baarmoeder zouden zitten. Maar mijn gynae heeft blijkbaar goed werk verricht, mijn baarmoeder zag er picobello uit :) Dus het heeft wel wat voeten in aarde gehad voordat we weer on track waren ;)

@Icsi: Oh ja, mijn cryo zal opnieuw een gestimuleerde zijn. Dwz, vanaf cyclusdag 2 of 3 beginnen met 1 ampulle menopur te spuiten (om bms mooi van dikte te krijgen). Wanneer het fertiliteitscentrum het bms èn de bloedwaardes goed vinden, moet ik pregnyl spuiten voor de eisprong. En dan krijgen we een tp ca 5 dagen later. Die pregnyl wordt in hetr fertiliteitscentrum van Leuven (Belgie) altijd gedaan, ook bij een natuurlijke cyclus. Zij vinden dit ook gemakkelijker, maar ook nauwkeuriger. Zo is het blijkbaar overal een beetje anders hè. De menopur die ik ga gebruiken, is eigenlijk hetgeen ik over heb van mijn vorige twee behandelingen. De eerste behandeling was terugbetaald, de tweede poging kreeg ik het gratis omdat ik aan een studie meedeed. Nu zou het zonder zijn (tenzij we er de volle pot voor wilden betalen). Maar toevallig heb ik nog voldoende over om nog 1 ronde te kunnen stimuleren :)

Nu hopen dat mijn kleine lieve eskimo goed wil ontdooien!!!!!!!!

@Onedream: ik heb begrepen dat jij vandaag tp hebt?! Hopelijk 2 lieve eskimo's, die zich gezellig gaan verwarmen in jouw buikje :)

@Appelsientje: Goed voor je dat het prikken zo meevalt!! Zelf heb ik er gelukkig ook noit echt last van! Ik denk dat dat echt wel een groot verschil is met de meiden die daar van afzien...Dus kus je 2 handjes maar dat allemaal wel oké is :)

Wat bedoel je eigenlijk met de vraag of er mensen zijn die NIET voor cryo's kiezen? Zou je die dan gewoon verloren laten gaan? En mag dat wettelijk dan?

In Belgie behoren die cryobehandelingen tot de IVF waarin ze ontstaan zijn. Dus die worden ook gedekt door de ziekteverzekering (alleen hormoonstimulatie niet, maar dat is niet de grote kost). Zo zijn wij dus eigenlijk nog altijd maar aan een 1e behandeling bezig. Als deze cryo niet lukt, dan gaan we pas over naar IVF 2. Dus eigenlijk heb je gewoon extra kansen (en terugbetaald) door die cryo's.

Nu is het in Belgie ook zo, dat als je cryo's hebt, je wettelijk verplicht bent om deze eerst te proberen, vooraleer je verder mag met verse IVF. Dus wij moeten ons laatste eskimootje eerst proberen en dan als die niet lukt, dan pas mag een IVF weer opgestart worden.

Maar misschien is dit in Nederland allemaal een beetje anders?

De russen zijn vandaag (vanochtend) gearriveerd! Ik mag morgen dus voor basisecho en dan krijg ik 's middags te horen wanneer ik mag beginnen met de menopur.

Geplaatst

Even voorstellen

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Start Prikken

ester33 26 - 02 - 2012

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

ester33 - 16 - 03 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Onedream 23 - 02 - 2012

icsi 04 - 03 - 2012

Bettyboopke ± 06 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Onedream ± 06 - 03 - 2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Bettyboopke ± 19 - 03 - 2012

Geplaatst

Even voorstellen

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Start Prikken

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

ester33 - 16 - 03 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Terugplaatsing

Onedream 23 - 02 - 2012

icsi 04 - 03 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Onedream ± 06 - 03 - 2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Geplaatst

Even voorstellen

Start Prikken

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

ester33 - 16 - 03 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Terugplaatsing

Onedream 23 - 02 - 2012

icsi 04 - 03 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Onedream 09 - 03 - 2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Er is een embryo aan boord :)

Mocht
deze tp ook niet goed gaan, dan gaan we de volgende keer waarschijnlijk voor een terugplaatsing van 2.

De eerste die ze ontdooid hebben is meteen goed ontdooid, wij geluksvogels (qua cryo's) hebben nu nog 2 x 1 embryo's en 2 x 2 embryo's in de vriezer.

Maar ik heb er een goed gevoel over dus hopelijk zijn ze voor ons eerste kindje niet meer nodig.

Het is toch elke keer weer speciaal als er weer iets terug geplaatst is, een "misschien zwanger gevoel".

Loesje21 succes morgen met je terugplaatsing!!

Bettyboopke, jij succes met de basisecho en het afwachten :)

Iedereen natuurlijk veel succes..

Gr. Onedream

Geplaatst

hallo allemaal,

ik zie dat er weer nieuwe mensen hier op deze wachtbankje zich hebben gemeld gezellig.

onedream, ik zie dat ondooien goed is gegaan,ik hoop dat je gevoel klopt en dat je straks heerlijk van je zwangerschap kan gaan genieten.

loesje21, succes morgen met de terugplaatsing.

bettyboopke, succes morgen met jou uitgangsecho ik hoop dat je goed nieuws hebt zodat je 6 maart je terug plaatsing hebt.

ester

Geplaatst

Ik bedoelde eigenlijk. Als er embryo.s zijn, die dan invriezen of niet.........

Maar goed dat komt vast wel goed!

En aan de nieuwe dames! Welkom en succes!

@Icsi: ja, hier ben ik dan (weer)... Aan de andere kant mogen we ook wel blij zijn dat we direct opnieuw een kans krijgen? Ik hoor soms ook dat ziekenhuizen verplicht een rustmaand inlast. Maar dat zal waarschijnlijk eel individueel bekeken worden, onze lichamen kunnen we moeilijk onderling vergelijken hè. Jullie hebben ook een dochtertje uit een eerste fertiliteitsbehandeling (las ik in je handtekening)?! En nu dus ook voor een brusje :)) Hopelijk mogen onze prinsesjes snel gezelschap krijgen hè :))

@Dee: wij zijn idd in januari begonnen voor een brusje. Ik heb een hele akelige bevalling gehad van ons dochtertje (in de OK belandt, aan een zijden draadje gehangen door niet-te-stoppen bloedingen en dan op intensieve 2 dagen vertoeft). Daardoor heb ik een heel traag herstel gehad (hechtingen die altijd opnieuw ontstoken geraakten; bekkenbodemspieren die voor de helft niet meer werkten; blaasverzakking;...). Ik mocht dan ook aboluut niet eerder beginnen, ik moest eerst volledig hersteld zijn! Ook moest ik opniew van binnen bekeken worden om te zien dat door dit voorval niet te veel littekens in mijn baarmoeder zouden zitten. Maar mijn gynae heeft blijkbaar goed werk verricht, mijn baarmoeder zag er picobello uit :) Dus het heeft wel wat voeten in aarde gehad voordat we weer on track waren ;)

@Icsi: Oh ja, mijn cryo zal opnieuw een gestimuleerde zijn. Dwz, vanaf cyclusdag 2 of 3 beginnen met 1 ampulle menopur te spuiten (om bms mooi van dikte te krijgen). Wanneer het fertiliteitscentrum het bms èn de bloedwaardes goed vinden, moet ik pregnyl spuiten voor de eisprong. En dan krijgen we een tp ca 5 dagen later. Die pregnyl wordt in hetr fertiliteitscentrum van Leuven (Belgie) altijd gedaan, ook bij een natuurlijke cyclus. Zij vinden dit ook gemakkelijker, maar ook nauwkeuriger. Zo is het blijkbaar overal een beetje anders hè. De menopur die ik ga gebruiken, is eigenlijk hetgeen ik over heb van mijn vorige twee behandelingen. De eerste behandeling was terugbetaald, de tweede poging kreeg ik het gratis omdat ik aan een studie meedeed. Nu zou het zonder zijn (tenzij we er de volle pot voor wilden betalen). Maar toevallig heb ik nog voldoende over om nog 1 ronde te kunnen stimuleren :)

Nu hopen dat mijn kleine lieve eskimo goed wil ontdooien!!!!!!!!

@Onedream: ik heb begrepen dat jij vandaag tp hebt?! Hopelijk 2 lieve eskimo's, die zich gezellig gaan verwarmen in jouw buikje :)

@Appelsientje: Goed voor je dat het prikken zo meevalt!! Zelf heb ik er gelukkig ook noit echt last van! Ik denk dat dat echt wel een groot verschil is met de meiden die daar van afzien...Dus kus je 2 handjes maar dat allemaal wel oké is :)

Wat bedoel je eigenlijk met de vraag of er mensen zijn die NIET voor cryo's kiezen? Zou je die dan gewoon verloren laten gaan? En mag dat wettelijk dan?

In Belgie behoren die cryobehandelingen tot de IVF waarin ze ontstaan zijn. Dus die worden ook gedekt door de ziekteverzekering (alleen hormoonstimulatie niet, maar dat is niet de grote kost). Zo zijn wij dus eigenlijk nog altijd maar aan een 1e behandeling bezig. Als deze cryo niet lukt, dan gaan we pas over naar IVF 2. Dus eigenlijk heb je gewoon extra kansen (en terugbetaald) door die cryo's.

Nu is het in Belgie ook zo, dat als je cryo's hebt, je wettelijk verplicht bent om deze eerst te proberen, vooraleer je verder mag met verse IVF. Dus wij moeten ons laatste eskimootje eerst proberen en dan als die niet lukt, dan pas mag een IVF weer opgestart worden.

Maar misschien is dit in Nederland allemaal een beetje anders?

De russen zijn vandaag (vanochtend) gearriveerd! Ik mag morgen dus voor basisecho en dan krijg ik 's middags te horen wanneer ik mag beginnen met de menopur.

Geplaatst

2 eskimootjes zijn goed ontdooid. Vanmiddag om 13.00 uur TP.

Onedream, Succes met 2 weken wachten!!! Ik zal voor je duimen.

Betty, ik hoop dat je uitgangecho goed is.

En sterkte voor andere dames!

Niet opgeven!!! Het komt wel goed.

Geplaatst
Nikkie, ik weet nog goed dat jij positief testte op die mooie groene novemberbank (ik las daar mee). Zo verdrietig dat het daarna mis gegaan is. HEEL veel succes komende week (en daarna) bij de cryo tp!!!

Hier op wd4, schiet nog niet zo op dus ;-). Ik ging deze poging redelijk rustig in maar het is nu toch wel weer meer in m'n gedachten dan ik van plan was, haha. Soms ben ik bang dat de mooie embryootjes die we nu hadden (hopelijk nog steeds hebben) geen kans krijgen door de ontsteking & antistoffen in m'n baarmoeder (zie handtekening) maar op andere momenten lukt het wel om er vertrouwen in te houden.

@Dee. Wat goed dat je je dat nog kan herinneren. Ja is heftig geweest ... je verstand zegt dat het beter is zo, moeder natuur stoot het niet voor niets af maar je gevoel zegt heel wat anders ... Nu weer helemaal klaar voor een cryo TP. Dinsdag worden ze (2 in 1 rietje) ontdooid en woensdag worden we gebeld of het gelukt is en we die dag een TP hebben ... ben nu al nerveus ;-) ... vandaag mijn wekelijkse acupunctuur afspraak en dan vraag ik of ze weer een naaldje in mijn oor wil schieten, dat blijft daar 2 weken zitten, het is een kalmeringspunt dus het brengt rust, heeft me de vorige keer veel rust gebracht, kan ik wel effe gebruiken ;-). Ik hoop dat ik nog een soort van "voordeeltje" heb bij deze TP, volgens mijn arts is mijn baarmoeder nog een soort van voorbereid, door de vorige zwangerschap die welliswaar eindigde in een miskraam maar toch kan ik daar nog "baat" bij hebben.

Jij zit nu op wachtdag 5, succes met wachten ... extra lief voor jezelf zijn ... lekker broeden, goed warm houden. Wat vervelend voor je zeg zo'n chronische ontsteking in je baarmoeder, heb je daar pijn van?

@andere meiden. Geen tijd om nu op ieder persoonlijk te reageren want ik moet me heel erg gaan haasten voor mijn acupunctuur afspraak, in ieder geval succes meiden in deze spannende tijden.

groetjes van Nikkie

Geplaatst

....de uitgangsecho was niet zo super...

Ik heb n cyste van 1.8 Dat is dus mijn follikel van de afgelopen cyclus die zich gevuld heeft met vocht.

Nu is de kans heel groot dat ik tòch een cyclus moet overslaan...

Er zijn nu 4 opties: oftewel gaat alles gewoon door en wordt die cyste goed in de gaten gehouden; oftewel een tp in een natuurlijke cyclus; oftewel een maand rust; oftewel een maand rust mèt de pil nemen....

Enerzijds baal ik!!! Anderzijds denk ik dan: de natuur zal wel uitwijzen wanneer en op welke manier goed is zeker?! Moest het een wachtmaand worden, dan ga ik zeker even goed slikken, maar daana ga ik toch proberen wat meer aandacht te geven aan mijn lieve lieve man èn aan ons allerliefst dochtertje!

Vanmiddag weet ik meer.

Geplaatst

Onedream: fijn dat de ontdooiing en tp goed gegaan zijn, nu lekker broeden!!

Loesje: als het goed is worden jullie embryootjes nu zo ongeveer terug geplaatst, succes ook met wachten de komende weken.

Betty: balen als zo'n cyste de boel vertraagt, vooral omdat je al hebt moeten wachten voordat jullie van start konden gaan. Maar inderdaad: beter de natuur z'n gang laten gaan en niets forceren. De artsen kunnen dat hopelijk goed inschatten en mocht je zelf toch gaan twijfelen (ondanks dat je graag zsm door wilt), luister naar je gevoel. Een cryootje is erg kostbaar! Laat je vanmiddag wat horen als je het weet?

Appelsientje: embryootjes niet invriezen... om welke reden(en) twijfel je? Ik weet één iemand hier op het forum die er vanuit geloofsovertuiging voor gekozen heeft geen embryo's in te vriezen. Het ziekenhuis heeft de behandeling (dosering hormonen) daar op aangepast. Ben wel benieuwd hoe je er over denkt!

Nikkie: ik hoop ook dat je bm nog 'weet' hoe een embryootje goed ontvangen moet worden ;-). Ik geloof ook wel wat je gyn zegt, je leest ook wel vaker dat mensen na een miskraam makkelijker zwanger worden.

Buikpijn van de ontsteking heb ik niet echt.... denk ik...... heb wel eens ergens last van maar schrijf dat eerder toe aan pds en/of endo. Maar ja, blijft natuurlijk gissen waar het vandaan komt.

Geplaatst

Hoi meiden ik wil graag bij jullie op het bankje kruipen. Over een dik uurtje heb ik een tp van 1 of 2 cryo's.

Even voorstellen

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Start Prikken

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

ester33 - 16 - 03 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Terugplaatsing

Onedream 23 - 02 - 2012

icsi 04 - 03 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Onedream 09 - 03 - 2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 09-03-2012

Geplaatst

@loesje! Goed bericht!

@ dederika Welkom en spannend hoor!

2 eskimootjes zijn goed ontdooid. Vanmiddag om 13.00 uur TP.

Onedream, Succes met 2 weken wachten!!! Ik zal voor je duimen.

Betty, ik hoop dat je uitgangecho goed is.

En sterkte voor andere dames!

Niet opgeven!!! Het komt wel goed.

Geplaatst

Loesje, alles goed gegaan vandaag?

Bettyboopke.. Wat ontzettend balen, bij mij zat er vorige cyclus ook een.. Bij de 2e fm was ie foetsie..!!

Dederika.. Welkom! Wij mogen beide 9 maart voor de bloedtest.. Alleen heb ik gister een tp gehad!

Geplaatst

One Dream, blijkbaar hopen ze in het ziekenhuis ook daarop ofzo... want ik mag gewoon doorgaan, mèt hormoonstimulatie!

Mijn gynea heeft vanochtend ook ineens bloed genomen en blijkbaar konden ze aan die waardes zien dat het niet zo erg is. Aangezien het vandaag nog maar de 2e menstruatiedag is, is er kans dat die cyste nog gewoon weggaat.

Ze zijn er blijkbaar wel heel gerust in, want ik heb pas volgende week vrijdag opnieuw een echo voor bms- en follikelmeting.

Hoe voel jij je na de tp? Alles goed?

Loesje, hoe was het vandaag? Alles goed verlopen?

Geplaatst

Ik voelde prima, maar ik kan niet wachten tot ik ga overgeven of zere borsten ga krijgen :)

Laat maar komen al die ongemakken..

Bij mij was het wel in een natuurlijke cyclus, op dag 11 is die cyste nog gezien, op dat 13 was ie weg.. Dus het kan alle kanten op!

Ik denk dat de kans groter is dat er straks niets meer te zien is, als dat je dezelfde zult moeten staken.

Ik ga weer een kaarsje voor ons alle aansteken, wie weet helpt het?!

Groetjes

Geplaatst

Hallo dames,

Voor mij de eerste IVF. Ben nu vanaf di aan het prikken met gonal f. Kan het zijn dat het anders voelt in de buik? Hebben jullie hier ervaring mee?

En hoe is het met de dames gegaan die vandaag de tp hebben gehad! Spannende tijd

Geplaatst

Gisteren is alles goed gegaan. 2 cryo's van goede kwaliteit. van dag 2 ofzo. Ik heb hier niet zoveel verstand van hihi.

Betty, ik hoop dat volgende echo goed is en dat cyste weg gaat.

Dederika, Onedream en ik allemaal test op 9 Maart. Wat spannend zeg.

Ik heb gelukkig deze weekend veel afleiding. Dat zal ik wel nodig hebben hihi.

Ik hoop zo erg dat deze twee of 1 blijft plakken. Want het is mijn laatste embryootjes.

Als deze x ook niet lukt. Dan moet ik IUI gaan doen.

Ja dames, ik heb eigenlijk geen IVF nodig. Ik heb IVF gekregen omdat ik tegelijkertijd de helft van eicellen bij punctie aan andere vrouw heb gedoneerd. Ik heb absoluut geen spijt van.

Heel veel succes en sterkte voor alle dames. Niet opgeven!!! Blijf positief denken.!!!

Liefs

Marloes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden