Ga naar inhoud

Slaapadviezen gevraagd!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

en jij ook cynthia.....hou op joh...je bent een hele goede moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo en hier goed nieuws....ze heeft de hele nacht doorgeslapen tot vanmorgen 6 uur!!!!!!!!!!!!

hieperde piep hoeraaaaaaaaaaaaaa

• Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he lekker Joos!!!! gaat de goede kant op,hier tot 7.30....mag dus ook erg juichen!!!

faas heeft bronchitis, ben net bij de ha geweest, een kuurtje gekregen , hopelijk gaat het beter..

groeten cyn

Geplaatst

joost gefeliciteerd!!!!

en brendy, je hebt gelijk hoor! t kwam ook een beetje door de schimmel die er al een tijdje zat. ik dacht dat gaat wel weg... maar t is nu heel erg geworden. en dan is ie een beetje ziek en willen ze dat je er meteen bent als ze bellen, maar ik werk ver weg en ben er pas 2 uur later (vanaf dat ze bellen, de trein gaat dan ook niet meteen he). dat is ook een naar gevoel.

vandaar...

maar vandaag ook naar de ha geweest en 2 zalfjes gekregen, fijn.

goh cyn faasje bronchitis, heeft ebbe ook gehad, is niet fijn he?

geef m maar een dikke knuffel en jij bent toch meteen gegaan bijna? gekkie!

lis

Geplaatst

Het in slaap komen is hier ook weer een probleempje, als ze maar eenmaal slaapt, slaapt ze ook lekker... Gisteravond een uur liggen gillen en ik heb haar net voor de tweede keer op bed gelegd, maar ze is nog druk aan het babbelen en spelen. Denk dat ik haar er zo maar weer uit haal en na het broodje eten weer op bed leg. Denk toch dat het 13-maanden-sprongetje zich hier heeft aangekondigd, alles lijkt erop...

Bianca

Geplaatst

hoi bianca,

ja wie weet!

en dat slaappatroon veranderd natuurlijk ook soms. maar ik zou ook niet te snel slaapjes gaan overslaan. nog even proberen, misschien wil ze over een paar dagen wel weer gewoon...

en ik doe t net als jij: een paar keer neerleggen en als het echt niet gaat haal ik m eruit en speel wat en doe een maaltijd of tussendoortje en dan gaat t daarna wel.

maar wel een gedoe, fijner als ze gewoon gaan slapen he...

dikke knuffel aan marissa!

lis

Geplaatst

Faasje bronchitis, arm ventje, hoest hij ook? Beterschap!!

En Ebbe, toch van de schimmel, bah vervelend!! Hopelijk helpt het zalfje.

Marissa, ook een sprongetje?

Nou het 14 maanden sprongetje zit nog fris in mijn geheugen hier, was er idd een van niet willen slapen......... het gaat over... al heb je daar nu niet veel aan.

Joooooos, geweldig meid, hopelijk blijft het zo..!!!

Geplaatst

ah die vaasje...wat zielig...heeft ie het erg benauwd cynt?

Zeg amanda en bianca...willen jullie ophouden met sprongetjes van 13 en 14 maanden...krijg ik over een maand weer dat gedoe....pffffffffff...word er nu al moe van...hahahahahahahahha

Geplaatst

ja hier ook bijna zo ver. (moet er drie weken aftrekken/ bijtellen). maar ik heb t gevoel dat ie er net een gehad heeft!!!!!

:icon_scratch:

Geplaatst

hahaha Joos, sorry.....

Hebben jullie voorbereidingen getroffen.. voor vannacht, klok een uur vooruit?

Ik dacht, ik leg hem een half uurtje eerder op bed, morgen op tijd eruit (dat zal wel geen probleem zijn voor Len) zodat we morgen weer op de nieuwe tijd verder kunnen.. maar goed, Len wou echt niet een half uur eerder gaan slapen..

het zal wel loslopen, ik zit me weer veel te druk te maken waarschijnlijk.

Geplaatst

haha, ja, len heeft natuurlijk groot gelijk, hoho een half uur eerder naar bed echt niet! grappig dat hij zo strak in zn schema zit. hier hangt t maar helemaal van ebbe zn pet af en hoe hij de rest van de dag heeft geslapen.

maar goed dat ik dit topic even lees want ik was t alweer helemaal vergeten!

jee, al half 11, bahbah, tegenvaller!!!!

moet de klokken maar ns gelijk gaan zetten dan!

hoe was t vannacht josé?

groet,

lis

Geplaatst

afgelopen nacht was het weer pet...eigenlijk is het maar 1 nacht goed gegaan...maar wil niet steeds zeuren hier...pruil...hahahahaah

ze was vannacht om 3 uur wakker toen om 4 uur en daarna om half 7.....maar ja gebroken ben ik toch...hahahahaha

Heb een beetje hoop op de zomertijd.

Ze is nu nog wakker en ga haar zo op bed leggen...toevallig is het goed gegaan en heeft ze niet veel geslapen vandaag....dus ik hoop wat later naar bed is de nacht doortrekken.

En wat later wakker.......vandaag is het in ieder geval goed begonnen...we zullen zien!

De rode billen zijn weg...geen lies te zien...dus schiet mij maar lek!!!!!!!!!

Hoest met de billen van ebbe?

Geplaatst

oooh die joos...misschien is ze het weer vergeten en slaapt ze vannacht als een roosje...

en ja niet praten over sprongetjes .....ze slapen hier weer goed na een maand ellende

hahahahah

Die klok ook vooruit wie zit daar nu op te wachten, ze gingen hier dus pas om 20 uur slapen, tja normaal om 19.00 dus fijn maar niet heus

faas gaat weer, had idd een droog hoestje maar de koorts was echt hoog, hij was echt net een vaatdoek..

Zo;n schimmel lis kan hardnekkig zijn hoor, blijven smeren, Lieve heeft het ook gehad zeker wel 1 maand en toen kwamen er weer tanden en ja hoor daar was hij weer..

xx cyn

Geplaatst

hier geen last van de zomertijd,

gisteravond gewoon om 18.45 naar bed en vanmorgen om 6.15 weer op.

ok is iets vroeger als normaal maar geen probleem.

gisteren bij diego twee kiezen ontdekt, heeft er op wat extra poepluiers [achteraf bekeken] geen last van gehad,

bij senna zitten er weer drie tanden aan te komen maar bij haar duurt het altijd een eeuwigheid voor ze door zijn. dus maar werer afwachten.

Geplaatst

oh joos, wat naar zeg! je mag best klagen hoor! die koffie helpt op een bepaald moment ook niet meer he;)

tja, waar dat dan van komt? echt vreemd...

ebbe weer flinke rode billen. de plekken waar de schimmel zat zijn nu (na een paar dagen smeren met zalfjes van de ha) helemaal rood geworden en t doet volgens mij allemaal weer flink zeer aan ebbe zn reactie te zien als ie op de commode wordt gelegd... zielig is t.

verder is ie verkouden, hoesten, 2 kiezen en misschien nog een sprongetje? dikke p®et dus ook hier. bij alles krijgt hij een enorme driftaanval... ik heb t idee dat de koorts die hij do en vrij had wel weg is, was zaterdag 37,3 en daarna niet meer gemeten (als t weer goed is ben ik t alweer vergeten)... zal ik straks nog even doen, want ik vond m wel weer warmpjes en moe.

slapen is gelukkig vannacht goed gegaan, geen gekke dingen meer om 1 uur... en ebbe werd pas om 8 uur wakker, zit nogin zn oude ritme, maar dat vinden mama en papa niet erg hoor!

nou duimen dat t straks weer wat beter gaat!

fijn dat faasje ook weer beter gaat zeg! heb je van die antibiotica, die helpt snel he?

wat fijn dat diego niet zo'n last heeft van zn kiezen!

bij senna meer?

groetjes,

lis

Geplaatst

ach wat zielig die rooie billetjes,

is volgens mij heel pijnlijk.

nee hoor lis senna heeft er ook geen last van, zo ineens zijn ze door.

we merken het eigenlijk alleen echt met tandenpoetsen dat willen ze dan eigenlijk niet.

ja en achteraf he de poepbroeken en rooie wangen.

Geplaatst

Wat zielig Lis, ik hoop dat Ebbe er snel vanaf is! Beterschap!!!

Hier wel last van de zomertijd hoor. Gistermiddag op verjaardagsvisite geweest en Marissa heeft enorm genoten, heeft de hele middag lekker gespeeld met vriendjes en vriendinnetjes. Toen we thuiskwamen gegeten en daarna was mevrouw echt niet moe te krijgen. Ze was zo actief, niet normaal meer. Al met al lag ze pas tegen acht uur te slapen. Vanmorgen moest Fred op tijd aan het werk, ze heeft niet vernomen dat hij weg gegaan is, maar toch werd ze wel wat eerder dan anders wakker... En het middagslaapje, wat een drama! Ben net een uur met d'r bezig geweest om haar te laten slapen. Ze is nu net stil en hoop echt dat ze even bij zal tanken. Straks maar lekker een flinke wandeling met haar maken als ze weer wakker is.

Ze is heel onrustig de laatste dagen, echt over-over-over-actief... Volgens mij echt een sprongetje...

Bianca

Geplaatst

oooh Lis en Bianca...

Nou Lis, hier dus OOK driftbuien bij faas, hij wil alleen maar bij mij of lopen aan de handjes en als je hem wil neerzetten dan wordt hij me toch link, niet normaal, ik wordt er wel moe van...sorry

Hier zijn we in de fase, wil lopen maar kunnen we niet...........beh

Bianca, die zomertijd is hier ook nog niet onder controle hoor..

succes allemaal,

cynthia

Geplaatst

haha gelukkig niet de enige.. Len vertikt het dus ook om een uurtje te switchen..

Smorgens moet ik hem om 9 uur wakker maken (vind ik niet zo heel erg) en s'avonds is hij niet in bed te krijgen...

ik zeg, afschaffen die winter/zomer tijd!!!!

Geplaatst

hahaahahah...neeeeeeeeeeeeeee.....niet afschaffen...hier gaat ie beter zo.

Ze gaat later slapen en ik hoop morgen later wakker....hahahahahahahhaha

O jeeeeeee...driftbuien.....oh wat komt er allemaal nog meer.

Hoe is het met je rug cynthia...steeds weer bukken en lopen met de kindjes.

Ik zie je al gaan.....hier laat ik het papa doen....hahahahahah

IK begin er niet aan...ze neemt haar vader maar of anders de loopkar...hahahahah

Beau hoe gaat het slapen bij jou nu met de zomertijd!

Geplaatst

Volgens mij is Marissa nu aan de zomertijd gewend. Gisteravond normale tijd op bed en vanmorgen om half zeven weer wakker. Ze wordt de laatste dagen wel steeds gillend en ontroostbaar wakker. Dat gebeurde voorheen nooit, dan speelde ze eerst lekker rustig in bed als ze wakker werd.

Bianca

Geplaatst

Hier ook!!!! Later slapen idd en wel lekker laat wakker. Maar ook , Bianca , s'nachts gillend wakker, echt elk uur...begon al vroeg op de avond en gister overdag niks geslapen hoor...ben er niet 1x uitgeweest vannacht omdat ze na een minuut of 1 a 2 wel weer in slaap valt...maar raar he?? snap er niets van...hopelijk was het eenmalig, of was dit de 2de nacht, weet t niet meer....gaaaaaaaaaaaaap..

Geplaatst

Hier zijn de dames (nog) niet aan de zomertijd gewend. Vooral Roos niet. Zij wil 's avonds met moeite gaan slapen en 's ochtends moet ik ze allebei wakker maken. Trouwens, de oudste ook, bedenk ik me nu, die moet ik ook al twee ochtenden wakker maken terwijl hij anders al om 06.00 uur vrolijk en aangekleed naast mijn bed staat te huppelen..... GAAP!

En wat betreft dat 's nachts wakker worden. Kim heeft daar de afgelopen weken ook last van gehad hoor. Maar bij haar denken we de oorzaak gevonden te hebben. Zoals jullie weten is ze van de maagzuurremmers af en hadden we haar bedje weer normaal gezet (dus niet met het hoofdeind omhoog). Ze werd toen continu wakker omdat ze moest boeren en dat liggend niet lukte. Nu hebben we het hoofdeind van haar bedje weer omhoog gedaan (waar een encyclopie niet goed voor is) en nu gaat het een stuk beter.

Sterkte allemaal met de nachtbrakers.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden