Ga naar inhoud

Slaapadviezen gevraagd!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gaat het nog steeds goed Joos?

Hopelijk helpt ze jou ook zo ja.

wanneer moet je weer?

• 4 weken later...
Geplaatst

Hoe gaat het met jullie vroege vogels??

Is het ondetussen wat later geworden?

Geplaatst

5 uur......dan heb je wel wat aan je dag :-)

Maar zonder dollen, dat is wel erg vroeg zeg!

Hopenlijk is het tijdelijk en dus snel weer over!

Hier wisselt het, kan tussen 6 en kwart over 7 zijn.

Hoe gaat het bij de rest?

Geplaatst

ai 5 uur da's niet mis.

tussen 6 en 7:15 is wel beter, maar 6 uur vind ik ook wel erg vroeg hoor.

hier is het ook wisselend. gisteren gewoon 7 uur en eergisteren 7:15, maar vanmorgen liet onze poes weten dat ze het helemaal niet ermee eens was dat haar brokjes op waren om .... 5:45. en toen dacht ebbe, tja als de kat wakker is dan ik ook. Heb de speen in zn mond gestopt en ben weer onder de dekens gekropen. hoorde m wel nog af en toe maar heb t tot 7 uitgezongen. en toen maar weer met m gaan slapen om half 10... ik zat helemaal te tollen, ik kan echt niet tegen weinig slaap! en ik had een paar nachten zelf al slecht geslapen...

En de rest? Ik mag niet klagen hoor, ik slaap vaker slecht van mezelf dan van ebbe!

lis

Geplaatst

hahahaha, ik vind dat zo ongelooflijk! heb je er nota bene 2! maar lekker hoor! geniet ervan zolang het kan zou ik zeggen. je hebt met twee toch ook wel wat nachtrust nodig. Zo raar, dat ze echt ook allebei zo lang slapen! ik vind het erg grappig. en jij natuurlijk helemaal...

lis

Geplaatst

5 uur... jeetje das is nacht!!! Wat erg joh!

Is het een fase of zijn ze altijd al zo vreog op geweest?

En tussen 6 en 7.15u.. vind ik ook nog vroeg....

Hier wisselt het tussen half 8 en 9. Maar het is vaker half 8 nu, dan later.. maar ik mag niet klagen!

Geplaatst

Hahaha die Lau je hoeft je niet te schamen hoor hahahaha.

Gewoon er lekker van genieten!

En Amanda voor jou ook lekker hoor!

Ook er gewoon van genieten.

Nou vanmorgen heb ik het ook lekker weten rekken tot een uur of kwart voor 8.

Ze zaten nog lekker te brabbelen in bed, dus ik stond ook pas om 8 uur onder de douche.

Heerlijk!

Geplaatst

ik hoop wel dat het weer over gaat eigenlijk, maar ik moet er ook niet aan denken dat ze pas om half 9 wakker zijn. raar he iedereen heeft zo zijn ritme hier is het gemiddeld 6 uur als we opstaan.

Geplaatst

ai jongens, hier was t vanmorgen weer half 6! maar met de fiep erin ging het wel weer een beetje tot 7 uur... wat zal dat zijn?

brendy, jij bent grappig, liever 6 uur dan 9 uur?

9 uur is ook wel laat, dan zou er bij ons zo'n groot verschil zijn met de dagen dat ik werk, dan sta ik om 7 uur op en moet hij om half 8 wakker worden. Maar half 8 zou voor ons een goeie tijd zijn, maar dat gaat niet lukken hoor...

lis

Geplaatst

ohw wat erg meiden...die vroege vogels van jullie....dat zijn geen tijden om al op te staan toch???....gelukkig wordt dayenna iedere ochtend pas rond 8 uur wakker, en meestal ligt ze tot 8.45/9.00 uur op bed....ligt ze heerlijk ff te brabbelen, en kan ik ondertussen ff wakker worden met een bakkie...haha...ik weet dat ik verwend ben met haar slaaptijden..maarja...hoe lang gaat dat nog duren????...ze krijgt nu ook nog steeds een laatste flesvoeding rond 22.00 uur....heeft ze echt nog nodig...meestal wordt ze ook zelf wakker rond die tijd...heel soms moet ik haar wakker maken...maar als die laatste fles wegvalt, zal het waarschijnlijk geen 9.00 uur meer zijn voordat ze uit bed wil....maar zolang het nog zo gaat vindt ik het eerlijk gezegd wel prima hoor...ben zelf ook iemand die veel slaap nodig heeft....dus ik neem het er voorlopig ook nog ff van...

voor alle moeders die zo vreselijk vroeg hun mandje uit moeten: veel succes ermee......

Geplaatst

hier ook varierend tussen 6 en 7.30 uur..en t maakt niet uit hoeveel en hoelaat ze eet s'avonds..raar hoor...

Vraag me wel af wanneer er een ommeslag komt. Nu elke dag nog een fles in de morgen, bij jullie ook nog??

Geplaatst

oh ja, na de ochtendfles slaapt ze meestal nog wel tot een uurtje of 10 of 10.30 uur...maar ja dan ben ik al te wakker hoor en heb ik reeds 3 koppen koffie op...

Geplaatst

oh ja, gaat ze dan meteen weer slapen? dat is mooi zeg. Ebbe moet dan echt even spelen (en poepen...) en gaat dan zo rond deze tijd (tussen 9-half10) weer naar bed tot 11 uur / half 12. Komt qua slaap wel overeen lijkt me. Als ik echt heeeeeel slecht heb geslapen neem ik in die tijd bewust geen koffie en moet echt even doorbijten en lig dan meteen weer in bed om 9 uur. Nog even slapen. en als ik dan echt zo moe ben lukt dat ook wel. dan sta ik ook echt nog te tollen hoor, ik kan heel slecht tegen weinig slaap. heb vannacht ook helemaal niet lekker geslapen, maar ben al 2 dagen smorgens naar bed geweest en t gaat nu wel. (ik was alleen t weekend) ebbe werd gelukkig pas om 7 uur wakker, mooi zo.

hier dus ook smorgens een fles. meneer schreeuwt er nog steeds echt om. als dat een keer veranderd gaan we wel rustig een boterham eten. of verwen ik m nu?

liesbeth, hier was geen verandering hoor, nadat we de fles van 10 uur lieten vervallen. (krijgt m nog steeds heel soms). ik denk dat als ze langslapers zijn dat wel een beetje zo blijft!

dus je hebt gewoon mazzel!

hoe gaat t verder?

Groet,

Lis

Geplaatst

Lis de tanden ...bij ons is het ook weer raak na een maandje 8 uur is het nu weer 6.30/7 uur op zijn laatst...Faas en lieve kwijlen aan een ruk door,

Ik hou ze wel op tot 12 uur en na de boterham pas naar bed voor 2 uurtjes

Hier krijgen ze brood met melk 's morgens. 1 stuk brood met 150 cc melk..

ooit wordt het beter hahahahahahaha

xxx cyn

Geplaatst

Hier word er goed geslapen op het moment, ben er erg blij mee moet ik zeggen

Ze slaapt 2 keer per dag en savonds van 6 tot de volgende morgen 7 uur....heerlijk!

Tanden en kiezen komen hier ook weer...een ramp dat kwijlen...bah.

Geplaatst

hahaha Lis, Nee ik denk niet dat je Ebbe verwent hoor. Carolijn roept/gilt/krijst ook echt om haar fles, ze krijgt 240 cc maar zelfs als die op is gaat ze huilen...dus even afleiden met een speeltje dan maar...dus ja wat is verwennen?! hahaha

Geplaatst

hier is het nu drama met naar bed gaan, nooit geweest maar nu krijden met lange ij zeg maar.......ik ga niet kijken maar kost me veel moeite na 15 min wordt het meestal stil maar echt niet grappig meer...

hebben ze dat bij jullie ook(anders krijgen ze het nog hahahahaha)

xxxcyn

Geplaatst

En daar moet je om lachen cynthia......hahahahahahah

Lekker ding!

Hier ook smorgens meteen een fles van 200 en een boterham.

Geplaatst

we hebben hier vanalles al gehad maar huilen bij het naar bed gaan nog nooit, en ik hoop ook niet dat dat gaat komen hahahaha.

Geplaatst

Hier ziet het er momenteel zo uit :

8 uur pap

9,30 uur fruithap

1130 broodje +fles (fles gaat mee in bed)+hopenlijk lang slapen

14.00/1430 diksap en koekje

1600 fles

1730 potje of met ons mee-eten

1900 naar bed, tanden poetsen en dan bekertje water mee naar bed

Misschien is dat een tip Cyn. Ik poets hun tanden, dan liggen ze al in bed.

Dan mogen ze met dat borsteltje daarna nog even zelf poetsen (lees spelen).

Dan geven ze nu inmiddels zelf hun borstel terug aan mij en krijgen ze nog een klein bekertje water. Dan slapen ze in principe zo. Werkt bij ons erg goed.

Hopenlijk heb je er wat aan.

Oh ja met die tijden ben ik wel flexibel hoor. Vanmorgen waren we pas half 9 beneden dus schuiven we lekker de boel op!

Maar is even voor het idee.

Geplaatst

o dat is hier met perioden ook hoor, krijsen gillen schreeuwen als hij naar bed moet....

ik doe altijd hetzefde ritueel, pyama aan, naar beneden, even knuffelen op de bank, een koekje met ranja, en dan naar bed.

Tanden poetsen, slaapzak aan, knuffel, kusje, en naar bed.

Dan gaat het weer 2 weken goed, zonder een kik slapen, dan weer een tijdej huilen, soms 5 minuten, soms een uur...

Geen idee waar het aan ligt, al denk ik wel vaak, drukte, regelmaat wat minder, veel indrukken gehad..

Sab, ben je beter?

Wat krijgen ze veel te eten bij jouw Bo.

Len krijgt:

tussen 8 en 9 1 snee brood met melk of chocomel

om 12 uur een dubbele boterham, met melk of chocomel

om half 6 warm eten met een toetje

en tussen door een rijstwafel, rozijntjes ofzo, limonadesiroop.

en het fruit, zoals het uitkomt, dan om half 11, dan smiddags.

Flesjes krijgt hij allang niet meer, sinds een maand of 9. Wilde hij niet meer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden