Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Esther het word jou ook niet makkelijk gemaakt gelukkig sta je wel onder goede controle en hopelijk krijg je het suiker snel onder controle

Maar je bent wel op de helft vandaag dat is toch wel fijn

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even ego:

Wij hebben vanmorgen een perfecte 20-weken echo gehad!! Alles erop en eraan en alles functioneert naar behoren.

1 klein minpuntje, mijn baarmoederhals is te kort waardoor ik een vergrote kans heb op vroeggeboorte. Bij 30mm of minder is die kans dus aanwezig. Ze heeft 4x een nieuwe meting gedaan, maar elk resultaat zat onder die 30. Nu wordt ik dus opgeroepen door het AMC voor verder onderzoek.. Zucht, denk je eindelijk uit de medische molen te zijn...

Geplaatst

Jeetje Limi wat schrikken lijkt me dat maar wel goed dat ze je dan direct door gestuurd hebben voor verder onderzoek beter het zekere voor het onzekere. maar hopelijk blijft jullie kanjer echt nog een week of 17 zitten.

Wel fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat dat is in elk geval een geruststelling.

Hier gaat het nog hetzelfde overdag gaat het redelijk goed en werk zelfs weer 2 dagen in de week maar de avonden zijn nog steeds niks maar goed het is nie anders ik slaap ook echt super slecht doe geen oog dicht het ik het idee van hebben jullie dara ook last van of ligt eht gewoon aan mij?

Vanavond hebben we de geslachtsbepaling en we zijn echt zo benieuwd hopelijk laat hij/zij zich wel zien haha

Oh ja en ik voel hem of haar ook al regelmatig schiet elke keer in de lach als dat zo is want vind het zo bijzonder dat gevoel

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Ohh bijzonder de geslachtsbepaling! En leuk ook dat je hem/haar al voelt!

Slapen is hier ook een issue.. Kennelijk vind moeder natuur het grappig om ons nu al voor te bereiden op de kleine, ook al is hij er nog niet eens hahaha.

Hopelijk ga je je snel ook 's avonds weer beter voelen! Lijkt me niets aan, bah.

Jaa het is idd wel ff schrikken. Kwamen er ook bij toeval achter omdat ze vroeg of ik mee wilde doen naar een studie voor vroeggeboorte. Toen ging ze het dus opmeten. Krijg binnen 14 dagen bericht van het AMC.

Geplaatst

Haha ja moeder natuur helpt ons niet echt uitrusten maar goed zo wennen we vast.

Dus dat is ook nog bij toeval dat ze dit weten dus dit meten ze niet altijd met de 20w echo? Ik weet het niet hoor aangezien dit de eerste is

Wel een geluk dat je mee wou werken dan

Hopelijk kun je snel terecht.

Ja ik hoop ook dat de avondmisselijkheid snel minder word maar ach het is al stukken beter als een paar weken geleden dus als het zo blijft is het niet anders en ben ik allang blij dat ik overdag stukken beter te pas ben.

Geplaatst

lim: schrikken idd, dat is ook mijn grote angst maar met name door mijn eerdere vroeg geboorte.

Ik moet vanaf 15 weken wekelijks komen dan meten ze de baarmoederhals. Hij is 4 cm ongeveer en wel variabel,(bij de meeste)maar bij ons is de afspraak gemaakt. 2 cm en dan cerclage(dit vanwege mijn geschiedenis)

Of ze dat gelijk bij iedereen doen weet ik niet,maar heel fijn dat je gelijk doorgestuurd wordt en goed in de gaten wordt gehouden.

Gelukkig met kleine uk wel alles in orde, toch ook weer heeeeeel fijn.

Laat de kleine maar heeerlijk nog zeker 17 weken zitten.

Maris dat is dus ook wat ik heb aangegeven waarom ze het niet standaard bij iedereen meten(moet je wel inwendig voor) bij mij is vorige keer ook niet gedaan, omdat het verder gezonde zwangerschap is. KLinkt ook heel logisch natuurlijk. Maar doordat je hier zoveel verschillende verhalen hoort denk je weleens waarom niet standaard....je kan het altijd vragen natuurlijk;-)

Hier vandaag ook echo gehad, och gossie wat een poepie. Ze hebben nieuw echo app. en kan ook in 3d is echt schattig.

Benen over elkaar en de navelstreng er tussen.:-)

Meiden, wij kunnen niet wachten tot oktober!!!! Ukkies in onze armen!! Love it!!

Ga ff tukkie doen, net klaar met werken.

Groetjes

Geplaatst

Haha leuk he die echo's Marlijnne wij hebben er echt van genoten gisteravond en zoals jullie kunnen zien in mijn handtekening haha krijgen we een meisje echt zo raar dat we nu gewoon weten dat er een dochter komt we hebben ook een vrij uitgebreide echo gehad en het blaasje en maagje waren gevuld dus dat was een goed teken en voor zover ze nu kon zien was het ruggetje dicht ook zijn de omvang van de buik en hoofdje en de beentjes en de voetjes opgemeten en alles loopt precies op tijd dus we zijn helemaal blij. we hebben aardig wat foto's mee gekregen op cd en usb en zo een paar foto's.

Ze zei jullie krijgen en perfect lief mooi klein meisje haha klinkt zo leuk.

Vanmiddag na de begrafenis van een goede vriend zijn we mara even naar prenatal geweest om te kijken en ik had zo graag iets in roze mee willen nemen maar we kwamen een hele goede bekende tegen haha dus hebben maar niet gedaan komt nog wel.

Ik heb al wel leuke ideeen in mijn hoofd zitten voor het kamertje en heb nu zoveel zin om te beginnen haha (hoezo ik voel me overdag een stuk beter hihi)

Daarna zijn we ook nog even naar een andere auto gaan kijken aangezien we de kinderwagen niet achterin kwijt kunnen in beide auto's en nu hebben we een station gevonden wat we morgen even beter gaan bekijken of het echt wat is en dan hebben we dat ook voor elkaar. Het is wel geen nieuwe auto maardat zegt ons beide niks als die maar goed is.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Is er al iemand begonnen met het kamertje? Wij wachten zeker tot na de 20w echo denk ik tenminste we hoeven er eigenlijk helemaal niet veel aan te doen alleen schilderen en dan kunnen de meubeltjes erin en die halen we bij mijn schoonzus op die hebben ze toch niet meer nodig en dat is precies mijn smaak.

Geplaatst

Wie voelt er al wat? Ik voelde net een geborrel/geklop net boven mn schaambeen... Wel heel ritmisch, niet af en toe, maar alsof ie ff heel actief was, maar is dat zoals t voelt???????

Geplaatst

Maris een meisje whihoeeeee super leuk! EN fijn dat alles er weer zo goed uitzag! Toppie!!!

Kamertje hebben wij hier al natuurlijk,maar niet geverfd enzo dat moet nog. Willen we ook na 20 weken echo gaan doen. En dan gelijk afmaken. Stel dat het toch eerder komt dan is het wel klaar.. Heb ook allerlei ideeen. Te leuk gewoon.

Ik voel nog niet echt wat KMO tenminste dat denk ik. Heeeeeeeeeel soms ineens soort geklop,maar denk ik weer dat zijn mn darmen. Nog even geduld,maar het kan zeker. Heeerlijk!

Vandaag begon de dag goed daarna weer zo moe en 2 uur geslapen. Morgen weer even werken!

fijne avond!!

Geplaatst

Kmo het kan wel hoor ik voel ook al echt heel duidelijk ons kleintje en wist ook eerst niet of dat het was maar van de week in bed was het toch echt duidelijk een schopje en nu kan ik het ook beter plaatsen elke keer als het gebeurt.

Wel heel erg bijzonder

Marlijnne hopelijk voel jij je ook snel wat beter

Hier word het ook voorlopig niet meer als 2 dagen werken hoor gewoon lekker rustig aan doen het is te belangrijk

Maar ja heel erg leuk een meisje we zijn ook echt heel erg blij en trots kan niet wachten tot ik haar in de armen heb maar dat duurt nog een paar maandjes

Welterusten allemaal ik ga maar eens slapen gelukkig kan ik morgen wat langer liggen en hoef ik alleen maar naar de fysio

Geplaatst

Wat leuk! Een meiske Maris! Dat je dan weer net een bekende tegen moet komen bij die winkel....

Hier dacht ik van de week ook een 'plopje' in mijn buik te voelen linksonder. Hierna niet meer gevoeld. Toen wij van de week een echo op de praktijk van mijn vriend gingen maken, had ik weer krampjes. Sowieso voel ik soms weer krampjes onderin. Toen wij de echo gingen maken lagen de beentjes van het minimensje helemaal gestrekt. Het lag ook lekker druk te bewegen, had de hik leek wel.

Ik schrijf de krampjes dan ook daaraan toe.

Gisteren weer een tweede, en laatste, lading kleding binnen gekregen. Ik geloof dat het merk Love2wait wel mijn merk is geworden. Het zit allemaal perfect.

Verder voel ik mij in de loop van de dag wel meer moe worden en het lijkt alsof ik soms weer een beetje weeïg ben.

De hoofdpijnen zijn minder maar er blijft soms een druk in mijn hoofd aanwezig de hele dag. Dit zou ook nog spanning vanuit ergenis kunnen zijn........Op mijn werk wil ik wel werken maar er is geen mens die mij in wil werken op de administratie waar ik zou beginnen. Leidinggevenden zijn 2 weken met vakantie en de directie (die ik erover wilde spreken) ligt in het ziekenhuis. Kortom, ik zit thuis en wacht af tot men mij gaat missen. Wel heb ik een mail gestuurd naar die leidinggevende met dat als hij terug is mij maar moet bellen als ik welkom ben. Ben het zoooo beu!

Maar goed, genoeg geklaagd. Ik probeer te genieten van de vrijheid die ik nu heb

Geplaatst

Nes jeetje wat irritant op je werk hopelijk word het snel opgelost en anders geniet je lekker thuis nog even verder

Hier verder weinig nieuws ik voel de kleine echt wel regelmatig nu verder gaat alles hetzelfde hier gewoon lekker rustig aan doen en eindleijk beginnen met genieten

Geplaatst

Liminous, gefeliciteerd met de goede 20-weken echo! Maar wat een schrik van de korte bmm. Hopelijk geven verdere onderzoeken geruststelling.

Mari, wat leuk een dochter! En je gaat lekker los op roze lees ik, heerlijk hoor! Dat slechte slapen heb ik ook. Vorige keer ook last van gehad. Maar ik moet zeggen dat ik er overdag niet zo veel last van heb, ik ben wel sneller moe, maar niet zo gaar.

Marlijnne, fijn dat jet zo goed gecontroleerd wordt. En dat er een duidelijk plan is voor als het nodig is.

Kmo, het gevoel wat je beschrijft klinkt inderdaad als de baby. Het is lastig te benoemen, maar idd een duwend/kloppend gevoel. Soms net het idee alsof je hart even klopt onder in je buik. Leuk he?

Nes, lekker aan het shoppen geweest? En wat een rare toestand op het werk! Dan moet je inderdaad met lekker van je vrije dagen genieten hoor.

Kamertje doen we hier niet aan, we hebben spullen van mijn dochter zoals commode/badje enz. En verder slaapt de baby gewoon lekker bij ons op de kamer.

Gisteren weer controle bij de vk. Bloeddruk was weer netjes (vorige keer wat hoog en vorige zws uiteindelijk ook te hoog). Verder heeft ze een afspraak bij de gyn gemaakt om alvast wat voor te bespreken over de bevalling. Ivm eerdere keizersnee moet ik in het zkh bevallen. Ik vrees erg voor weer een ks en dat wil ik echt voorkomen. Vandaar dat ik eerder bij de gyn op consult mag om die kans zo klein mogelijk te maken. Ik zie er wel een beetje tegenop omdat ik bang ben dat ze makkelijk over mijn wensen heen stappen. Ik ga me maar goed voorbereiden.

Geplaatst

Abc dank je ja we zijn helemaal gelukkig met een meisje (waren net zo gelukkig met een jongen geweest hoor haha) heb net ook iets heel leuks gekocht en kon het daar wel mee nemen ondanks dat er bekenden werken want was bij een tuincentrum en dan kan het net zo goed voor mijzelf zijn haha

Maar als je bang bent dat ze over je heen walsen moet je echt proberen op je strepen te gaan staan het gaat uiteindelijk om jou en je kindje en niet om hun. Hopelijk kun je straks wel gewoon bevallen en krijg je geen keizersnede zou wel mooi zijn.

Nou ik zit hier met een dikke hand en knie jeetje er was een of andere gek wat ons vanmorgen uit bed belde om half 6 dus ik snel naar beneden om de tel te pakken heb ik de laatste 2 treden gemist waardoor ik op handen en knieen keihard op de grond terecht kwam maar ja dat krijg je als je slaapdronken naar beneden gaat dus dat doen we ook niet meer.

Maar zit nu wel mooi met een dikke pijnlijke knie, voet en hand gelukkig is er met het kleintje niks aan de hand want voelde haar net nog bewegen haha maar heb voor de zekerheid wel even gebeld vanmorgen met het zh en zolang ik geen buikpijn of bloedverlies krijg hoef ik niet langs te komen gebeurd dat nog wel dan moet ik direct aan de bel trekken maar dat verwacht ik niet dan had ik het al wel gehad lijkt mij ben ook niet op de bik of rug gevallen dus dat scheelt.

Verder weinig nieuws hier alles gaat verder zoals het ging overdag gaat het redelijk goed en de avonden zijn nog steeds niks maar goed als het zo blijft teken ik ervoor.

Esther hoe gaat het met het suiker?

Of lig je nu lekker aan het strand in Turkije weet het even niet meer?

Limi heb je al wat gehoord over een afspraak?

Marlijnne hoe gaat het bij jou?

Hopelijk gaat die vervelende hoofdpijn ook een keer over

Kmo voel je het nog steeds bijzonder he.

Gister zei iiemand mij dat het voelde zoals wanneer je de hand tegen de wang aan legt en zachtjes met de tong er tegen aan duwt en dan met een kriebeltje tenminste bij mij

Nes al meer duidelijk over je werk?

Twinklestar hoe gata het bij jou?

Ben ik nog iemand vergeten? Sorry dan in elk geval

Doen we trouwens nog met het lijstje of word hem dat niet meer?

Volgens mij is dat wel even terug zoeken haha

Fijne dag verder allemaal

Geplaatst

Liminous, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo. Wel eng dat ze hebben gezien dat je kans hebt op een vroeggeboorte. Maar wel fijn dat het getest is en ze hier nu meer onderzoek naar gaan doen.Mari, wat leuk dat jullie al weten wat het wordt! Nu op zoek naar leuke meidenspulletjes. Dat slechte slapen herken ik wel. Inslapen is meestal geen probleem maar als ik s' nachts wakker word kom ik vaak niet meer in slaap. Als het heel erg is neem ik wel eens pilletjes van bachbloesem. Dat wil nog wel eens helpen. Oa te verkrijgen bij de tuinen.Nes, wat gaat dat raar op je werk zeg. Ik hoop dat het straks duidelijker word als je leidinggevende er weer is.Abc, hopelijk hoef je dit keer geen keizersnede! Waarom kreeg je dit de vorige keer?Sinds 2 weken geen last meer van misselijkheid. Wat een verademing! Wel nog veel moe naar daarvoor neem ik floradix en ik heb het idee dat dat wel iets helpt. Woensdag de 20 weken echo. Ik vind het erg spannend.

Geplaatst

Even inbreken hoor!

Maris wat ontzettend leuk een meisje!!!!!!!!! Het wordt nu echt steeds tastbaarder he? En dat je haar nu al voelt! Wat bijzonder! Genieten meis!!!!!

Geplaatst

Bedankt voor de rwacties. Ondertussen blijft het stil.. Hoeveel tijd kan daar tussen zitten? Nu heb ik het idee dat t misschien toch wat anders is, bv het stellen van de baarmoeder ofzo, (want nu voel ik de baarmoeder wel) of is het gewoon dat er tijd tussen zit?

Geplaatst

Kmo het maakt zeker verschil hoe je placenta ligt geloof ik. Vriendin van mij voelde haar kindje pas voor het eerst met 19/20 weken. Of die nou naar voor of achter lag ben ik even kwijt.

Zou zo fijn zijn he...om te voelen, ook weer een stuk rust en bevestiging.

Ik dacht vd week ook even wat te voelen, en nu al weer even niet... **onzeker hahah! Ik wil gewoon een flinke trap;-)

Fijne dag meiden!! Ben net verwend met een cadeautje,lief!!

Volgend jaar voor allemaal met een uk in onze armen,kruipend;-) MOEDERDAG!!!

Geplaatst

KMO klopt als de placenta aan de achterkant ligt kun je het kindje eerder voelen als die aan de voorkant ligt kan het langer duren

Marlijnne wat lief ik las het al op fb ik kreeg net een ontbijtje van mijn vriend en inderdaad volgend jaar hebben we allemaal het grootste cadeau al binnen.

Veel plezier vandaag allemaal ik moet zo even naar een communniefeestje en daarna naar mijn schoonmoeder aangezien mijn moeder op vakantie is moeten we daar nog even mee wachten haha

Geplaatst

Ja lief he;-) je bent wel al mama eigenlijk zei die!

Pfff ik heb een mega onzekere dag, het lijkt dat alle heftige klachten wat minder worden, ben ik natuurlijk heel erg blij mee. Maar nu denk ik de hele tijd dat het niet goed is. Ik kan mezelf wel toespreken,maar bahhhh wat een onzekerheid.

Vandaag wel thuis gebleven, t was me teveel. Zit vol spanning voor woensdag dan weer echo,injectie en meting bmh.

Volgende week heeft mijn lief weekje vakantie en kijk er enorm naar uit. Dan gaan we ook in huis wat doen. Willen nieuwe gordijnen,de trap moet nog bekleed worden. Kinderkamer ontruimen met spullen die er niet horen.

Hoe is het dames,lekker aan het groeien allemaal. Werd het maar wat mooier weer. Lekker in de jurkjes en de teenslippers.

Fijne dag, eten en douchen!!!

Geplaatst

Pff Marlijn ik herken het helemaal ik heb dat ook elke keer maar het is normaal dat de klachten nu af nemen met 16 weken hoor je echt het ergste gehad te hebben en weer meer energie te krijgen en ik moet zeggen dat dat in mijn geval echt wel klopt ik heb al 1,5 week niet overgegeven en word steeds later in de avond misselijk dus ik ben er helemaal blij mee maar aan e andere kant ben ik blij als ik morgen het hartje weer even gehoord heb bij de vlos dan weet ik het zeker.

Wel voel ik haar regelmatig dus dat geeft ook weer rust maar meid het zit echt wel goed allemaal

Wij zijn vannacht weer oom en tante geworden van een neefje daar werden we om half 6 voor uit bed gebeld haha was wel erg vroeg maar goed alles was goed hij is met de pomp gehaald en zij was iets ingescheurd maar verder ging alles goed ze zijn alweer thuis.

Verder hier geen nieuws alles gaat z'n gangetje en tussen de onzekere momenten geniet ik er ook heel erg van maar Marlijnne het klopt het weer mag wel iets warmer dan kunnen we de leuke jurkjes uit de kast halen en de slippers haha heerlijk ik kan niet wachten

Hoe is het met de rest?

Lekker aan het genieten?

Geplaatst

Mari, gefeliciteerd met je neefje! Kan je straks alvast lekker baby-knuffelen, da's toch heel anders wanneer je zelf zwanger bent. Het lijkt wel echt een stuk beter met je te gaan he? Fijn hoor, geniet ervan.

Marlijnne, ik kan me voorstellen dat je gespannen bent. De komende tijd is natuurlijk voor jou heel beladen.

Over 2 weken de 20-weken echo. Ik kan niet wachten eerlijk gezegd. Ik heb vertrouwen in een gezond kindje, maar het is toch fijn als alles goed nagekeken wordt. En heerlijk om weer even naar de baby te kijken natuurlijk. Ik voel de baby dagelijks echt goed bewegen, ook aan de buitenkant is het te voelen. En dat mooie weer mag echt komen inderdaad! We gaan over 3 weken op vakantie en alvast een voorproefje op wat zomerweer zou heel fijn zijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden