Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Verdorie Noor.

Dit verdient niemend.

Succes met dit alles een plekkie te geven.

Maakt me wel onzeker over mezelf......

Blij dat ik dinsdag een echo heb.

Esther

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Noor, wat een verschrikkelijk nieuws. Alles is al gezegd door de andere dames hier, maar wil je toch laten weten dat ik met je meeleef. Na de mooie echo vorige week, durf je bijna te gaan denken dat je door de kritieke fase heen bent en dan zal dit heel rauw op je dak komen. Heel veel sterkte (ook voor je man) en ik denk aan je!

Geplaatst

Heel erg veel sterkte vandaag Noor en de komende tijd om dit te verwerken.

Ik snap dat je dit maar direct achter de rug wil hebben en er niet mee door wil blijven lopen kan me indenken dat dat niet goed voelt.

Dikke knuffel

Brrr met al dit nieuws van deze week word ik toch wle zenuwachtig voor de echo van maandag of alles goed zal zijn.

Geplaatst

@Lieve Noor, dank je wel voor je berichtje terug.. ik voel me er wel erg naar door hoor.. JIj heel veel sterkte en een hele dikke kus van mij.

Geplaatst

Het is hier erg rustig.

Met mij gaat alles goed, voel me prima op de jicht na dan.

Vandaag 14 weken en as dinsdag weer een controle met echo(lekker hoor)

Geniet van het mooie weer, fijn weekend!

Doeiii esther

Geplaatst

Hai meiden, ook ik ben benieuwd hoe het ervoor staat met iedereen??

Met mij prima, slaap wat slecht en af en toe misselijk, maar mag absoluut niet klagen.. Moet wel echt aan de positiekleding binnenkort, broeken zitten echt niet fijn meer! Dinsdag weer een echo, ben dan ruim 9 weken. Vind het heel spannend, zijn het er nog 2, liggen ze op schema? Nog 2 daagjes en we zijn weer een stapje verder!

Moet wel veel aan jullie denken Noor en HBB...

Lfs Suus

Geplaatst

Hier gaat het goed ben alleen sinds donderdagavond weer heel erg misselijk maar aangezien ik heel erg onzeker was geworden van alle slechte berichten hier stelt me dat wel iets gerust

Ben blij dat ik morgen om 9 uur al de echo heb en vrijdag hebben we de intake bij de vlos dus ben benieuwd

Suus gewoon doen die positie mode het zit heerlijk

Iedereen een fijne zondag wij hebben de hele middag feest van mijn schoonouders die zijn 40 jaar getrouwd

Geplaatst

MAri succes met de echo!!

Hier redelijk, ik voel me nog steeds niet lekker. met vlagen.

Vraagje slapen jullie ook zo onrustig. Ik ben vaak wakker en draai veel om,maar echt aan het woelen. Dat ik tegen mezelf zeg:doe een rustig;-)

Fijne dag!!

Geplaatst

Ik slaap ook erg onrustig....heel vaak wakker en ja heel veel draaien.\Herken dit van mijn eerste zwangerschap, alsof je lijf al bezig is met voorbereiden gebroken nachten als de kleine er is.

Morgen 10.30 echo....heel fijn.

Fijne dag Esther

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Na een paar dagen rouw om mijn lieve poezewoes heb ik weer een beetje zin om hier te schrijven. Niet dat ik alweer vrolijk tegen de wereld aankijk maar doe mijn best.

@Marlijne, ja ik kamp ook nog steeds met het niet lekker voelen. Heb momenteel weer last van obstipatie wat mij ook heel moe maakt en misselijk. 's Avonds hoofdpijn en slapen doe ik pas in de loop van de nacht.

Het zal het allemaal wel waard zijn.

Gelukkig ben ik al sinds 16 maart thuis. Ik heb mij toen ziekgemeld en tegen die tijd dat ik weer moest werken, stierf mijn poes. Tja, dat was een beetje te veel.

Op dinsdag 20 maart heb ik mijn poes in laten slapen en was stuk van verdriet, de dag erna hadden wij de tweede echo. Qua emoties heb ik echt in een rollercoaster gezeten.

Morgen naar de bedrijfsarts en even babbelen met mijn leidinggevende over hoe nu verder.

Geplaatst

Yoehoe de echo was helemaal perfect het ligt helemaal op schema precies 9w en 4 dagen dus mooier kon niet. Ik was wel echt heel erg zenuwachtig door alle slechte berichten hier maar was nergens voor nodig gelukkig.

De echo was al via de buik en niet meer inwendig

Marlijn ik dacht al dat dat aan mij lag dat ik zo slecht slaap haha maar dat hoort er dus ook bij ach ja als ik dan weer zon mooie echo heb vergeet je alle vervelende kwaaltjes ook wel weer even.

Jij hebt toch woensdag geloof ik de echo of niet?

Nes goed bekeken dat je even bij huis bent je moet wel aan jezelf en je kleintje denken

We hebben ook allemaal info al mee gekregen voor de nekplooimeting en de 20w echo dus het word steeds echter allemaa haha vrijdag mogen we lekker alweer voor een echo maar dan bij de vlos ben benieuwd hoe het dara zal zijn haha

Geplaatst

Ach lieve nes, bij het zien van de foto schiet ik gewoon vol!!! Misschien hormonen,maar ik heb hier een lieve kat liggen die ik ook niet kan missen.

Sterkte meid!

En dan ook nog niet lekker, ik neem het ook voor lief,maar baal wel flink met name richting mijn werk. Ik zie dat je bijna weer echo hebt!!

Maar alles voor mijn beeb!

Ik kan soms nog moeilijk geloven of het ons nu echt gegeven is. Ik houd vertrouwen hoor,maar ben soms wel extra verdrietig.

maris fijn dat de echo helemaal toppie was. Ik mag donderdag weer!

Geplaatst

Oh ja sorry haha donderdag maar het zal vast allemaal goed zijn

Dat slecht voelen is inderdaad echt niet leuk ik weet er alles van en je zegt alles voro het wondertje dat klopt maar ik dnek soms ook wel nu is het ons al niet makkelijk gemaakt om zwanger te raken moet dit dan nu ook nog maar helaaso hebben we het nie voor het vertellen en iedereen is weer anders.

Hopelijk voel je je snel wat beter

En dat het voor jullie nog moeilijker te geloven is als bij ons dat snap ik helemaal maar probeer vertrouwen te houden dat het deze keer helemaa goed komt

Het is jullei echt van harte gegund.

Geplaatst

Succes straks dat had ik gister ook dat ikzo gespannen was dat zal ook wel zo blijven

Hoe gaat het verder. met iedereen? Hier is het weer niks vandaag en dan is mijn oppaskindje ook nog ziek dus ik was net zijn kots aan het opruimen en ik kon er zo achteraan bah wou dat die misselijkheid weg was. Heb het er echt mee gehad met het overgeven en misselijk zijn

Geplaatst

Marlijnne, ja dat onrustige slapen heb ik ook. Veel draaien, wakker, dan weer raar dromen, dan weer eruit om te plassen etc. Ach zijn we daar vast een beetje aan gewend als we straks slapeloze nachten hebben ;-).

Nes, fijn dat je hier weer wat van je laat horen. Rustig aan doen hè?

Mari, gefeliciteerd met de goede echo. Is toch iedere keer weer een opluchting hè? Gaan jullie de nekplooimeting doen?

Esther, succes met de echo!

Met mij gaat het wat minder momenteel. Na ruim een week geen klachten gehad te hebben is het nu drie keer zo erg terug.

Sinds zaterdag al heel veel last van misselijkheid, pijn in mijn maag en mijn darmen en doodmoe.

Gisteren wel gewerkt maar moest me echt weer door de dag slepen. In de auto terug naar huis zelfs even in slaap gevallen. Best eng. Gelukkig geen ongeluk gekregen.

Thuis direct op de bank in slaap gevallen. Vandaag geheel tegen mijn principes in ziek gemeld maar voelde me zo slecht. Tot nu toe bijna alleen maar geslapen en net twee crackertjes gegeten.

Pfff we moeten er wel wat voor over hebben hè? Ik ben nu 13 weken en had gehoopt dat het over zou gaan.

Geplaatst

Och jeetje dat is ook wat het is maar goed dat je je ziek hebt gemeld als he in de auto al in slaap valt moet je oppassen hopelijk voel jeje snel beter

Ja gelukkig weer een goede echo daar doen we het toch voor denk ik dan maar

Nee wij gaan de nekplooimeting niet doen we zijn. beide nog jong en down komt niet voor in beide families

Jullie wel?

Geplaatst

Ja ik probeer nu maar bij te slapen en hopelijk gaat het dan over.

Wij hebben wel een combinatietest laten doen al moet ik zeggen dat ik er wel over twijfelde. Mijn vriend wilde het vooral graag en achteraf ben ik wel blij omdat alles goed bleek te zijn en omdat we een hele mooie uitgebreide echo kregen. Maar als de uitslag niet goed is... Dan maak je je misschien voor niets zorgen. Aangezien het een kansberekening is en je het nooit 100% zeker weet.

Ik ben trouwens 33.

Geplaatst

Ja daarom hebben wij gekozen om het niet te doen straks krijgen we dezelfde stress als mijn schoonzus terwijl er niks aan de hand blijkt te zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden