Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou Brammetje is nog niet 100 % hoor... hij wilde net maar een paar stukjes brood (gister was hij zieker en at hij een hele boterham), het was net of hij moeite had met slikken en pijn in zijn mondje had. Heb maar een gewone fles voor hem gemaakt en gelukkig dronk hij daar 130 cc van... Nu ligt hij te spelen maar doe 'm zo maar weer naar bed denk ik...

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hou hem maar goed in de gaten. Wat ik al zei: fiene was vorige week woensdag heel ziek en hebben we haar opgehaald van de crèche. Donderdag was ze vrolijk en alert en vanaf vrijdag ging het bergafwaarts. Misschien even overleggen met de HA? In het ziekenhuis zeiden ze dat het rs-virus dit jaar heel heftig is en dat ze meer kindjes dan ook hebben ermee. Kan heel goed dat hij het via jullie heeft gekregen, voor volwassenen is het een gewone verkoudheid namelijk.

Geplaatst

Ja ik denk van P, die heeft 2 dagen in bed gelegen... Maar inderdaad heeft hij nu weer verhoging: 37.9... Niet heel veel maar toch, was vanmorgen zo blij dat ie koortsvrij was.

Had de HA gister al gebeld he, assistente zei dat we het in de gaten moesten houden en dat doen we uiteraard!

Geplaatst

Fijn dat F weer thuis is! en wat goed dat ze ineens in haar bedje kan staan! Kun je toch aan zien dat ze zich weer iets fitter gaat voelen! Geniet lekker met je meisje thuis...

Wat vervelend dat bram ook nog niet helemaal fit is. Ik zag bij S en L ook dat in de loop van de dag de temp toch weer op ging lopen. Rustig aan doen en advies dat wij kregen uit zh is veel handen wassen, vooral wanneer je hun een schone pamper enzo gegeven hebt!

Hier gaat het redelijk, elke dag weer een beetje beter. Haar melkflessen drinkt ze gelukkig weer redelijk leeg, maar thee of sap wil ze niet. Zodra je te dicht bij haar mondje komt met de speen begint ze al te kokhalzen. Dan push ik maar niet, anders gaat ze weer spugen. Brood heeft ze ook nog geen zin in, en S.ven ook niet. Wel weer vrolijk en allert, maar nog wel wat dommelig aan het uitkijken.

Tot overmaat van ramp ben ik zelf ook ziek geworden.... hoe kan het ook anders dan met 2 kids die hevige buikgriep hebben!

Geplaatst

Niemand meer geweest hier...

Nou hij had 38.1 en is om 6 uur weer naar bed gegaan, gelukkig wel wat fruit gegeten maar niet veel. Om half 9 ging Kaat slapen en toen werd hij weer wakker, fles gegeven en even gespeeld en hij ligt er nu weer een kwartier in, zonder kik te geven. Dat geeft wel aan dat ie nog niet helemaal fit is maar hij had 37.7 en dat is voor de late avond netjes toch?

Ik schreef net op FB: over 6 weken zijn ze 1 jaar! WAAAH! Niet te geloven wat is het snel gegaan, griezelig gewoon...

Geplaatst

Ja ik zag het haha! Zo snel gegaan dat ik het nauwelijks door had! Aan de ene kant kon ik steeds niet wachten tot ze groter werden maar als ik nu denk: over 6 weken geen baby's meer maar dreumesen! Snif snif!!! Mijn babietjes!! Haha nou word ik een sentimentele muts! :leuke034:

Geplaatst

Voor de avond is de temp netjes bij Bram, hopelijk is hij vandaag een stuk beter!!

Die van mij zijn over 3 weken alweer 1!!! Ahhhh moet er nog niet aan denken.......

Hier zijn ze weer goed gestart vanmorgen, een goede fles en een flinke plasluier na een nacht. De haartjes bij L.ara op het hoofd staan weer rechtop, die waren al dagen plat. Hopelijk is dat een goed teken en is ze weer een stuk beter dan gister!

Nu is manlief geveld door buikgriep, ik gister. Voel me alweer beter dan gister, hopelijk was het maar 1 dagje!

Fren, hoe gaat het met F?

Geplaatst

Fijn dat t met Lara beter gaat! Hoe is t met brammetje?Hier heeft ze geslapen van kwart voor 7 ( na slechts 80cc) tot half 8!!! En toen ging er een normale volle fles in. Fijn! Nu ligt ze al bijna een uur te zingen in bed ;-)

Geplaatst

ow wat een zieken allemaal hier!!

Fijn dat Fiene weer naar huis is! Ook de andere kindjes langzaam aan het opknappen..hoe gaat het vanochtend met Bram?

Hier nog steeds veel snot en hoesten maar verder niet naar van ofzo. Man heeft wel 1 hele nacht op de pot gezeten..buikgriepje ofzo..ik ontspring de dans hopelijk dit keer!

Ja idd bij ons nog 3,5 week en dan zijn ze 1..ik vind het geweldig! Vind het nu veel leuker dan eerst heb zoveel lol met ze!

Pff ik kan niet wachten tot het eindelijk januari is...gaan de bedrijven weer los en kan ik verder met mijn banenjacht!!

straks eerst boodschappen doen.

Geplaatst

Goeiemorgen!

Ik vind ze nu ook leuker dan toen ze een paar maanden waren, echt wel, maar toch... weet zeker dat ik nooit meer een baby zal krijgen dus dan moet ik even slikken. P werd niet goed van me gisteravond haha!

Hier Bram weer wat beter, had 37.3 dus heel licht verhoging. Na enige moeite een hele fles op maar Kaat met moeite een halve, mmm... Fingers crossed maar.

Zometeen mjn schoonouders dus wordt weer een drukke dag voor ze, ga er voor zorgen dat ze op tijd naar bed gaan vanmiddag. Normaal ben ik daar niet streng in met oma en opa die ver weg wonen en ze dus niet zo vaak zien maar nu hebben ze hun slaap echt nodig...

Geplaatst

Dat buikgriep virus is hardnekkig zeg.

wel fijn dat de kleintjes weer wat beter gaan en zingen in bed klinkt heel goed.

Stiertje begrijp jou ook wel dat het nu zoveel leuker is. Maar vind het jaar echt voorbij gevlogen. Het voelt als drie weken geleden dat we haar voor het eerst zagen en kijk eens wat die kleintjes het eerste jaar toch groeien en leren en hoe vrezelijk snel het gaat. Jeetje ze gaat over drie jaar alweer naar school!! Haha.

Nee we zouden nu echt niet meer zonder haar kunnen.

ik was toevallig vandeweek bezig met haar fotoboek en als je dan dat frummeltje ziet dan is het helemaal byzar hoe grooten wijs ze nu al is.

Geplaatst

Fren, wat fijn dat Fiene weer thuis is. Helaas weet ik precies wat het is om met een ziek kind in het ziekenhuis te zitten.

Caro, hoe gaat het nu met Bram?

Gisteren zelf wat grieperig geworden, als laatste van mijn gezin. Met ibruprofen probeer ik mij staande te houden. Gisteravond ben ik om 20.45 uur naar bed gegaan. Dat heeft mij goed gedaan.

Met J.asper gaat het ook beter, hij is klaar met diarree. Gelukkig.

Geplaatst

Gelukkig dat is ook geen feest, diarree!

Hier liggen ze er net weer in, flinke wandeling gemaakt, voor het eerst in 3 dagen weer buiten heerlijk! Bram 37.1 dus prima, wel merk je dat ie nog wat sloom is en hij is wat vlekkerig. Hele boterham op en net allebei drie kwart fles... Hoop dat ze nu lekker 2 uurtjes slapen!

Geplaatst

Joh geeft niks! Bram heeft gister zowat alleen maar melk op... en een klein beetje fruit. In die melk zit nog steeds bijna alles wat ze nodig hebben hoor.

Is Fientje blij dat ze weer thuis is?

Geplaatst

Ja, dat is wel leuk om ge zien, ze dook echt op haar speeltjes af ;-) ze is er nog niet hoor, nog erg snel moe en ze is wel echt mager geworden, je kunt haar ribbetjes nu echt zien en bij het verschonen voelde ik haar heupbotjes helemaal...

brood schiet er eigenlijk altijd wel bij in... Komt ook omdat ze echt niet veel eet en dan heb ik liever dat ze fruit en groente eet. Ze krijgt wel korstjes en soepstengels, maar daar van gaat niet veel naar binnen.

ze maakt overigens letterlijk en figuurlijk grote stappen: ze loopt nu echt aan de hand en pakt ook over van de poef naar mijn knieën bijvoorbeeld. Pff, gaat hard ineens!

Geplaatst

Jeetje die Fiene! Hier gaat Bram wel steeds vaker op zijn knietjes zitten maar staan is alleen op eerste kerstdag geweest, daarna was ie ook ziek natuurlijk. Schoonouders zijn er nu die genieten zich suf met die kleintjes maar straks zullen ze wel weer afgedraaid zijn. Bram heeft gelukkig het meeste van de fruithap op (wij maken vaak een banaan, een appel, verse sinaasappelsap en een liga er door tegenwoordig) ben benieuwd hoe het eten zo gaat, gister moest ie er niet veel van hebben.

Vanmiddag trouwens 37.0 dus het gaat de goeie kant op! Al is hij nog niet zijn oude drukke zelf...

Geplaatst

Hebben jullie ook zo´n last van het vuurwerk? L.isanne en J.asper kunnen nu niet slapen. Ze zijn nu al drie uur wakker. Ze hebben geen moment geslapen sinds ze in bed zijn gestopt. Hun nachtrust is verpest, mijn avond is verpest.

Geplaatst

Goed zo Fiene! Hier allebei weinig van de laatste fles gedronken maar verder wel goed.

Oh wat erg Chris! Nee, hier af en toe een knalletje maar dit is een vrij rustige buurt. Woon je midden in de stad ofzo?

Zitten cabaret te kijken, hilarisch en ineens gaat Kaat keihard huilen en Bram meedoen... Kaat speen terug, Bram even er uit en de rust is weergekeerd... hoop dat het zo blijft.

Geplaatst

Hier valt het vuurwerk gelukkig mee, er lopen wel van die groepjes met jochies met rotjes rond, maar ik heb ook al een paar keer een motoragent door de straat zien rijden. Fiene heeft er geen last van gelukkig, en dat terwijl ze op de begane grond én aan de straatkant slaapt...

vanmorgen een vroege vogel, half 6 al de eerste fles die niet helemaal leeg ging. Nu net wakker en zitten we boven. F zit te spelen in de box: staan-zitten-staan-zitten ;-)

caro wil je N hartelijk danken voor de kaart? Hij kwam gister binnen en we hebben hem op de kast bij fiene geplakt: ze wil er telkens aan zitten ;-)

Geplaatst

Ja zal ik doen, ze was er ook erg trots op...

Hier ook vroeg voor de zondag maar niet zo vroeg als F, kwart voor 8. Ik had helemaal geen zin maar ja... Kaat begint altijd 's morgens en die gaat steeds meer lawaai maken en dan wordt Bram ook wakker en dan is er geen houden meer aan.

Waar ik van baal is dat Kaat de laatste dagen heel slecht haar eerste fles drinkt, dan zou ze toch honger moeten hebben. Heb haar uteindeijk in de wipstoel gezet (kan nog net, ze zijn eigenlijk te zwaar) en dan drinkt ze zelf nog wat, uiteindelijk 120cc maar ik vind het niet veel. Heb haar trouwens ook eens getemperatuurd net maar gelukkig 36.9. Bram had toch weer 37.7.

Vanmiddag date met de 40+ meiden dus papa en N moeten maar in de gaten houden dat ze genoeg drinken enzo. Mama gaat eindelijk weer eens een middagje op pad!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden