Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ondedream,

Ja vorige TP werd ik op WD6 ongesteld hoor. En verloor toen al wat bloed op WD3.

Nu helemaal niks. Dus ben al opgelucht. Alleen word met dag erger misselijk. Vanmorgen liep ik te kokhalzen na het ontbijt.

Ik vind echt vreemd omdat ik pas op WD6 zit.

Ja wachten is echt afschuwelijk maar het is niet anders.

Broedze en prikze voor alle dames!!!

Liefs Marloes

• Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marloes, ik denk dat dat misselijk zijn van jou een goed teken is zou het niet?

Ik heb kort na mijn laaste bericht wat bruin verlies gehad, toen even niks maar voel nu wel dat er wat gaande is dus ik vrees voor het ergste!

Bah, dus waarschijnlijk op na terugplaatsting 4...... wel 2 x op een wachtbankje in maart dat is wel een luxe!

Maar goed, ik wacht het nog even af maar ik hoop al nergens meer op!

#nobody said It would be easy, they said It would be worth It!

Geplaatst

Hey loesje, Het wordt echt allemaal spannend! Hopen dat het een goed teken is. En onedream.... Sterkte en afwachten nog! Hopen dat het toch nog goed komt!

En Krisje... Welkom!

Groetjes!

Geplaatst

welkom krisje82,jij zit ook in de wachtweek zie ik wat spannend,succes.

loesje21,als ik het zo lees dat je alleen maar misselijker wordt dan denk ik dat het een goed teken is,ik hoop het voor je:toppie:

Onedream,ik wil je veel sterkte wensen ik hoop dat het goed gaat komen.

Dee,succes voor morgen,ik hoop dat jij ons bankje groen gaat openen.:toppie:

Geplaatst

Loesje, wat spannend! En je neemt geen utrogestan of een ander progesteron-preparaat?!? Dan hoooop ik zooooo hard dat die misselijkheid een goed teken is!!

Dee, heel veel succes voor morgen!!! Duimen draaien!!

Laat je snel iets weten?!

Geplaatst

Hoi dames,

Nee ik gebruik niks. Gewoon natuurlijke cyclus. Ja ik hoop het ook dat het goede teken is. Word steeds vaker en langer misselijk. Ik ben benieuwd hoe morgen met misselijkheid gaat.

Onedream, wacht nog ff af en blijf positief ! Het kan ook onschuldig innestelingsbloeding zijn.

Dee, Heel veel succes morgen met testen. Laat ons even weten dat het wel POSITIEF is :toppie:

Liefs Marloes

Geplaatst

Och wat lief meiden.... bedankt voor het vele duimen!

Wilde vanmorgen eerst niet eens testen, maar toch gedaan. Nu is er een heeeel licht streepje te zien (niet het voorgedrukte streepje dat je altijd ziet, maar het is gekleurd, zelfs vriend zag het ;-) en mannen zijn over het algemeen toch wat nuchterder).

We hebben nu niet echt hoop, maar toch, ergens, stiekem, hoop je natuurlijk dat het toch nog goed kan komen (zoals het verhaal van Betty bij de zwangerschap van haar dochter). Ik reken nergens op, wacht maar af of er bloed gaat komen (gebruik nog wel de mutsebollen dus die kunnen het ook tegenhouden) en zo niet, dan evt. over een paar dagen nog maar een keer een test doen.

Jullie heeeeeeel veel succes met prikken, fm's (appelsientje vandaag weer toch?), puncties, terugplaatsingen en wachten.....!

Geplaatst

Hoi dee

Streep is streep toch? Gewoon over 2 dagen nog x testen. Heel veel sterkte en succes!! Probeer positief te blijven!

Liefs Marloes

Geplaatst

Owwww Dee wat verschrikkelijk spannend!!! Maar idd ze zeggen dat een streep een streep is!! Kun je niet bloed laten prikken? We duimen door!!

Lief Kris

Geplaatst

Hoi meiden,

Ook ik kom bij jullie in het wachtbankje. Heb 23-2 TP gehad van 2 cryo's, de laatste 2 die er nog waren, dus als deze niet blijven plakken weer opnieuw IVF starten. Advies van de arts was om pas na 17 dagen te testen....weet niet of ik zo lang kan wachten. Alhoewel ik ook al bijna een week buikpijn heb, dus denk dat het deze keer ook weer niet gelukt is.

Heb inmiddels 6 keer IUI, 1 verse TP en 1 cryo TP gehad, 1 keer waren cryo's niet goed ontdooid...

Iedereen succes met wachten!!!!

Geplaatst

@Dee. Wat spannend. Ik blijf voor je duimen. Een licht streepje welliswaar, maar het blijft een streepje, morgen weer een testje doen? Heb vertrouwen en blijf positief meis.

@Marlijnne. Wat lees ik, je bent zwanger, gefeliciteerd! Wij "kennen" elkaar nog van een oud wachtbankje.

@Karin37. Welkom hier. Wat zijn die wachtweken verschrikkelijk he ... succes.

@Loesje21. Dat klinkt positief hoor dat je misselijk bent, dat lijkt echt een goed teken. Blijft het bij misselijk of moet je ook overgeven?

Bij mij komt alle spanning van het wel of niet goed ontdooien van onze cryo's en wel of geen TP eruit. Gisteren de hele dag mega mega moe en een mega heftige hoofdpijn, maar ik moest werken dus heb de dag door staan. Vandaag vrij dus een complete rustdag ingelast, ook wel een beetje onder dwang van vriendlief, haha. Bij mij zit er wel wat bewuste maar voornamelijk onbewuste spanning, wij hebben namelijk geen tijd te verliezen, mijn leeftijd zit ons in de weg ... Gelukkig brengt acupunctuur mij de nodige rust, heb nu ook tijdens de wachtweken een naaldje in mijn oor zitten wat op een kalmeringspunt drukt, hier word ik dus rustiger van.

Nou meiden allemaal succes in deze mmm.

Groetjes van Nikkie

Geplaatst

Gisteren moest ik wel 2 x heel erg kokhalzen maar kwam niks uit.

Nu gewoon misselijk. Zolang ik beetje bij beetje blijf eten helpt wel beetje.

Geplaatst

Dee wat spannend meid ik ga heel hard duimen dat het streepje donkerder word. Mijn eerste streep was ook wat lichter op vrijdag en toen ik op zondag weer testte knalde hij er echt uit dus ik zou het zondag gewoon weer proberen

Dikke knuffel

Verder ook iedereen heel veel succes

Geplaatst

Mari-83,welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap,ik hoop dat als je 8 maart een echo hebt alles goed is en misschien wel 2 hartjes ziet klopppen:toppie:

Karin37,welkom,succes met de wachtweken,ik hoop het voor je.:toppie:

Dee78,wat spannend is het voor jou,ik hoop dat het toch goed gaat komen ik duim voor je:toppie:

Loesje21,als ik het zo lees kon je wel eens zwanger zijn,maar wacht het maar even af dat je mag gaan testen,misschien kan je wel eens eerder gaan testen dan 21 maart,of heb je liever dat je wacht.

Marlijnne,welkom,gefeliciteerd met jou zwangerschap en geniet er maar fijn van.

Appelsientje,hoe is de echo bij jou gegaan? mag je terug komen voor de punctie? ik hoop het voor je.

Geplaatst

Dee!!!!!! Ik hoop zo dat het dezelfde kant uitgaat als bij mijn dochtertje destijds!!!! Ik heb gisteren nog die stickjes bovengehaald. Alle dagen een testje, ik moest en zou een vette 2e streep zien! En je ziet dus langzaam maar zeker dat lichte streepje verschijnen en vetter en vetter worden naarmate de dagen vorderen :) Dat scenario wens ik jou ook van harte toe!!!! En dat je over 2 jaar daar met evenveel liefde op kunt terugkijken :))

Bij mij gaat het ineens sneller dan voorzien! Heb vanavond al mijn pregnylspuit en disndag gaan ze al ontdooien (dag 13 in de cyclus). En dat terwijl ik vandaag pas mijn eerste echo en bloedname had! Blijkbaar reageerde mijn lichaam nu veel sterker op de medicatie!

Nu hopen dat dat ene cryootje goed ontdooit!!!!!!! Want de vorige keer hadden ze er 5 nodig om eentje te kunnen terugplaatsen (4 toppers die het niet overleefden...).

Duimen duimen dus!!!

Geplaatst

Even voorstellen

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1ekindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 1e cryo tp van 1e ivf

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 14/17-02-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

icsi 04 - 03 - 2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 09-03-2012

Nikkie ± 10-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Bettyboopke 19 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Geplaatst

Even voorstellen

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1ekindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 1e cryo tp van 1e ivf

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 14/17-02-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

icsi 04 - 03 - 2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 09-03-2012

Nikkie ± 10-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Bettyboopke 19 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Helaas dames, de eerste rode naam is een feit.

Gisteren toch ongesteld geworden, voor de tweede keer op wd 7 na een cryo tp.

(bij de verse poging op wd 10)

Ik ga maandag pas bellen naar het zkh.

Waarschijnlijk keer is nog wel terug op dit wachtbankje maar dan wellicht met een terugplaatsing van 2 cryo's.

Dat zal onze 4e terugplaatsing alweer worden, en ik begin de moed al wat te verliezen moet ik zeggen.

Het zou er allemaal zo goed uit moeten zien voor ons had de arts gedacht, beide jong, hartstikke gezond, geen medicatie gebruik maar helaas....

Ik voel me nu ff zwaar kut met al die zwangeren en baby's om me heen " die uit de lucht komen vallen ".

Toch hou ik hoop.. geef de moed niet op maar sjonge wat is het toch telkens een gestress, teleurstelling en verdriet!!

Ik wil gewoon doorgaan, morgen gaat het waarschijnlijk weer goed met me. Aan wachten heb ik niks, daar wordt ik alleen maar onrustig van!

Succes iedereen, en tot ziens op dit bankje.. hou jullie in de gaten

Gr. Onedream

Geplaatst

OneDream, Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het echt heel erg voor jou.Ik weet precies hoe jij je voelt. Gelukkig geef jij nog niet op. Ook al moet jij nu even niet aan denken. Dat begrijp ik ook allemaal. Heel veel sterkte!!!! Digiknuffel van mij.

Betty, Oh wat spannend zeg en snel. En nu duimen gaan draaien dat je cryo goed gaat ontdooien.

Liefs Marloes

Geplaatst

@Onedream. Ach nee meis, verdorie zeg. Maar wat klink je sterk zeg! Dikke sterkte knuffel voor jou

@Bettyboopke. Ik duim mee voor een mooie ontdooing.

Geplaatst

Onedream,wat erg zeg,ik vint wel dat je je heel erg goed houdt en ook knap dat je toch nog positief blijft:knuf:

bettyboopke,ik hoop dat de ondooing goed gaat:thmbup:

Bij mij gaat het prikken goed,was vanmiddag bij een vriendin van mij die een baby heeft gekregen,zo prachtig om te zien zo,n klein wondertje

dan komen de kriebels wel hoor,we hopen bij de 2de poging dat wij over 9 maanden ook zo,n klein wondertje in onze armen mogen houden.

Geplaatst

Onedream, wat k..... Zeg! Goed te horen dat je er even tijd voor neemt om te balen en dat je daarna de draad weer oppakt! Je mag echt even je k.. voelen. En Dee het blijft spannend. En voor loesje ook!

Even een update van mijn kant! Fm zag er mooi uit. Morgenavond moet ik pregnyl spuiten en maandag punctie. Voor mij de eerste keer! Wel errug spannend nu! Maar eindelijk gaat het gebeuren! Youhoooooo

Voor de andere dames welkom! En de anderen prikse en wachtse!

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik snap niet dat ik steeds meer misselijker word. Ik zit pas op WD8. Zwangerschap kwalen komt toch pas na 4 weken van zwangerschap?

Zou het niet komen omdat ik misschien tweeling krijg en dat ik daardoor eerder misselijk word? Ik begin nu ook gevoelige boobs te krijgen.

Liefs Marloes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden