Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha Floortje dat lijkt me leuk ja...... denk namelijk dat hij niet klein blijft.

Ben zelf ook 1.84 en mijn man ook 1.90 ongeveer.

Heb nu een 2 speen van dr..brow.n flessen. zal ik daar een grotere speen voor kopen dan.

Nee hij doet er lang over omdat ik meer jhbp erin moest doen (advies ka) ivm reflux.....daar wordt het dikker van.

Mooi hè het verschil te zien dan, jou zoontje ook altijd groot geweest dus.

D.ilan zal ook altijd de grootste in de klas zijn :)

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag dames,

D zit nu op ongeveer 7 voedingen. Hij is (vorige week gewogen / gemeten) 54.5 cm en 5170 gram.

Hij krijgt nog steeds bv.

Wanda

Geplaatst

Haai, wij hebben een 1-2-3 speen van difrax voor allebei. Gaat prima! De normale 1 en 2 spenen liepen vaak vast op de Omneo voeding en deze niet. Gebruik eigenlijk alleen standje 1 momenteel.

Klaasje zit op 5 voedingen, 3x120/4 en 2x150/5. Truusje zit in de overgang van 6 naar 5 voedingen en zij heeft meestal 120/4 tenzij ze dus 's nachts extra komt.

Vandaag naar cb geweest, alles was goed en de inentingen zitten erin. Zo de fles en dan eens kijken hoe ze reageren. Moet morgen zelf naar de tandarts want ik mis een stuk vulling. Ze gaan dus wel even naar opa en oma. Hopelijk zijn ze niet te ziekjes!

Ik forum weer eens op mn telefoon maar is er al een datumprikker?

Geplaatst

Leuk om te lezen wat jullie ukkies zo krijgen op een dag!

Wanda,dat is een voordeel van bv ze krijgen nooit teveel (volgens mij) en als ze wat verdrietiger zijn kun je ze aanleggen.

Bij ging het t

Geplaatst

Toch nog goed??? Zonder flesje bedoel ik.....

Sorpresa, had op fb al gezegd : succes vandaag.

Hopelijk valt het mee,niet alle kindjes worden ziek maar slapen volgens mij wel veel....

Datumprikker ook nog niet gezien??

Zit er eentje zijn broek vol te gooien net 'n nieuwe luier voor zijn fles gehad Haha.

Na ja ff schone billen en paar uurtjes naar bed zodat ik verder met mijn fotoboek kan ;)

Geplaatst

kleine meid vandaag naar het cb geweest en eerste inenting gehad ze weegt nu 4950 gram en is 54 cm. ze zit op 5 voedingen van 150/5 dus zo een 170 cc per keer.

ze heeft nog geen koorts wel veel last van haar beentjes. normaal slaapt ze altijd in haar bedje maar vandaag lekker beneden in haar wipstoeltje.

de laatste voeding krijgt ze om 22.30 en dan komt ze rond 7 uur half 8. verder 2 keer per dag een uurtje wakker en ze slaapt verder van voeding naar voeding. gaat hier dus super

Geplaatst

Vandaag is het alweer precies 3 maanden geleden dat ik ben bevallen, wat gaat de tijd toch vreselijk snel!!!

Hier kom ik de afgelopen week op 4 (!!!) voedingen per dag. Meer krijg ik er niet in. Hoeveel ze drinkt weet ik niet, maar als ze geen honger heeft drinkt ze dus ook niet, haar "dwingen" om vaker te drinken lukt niet. Ze slaapt tot een uurtje of 8 / half 9 sochtends, de laatste voeding ligt ergens rond de klok van 11. Ze is dan lekker alert en vrolijk. Sowieso over de dag, tussen de voedingen en slaapjes door is het een vrolijke dame. Volgende week maar weer even wegen op het CB. Mocht ze gewoon aankomen, dan ga ik ook niet moeilijk doen over het aantal voedingen per dag. Ze woog vorige week 6340 gram en is 62 cm. Hier ook al een tijdje maatje 68.

Ik zal dadelijk de datumprikker aanmaken, we zijn dan tot nu toe met z'n 5en....

Ik maak hem aan tot eind mei. Niet dat we zo lang moeten wachten met iets plannen, maar dan hebben we iets meer mogelijkheden en misschien dat, als we iets langer wachten, er wat meer meiden in de gelegenheid zijn om te komen, doordat het wat beter gaat met de ukken.

Heb even niet gekeken naar diverse feestdagen, maar gewoon lukraak de data ingevuld. Moet zelf ook nog kijken welke dagen ik kan.

Ik heb tot nu toe de mailadressen van

Saba

Belladonna

Sorpresa

Wanda

Als je mee wilt, mail me dan even je mailadres, dan kan ik je toevoegen aan de datumprikker.

@ Claudia, jemig wat een toestand bij jou thuis. Hopenlijk herstelt je man snel, geen pretje lijkt me.

@ Saba, ja de medicatie lijkt wel goed aan te slaan. Bij jou wil de KA niet aan medicijnen beginnen?

@ Esther, och vermoeiend hoor, ik hoop voor je kleine meid (en voor jullie) dat ze zich snel wat prettiger en lekkerder in haar velletje voelt.

@ Sorpresa, hier ook altijd een fris kamertje van 17 graden, kouder krijg ik het niet haha. Hopenlijk komen je ukken zonder al teveel narigheid tgv de prikjes, de nacht door.

@ Belladonna, bij jou ook al zo pittig dus? Slaat de medicatie aan? Hopenlijk kom je toch wel samen met je man op 1 lijn te zitten, want dat lijkt me niet echt fijn.

Gisteren voor het eerst de hele dag weggeweest voor mijn werk. Maandag was mijn verlof officeel afgelopen, ik heb nu nog vakantie. Vond het helemaal niets, de hele dag weg, bah.

Ik had ff de zenuwen aangezien S.aartje ineens besloot niet meer uit de fles te willen drinken, niet handig aangezien ik binnenkort weer aan het werk moet. Vanaf de eerste week dronk ze gewoon uit de fles, dit deden we ook regelmatig, maar zaterdag weigerde ze gewoon. Gelukkig had ze uiteindelijk redelijk wat gedronken dinsdag. Vanmiddag wilde ze vervolgens gewoon niet uit de borst drinken. Ik wat melk afgekolft, dit dronk ze dus gewoon meteen....... nah jaaaaa. Gelukkig dronk ze daarna gewoon verder uit de borst.

Wassie weer even

Geplaatst

Ik breek even in

Saba ik moest en moet nog steeds ook de voeding aan dikken ivm de reflux 2 ruime schepjes gaan er in en op die manier is het nog enigzins te doen. Gelukkig nu ze op vast voedsel zit gaat het iets beter

Maar ik vind de 3 standen speen ideaal bij alleen jbpm kon ik het met standje 2 af en nu er rijstebloem door gaat zit ze op stand 3 op die manier gaat het echt iest sneller. En die van de difrax passen ook op de dr brown flessen

Succes hopelijk wordt het snel minder

Geplaatst

marie-83, bedankt voor je reactie (dom van me zat uitgerekend 2013 te zoeken,dacht dat dat onze topic was dus dat ons topic weg was jaja haha)

Ik ben nog opzoek naar de 3 standen speen.

Op internet kan ik hem niet vinden,kan je dat gewoon kopen p.renatal??

Heb een fles van een vriendin gekregen om te proberen dat was helemaal niks.

Die gaat veel te snel ook op stand 1 die is van n.uby.

Wil hem eigenlijk gewoon van dr.br.own hebben.

Gooi er nu ook ruim 2 scheppen in,helpt wel iets maar soms heeft hij het nog erg moeilijk en ontlasting is wel heel dun,weet niet of dat erg is....???

Kan niet wachten tot hij vast voedsel mag,dan is de reflux ook een stuk minder geloof ik.

Sorpresa waar heb jij je fles vandaan???

claudia, wat fijn dat het zo super gaat!!! Ons mannetje slaapt de afgelopen week ook erg goed, hij krijgt zijn laatste fles zo rond 10u half 11 en de volgende fles is rond 7u half 8 en daarna gaat hij verder slapen tot 11u ongeveer dus als ik niks heb afgesproken dan lig ik er vaak ook nog tot die tijd in heeeerlijk, ben zo blij (ondanks de reflux) dat hij lekker slaapt, ja waarschijnlijk omdat hij overdag wienig slaapt,tenminste erg onrustig,hij heeft er overdag ook meer last van.

Ben nog heel lang erg moe geweest dus deze uren vind ik heerlijk,alleen slaap ik zelf nog wel onrustig maar komt wel!

Iemand ervaring met n.anny c.are??? Denk dat als ik die ga kopen ik ook wat rustiger kan slapen....

zipa, jeetje wat gaat de tijd snel he, D.ilan is aankomende week ook al 11 weken pfffff gaat me veel te snel.

4 voedingen wauw,nou super toch je heb gewoon slagroom wat vult ;)

Raar dat ze af en toe de fles niet wilt of af en toe de borst niet :-S madammetje haha

Zag trouwens op de datumprikker dat er bij 14 April bij iedereen ja stond (tot zover)

Hoe gaat het met iedereen??????

Geplaatst

Ik weet eigenlijk niet of die er ook zijn van dr brown ik heb de difraxspenen en die gaan ook gewoon in de dr brown fles die heb ik namelijk ook maar wij gebruiken bijna altijd de difrax flessen

die van de difrax kun je overal kopen ik heb ze bij de kruidvat gehaald

en inderdaad vaste voeding helpt echt wel

Geplaatst

Oké Thx dan ga ik daar iig voor kijken.

Ben nog steeds opzoek tot we het juiste hebben gevonden.......

Waarschijnlijk pas als we op vast voedsel zitten maar maakt niet uit :))

Bedankt voor de tip. Hopelijk is dat de oplossing.....

Geplaatst

Ik hoop het ook voor je hier ging het drinken er wel een stuk sneller en beter door.

En ja dat zoeken ken ik hier gaat het sinds een week eindelijk iets beter al juich ik niet te vroeg want het is natuurlijk nog lang niet voorbij.

Succes

Geplaatst

Ik hoop het ook! Deze week wel aardig druk eens kijken of ik ergens even tijd heb om te gaan zoeken.....

Donderdag wel naar de 9 maanden beurs.

Mischien dat ze daar iets hebben???

Ow fijn dat het wat beter gaat!! Hopelijk blijft het zo!! jij ook succes!!!

Hier een Spooknacht gehad.

Kon weliswaar wel blijven liggen omdat als ik er steeds uit wilde gaan hij weer sliep (toch handig een camera)

Hij Werksed 3/4/5/7u wakker en nu dan de fles.

Maar kan dus een sprongetje zijn.

Hadden we gelezen in het oei.ik.groei.boek.

Maar kan ook zijn dat hij schone billen wilde want dat was ook een aardig pak vol Haha.

Na het sprongetje kan 2/3dagen duren eens kijken hoe het aankomende nacht gaat.....

Geplaatst

Ow ja en hij heeft een flinke kras op zijn neus. Dat terwijl ik gister zijn nageltjes had geknipt :-S straks maar even kijken welke er zo scherp is.

Geplaatst

Ik heb gewoon difrax flessen van Etis/kruidvat/babydump, kun je overal krijgen! En hier dus de nannycare tweemaal. Gewoon vergoed door mn verzekeraar en bevalt prima. Alleen niet vergeten uit te zetten als je de kleine uit bed haalt whahaha ;-)

hier nog steeds gebroken nachten, ze hebben er nu max 5-6u tussen zitten maar vaak ook gewoon vier uur. Gisteren om 21u de laatste fles en toen weer om 1.40 en om 6u weer. Sja, ik slaap dus niet veel... Over twee weken weer werken, had gehoopt dat ze dan beter zouden slapen maar ze zijn gewoon nog te licht :-(

Geplaatst

D heeft ons gisteren heerlijk verwend. Hij heeft geslapen van 20.30 tot 05.15 uur.

Wat een luxe. Nu hopen dat het regelmatiger voor gaat komen.

saba, hier ook iemand met een flinke krauw op zijn hoofdje. Baal als een stekker, vrijdag fotoshoot.

Die spook nachten ken ik, vorige week was het zo erg dat D eindelijk weer in een redelijk ritme zat en toen begon de hond te spoken.

Pfffffffffffff, zit je niet met je kleine beneden zit je met de hond beneden.

Dat oei ik groei boek hebben wij ook, diverse mensen hadden het ons geadviseerd. Ben blij dat we daar naar geluisterd hebben.

Zoooo veel herkenning.

Hier loop ik al een week of wat te piekeren.

Als ik jullie allemaal hoor over terug gaan werken, dan wil ik (en ik geloof jullie ook) dat echt nog niet.

Ik had sowieso al een maandje extra gepland (voordeel van zelfstandige zijn).

Dus ik heb nu nog 6 weken en toch vind ik dat nu al veeeeeeeeeeeeeeel te dichtbij komen.

Vanochtend had ik overleg met mijn vervangster (ik blijf wel van alles op de hoogte en heb regelmatig even contact met hen om alles door te spreken en te zien of ze nog ergens hulp bij nodig hebben)

En ik heb de stoute schoenen aan getrokken, na overleg met mijn man, heb ik haar gevraagd nog een extra maandje te blijven.

Vol enthousiasme zei ze ja. Dus voorlopig nog lekker met mijn ventje thuis.

We willen wel dat D op 1 april begint bij de gastouder. En dat ik dan alvast thuis kan gaan werken en wat laatste / eerste dingen regelen.

Ben helemaal happy.

Ik hoef dus pas 1 mei weer te beginnen. mmmmmmmmmmmmmmm

Verder heeft D veel last van krampjes. Heeel zielig, helemaal opgerold tegen mij aan is de enigste manier dat hij stopt met huilen.

Vorige week hebben we de osteopaat af moeten bellen ivm gladheid. Daarvoor ging het net weer beter en ik heb het idee dat het nu weer slechter gaat.

Pff balen.

Verder is het een heerlijk tevreden ventje.

Groetjes

Wanda

Geplaatst

Nou de enige datum die uit de datumprikker is gekomen is inderdaad 14 april.

Weet niet of de andere meiden het leuk zouden vinden om dan ook mee te gaan? Lieff Terry en Pippe. Esther, ik weet niet of jij tegen die tijd de puf hebt en Claudia misschien is er bij jullie dan ook wat meer rust in huis? Zijn we alweer 2 maanden verder he.

Hier alles eigenlijk wel goed. De taferelen met de fles en borst zijn weer achter de rug, madame drinkt gewoon weer. Vandaag komt ze voor het eerst weer op 5 voedingen. Nah 1 keer was het meer ff een snackje haha.

Ze heeft een mooi ritme te pakken, 'savonds tegen 18.00 gaat ze naar bed, dan maken we haar rond de klok van 11 wakker voor een voeding en dan slaapt ze door tot ergens 8 uur half 9...... Dit betekent wel dat ze overdag dus veel meer wakker is.

Met de dag zien we haar veranderen en wijzer worden. Ze tuurt hele dagen naar haar zwaaiende handje, probeert steeds vaker iets te grijpen en is steeds meer gericht op wat er om haar heen gebeurt.

Ze heeft sinds een week iets nieuws, heel veel sabbelen op haar handje, mouwtje, bellen blazen en ze ligt veel slijm te produceren en daarop ligt ze te sabbelen. vandaag heeft ze al 2 keer gepoept (normaal ongeveer 1 keer in de 5 dagen) en ze had heel iets rode billetjes (heeft dit nooit!!) Heb al even gevoeld in haar mondje, maar volgens mij voel ik nog niets wat op een tandje lijkt. Nou ja we zullen het zien. Zoalng ze me er maar niet mee bijt :-)

Mijn laatste vrije weekje en dan zit het er echt op. Het is zo vreselijk snel gegaan bah.

Morgen is ze alweer 14 weken.

De reflux klachten zijn aanzienlijk verminderd. Morgen nog een keer naar de osteopaat en dan maar eens zien of we de medicatie misschien af kunnen bouwen.

@ Wanda, oh wat heerlijk zeg nog zolang vrij!! Ik ben jaloers. Sneu he die krampjes. Hier heeft ze er al een tijdje geen last meer van gelukkig.

@ Saba, oh fijn he die nageltjes. Hier af en toe een kras tot bloedens toe, zó zielig

@ Sorpresa, dat wordt dus de nachten delen als jij ook weer aan het werk gaat, of hoe pakken jullie het dan aan? Hoe gaat het met de refluxklachten bij jouw ukken?

Hoe is het met de anderen?

Geplaatst

Weet nog niet hoe we het precies gaan doen, denk omstebeurt? Zal best een opgave worden met dit nachtritme fit aan het werk te gaan... De refluxklachten zijn hetzelfde, voeding loopt eruit als ik ze neer leg maar sinda de zuurremmers gaat dat zonder pijn en projectielbraken gebeurt hier niet meer dus ik ben blij :-) Zit nu te wachten tot ik ze neer kan leggen...

Geplaatst

Sorpresa, jeetje nog steeds nachtbrakers dus :-S tja heb weleens gehoord van andere mama's dat het zelfs tot een jaar nog duurde, hopelijk bij niet ;)

Tja en de reflux helpt natuurlijk ook niet mee. Mijn vriendin legt haar dochter na het boertje hup zo in bed maar bij "reflux kindjes" gaat dat natuurlijk niet. Min. 20 min rechtop en dan nog hebben ze er last van :((

Ga morgen eens neuzen op de 9 maanden beurs of ik een goede fles kan scoren :) thx voor de tips ook

Wanda, heerlijk he zo een nacht. D. heeft de smaak ook te pakken 10u half 11 laatste fles en 7u half 8 de volgende en dan weer naar bed tot een uur of 11

Dan in de middag weer een tukkie van 16:00 tot 17:30

Ow leuk een foto shoot :)) hopelijk is de kras wat minder zichtbaar :-S

Veel plezier!!

Wauw wat een heerlijk zo lang nog vrij!!!

En zo sneu he die krampjes,heb het idee dat het bij D. stukken beter gaat,als de i.nfacol op is stop ik ermee, nog een klein beetje staan.....ben benieuwd.

Zipa, fijn zeg dat madammetje geen voorkeur voor fles of borst meer heb ;)

Leuke foto's ook op fb ze is echt groot geworden :)) (logisch,ze worden niet kleiner :-P )

Ja en dan komt werken weer inzicht,ook zooooo geen zin in.

Morgenavond naar de 9 maanden beurs, gaan er toevallig nog meer heen......

Fijne avond!!

Geplaatst

Hoi Saba,

Zelf ben ik gisteren naar de huishoudbeurs / negenmaandenbeurs geweest.

Pfffffff, vandaag er totaal kapot van. Veel mensen hadden de baby's bij, soms heeeel klein.

Eerst was ik heel teleurgesteld (d. bleef bij papa) maar naarmate de dag volgende was ik heeel blij dat ik hem thuis gelaten had.

Kindjes waren echt behoorlijk overprikkeld.

We zijn ontzettend goed geslaagd. En doodmoe thuis gekomen.

D besloot vannacht te gaan spoken.

Hij is de hele nacht heeft hij gekrijst van de pijn.

Het was zoooo zielig, gelukkig hadden we voor vandaag een afspraak bij de osteopaat staan.

Hij is behandelt terwijl hij lekker aan de borst lag, perfecte combinatie.

Sinds vorige week ben ik begonnen met haken (hooked) met zpagetti.

Heel gaaf, ik had in ouders van nu een heel gaaf patroon gezien van een maxicosi dekentje.

En na 4 dagen, zie hier het resultaat. [ATTACH=CONFIG]5153[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5154[/ATTACH]

D.ex is helemaal happy ;)

Ik hoop dat je het leuk hebt gehad vandaag bij de negenmaandenbeurs.

Wanda

Geplaatst

Ja inderdaad goed gedaan hoor, ik vond het ook helemaal niet erg om zonder D. te gaan.

Bleef lekker bij papa thuis.

Kindjes die mee waren zo klein nog, vind dat best sneu, de meeste huilde ook.

Was echt super druk en iedereen loopt tegen je aan,daar kan ikzelf al niet tegen laat staan als ze tegen mijn mannetje aanlopen grrrrr haha

Ja wat kun je moe worden he na zo een dag, en jij was er een hele dag pfffff

Wat leuk gemaakt zeg!!!

En mooi mannetje, mooie glimlach :))

Ik vond het echt heel leuk en ga volgend jaar weer, heb me weten te beheersen maar je wordt best hebberig daar haha

Wel een leuk zomer pakje van f.unky c.olours ben benieuwd tegen die tijd als hij hem aankan hoe dat hem staat.

Jij dus ook een leuke dag gehad????

Hoe gaat het met de andere........ stilletjes hier???

Geplaatst

Hi ladies! Ik zit kids eten te geven dus kan weer ff forummen ;-)

Hier alles goed. Ze zijn nog wel aan het snotteren maar ja, dat zal ook nog wel ff duren met dit weer... Verder sinds gisternacht weer begonnen met nutriton. Ze lijken het nu beter te verdragen dan de eerste keer dus hopelijk gaat het goed! Het helpt wel met het opgeven dus als ze er goed op blijven reageren houden we 'm erin ;-) Verder hebben ze geslapen van 22-5u dus ik ben een gelukkige mama vandaag :-)

ga t zelf niet meer redden om naar de beurs te gaan. Misschien maar goed ook..? Vind het zonder beurs al duur zat, die twee! OMG Truusje ligt hier op schoot heel luidruchtig dr luier te vullen whahahahaha!

Oh een vraagje voor de jongensmama's, ff uit nieuwsgierigheid... Klaasje had laatst een erectie in bad. Ik wist niet wat ik zag hahaha! Hebben die van jullie dat ook wel eens?

Geplaatst

Wat fijn zeg dat de n.utriton nu wel werkt!!!

Wat een goede nacht lekker hè!! Zie

Lag je nu wel zelf te slapen of was je weer eerder wakker :-S nu

Heb het ook heel vaak (zoals vanmorgen vanaf 6u wakker en val ik eindelijk weer in slaap en toen moest ik eruit.

Maar heerlijke nacht ook weer geef nu zijn fles.

Maar over Klaasje ik heb het ook (al een paar keer) gezien bij D. met billetjes verschonen en de rest.

Vond 't ook raar.

Dacht nu al :-S Maar goed zal der dan wel bijhoren.

Geplaatst

Jongensdames, ik heb het ook al een keer bij D gehad.

Toevallig laatst aan het kletsen met mijn vriendin / vk. Dit blijkt in het begin regelmatig voor te kunnen komen.

Later verdwijnt dit weer (tot een bepaalde leeftijd natuurlijk hihihi).

Het komt alleen voor als ze zich ontzettend ontspannend voelen en helemaal op hun gemak / in hun element zijn.

Dus heeeeeeeeeeeeeeeel goed dat we het zien ;)

Ander vraagje:

D ligt zooo graag op zijn buik. Op zijn rug is het zoo moeilijk om inslaap te komen.

Ideeen?

Geplaatst

Oké Wanda heb ik nooit geweten.

Heb het nu al een tijdje niet meer gezien.

Je had op fb al een hoop tips gehad, en heb je al iets waar jij je fijn bij voelt???

Ga morgen een n.anny c.are ophalen.

Van mp.

Ben benieuwd eens kijken of ik ook wat rustiger kan slapen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden