Ga naar inhoud

Slaapadviezen gevraagd!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

joos dikke kus en knuffel, ik kan me goed voorstellen dat het huilen je nader staat dan het lachen hoor..

Hier slapen ze weer..ja nu kan het wel...............

cyn

• Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he joos wat vervelend zeg,

helpt een zetpilletje voor het slapen gaan niet?

kan net effe dat ritme doorbreken heb ik hier gemerkt,

diego heeft namelijk ook van die nachten, gelukkig is hij niet zo heel vroeg meer wakker maar wel gewoon midden in de nacht twee en een half uur.

als het een week of twee zo is wil ik hem nog wel eens drie avonden achter elkaar een zetpilletje geven en dan gaat het weer een hele tijd goed.

misschien heb je er wat aan want zo is het niet wat,

oververmoeidheid kan ook op je maag slaan he.

sterkte liefs brenda.

Geplaatst

Joos; wat @#@#@ allemaal!

Een hele dikke :hug: :hug: :hug: voor jou!

En laat je ons nog ff weten wat de HA zei?

Sterkte meis!

Geplaatst

Oooo, lieve Joos.

Ik heb met je te doen zeg!

Hopelijk lig je nu even lekker in bed bij te komen.

Ik zei altijd vol overtuiging "mijn kinderen kwijlen niet"...... tot afgelopen weekend haha

Thomas lijkt wel een ouwe vent met die 4 tandjes en een natte kraag van het kwijl.

Is hangerig en snotterig, dus misschien ook kiezen?

Slapen is gelukkig nog steeds geen probleem hier. Ik voel me dan sosm ook best verwend, met alle verhalen hier.

Meiden, sterkte allemaal!

Geplaatst

nou hier slapen ze nu al 2 uur(lees Faas)...hij heeft denk ik een griepje, 39 koorts, witjes en gen levenslust...

Joos hoe is het nu??

cynthia

Geplaatst

Ah cynthia wat zielig...moest verboden worden dat ziek zijn...zielig hoor!

Hier heeft ze vanmiddag niet geslapen....ze is helemaal op...ga zo lekker met haar in bad(jheroen is voor mij werken die scheet) en dan kruip ik met haar in bed.

Ikzelf heb nieuwe medicijnen gekregen en heb het idee dat ze al wat gaan helpen.

Brenda...goed idee van die zetpillen...ga ik mee beginnen vanavond.

Nu heb ik net nieuwe zetpillen gehaald heb maar voor kindjes vanaf 1 jaar genomen...zal toch niet erg zijn...volgende week word ze 1 jaar!

Ze doet haar handjes steeds op haar oortjes leggen...morgen ff na laten kijken...moet vandaag alvast met neusdruppeltjes beginnen..wie weet helpt het vannacht!

Op een gegeven moment weet je het gewoon ff niet meer...want ziek is ze niet!

Nou dat was weer de stand van zaken hier!

Geplaatst

Joos; badderze en welterusten!

Hopenlijk een goede nachtrust voor jullie 3-tjes!

En hopenlijk voelen jullie je dan weer wat beter!

Geplaatst

joos, die zetpillen zijn prima, het gaat ook per kilo lichaamsgewicht en Am is toch ook al 11 kilo..dus gewoon geven.

Slaap ze..

faas heeft nu 40 koorts, begin me dus nu zorgen te maken, morgen maar naar de ha.

groetjes cyn

Geplaatst

joost, wat een narigheid... ja, het houdt een keer op he, je bent ten slotte ook maar een mens...

het kan van de ene op de andere dag ineens goed gaan, maar ikhoop wel van harte dat dat snel gaat gebeuren!

sterkte meis,

en jij ook cyn, faasje smeerkaasje ziekjes, he jakkie, wat naar!

ga maar lekker met m naar de ha, ik ga vrijdagochtend, want ebbe heeft nu wel een schimmel op de balletjes, arm kind, klinkt ook niet erg lekker he...;)

lis

Geplaatst

Hoera, de ziekenboeg is weer geopend (cynisch bedoeld hoor).

José, wat lief dat Jheroen je werk overneemt. Wat een kanjer is het toch hè! Als het goed is liggen jij en je meisje nu rustig te slapen. Ik hoop dat ze vannacht niet teveel gaat spoken zodat jij ook een beetje bij kunt tanken.

Cynt, klinkt niet zo goed, die koorts bij FS (Faasje Smeerkaasje). Succes bij de ha morgen.

En Ebbe een schimmel op zijn edele deeltjes? Klinkt niet zo fijn. Heeft ie er veel last van?

Angela heeft de waterpokken in huis. Hopelijk knapt Luca snel op!

Meiden, allemaal veel sterkte!

Digiknuffel van Laura

Geplaatst

he joos ik hoop dat je heerlijk geslapen hebt.

en voor alle mama`s met zieke kindjes heel veel beterschap,

k hoop dat het snel over is.

moet zeggen hier fietsen we er op een verkoudeidje na altijd wel doorheen.

Geplaatst

Oh de ziekenboeg is kompleet......vervelend hoor weer!

Faasje hoge koorts......ben je al naar de h.a cynthia?

Ach die ebbe....lis je moet (nou ja moet)ff vragen naar een hormoon zalfje voor de schimmel...dan komt het niet zo snel terug!

Ja bij angela de waterpokken...het gaat maar door!

Maar ons wijfie is eigenlijk helemaal niet ziek...en de oortjes zijn goed.

Ze slaapt gewoon kl*te om het zo maar ff te zeggen.

Gisteren om 7 uur met zijn tweetje naar bed en tot 2 uur heeft ze heerlijk geslapen...daarna wakker om 5 uur...heb haar toen wat te drinken gegeven en een half uurtje later viel ze weer in slaap tot 7 uur....dus ikzelf heb redelijk geslapen.

De zetpil heeft niet geholpen maar ik doe het vanavond nog maar een keer en dan nu met de 240.

Durfde het gisteren niet te geven heb toen toch maar de 120 geven...had er nog 2 liggen!

O ja beau ik hoop dat het zo blijft bij jou meis.....en laura heerlijk hoor dat ze bij jou niet van dit soort afwijkingen hebben...hahahahaha

En brenda...die troela hier is niet eens verkoude...ik geloof dat ze maar 1 keer een beetje ziek is geweest met een beetje koorts...dus dat valt ook wel mee.

Zo en nu aan de koffie!

Geplaatst

he jose,

diego is ook niet verkouden hoor als hij van die klotenachten heeft,

ik weet ook niet hoe het komt,te druk geweest of overdag te weinig geslapen,nieuwe dingen verwerken,

maar die vlieger gaat ook niet altijd op.

op cb weten ze het ook niet,kan van alles zijn tot tanden aan toe.

hopen maar weer dat het snel overgaat.

oja ik geef ook altijd 120.

Geplaatst

ja dat vind ik ook het ergste,je kunt er dan ook gewoon helemaal niks mee.

ja wachten tot het overgaat maar das nie altijd makkelijk.

Geplaatst

Marissa slaapt de laatste nachten wel wat onrustig, denk een sprongetje. Want het fruit eten was ook een drama de afgelopen week. Heb haar gisteren ook een zetpilletje gegeven voor het slapen gaan en we hebben haar de hele nacht niet gehoord. Nachten ervoor steeds wakker en even gillen, maar als we ons gezicht maar niet laten zien slaapt ze zo weer verder...

Hoe slapen jullie kids overdag? Marissa alleen nog eventjes 'smorgens driekwartier tot anderhalf uur.

Geplaatst

hier slapen ze smorgens of smiddags nog een uur of twee,

behalve na een nacht van 2 ,5 uur wakker zijn wil ik ze wel eens twee keer neerleggen.

Geplaatst

hier ook of smorgens of in de smiddags ff een slaapje...maar niet zo heel lang hoor...als we geluk hebben 1,5 uur..maar dat hebben we meestal niet hahahahaah

Geplaatst

is hier ook een hele tijd geweest dat ze maar heel kort sliepen maar is nu over gelukkig.

vind het toch wel effe lekker hoor de rust in huis,

het zijn echte druktemakers hier.

Geplaatst

nou de koorts was vanmorgen nog 39 vanmiddag 37 dus gelukkig gezakt, mijn moeder past op en die zegt dat hj weer gewoon vrolijk is...maar eens kijken strakjes..

cyn

Geplaatst

he bah, zieke kindjes...

cyn ik hoop dat t echt beter gaat?

hier ook niet goed, ebbe had vandaag koorts, moesten m ophalen op t kdv. heeft erg veel gehuild en 38,5.

hij kan toch niet zo ziek zijn van de schimmel? ik ga pas morgen naar de ha en voel me eeen beetje een slecht moeke...

joos, jij ook sterkte meis, zijn er al kiesjes te zien, dan weet je een beetje waar t vandaan komt. frustrerend he, dat je dat dan niet weet...

allemaal beterschap!

lis

Geplaatst

lis, je bent geen slechte moeke!!!

Lijkt me niet dat je van schimmel koorts krijgt..?

Heel veel beterschap voor alle zieke kindjes, en voor alle lieve mamma natuurlijk ook.

Geplaatst

Ah ebbe ook al ziek....je bent zeker geen slechte moeder hoor lis...ben je nou helemaal!

Je bent een hele goede moeder meis...onthou dat nou maar...hahahahah

Beterschap!

Cynthia...hopen dat de koorts blijft zakken...zou lekker zijn voor je kereltje!

kus allemaal

Geplaatst

hoezo slehte moeder???????????

koorts krijgen ze op de vreemdste momenten en zomaar uit het niets soms.

als ebbe smorgens al ziek was geweest had je hem niet naar het kdv gebracht toch?

en je hebt hem toch opgehaald toen dat nodig was?

nou dan ben je toch een goeie moeder!!!!!!!!!!!!!!!

niet zo raar praten hoor lis.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden