Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje nes heel veel suces hopelijk is het al mooi op gang gekomen en heb je snel je wonder in de armen

Ik krijg hier wel de kriebels van haha want je bent maar 1 dag eerder uitgerekend als ik

Meid zet hem op

Geplaatst

En of je hier de kriebels van krijgt!!! Het kan zo opeens gebeuren!!

NES SUCCES!!!! Denken aan je!You go girl!

Dat jullie wondertje maar gauw bij jullie is!

IK ga nog maar eens stofzuigen;-)

Ik loop nog een week er achter aan,maar kan zo niet wachten.

Gister controle alles ok, al ingedaald nog niet vast. Uk zeer beweeglijk.

Toen zegt ze tjaaaa kan ook 42 weken worden.....JA DOEIII hahahaha!

Abc bij jou alles rustig!

Fijne dag!

Geplaatst

Hier ook zo geen zin om wat te doen. Maar goed hoeft ook niet mijn moeder en zusje komen zo op de koffie.

Gelukkig dat alles weer goed was en dat hij/zij al ingedaald is

Hier net zo een mega druk kind haha doet soms gewoon echt zeer maar ach hoort er allemaal bij.

Vindt het wel grappig als ik gewoon precies de afdruk van een voetje zie in de buik.

wel vervelend ik begin nu uitslag te krijgen onderaan de buik en dat jeukt echt verschrikkelijk maar goed zal ook wel weer over gaan.

Vanavond gaat mijn vriendin foto's maken van de buik en van ons samen heb er zin in.

Ben benieuwd.

Geplaatst

Hoihoi, nog geen vette weeen hier maar wel een onbestendig gevoel onderin alsof je menstruatie kan gaan doorzetten. Moet ook steeds poepen..:)Om half 2 weer naar ziekenhuis voor CTG e.d. en zal wel moeten blijven dan. Komt het niet vanzelf dan wordt ik morgenochtend ingeleid.Sjee wat heb ik de zenuwen!!!!!

Geplaatst

Ja, heeeel rustig hier hoor. Jullie halen me vast allemaal in. Die 42 weken zou ik namelijk best eens kunnen halen, haha. Ondertussen ga ik maar gewoon door met het normale leven, straks maar naar de kinderboerderij dus.

Nes, ben heel benieuwd hoe het met je gaat!

Geplaatst

Oh, crosspost Nes. Ga lekker onder de douche en ontspannen, laat het gebeuren. Als je steeds naar de wc moet, gaat het zeker beginnen, maar voor nu: echt ontspannen, je kunt het en bent er klaar voor!

Geplaatst

Nou maak je mij helemaal zenuwachtig haha want ik zei gisteren nog dat ik zo vaak naar de wc moest voor de grote boodschap gisteren 3x vandaag alweer geweest en dat terwijl ik normaal mijn hele leven al last van verstopping heb haha

Maar meid zet hem op je kunt nu echt aftellen want deze week komt hij dat is zeker

Geplaatst

Hoi Nes....en nacht een beetje doorgekomen en het wondertje al in je armen???

Denk aan je.

Gr Esther

Lees net dat hj nog lekker warm zit.

Succes vandaag!

Geplaatst

Mari, je hebt morgen controle toch? Geef het even door van die jeuk en uitslag, het kan namelijk ook iets met je lever te maken hebben. Niet om je ongerust te maken hoor, maar je kunt er beter maar even naar laten kijken.

Geplaatst

Dank je voor de tip ik zal het donderdag even doorgeven heb dan weer controle

Het is ook zo in ene ontstaan volgens mij want het viel me gisteren voor het eerst op. Kan het natuurlijk ook zelf niet zien zonder spiegel haha

Geplaatst
Hoi Nes....en nacht een beetje doorgekomen en het wondertje al in je armen???

Denk aan je.

Gr Esther

Lees net dat hj nog lekker warm zit.

Succes vandaag!

Jaja, nu ff relaxt doen totdat we weer naar het ziekenhuis mogen. Om half 2 moet ik er zijn en wordt weer gecontroleerd. Het is wel duidelijk dat ik morgen wordt ingeleid. Wanneer en hoe laat zal ik zo wel horen. Nog geen weeën, wel merk ik dat ik wat hartkloppingen heb (zenuwen). En een drukkend gevoel onderin. Er is voor de kleine nog genoeg vruchtwater aanwezig. Het leek wat dat betreft alsof er nog niks was gebeurd; genoeg vruchtwater dus. Maar ik had wel degelijk 3 golven water die zo op het laminaat kletterde :happy7:...

Op zich goed geslapen, probeer mijzelf wat rustig te houden.

Geplaatst
Nou maak je mij helemaal zenuwachtig haha want ik zei gisteren nog dat ik zo vaak naar de wc moest voor de grote boodschap gisteren 3x vandaag alweer geweest en dat terwijl ik normaal mijn hele leven al last van verstopping heb haha

Maar meid zet hem op je kunt nu echt aftellen want deze week komt hij dat is zeker

Mari, ik had dit ook altijd al als ik ongesteld moest worden. Dan kreeg ik lichte krampen en moest eerst mijn grote boodschap kwijt en vrij direct daarna lag ik altijd te spartelen van de menstruatiekrampen. Toen het vruchtwater was geloosd, ik dook meteen het toilet op, kwam de boodschap spontaan, voelde geen eens kramp. Alleen vanmorgen toen ik wakker werd, merkte ik dat ik wel nog een keertje kon.

Hopelijk is het nu wel een beetje leeg daar, haha!

Ik heb nog wel 2 boterhammetjes op, met tegenzin, dat wel.

Geplaatst
En of je hier de kriebels van krijgt!!! Het kan zo opeens gebeuren!!

NES SUCCES!!!! Denken aan je!You go girl!

Dat jullie wondertje maar gauw bij jullie is!

IK ga nog maar eens stofzuigen;-)

Ik loop nog een week er achter aan,maar kan zo niet wachten.

Gister controle alles ok, al ingedaald nog niet vast. Uk zeer beweeglijk.

Toen zegt ze tjaaaa kan ook 42 weken worden.....JA DOEIII hahahaha!

Abc bij jou alles rustig!

Fijne dag!

Ja Marlijne, en of het ineens gebeurd, haha! Ik ben blij dat ik niet in de AH liep, hahaha! Meestal komt vruchtwater druppelsgewijs hoor.

Misschien heb ik door die plotselinge actie vannacht wel wat in gang gezet. Ik boog iets naar voren om die kleine kat te lokaliseren en BAM!

ik zat wel gelijk in de stress over een evt. start vd weeën. Ik weet hoe pijnlijk het kan zijn door een eerder doorgemaakte missed abortion vorig jaar die thuis opgewekt is met medicijnen. Man, man, dat was geen pretje.

Maar daar ben ik ook doorheen gekomen.

Geplaatst

Het blijft dus nog even afwachten voor je ik vind het al spannend laat staan hoe het voor jullie nu moet zijn haha

Dat klopt ik heb dat ook altijd voordat de menstruatie begint

Heb net ook mijn boterhammen er weer uitgegooid dus hier komt het van beide kanten van onder en boven haha ach ja ik ga me nu weer allemaal dingen in het hoofd halen dat het niet zo lang meer zal duren (lang leve de google) maar voor hetzelfde geld loop ik er nog 4 weken we wachten wel af.

Geplaatst

Haha Sandra dat idee had ik er ook van maar ja dat wil helaas niet zeggen hoe lang het dan nog gaat duren.

Ons meisje is ook zo druk pfff tot echt pijnlijke trappen aan toe.

Maar goed ik ga maar eens douchen kijken of ik me dan iets beter voel.

Nes succes zo op het zh ik ben benieuwd.

Geplaatst

Nee het zal nooit langer als 5 weken nog duren haha ach we zien het wel er is er nog nooit 1 blijven zitten dus ons meisje komt ook vanzelf wel.

Geplaatst

Snelle update:

Morgen weer CTG etc.

Vanmiddag was CTG goed en geen ontsluiting zichtbaar, wel nog helder vruchtwater verlies. Eigenlijk ben ik officieel te vroeg op 2 dagen na maar mocht gewoon naar huis nu. Wonen 5 min. bij zh vandaan, dusssz.

Na morgen wordt gekeken of ik moet blijven al anders sowieso donderdag inleiding, vrijdag bevallen en zaterdag blijven voor 24 uurs observatie voor evt. infectie.

Nu alvast weer urine + bloed af laten nemen.

Het plan is natuurlijk grofweg want kan altijd anders lopen... Bv. Als ik donderdag al kan bevallen, schuift het allemaal naar voren en ben ik eerder thuis.

Het is wel fijn te weten waar ik aan toe ben.

Geplaatst

hey breek ff in....

Nes???? jij was toch van t iui forum???

ben er ff heeeeel lang ni op geweest denk ga weer eens kijken... iui forum weg... kom ik hier..kom ik Nes tegen.. die al begonnen is met bevallen :)

voor de andere girls ben inmiddels 36.5 wkn zwanger van een tweeling.. zwanger geraakt door iui :) (volgens mij zelfde dag als nes ;))

mijn twins zitten nog altijd warm binnen en meer dan indalingsweeen heb ik niet gehad.. babyboy ligt wel lekker ingedaald en vast en baby girl maakt er een potje van want die is zelfs nog in stuit gedraaid maar das ook alles verders geen enkel teken van dat de bevalling gaat beginnen..

ieder geval heel veel succes allemaal en dan nu vooral Nes die het nu op t moment allemaal erg spannend maakt ;)

Geplaatst
hey breek ff in....Nes???? jij was toch van t iui forum??? ben er ff heeeeel lang ni op geweest denk ga weer eens kijken... iui forum weg... kom ik hier..kom ik Nes tegen.. die al begonnen is met bevallen :)voor de andere girls ben inmiddels 36.5 wkn zwanger van een tweeling.. zwanger geraakt door iui :) (volgens mij zelfde dag als nes ;))mijn twins zitten nog altijd warm binnen en meer dan indalingsweeen heb ik niet gehad.. babyboy ligt wel lekker ingedaald en vast en baby girl maakt er een potje van want die is zelfs nog in stuit gedraaid maar das ook alles verders geen enkel teken van dat de bevalling gaat beginnen.. ieder geval heel veel succes allemaal en dan nu vooral Nes die het nu op t moment allemaal erg spannend maakt ;)
Klopt! That's me! Weeen moeten nog beginnen....En ja we lopen (of moet ik nu zeggen liepen) gelijk op.Leuk dat je hier ff reageert!Jij ook heel veel suc6 meid. X
Geplaatst

leuk he vond t ook zo leuk weer wat van je te lezen en dan ben je gewoon al haf bezig zal ik t maar noemen hihi

terwijl de twins t wel best vinden geloof ik....

ben echt benieuwd ze waren 3wkn geleden alle 2 al rond de 2500 gr ze zitten steeds rond t gemiddelde ben benieuwd volgens mij zijn ze straks nog groter dan hun broer die was 3040gr bij zijn geboorte...

en dan de bevalling... gynaecoloog zei laatst ik heb ze liever beide in stuit kan ik ze aan de beentjes eruit halen hij maakte daarbij een beweging ik keek naar die handen en bedacht me ook van dit beeld moet ik af... haha

maar goed als de een maar goed ligt dan draait de ander er misschien wel achteraan... meer dan afwachten kunnen we niet doen he :

ik hou je nu wel ff in de gaten hoor ben wel benieuwd!!

Geplaatst

Nes hoe is het met je?

Ik ben benieuwd of er al iets meer gaande is en misschien heb je je kereltje al wel in de armen.

Racir leuk dat je ook even mee komt kletsen en je gaat lekker hoor met een tweeling.

Hopelijk draait de 2de ook nog.

Marlijnne hoe is het met jou? Kun je het nog volhouden?

Twinkle hoe gaat het met je kereltje?

Limi en hoe is het bij jullie?

Abc ook alles nog rustig?

Esther hoe doet je meisje het?

Ben ik nog iemand vergeten sorry dan heb een beetje moeite met onthouden soms haha hoe zou dat komen

Hier vandaag weer erg misselijk net als gisteren en geef ook vrij veel weer over. Ik ben natuurlijk de hele zwangerschap misselijk geweest maar nu is het weer erger geworden net als in het begin zeg maar ach nog even en dan hebben we het mooiste op de wereld ervoor terug nou en ik kan niet wachten om haar eindelijk te zien zeker als ik dan op tv weer van die kleintje zie pfff dan begin ik spontaan te huilen omdat ik mij dan bedenk dat wij dit geluk ook heel binnenkort mee gaan maken.

Morgen weer controle bij de gyn dus ben benieuwd hopelijk is het eiwit weg en anders is het even afwachten wat ze ermee gaan doen. Ik heb in elk geval besloten voor de zekerheid de vluchtkoffer mee te nemen je weet maar nooit wat ze doen bij te veel eiwit en liever 1x te vaak dan 1x te weinig. Het is sneller uit de auto gehaald dan vanuit huis.

Fijne dag allemaal ik blijf maar lekker even een dagje op de bank denk ik haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden