Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis, ik antwoord ook even. Hier ook een cryo tp met alleen p.regnyl..... Het resultaat ligt lekker boven te slapen ;-)

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leuk en spannend!!! Vertrouw op je lichaam!!

Dan zou dat theoretisch gezien een tweelingbroertje of zusje zijn van je zoontje haha

Wij hebben nog een cryo in Utrecht liggen. Hier zal echter geen poging meer gedaan worden. Wel een nare gedachte eigenlijk, want het is uiteindelijk toch al íets....

Geplaatst

Ja klopt, mocht ik zwanger worden van een van de cryo's dan heb ik een uitgestelde tweeling, haha. Bizar idee eigenlijk!

Wij hebben 5 cryo's in 3 rietjes, dus in feite 3 pogingen. We hebben wel al besloten om geen verse poging meer te doen.

Mocht er geen brusje geboren worden uit de cryo's, dan zij het zo.

Geplaatst

Zipa, bij jullie dus wel resultaat al. Na hoeveel behandelingen...?

Ik merk er nog weinig van :(

Gelukkig is hij s'avonds zo moe dat hij wel wilt slapen.

Overdag wat meer moeite mee.

Ga nu ook over op Friso,collega vertelde dat voor haar meisje de klachten een stuk minder zijn... hopelijk is voor D. deze voeding ook beter. Al zei de osteopaat dat ik de voeding hetzelfde moest houden om te kijken of de behandeling effect heeft, nou mijn pak was op en wilde toch al over op F.riso omdat ik meerdere goede berichten over F.riso had gehoord.

Ben benieuwd. hopelijk krijgt hij dan niet weer erge last van darmkrampjes :(

Belladonna,

Geplaatst

(ging niet helemaal goed op tel.)

belladonna, wat vervelend dat het allemaal niet erg lekker loopt!!

Een huilbaby lijkt me er erg vermoeiend.

Hopelijk als de klachten weg zijn dat het stukken beter gaat!!

terry, ja helaas komt het wel erg snel weer inzicht.

Begint het 'normale' leventje weer met werk erbij bahh en een kleintje natuurlijk.

Zal wel tegen vallen en zeker om hem weg te brengen en achter te laten moet er nu al van huilen.

Sorpresa, hoe gaat het bij jullie en de reflux klachten...???

Ik wordt er en D. natuurlijk ook echt gek van.

Hij huilt nu veel vaker en kan er niet door slapen (overdag).

Melk hoor je omhoog komen zo zielig :(( als dezevoeding en de volgende behandeling bij de osteopaat niet helpen ga ik de ha weer bellen. Dan maar een bezoekje aan de ka.

Schijnbaar als ze goed groeien vinden ze het allemaal niet zo erg althans zo kwam de ha toen over.

Bedje omhoog en klaar.

Melis, ik had de eerste cryo tp van mijn eerste ICSI zonder hormonen.

Zat me niet lekker en was na 7dgn al ongi.

Bij de volgende cryo tp van ICSI 2 heb ik zelf gevraagd om utrogestan.

Dit vonden ze ook eigenlijk niet nodig maar mocht het wel.

Ook niet gelukt, maar vond het wel een fijn idee beetje ondersteuning.

Bij de derde cryo tp heb ik gevraagd om pregnyl voor ondersteuning, omdat het hetzelfde effect heeft al utrogestan maar bijspuiten is toch makkelijker dan de vieze bollen,enige nadeel je kan niet eerder testen.

Nou en het resultaat daarvan weet je ;)

Ik heb ook de 10.000 E ook gespoten voor de eisprong ook om gevraagd dit vonden ze ookniet nodig omdat ik mijn eisprong zelf al in werking had gezet.

Bij de echo waren we steeds te laat (vroege eisprong) door urine testje was dit ook te zien.

Dus eigenlijk de 10.000E pregnyl voor eisprong ook niet nodig,toch gedaan.

Dus antwoord op jou vraag,eigen verzoek.

Doe waar je je goed bij voelt.

Ik wilde het graag omdat ik dacht dat een cryo die 'zomaar' uit het niets wordt teruggeplaatst wel een beetje ondersteuning kon gebruiken.

Ze zullen vast geen nee zeggen.

Heb nog wel wat bollen liggen ;) good luck melis!!

Geplaatst

Ben ik ook weer even! Kids zijn hier vannacht ineens weer om de vier uur gekomen maar nu wel tegelijk. Was er al bang voor want gisteren wilden ze na de ochtendvoeding niet meer slapen en na de fysio ineens 6-7 uur! Hoezo dah/nachtritme... Zat ik met mn superduffe hoofd twee kindjes de fles te geven vanochtend, kon echt niet wakker worden! Maar ja toen t klaar was en ik weer in bed ging liggen kon ik de slaap nie meer vatten. Zul je net zien!

@ Esther, hoe is het nu met jullie? Wat doen ze precies in het ziekenhuis? Hopelijk sterken jullie allebei weer wat aan! Ik weet natuurlijk alleen van de week na de bevalling hoe het is als je kleintje opgenomen wordt en het moeilijk heeft dus het zal misschien niet te vergelijken zijn maar ik kan me nog herinneren hoe naar dat was. Zoveel zorgen ondanks dat je weet dat het goed gaat komen!

@ Belladonna, ook al een huilbaby dus! Zou het aan ons liggen ofzo? Het percentage reflux/huilbabies ligt hier wel dik boven het gemiddelde geloof ik! Sterkte en zorg goed voor jezelf he. Als hij de fles gaat pakken en je een logeeradres hebt, breng je kleintje dan af en toe even weg. Heeft mij echt gered, al voelt het als een soort van falen. Fijn dat je bijna van je scriptie af bent! Zal ook een last van je schouders zijn!

@ Zipa, in de puckababy zitten de armpjes niet vast, ze zitten alleen in een zak. Het is een soort slaapzak tot aan de nek. Hij kon dus inderdaad nog vanalles doen met zijn armpjes en dat schoot helemaal niet op voor hem. Hij werd er echt giftig van. Nu nog steeds wel eens als ik hem net ingebakerd heb maar na vijf minuten protest valt hij dan in coma. We gebruiken nu de dreamswaddle van Mum2Mum en hier zitten aan de binnenkant flapjes voor om de armpjes, dan een rits en dan nog twee flappen die je met klittenband kunt stellen. Als hij echt wil kan hij het klittenband losworstelen maar dan moet hij wel echt in nood verkeren denk ik.

We gebruiken Ranititine tegen de reflux, ook wel bekend als Zantac maar wij hebben de merkloze variant gekregen. Je geeft het met een spuitje in het mondje van de kleine, bijvoorkeur een half uur voor de voeding. Dat lukt hier niet echt want dan moet ik twee kids een half uur laten krijsen. We geven het elke 12u, 1ml per kind per keer. De dosering is afhankelijk van gewicht overigens. Het scheelt een hoop gekrijs omdat de slokdarmen niet meer verbranden, maar de voeding blijft gewoon naar boven komen natuurlijk. Gelukkig spugen ze niet meer in grote fonteinen, dat schijnt een reactie te zijn op de irritatie door het maagzuur. Ik leg ze na de voeding een half uur op/tegen hun voedingskussens zodat het eten een beetje kan zakken. Dan nog liggen ze vaak nog te hikken en ze spugen altijd in hun bedjes. Niet veel maar toch. Ook verslikken meneer en mevrouw zich wel eens en dat vind ik best wel eng af en toe.

@ Saba, zie hierboven voor de reflux momenteel. Inderdaad zolang ze goed groeien lekker laten lijden. Wat een ongein he! Wij hadden natuurlijk in het ziekenhuis al kinderartsen gezien en de controle staan dus vandaar dat we gewoon hebben gebeld toen. Als je echt wil dat er iets gedaan wordt moet je de klachten wel flink aandikken hoor, hebben wij ook gedaan. Nadeel dat je mannetje zo lekker groeit, ons meisje bleef door het fonteinkotsen echt een beetje achter. En ja twee babies die ieder zes uur huilen op een dag... Nou ja hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen! Maar dat er voeding omhoog komt, daar doe je weinig tegen. Bedje omhoog is gewoon onzin, dan moet je echt een schans bouwen ofzo.

@Terry, klinkt goed zeg! Lekker genieten daar :-)

Geen idee of ik mensen vergeten ben...*doos* maar iedereen een fijne dag gewenst!

En Melis, succes met je behandeling! Uitgestelde tweeling, zou mooi zijn! Wij zouden eventueel nog een uitgestelde drieling kunnen maken hier haha, moet er ff niet aan denken ;-)

Geplaatst

Hallo,

Belladonna, pittig hoor een huilbaby. Wat fijn om te lezen dat je ondanks alles toch kan genieten. Hoop dat het snel beter gaat. Lijkt me zo zielig om te zien dat je kind zoveel pijn heeft.

Esther, las dat het iets beter gaat. Hoe moeilijk ook heel goed dat je thuis zelf je rust hebt gepakt, hoe moeilijk ook. Toen Sofie na 1 dag thuis weer naar het ziekenhuis moest heeft het mij erg goed gedaan om thuis te blijven en bij te slapen. Hebben jullie ook een webcams?

Saba, tja nog maar niet aan denken om weer te gaan werken. Ik ga af en toe al weg dus vind het niet erg om haar achter te laten. Tenzij ze heel hard huilt maar dat is nog maar 1 keer gebeurd.

Sorpresa, wel aardig dat ze dan tegelijk komen. Hoop dat het vannacht goed gegaan is.

Melis, succes met je cryo terugplaatsing. Wij hebben ook nog 1 cryo. Vraag me wel al stiekem af wanneer je het beste deze kan terugplaatsen. Dit is onze laatste kans op een brusje en anders lekker met zijn drieën. Iets in me zegt dat ik het snel wil doen om daarna een periode te kunnen afsluiten. Door overgang moet ik nu eigenlijk aan medicatie maar vind het wel even lekker niks.

Zipa, wat fijn dat jouw gezin kompleet is. Dus jij kan ook het hele ivf gebeuren gaan afsluiten.

Gestegen naar cb geweest. Sofie heeft de hele boel bij elkaar gegilt en wij maar zeggen. Ze is een makkelijke baby!!! Prikjes gehad maar aangezien ze al heel hard huilde kon het niet harder. Kreeg gewoon tirannen in mijn ogen, hoe zielig. Daarna lekker in de draagdoek. Nieuw gekregen maar moet nog wel wennen aan het knoppen. Sofie woog 4650 en was 56 cm. Groeit dus goed!! Wel heeft ze een klein navelbreukje maar dit gaat als het goed is vanzelf over.

Sofie was gisteren iets meer huilerig dus lekker de hele avond bij mama op schoot gelegen hoe fijn.

Vanavond eerste vollybalwedstrijd erg zin in. Mijn man komt kijken met Sofie. Handig als Dat ze nog zo klein is kan ze gewoon overal mee naar toe! Wel de rest van de dag rustig aan doen anders word het te veel voor haar.

Dikke knuffel voor jullie allemaal en vind het erg leuk dat ze gaan afspreken

Geplaatst

Ik ben ook nog niet echt weggeweest, alleen gisteravond wezen bowlen 2uurtjes (competitie bowlen)

Ging natuurlijk voor geen meter aangezien het al een jaar geleden is :))

Doe D. s'middags altijd op bed,heel vreemd dan ligt hij een half uur (stil)wakker,dan slaapt hij 10min,dan gaat hij huilen en denk ik dat hij niet wilt slapen ga ik naar hem toe en zie ik dat hij erg moe is en sluit hij zijn ogen en slaapt zo een half uur vast haha hij mist mama gewoon.

Geef hem wel als hij uit bed komt een klein flesje,vaak red hij geen 4uur,en kom nog niet op het aantal cc wat hij eigenlijk mag dus.

Tenzij hij s'nachts eerder is en ik op 6 flessen kom want dan krijgt hij wel genoeg.

Dus vind dat kleine fles tussendoor niet erg.

Maar hadden jullie al een datum bedacht???

Ik gooi hem er gewoon in wat denken jullie van 21 of 22 Februari of liever in het weekend....?

Geplaatst

Zo daar ben ik met mijn zieke hoofd. Rustig hier! Ik vind de data allemaal wel prima, heb geen plannen. Is tijdens de negen maanden beurs, we kunnen ook daar afspreken, is in elk geval babyvriendelijk haha! Niet zo saldovriendelijk...

Geplaatst

Sorpresa, dat gevoel heb ik ook. Ga al jaren naar de HHB. Maar kon het de laatse jaren niet over mijn hart krijgen om die 9maanden beurs op te lopen.

Volgens mij zijn het geen kaarten voor een vaste datum maar dat weet ik niet zeker.

Groetjes

Wanda

Geplaatst

Zo, eindelijk weer eens de rust en mogelijkheid om even met de laptop op de bank te liggen.

Ben sinds woensdag ziek, de oudste heeft het ook heel flink te pakken, die had gister de hele dag rond de 39,8 koorts. We liggen lekker samen te hoesten en te snotteren en alles doet zeer. Ik ben ook zo licht in mijn hoofd en dit vind ik dan weer iets minder prettig, want ik sta niet zo heel stevig op mijn benen en heb S.aartje natuurlijk ook nog hier liggen. Die heeft vooralsnog nergens last van, maar dat zal vast nog wel komen met al die baccillen die hier rondvliegen. Manlief klaagde gister over hoofdpijn en was wat rillerig, zal mij benieuwen.

Ik loop in ieder geval iedere avond met een dienblad vol spulletjes naar boven...... afgekookt water in een flesje met pipetje voor het papje met nutriton, refluxmedicatie, afgekookt water in een bakje met gaasje en oogzalf voor weer een ontstoken oogje, vit. D en K. Thermometer, paracetamol hoestdrank, strepsils, lepeltjes voor het een en ander en volgens mij vergeet ik nog het een en ander...... Voel me net zuster Clivia Hahaha

Dinsdag gesprek gehad met mijn leidinggevende, over hoe ik terug ga komen qua uren en wensen. Vooralsnog hetzelfde aantal uur en ik maak natuurlijk wel gebruik van mijn recht om te voeden of kolven.

Vanaf 12 februari gaat er gestart worden met de mogelijkheid om thuis te werken, dus dat ga ik qua administratie wel veel proberen te doen, ook kunnen we een groot deel van de werktijd zelf indelen. scheelt mooi aan oppas-uren!!! Voorlopig blijf ik dus wel de 28 uur werken. Kunnen dat extra zakcentje wel goed gebruiken eigenlijk.

Met S gaat het eigenlijk wel goed. Ze slaapt weer de nachten door, ze is vrolijker en ik kan haar zowaar lekker in de box leggen waar ze zichzelf best even kan vermaken en hele verhalen vertelt tegen Woezel en Pip.

De medicatie lijkt zijn werk te doen, maar ik geloof dat het ook wel door de behandelingen bij de Osteopaat komt. Afgelopen dinsdag weer geweest. Hebben nu nog een afspraak staan voor over 2 weken en hij verwacht dat het daarna niet meer nodig zal zijn. De spanning in haar lijfje, bij de slokdarm, maag en nek was al vele malen minder.

Wat betreft een meeting. Ik ga hoogstwaarschijnlijk dus niet naar de 9 maanden-beurs en mocht ik gaan, dan niet doordeweeks ivm een schoolgaand kind.

Ik zou dus idd het liefst afspreken in een weekend.

Saba, ja ik merk dus wel degelijk iets van de behandelingen. Zijn er nu 3 geweest. moet zeggen dat het wel steeds kleine veranderingen zijn geweest die heel geleidelijk gingen, waardoor het me dan zo ineens opviel dat ze iets al een tijdje niet meer deed. Hoe is het nu met jullie mannetje? Merk je verschil?

Hier wordt er helemaal niet moeilijk over gedaan wat medicatie/ behandeling betreft en wordt juist de ernst van de verborgen reflux ingezien. Hoe naar is het om het zuur omhoog te voelen komen en vervolgens weer door te slikken, dat is 2 keer irritatie aan de slokdarm. De vraag kwam wel steeds of ze veel spuugde en ik heb dus steeds eerlijk geantwoord dat ze dat dus niet doet en dat dát me dus juist de grootste zorgen baarde en dat ze daar dus ook het meest last van had.

Sorpresa, ja hier ook de ranitidine, 1,5ml. In het begin ging het echt hopeloos met dat spuitje, ze duwde alles weer uit haar mond, maar het gaat nu goed.

Dat verslikken is naar hé, hier ook eentje. Vaak pas nadat ze al een paar minuten ligt te drinken, dus van de sterke toeschietreflex kan het dan niet meer komen. Waarschijnlijk komt het doordat er dan al wat naar boven komt. ze haalt zichzelf er altijd weer uit en soms help ik door haar heeeeel langzaam iets rechterop te houden.

Hier ook zo'n gifkikker als het om handen loswurmen gaat. Moet zeggen dat het nu steeds beter gaat, dus toch maar niet inbakeren.

Hoe gaat het nu met ze trouwens? Heb je het idee dat het steeds beter gaat met ze?

Terry, tja het is voor een groot deel een leeftijd-dingetje hoor dat we het hele ivf-traject gedag zeggen. Als we weer over een behandeling zouden mogen denken ben ik de 40 gepasseerd en zou ik op zijn jongst 41 zijn als het geboren wordt.

Er zijn er genoeg die daarvoor kiezen en dat is ook prima, maar ik zelf vond dit ook de grens. Als ik van deze ivf-behandeling niet zwanger was geraakt dan hadden we ook het hoofdstuk afgesloten. Had ook te maken met hoe ik er emotioneel aan toe was.

Heerlijk he zo'n draagdoek, dat knopen gaat steeds makkelijker hoor, is in het begin ff wennen en zoeken. S vindt het heerlijk zo tegen me aan, valt dan als een blok in slaap.

Ik hoor een klein meisje keuvelen door de babyfoon, dus die ga ik eens even uit haar bedje halen

Geplaatst

Meiden het lijkt me leuk om af te spreken maar ik ga zelf niet naar de negen maanden beurs. Mij lijkt in een weekend ook het fijnst.

Hier gaat het verder matig. J. is opgenomen geweest van vorige week woensdag t,m maandag. Was binnen twee dagen rustig en in een ritme. Thuis is het weer pet. Ze doet niks anders dan huilen en slaapt max drie kwartier tussen de voedingen door, incl. snachts. Het is alleen maar goed als ze bij mij is.

Ik weet het niet meer, ben er doorheen. Ik ben zo ongelooflijk moe.

Volgende week komen mijn zussen omstebeurt een dag zodat ik wat bij kan slapen

Geplaatst

Bah Esther dat is allerminst leuk. Lastig om dan te achterhalen waarom het in het ZH wel goed ging, maar thuis dus niet. Fijn dat je hulp krijgt, hopenlijk kun je dan een beetje bijtanken en anders toch maar weer naar de ka?

Sterkte!!

Geplaatst

Zipa, dat gekloot met het spuitje is erg herkenbaar! Ik probeer het ook weer op te slurpen als ze het uit hun mondje laten lopen en dan hup, weer erin! De ene keer gaat het prima en de andere keer ***. Geef jij twee keer 1,5 ml? Inbakeren doen we hier ook niet altijd trouwens maar meer als hij echt heel onrustig en huilerig is. Hier halen ze zichzelf ook altijd uit hun verslikking maar vind het wel een eng moment hoor! Je ziet ze echt denken van hee, er gaat iets niet goed, ik adem niet...hmm...even wat aan doen.... Dat moment duurt me echt te lang altijd maar ja zelf zitten ze er niet echt mee.

Esther wat fijn dat je hulp krijgt! En las ergens dat je nu clusterkolven opgepakt hebt. Natuurlijk jammer dat het niet meer op de 'natuurlijke' manier gaat maar wel beter voor jouw rust. Ik merk dat mijn kleintjes huilerig worden als ik onrustig/gestresst ben en dat zal voor J. misschien ook wel opgaan? Wel vervelend dat ze het zo moeilijk heeft zeg! Weet de kinderarts waarom ze zoveel moet huilen? Is er iets lichamelijks of weten ze het niet? (sorry als ik iets vraag wat al ergens stond hoor...zeef) Hier hebben we ook zo'n periode gehad zoals de meesten van jullie hebben kunnen lezen op fb.... wat een genot ahum! We hebben toen ook echt een strak ritme en vaste routine opgesteld. En natuurlijk zo min mogelijk prikkels dus geen kraamvisite en geen uitstapjes tenzij noodzakelijk. Maar ja nu ik ziek ben geweest is dat naar de knoppen natuurlijk en Klaasje is helemaal over zijn toeren nu, wil alleen maar bij/op mensen liggen etc... Zal wel weer een paar dagen duren voor hij wat rustiger is.

Over de meeting, weekend is ook prima, voor mij maakt t niet uit verder. De locatie van Esther nemen dan maar? Zag er leuk uit! 23 feb?

Hier net weer een beetje hersteld van de griep. De kleintjes hebben de afgelopen dagen bij opa's en oma's gelogeerd en dat was echt heel fijn want ik had het niet getrokken al die nachten! Ze zijn nu wel flink van slag en wat huilerig. Truusje is ook een beetje verkouden dus die moeten we even in de gaten houden. Vandaag voor t eerst weer de deur uit geweest want er moesten luiers, voeding en kleren komen voor de ukken. Heb me een breuk gesjouwd zeg! Maar ja met twee kleintjes gaan de luiers zo ontzettend hard...12 per dag, nou tel uit je winst! En dan krijgen ze ook nog eens uitslag van alles behalve pampers! Aaaah! Nou ja lang leve de luierkraam en kruidvat. Jammer dat de Omneo nooit in de aanbieding is. Verder groeit Klaasje uit zijn maat 50 dus vandaag even wat 56 aangeschaft. In de uitverkoop was niet meer zoveel dus heb lekker bij de zeeman en de hema geshopt. Vanaf maat 62 hebben we veel geleende kleertjes liggen dus als hij in dit tempo doorgroeit kan hij daar ook wel snel in. Ook de babydozen opgehaald bij Etos en Prenatal. Zat zelfs tandpasta in...nou ja alsof je dat ook echt gaat bewaren en onthouden dat je het hebt... Oh en een folder over aambeien haha, fijn!

Nou ja verder weinig te melden eigenlijk. Zit het nieuws te volgen over mijn werkgever, ook prettig. Ben benieuwd waar ik in terecht kom na mijn verlof. Nou ja we zien het wel, eerst nog een maandje met mijn liefjes thuis :-)

Oh ja ik las dingen over resultaten bij de ostheopaat. Hier natuurlijk geen ostheopaat maar de fysio en begin nu ook dingetjes te zien. Klaasje draait zijn hoofd nu ook vrijwillig naar de middellijn en soms zelfs naar zijn 'verkeerde' kant (dwz niet de voorkeurskant) dus dat is fijn. Hij slaapt nog wel t liefst naar die kant natuurlijk maar het begin is er! Deze week heb ik de afspraak af moeten zeggen omdat ik ziek was maar volgende week gaan we weer en als t goed is wordt dan ook de afplatting gemeten. Ik ben benieuwd hoor! De huisarts belde dat hij de twee even wil zien over twee weken omdat de fysio een brief had gestuurd mbt een verwijzing dus daar gaan we ook nog even buurten. Niet dat de fysio een pathologie vermoedt maar ja de huisarts moet dat beoordelen natuurlijk. Lekker zinvol, de dag erna zitten we bij het consultatiebureau (kinderarts) en een paar weken later bij de kinderarts in t ziekenhuis... Nou ja ze bedoelen het goed natuurlijk.

Goed nu hou ik op hoor! Ga even bijlezen. Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Ik heb een kaartje voor de avond alleen.

Als je een k.ruitvat voordeelkaart heb kun je heb kan je hem gratis aanvragen en via een mail die je krijgt uitprinten.

Maar dat is voor de avond alleen.

zipa, wat fijn dat de osteopaat wel voor jullie geholpen heeft!

Ik ben na 2 behandelingen gestopt.

Ten eerste omdat Dilan zich echt niet fijn voelde tijdens de behandelingen en ik vond het maar een beetje raar.

Maar goed dat is mijn mening en ik zag totaal geen verbetering eerder nog dat het slechter gaat.

Vandaar ik nu weer bij de ha ben geweest en heb een doorverwijzing naar de ka :))

Was helaas te laat met bellen dus kan maandag pas.

Was weer bij de ha (bij ons zitten 3verschillende in de praktijk) die me destijds nog de keuze gaf voor VU of AMC en nu zat ik er met mijn zoontje van 2 maanden.

Zo bizar!!

Weer over werk praten hier bah wat gaat het ook snel hè!

Zo hebben we het hier over ons verlof en zo praten we weer over het werk :(

Beterschap daar vond het wel grappig hoe je alles zo beschreef tas vol met medicijnen Haha

Wanda, vorig jaar werd ik inderdaad ook uitgenodigd door een vriendin om mee te gaan naar 9maanden beurs maar heb toen ook nee gezegd,als ik toen geweten had dat ik 2maanden later zwanger zou worden had ik natuurlijk wel gegaan ma ja we kunnen (gelukkig) en soms wel jammer genoeg niet in de toekomst kijken.

Esther, wat jammer dat het thuis weer niet lekker loopt!!

Hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie nog meer genieten!

Wil jullie wel een hele mooie dag toewensen (las op fb dat J. gedoopt wordt)

Sorpresa, komt het dat Klaasje alleen bij je wil liggen omdat ze verwend zijn met vasthouden bij andere..... of omdat ze de regelmaat thuis een beetje kwijt zijn??

Gelukkig gaat het met jezelf stukken beter!!

Hier begint bij mij de keelpijn en daar begon het bij manlief ook mee Ojee wil niet ziek worden.

Jij kwam met tassen vol thuis ;) ja wat een luiers gaan er doorheen Pffff kan hier ook moeilijk besparen aangezien hij zowat elke luiers toch wel gepoept heb dus min. 6 luiers per dag en vaak meer want heeft hij schone billen gooit hij hem weer vol tijdens het eten hop en weer een luier Haha

En dan nog lekker plassen als de luier nog niet vast zit ja dan pakken we weer een nieuwe maaktm niet uit!!

Fijn dat de fysio ook helpt!!

En zo te lezen krijg je het druk met al die bezoekjes overal!!

Ik vind de datum die Sorpresa zei ook goed en de locatie van Esther ook....nieuw lijstje?? Zit achter tel. dus lukt niet echt makkelijk hiermee.

Hier dus even bellen naar ka voor afspraak en ben benieuwd of ze wat voor ons kunnen doen....hope so!!

Voor de rest gaat het wel goed!

goed slapen omdat iesther

Geplaatst

Jeetje rot telefoon maakt er een zooitje van...

Maar D. stikte 1x zo erg in melk wat omhoog kwam daar ben ik erg van geschrokken dus ben ik in de nachten erg alert.

Ja voor mij niet prettig D. slaapt wel maar ik ben gewoon bang dat hij erin blijft hangen ofzo want soms gebeurt dat 2uur na zijn voeding nog.

Iedereen fijn weekend!!

Geplaatst

Ow ja en D. begint steeds vaker te lachen ook als ik zijn fles laat zien Haha en in de ochtend zijn kamer binnen loop zo leuk!

En andere geluiden ook zo schattig expres hoesten zodat hij aandacht krijgt "draak"

Geplaatst

Lieve Saba, mijn Mini heeft tot een week voor zijn tweede verjaardag op/met een sensormatje geslapen (mede omdat hij na 6 weken níet slapen een buikslaper bleek). Die zet je aan en dat registreert de ademhaling en als er een onregelmatigheid is boven of onder een bepaalde norm of de prikkel wordt niet geregistreerd, dan gaat er een alarm af. Beste aanschaf die ik in 2,5 jaar tijd heb gedaan en een weldaad voor mijn nachtrust. Heel veel vrouwen vinden het volgens mij overdreven, maar mij heeft het veel rust gegeven (zeker na al die hysterische verhalen van het consternatiebureau over wiegendood en buikslapen. Dat terwijl onderzoek nu lijkt uit te wijzen dat het vanuit te hersenen komt en dat - om nog onverklaarbare reden - in hele diepe slaap de ademhalingsprikkel wegvalt, omdat het verantwoordelijk stukje hersenen dat dan niet meer regelt. Maar goed, dat strekt veel te ver :-)))) Je hebt ze van L.uvion en van Nanny.care. Ik heide laatste, maar ontdekte eigenlijk pas later dat L.uvion hele goede producten schij t te maken. Liefs, Floor

Geplaatst

Hier ook een nannycare, gratisch want vergoed door mijn verzekeraar. Je kunt via de site checken hoe en wat mbt vergoeding.

Overigens is het nut van de matjes nooit aangetoond maar ik vind het fijn om ze te hebben :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden