Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden! Bedankt voor het verwelkomen.

Zo vreemd om aan zo'n laatste poging te beginnen....

Dee, goed onthouden. Dat ben ik inderdaad! Namibie was geweldig! :-)

Spannend morgen testen. Suc6 meis!

Ester, suc6 nog met prikken! Op naar de punctie.

Onedream en Loesje, lastig he die signalen van je lichaam. Vingers cross!

Nikkie, spannend morgen! Hopen op prachtige cryo's!

Appelsientje, hoeveel eiblaasjes waren er zichtbaar? En maandag waarschijlijk de punctie? Spannend hoor!

Bettyboopke, wanneer heb jij weer een echo?

Dedrika, hoe is het met jou?

• Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames!

Baarmoederslijmvlies was mooi. 10 follikels en ze waren tussen de 12 en 15 mm? Groot! Nog even doorprikken!

Zet em op dames! En Dee succesmorgen. Wel al snel maar ik begrijp het zeker!

Groetjes!

Geplaatst

Helaas een negatieve test hier vanmorgen. Weet dat het nog vroeg is, over 2 dagen wagen we nog een poging.

A-sientje: klinkt goed, 10 follikels van die afmeting, hoop dat ze allemaal mooi gelijkmatig doorgroeien!

Geplaatst

Nikki, heb je al telefoon gehad? En??? Het is ook altijd heel spannend hè! Ik vind dat telefoontje eigenlijk even spannend als de testdag!

Appelsientje, klinkt goed! De follikels zitten precies mooi in elkaars buurt, normaal moet dat wel zo blijven hoor. Succes met de laatste prikdagen en op naar een vruchtbare punctie!!

Dee, dat je nu al durft te testen!! Ik krijg altijd een bloedname op wd12, omdat het ziekenhuis een urinetest ook dan nog niet betrouwbaar vindt. En dat klopt, want bij Iza had ik op de dag van de positieve bloedname geen positieve urinetest! Die kwam pas een paar dagen later.

Dus Dee, jouw negatieve test zegt nog niks hoor! Moest ie nu positief zijn, dan was het een ander verhaal. Dus meid, het kan nog hoor!!!! Succes met de komende wachtdagen!!! Die laatste zijn altijd moeilijk hè.

Ik ben gewoon mijn menopur spuitjes aan het zetten en heb vrijdag pas weer bloedname en echo. Voorlopig geen nieuws dus.

Doe het hier nog goed allemaal!!!

Geplaatst

Dee, nog even sterkte. De laatste dagen zijn zo killing en een posieteve test had al erg lekker geweest he? Schrijf via Ipad en heb nog niet alles gelezen, dus vraag het gewoon even, heb je nog cryo's? En 5e IVF is ook wel erg pittig he? Ik duim heel hard voor je!

Nikkie, tuurlijk ben je blij en als je wilt huilen van blijdschap dan gewoon lekker doen! :-) is het er 1 of zijn het er 2?

Appelsientje. Mooie score hoor! Prikse nog even,!

Bettyboopke, op naar vrijdag! En prikse ook nog even.

Geplaatst

Hey allemaal

Dank voor alle berichtjes! Wat gebeurt hier veel! Dee ik hoop voor je dat je wat positivistisch kan vinden. Het blijft nog steeds afwachten!,! En Nikki voor jou een mooi bericht! Succes vanavond, en voor de prikdames nog even doorprikken en voor de wachrdames spannend allemaal hoor!

Geplaatst

Dee, nog even volhouden!! Ik zal hard voor je gaan duimen komende 3 dagen!

Nikkie, wat een geweldig nieuws. Heel veel succes vanmiddag. Ik zal aan je denken!!!

Betty, succes met prikken:)

Appelsientje, woow wat goed. Nog even paar dagen door prikken!

Ik heb zelf erg moeite mee met wachtdagen pfffff. Ik word langzaam gek en tegelijk doodsbang.

Ik was vanmorgen weer ff misselijk.

Veel succes voor alle meiden!!!!

Liefs Marloes

Geplaatst

Ha Nikki, toppie vanmiddag een tp. Heel veel succes en laat het broeden beginnen...hi hi

Ha Marloes, echt lastig he die zwangerschapklachten? Ik heb er ook voornamelijk 's ochtens en 's avonds last van. Ik hoop dat het echte zwangerschapsklachten zijn en dat we niet door de medicijnen in de maling genomen worden.

Lieve Dee, mijn eerste ivf met verse tp was de test op wd 11 negatief en op wd 12 vol positief. Houd moed het kan nog alle kanten uit op wd 10. Ik ga in ieder geval vanavond een kaarsje voor je branden.

Lieve meiden ik ben weer echt super trots op ons allemaal. We gaan ervoor. Succes met prikken en wachten.

Dikke knuffel Dederika

Geplaatst

Hmm aangezien dat ik heel erg ongeduldig ben en dat ik 2 embryo's in me buik heb en als ze allebei blijven plakken dan is de test op wd 7 al mogelijk. Zo kan ik misschien al achterkomen of het 2 of 1 is geworden. maar ik vind het eng. ik probeer tot 5 maart te wachten hihihi.

Geplaatst

Nikkie: fijn joh!! Als het goed is heb je ze (zijn ze beiden goed ontdooid?) inmiddels opgehaald!

Bedankt voor de bemoedigende woorden meiden (en Dederika voor het kaarsje: lief!).

Belladonna: we hebben 2 cryo's (is ons maar 1x eerder overkomen, verder elke keer te slechte kwaliteit... dus voelen ons erg rijk met 2 cryootjes!).

Geplaatst

Hoi meiden, ik heb er 2 aan boord hoor ;-). Nu pas durf ik mezelf op het lijstje te hebben, soort van bijgeloof ...

Even voorstellen

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1ekindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

icsi 04 - 03 - 2012

Bettyboopke ± 06 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 09-03-2012

Nikkie ± 10-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Bettyboopke ± 19 - 03 - 2012

Geplaatst

Hee dames,

Heb een tijdje niets laten horen maar dat wil niet zeggen dat ik jullie vergeten ben ;-) Ik zie al goede vooruitgang hier met prikken en tp's! Laat de testen dan ook maar positief zijn....

Dee, de negatieve test wil inderdaad nog niet alles zeggen. Hou vol tot overmorgen en test dan nog een keer. Ook ik weet uit eigen ervaring net als Bettyboopke dat een negatieve urinetest in zo'n vroeg stadium niets wil zeggen, hou vol en hou moed!!!! Hopelijk heb je die cryo's (voorlopig) nog niet nodig!!!

Voor alle meiden met emmy ('s) aan boord: laat ze maar lekker hun huisje verkennen en een plekje zoeken waar ze 9 maanden kunnen verblijven! Succes met de wachtweken!!!

Voor de prikkers, succes en hopelijk is het resultaat met de echo's goed zodat er een mooie terugplaatsing kan zijn....

Hier vandaag de echo gehad en een goed bms van 13,5 mm. Zondag de tp van 1 of 2 (afhankelijk van de kwaliteit) cryo's en hopelijk de laatste! Anders staat er al een afspraak gepland voor een nieuwe icsi-ronde op 21 maart.....

Geplaatst

Helluppp meiden, ik ben al meer dan twee uur aan het surfen op internet en het wordt me allemaal niet echt duidelijker. Ik heb namelijk vandaag 2 druppels helder rood bloed verloren. Nu hoop ik natuurlijk dat het door het innestelen komt, maar voel me gevoel is dat eigenlijk een beetje laat. Ik zit nu op 5dagen na TP. Heeft er iemand een zinnig antwoord.

Het is vreselijk om nog t/m 9 maart te wachten. Maar er is helaas niks aan te veranderen.

Dee het kaarsje staat aan en nu maar weer wachten.

Dikke knuffel

Geplaatst

Kan prima hoor Dederika, hoop het voor je!!!!

Best bijzonder om te weten dat er een kaarsje voor me wordt gebrand (door iemand die ik helemaal niet ken) :-)

Geplaatst

Ha Dee,

Ik vind het ook heel bijzonder en fijn om bij onbekende mensen alles van me af te kunnen schrijven. Het voelt toch wel als een soort van band.

Ha nikki hoe is de tp gegaan vandaag?

Gr. Dederika

Geplaatst

hallo Dee78, jammer dat je test negatief was maar ik denk dat je te vroeg was,wacht nog even en test dan weer eens misschien

is de uitslag dan wel heel anders,ik hoop het wel voor je dat het een positieve uitslag is.ik duim voor je.

Nikkie, wat goed nieuws meid,nu mag je lekker gaan broeden,super.:toppie:

Bettyboopke,succes nog even met prikken,ik hoop voor je dat de bloedafname en de echo goed zijn vrijdag.

voor de meiden die in de wacht week zitten succes en ik hoop dat we een groen bankje mogen maken met zijn allen.

en appelsientje ik duim voor je dat je vrijdag goed nieuws hebt en dat je voor de punctie mag gaan.

Geplaatst

Dederika,

Ja het kan innestelingsbloed zijn.

Ik werd bij de vorige poging op WD 6 ongesteld. En Nu gelukkig niet. Dus goede teken :)

Nog 8 dagen te gaan.:gekruiste vingers 2

Geplaatst

Hoi Meiden,

Iedereen heel veel suc6 deze maand en ik hoop dat maart super groen gaat worden!!

Liefs Kris

Even voorstellen

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1ekindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 1e cryo tp van 1e ivf

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 14/17-02-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

icsi 04 - 03 - 2012

Bettyboopke ± 06 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 09-03-2012

Nikkie ± 10-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Bettyboopke ± 19 - 03 - 2012

Geplaatst

Owwww.. ik ben zo bang dat ik ongesteld ga worden pffffff! Ik zit nu op wd 7, de vorige cryo tp was ik nu al ongesteld!

Ik denk, maak mezelf gek dat ik me net zo voel als dat ik ongesteld ga worden.. om gek van te worden!!!!!!!!!

Maar om heel eerlijk te zijn voel ik me zo niet, maar ja.. als mijn menstruatie uitblijft ga ik zaterdag testen denk ik.........

Ow ja, en we zijn er nu zeker van DAT MOCHT deze poging niet gelukt zijn, we de volgende keer 2 cryo's terug laten plaatsen (al de mogelijkheid er is).

Worden er al meer dames een beetje zenuwachtig? Wat zijn die wachtweken toch verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!!!

Broed & prikze allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden