Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij een van ons thuis! We hadden twee lokaties maar die waren allebei dicht tussen kerst en oud en nieuw dus zei ze: waarom niet bij ons thuis? Dus we gaan allemaal wat maken en high teaen... moet zo aan de slag! Met zijn vijven, harstikke leuke club meiden...

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier ook wel wat vuurwerk maar tot nu toe slapen ze er lekker doorheen. Lijkt me wel lastig wanneer ze nu al wakker zijn. Hoe zal dat dan gaan met O&N?

Fijn dat F het goed doet thuis! Krabbelt ze toch langzaam weer op!

Caro veel plezier vanmiddag! LEkker genieten van een middagje uit, heerlijk.

Hier was L om half 7 wakker, toen nog maar even bij ons in bed genomen maar dat was madame ook snel zat. Wij geven S tegenwoordig een dikke fles, 210 water en 7 schep voeding met pap. Met minder neemt hij geen genoegen en hij kan het zat hebben na al het ziek zijn..

Ben nu aan het proberen om ze de ochtend op te laten zodat ze in de middag wat langer slapen. Aan het eind van de middag zijn ze niet te genieten op dit moment doordat ze maar 1.5 uur slapen. Ben benieuwd... Het zou ook een 11/12 maanden sprong kunnen zijn?

Geplaatst

Ik weet niks van sprongen maar ik laat ze juist liefst zo lang mogelijk ook 's morgens slapen voor het broodnodige uurtje rust! :-) Vanmorgen trouwens al om half 10 er weer in, Bram ging steeds met zijn hoofdje op het speelkleed liggen en Kaat ging mutsen en huilen dus kennelijk waren ze moe! En ze slapen nog dus snel beginnen aan mijn hapjes voor straks!

Ja jammer dat ik daar niet bij was met de bbq maar ja dat zag ik toen nog niet zitten. Als we het deze zomer weer doen kom ik hoor, als we niet op vakantie zijn! Dan kan het spul lopen maar dan zijn er genoeg mensen om er achteraan te rennen haha!

Geplaatst

Hoi, effe snel vanuit Turkije, internet is erg traag!

Hier gaat het prima, Jarno vermaakt zich goed en steelt bij veel gasten de show.

Hij kruipt door de hele lobby en gaat overal even een praatje maken haha, er worden zelfs foto's gemaakt haha.....

Wel heeft hij weer 2 dgn verhoging gehad en koorts, bij 39,1 toch maar een zetpil gegeven en nu lijkt het weer goed te zijn.

Zelf ben ik ook snotverkouden dus blijf ook aan de gang.

Helaas slaapt Jarno weer niet door, voor de vakantie ging het steeds beter en nu zitten we weer op 1 a 2 keer per nacht, een kind bij je op de kamer is toch lastig vind ik, gelukkig hebben mijn peetoom en peettante de kamer naast ons dus overdag gaan we daar zitten met de babyfoon maar 's nachtskan dat niet dus zodra Jarno wakker wordt en ons ziet is het feest!

Ach ja thuis de draad maar weer oppakken, 2 januari komen we thuis!

Beterschap voor de kindjes die nog ziekjes zijn en hopelijk beginnen we 2013 zonder griepjes ed

Alvast een hele fijne oud en nieuw, we speken ons volgend jaar! ;-)

Geplaatst

Herkenbaar bikkel! Dat hadden wij met fiene ook in Spanje. Gelukkig hadden we daar een appartement en konden we dus in de kamer of buiten zitten als ze sliep, maar s nachts inderdaad wel feest. Wat wij deden was een doek over de zijkant van het bedje gooien, zodat ze ons niet direct zag als ze wakker werd.

Geplaatst

Caro, veel plezier vanmiddag. En ik woon in principe in een rustige buurt, een vinexwijk in Zwolle. Maar gisteravond werd er toch opeens erg veel geknald. Het was brullen toen ze in bed lagen.

Bikkel, nog veel plezier in Turkije.

Geplaatst

Lianne herkenbaar dat van die slaapjes, hier ook een meisje die we de laatste paar dagen nog maar 1 keer laten slapen, ze deed er steeds een niet 's morgens of 's middags, nu laten we haar na de boterham slapen en meestal slaapt ze dan wel 2 uur en soms langer,Vandaag bij mijn schoonouders de hele dag en toen heeft ze net een uurtje geslapen. Ze was niet te genieten en ik kreeg een lekker woede uitbarsting vanavond. Brullen op de grond, brullen op schoot. pfff even het eind zoek. Haar speen en kroel boden even uitkomst. We hebben daarna even heerlijk zitten kroelen en zitten lachen. Toen kon ze er weer tegen tot haar flesje.

Ze slaapt nu van 19.00/30 tot 8.30/45 en dan van 12.30 tot 15.00 ongeveer.

Gelukkig geen last van vuurwerk hier. Hopenlijk slapen de kids morgen een beetje door het vuurwerk heen. Gaan jullie je kleintje wakker maken???

Fren fijn dat fiene weer wat beter is nu en dat ze weer goed eet. Hopenlijk krijgt ze snel weer een beetje babyvetjes.

Caro, leuk zo'n date, hoe is je dagje geweest?? en die van je man??

Bikkel, ik geloof graag dat Jarno iedereen inpakt met zijn guitige glimlach, Hebben jullie een beetje redelijk weer daar? OO en wat heerlijk kerst en oud en nieuw lekker weg van huis.

Chris, hoe sis het vanavond met het vuurwerk bij jullie??

Is lisanne alweer vaker naar het kdv geweest of komt dat pas in het nieuwe jaar.

Hier gaan we even genieten van 4 vrije dagen, heerlijk even niet de kleine meid weg brengen. Helaas liggen er nog wel een was of 4/5 te wachten op bed om gestreken en gevouwen te worden en moeten we het jaar nog even afsluiten administatief gezien. Maar dat doen we wel lekker tijdens Maud haar slaapuurtjes. Woensdag met mijn twee zussen op pad en dan heeft papa een papa dag.

Geplaatst

Het was supergezellig met de meiden!

Helaas thuis minder... papa heeft een zware dag gehad, Bram weer verhoging, toch weer 38.6 toen hij naar bed ging, balen! En volgens hem was Kaat ook vervelend... nou ja, jammer dan. Bram had ook een paar keer gespuugd en eigenlijk kwam hij een paar keer handen te kort. De oudste was thuis en ik had van tevoren gevraagd of ze papa wilde helpen maar kennelijk heeft ze ook veel boven zitten computeren... Tja dat moeten ze dan samen uitzoeken.

Over 2 weken gaan we als het goed is naar de Beekse Bergen met mijn zus, mijn schoonouders hebben kaartjes gewonnen dus dan is hij weer alleen met ze. Maar dan zijn ze hopelijk niet ziek en ben ik met het eten thuis, nu was ik er pas om kwart over 8... Hij heeft gewoon pech gehad vandaag want laatst met de Efteling had hij een prima dag met ze...

Bikkel nog veel plezier! Ik had al bedacht dat mochten wij naar Griekenland gaan van de zomer, ik dan een aparte slaapkamer wil voor de kleintjes... Helaas wordt de vakantie dan ook duurder maar wel belangrijk denk ik, zeker als ik jullie verhaal lees...

Geplaatst

Gisteren hebben ze niet veel last gehad van het vuurwerk. We hebben dimlicht op de babykamer en we hadden een klein beetje licht in de kamer gemaakt en ze hadden elk de babygym boven zich. Al spelend in slaap gevallen, ondanks de knallen. Dat gaan we vanavond weer doen.

Meezie, L.isanne is een keer naar het kdv geweest om te wennen, een hele dag. Na de operatie van J.asper en zijn herstel, ga ik weer werken. Dan gaat het echt beginnen op het kdv.

Geplaatst

Hier hebben ze tot nu toe goed geslapen op het geknal, zowel vanmorgen als vanmiddag. Maar ja, straks om 12 uur is het wel wat meer en harder natuurlijk... We zullen zien, iedereen sterkte... en plezier natuurlijk! Wij gaan net als vorig jaar aan de K3 champagne!

Geplaatst

Hier tot nu toe ook geen last van het vuurwerk. Zie wel hoe het vanavond gaat. We zitten bij vrienden, moeten toch nog over straat met ze. Als ze wakker zijn dan is dat maar zo.

Vanmorgen toch L.ara maar even naar bed gedaan, ze was om 6.00 uur al wakker! S.ven heb ik niet naar bed gedaan, die was er pas om 8.15 uit!! Bij hem ging het goed, hij was wel echt aan een bedje toe om half 1.

Chris, nog een paar dagen en dan is het zover! Hoop dat jullie in 2013 een mooi jaar tegemoet gaan zonder epilepsie!

Iedereen een fijne jaarwisseling! Geniet van het mooie 2013!

Geplaatst

Iedereen al in bed?

Gelukkig nieuwjaar!

Benieuwd naar alle kindjes tijdens het vuurwerk... Hier hebben ze overal doorheen geslapen maar Bram werd om 1 uur wakker en is dat nu nog, terwijl het nu stil is! Heb hem er al 2x uit gehaald, murmelt nog wat, zou hij nog honger hebben? Had maar een halve fles op vanavond... Wat te doen? Misschien toch maar even naar beneden met 'm, nu ik nog aangekleed ben... De rest ligt er natuurlijk al in en Kaatje slaapt nog steeds...

Geplaatst

Haha caro hier nog wakker hoor, als hij nog wakker is zou ik er nog een flesje in doen.

Hier geen last van vuurwerk, we wonen aan het eind van een doodlopende weg, in het dorp is wel wat vuurwerk, maar hier is het bijna dood. Wij duiken er zo in, lekker loom van de bubbeltjes, dus bedtijd.

suuces met bram en een fijne dinsdag.... ;))))

Geplaatst

Toch maar naar beneden gegaan inderdaad maar meer dan 50 cc ging er niet in. Nou ja, terug gelegd en hij is nu stil, hoop dat ie dat blijft! Wil nu toch echt naar mijn bedje... welterusten!

Geplaatst

Fientje werd om 5 voor 12 wakker, goede timing dus ;-) zijn om 1 uur bij m'n vader weggegaan en nu een half uurtje thuis. F ligt al weer te tukken.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Geplaatst

Goeiemorgen!

En daar zit ik alweer... Kaat besloot om kwart voor 8 de dag te beginnen want die was helemaal niet wakker geworden dus zitten we nu met zijn tweetjes beneden, de rest slaapt nog. Best gezellig maar ik ben moeoeoeoe... Om half 6 ook nog er uit geweest voor de kat, grrr en P maar lekker doorslapen. Morgenochtend mag hij het weer doen!

Kaat dronk trouwens de laatste tijd haar eerste fles heel slecht, meer dan een halve ging er niet in. Bedacht vanmorgen dat ik eens een gewone fles ging maken ipv met een schep pap er in en ja hoor, achter elkaar bijna leeg. Voorlopig maar even gewone flessen dus.

Gaan er maar een lui dagje van maken, hopelijk vanmiddag wel droog om een wandeling te maken, even doorwaaien dat duffe hoofd! Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Fijn dat kaat goed heeft gedronken en bram toch nog lekker is gaan slapen.

Zo fiene heeft inderdaad een goed gevoel voor timing, hoe vond ze het vuurwerk??

Hier zijn we er net uit, vriendlief er gelijk mee uitgegooit. Allemaal een fijne duffe dag gewenst!!

Geplaatst

Goeiemorgen Meezie!

Vandaag zijn jullie lekker vrij neem ik aan? Morgen gewoon weer open?

Tja dat kan ik dan niet over mijn hart verkrijgen, om manlief ook wakker te maken als het niet hoeft. Als Bram ook wakker was geworden had ik het wel gedaan maar nu kon ik met Kaatje naar beneden sluipen, wilde ook erg graag dat de oudste bleef slapen want die 8-jarige dame is opgebleven en ook om kwart over 1 naar bed gegaan!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Hier op de wc het oude jaar verlaten en het nieuwe ingegaan..zwaar buikvirus..en maar overgeven ..zelfs de thee komt er weer uit..:helluup:laatste keer dat ik zo moest kotsen was ik net zwanger haahaaa.

Dames zijn bij mijn ouders, Sofia is veel wakker geworden van het geknal en was er bang van, Giada niet heeft lekker doorgesnurkt!

Ik ga me bedje maar weer in.

Ciao

Geplaatst

Ik net wakker, inderdaad ook moehoe, fiene werd om half 5 hard huilend wakker. Fles erin en weer tukken. Hoor haar nu net wakker worden.

Zou willen dat we een lui dagje hadden, maar moeten om 11.30 al weer acte de présence geven bij de brunch van schoonmams. Dis hebben we door de zh avonturen van F helemaal niet gezien. Zouden daar tweede kerstdag heen nl.

Morgen en overmorgen ga ik bijtanken; ik heb vrij en F gaat naar de crèche.

Geplaatst

Goedemorgen! Gelukkig nieuw jaar!!!!

Wij waren om 7.00 uur wakker en nog even kunnen dutten tot 7.45 uur, heerlijk...

L.ara heeft het hele feest meegemaakt gister. We waren bij vrienden en ze heeft 1 uur geslapen, en de rest vrolijk bij ons gezeten. S.ven heeft ook even bij ons gezeten en is later lekker verder gaan slapen in de kinderwagen (van hun vriendje) in de woonkamer tussen ons lawaai :-) L.ara heeft de avond van haar leven gehad denk ik, haha. Vuurwerk vond ze mooi, ze zat er echt naar te wijzen en tie tie, boeh. Om half 1 de spullen maar bij elkaar gepakt en naar huis. Ze gingen gelijk weer lekker slapen, alleen heeft L wel om het 1.5 uur wakker geweest tot bijna 5 uur!! Vanavond maar weer vroeg naar bedje toe!

Geplaatst

Oh Stiertje balen, sterkte en beterschap!!

Rest werd tegen 10 uur wakker, Kaat ligt er net weer in, de langslapers zitten nu beneden dus ik duik er nog even in...

Geplaatst

Goedemorgen dames.

Gelukkig nieuwjaar !

De oudste vond het niet leuk om buiten naar het vuurwerk te kijken dus zijn we met z'n allen op de bovenste verdieping gaan kijken. Hij stond toen ook bij Lauren op de kamer en daar werd ze wakker van.

Ze heeft een half uurtje mee meegekeken en is daarna weer gaan tukken.

Wij werden vanochtend om 9.45 uur met z'n allen wakker. Heerlijk, zo lang heeft L nog nooit geslapen.

We gingen er om 3.30 uur in dus echt uitgeslapen nog niet maar het is een goed begin.

Wat best grappig was.... Staan we in de keuken naar het vuurwerk te kijken staat er opeens een 'vreemde mevrouw' voor het raam. Nog een keer heel goed kijken en toen zagen er dat het onze kraamverzorgster was.

Zij was bij de buurvrouw die een paar minuten voor 12 bevallen is.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Grappig zeg, dat verwacht je niet! Bijzonder ook om in de laatste minuten van 2012 te bevallen...

Hier nog even geslapen, korte tukjes, tot 12 uur en toen werd Bram weer in bed gelegd waar hij het niet mee eens was natuurlijk... Was ook niet mijn bedoeling, ik wilde hem zijn 'ochtendslaap' laten overslaan aangezien hij tot 10 uur geslapen heeft en ze gewoon samen in bad doen, maar had dat niet tegen P gezegd... Dus dat gedaan en nu zitten ze lekker aan een boterhammetje en vul ik het badwater bij voor de oudste hihi...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden