Ga naar inhoud

Slaapadviezen gevraagd!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoals ik het lees Amanda krijgt Lenn hetzelfde hoor..ik denk dat je flesje moet lezen als bij jou de melk/chocomelk maar dan in een flesje

Hier 7.30 1 a 1,5 snee brood met 150 cc ongeveer melk uit een fles jaja wij zijn lui hahah

10.00 fruit maar dat kan ook pas om 15.00 uur ofzo

12.00 brood met melk of milk en fruit

'smiddags sap met een koekje/rozijntje wat er is

17.30 warm eten met een toetje

19.00 flesje melk voor naar bed daarna tandenpoetsen en om 1930/20.00 in bedje

Ze eten wel veel warm hier zeker de helft als het niet meer is dan wij eten( wij zijn goede eters zeg maar)

cyn

• Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou hier is het slapen ook weer knudde sinds 2 dagen...snap er niks van.

jeetje ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo een schema heb meer.

maar grof weg is het zo.

smorgens flesje peutermelk van 210 cc en een boterham of krentebol(smorgens eet ze niet veel)

smiddags warm eten

savonds 2 boterhammen(deze eet ze goed)met een beetje drinken.

Voor het naar bed gaan 200cc peutermelk.

Tussendoor eet ik samen 2 keer fruit met haar en drinken we wat en krijgt ze een koekje of een snoepje.

Ben weer aan het bakkeren dus we eten weer netjes 2 stuks fruit en 200 gram groente hahahahahahah

Ff off topic maar het laaste boek is heel goed te doen...gaat lekker weer!

Geplaatst

nou hier is het ook weer minder,

elke keer als hubbie en ik het heeeeel gezellig hebben gehad savonds dan is diego weer 2 tot 2,5 uur wakker snachts.

dus maar effe minder gezellig maken savonds hhahahahhahaha

ik hoop dat het toeval is :sad:

Geplaatst

jullie moeten wat minder lawaai maken hahahaha

Geplaatst

dan moet je het alleen daar gezellig maken :quiltbeat2:

Geplaatst

Amanda, volgens mij valt het wel mee dat mijn meiden veel te eten krijgen?!

Als ik jouw schema bekijk en die van mij komt het volgens mij op hetzelfde neer.

Met een fles bedoel ik een gewone fles melk, dus geen nutrilon meer.

Enne... Brenda inderdaad even denken om het geluid :-) hahahaha

Geplaatst

beetje off topic maar alla haha.

Amanda: de kids van Boke veel te eten??? HUH??

Boke, hier ook zoiets hoor.

ochtend een fles van 240 cc

om uurtje of 10 bh met sap

12 uur 1 of 1.5 bh met sap/thee

15 uur fruit of zakje frutapura

om 17.30 uur een half potje 12 maanden met een grote bak yoghurt of een prinsessen yoghurtje. Soms nog een potje voor 8 maanden, half op, oeps haha.

Als ze met ons mee eet dan eet ze bijna niks..alleen maar te knoeien..

Vandaag is extreem, ze heeft om 7uur haar fles gehad, en daarna naar bed gegaan en ze slaapt nu nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaan haar nu maar wakker maken..

goed weekend meiden

xx

Geplaatst

sorry.... ik bedoel, een fles en een boterham vind ik veel, maar het is dus gewoon melk in de fles.

Geplaatst

Niet gelogen, maar..............

Wij werden vanmorgen met ons allen pas om 10.30uur wakker......

Thomas lag lekker te keutelen en Iris lag nog in coma.

Vervolgens dagritme weg, maar liggen nu weer een uurtje in bed haha.

Ons dagritme:

8.30 fles groeimelk (jaja, luilakken in bed met ons drietjes)

Tussendoor bekers limonade en een koekje o.i.d.

11.30 1-1,5 snee brood met flesje halfvolle melk

slapen van 12-14uur gemiddeld

na slapen 1-1,5 portie fruit en beker limonade

tussendoor vaak nog plakj ontbijtkoek met boter

17.30 warm eten. meestal met de pot mee

18.30 naar bed

Geplaatst

he meiden, leuk te zien hoe t bij jullie gaat qua eten.

Hier ook nog steeds pap in een fles smorgens...

ca 7 uur. 200 ml melk met pap

tussendoor rond 8-half 9 rijstwafeltje(s) en thee in tuitbeker

meestal slapen rond half 10-11.

11:30 boterhammen 2 stuks (en is dan teleurgesteld dat ie niet meer krijgt) en beetje melk of karnemelk

(als meneer t grote jonges schema aanhoudt (soms) dan gaat ie nu naar bed voor 2 uurtjes...)

rond half 3 fruit, meestal een banaan of appel, anderhalf ongeveer. maar binnenkort zijn de lekkere perziken weer favoriet denk ik.

tussendoor soms nog een koekje of rijstwafel met thee.

dan soms om half 4-5 ook nog even slapen maar niet altijd.

rond half 6 eten, de laatste dagen gaat er weer wat in! joepie, want hij is weer een tijdje zonder eten (alleen toetje) naar bed gegaan... Potjes wil ie echt niet meer en pasta of rijst is ook niet favoriet. tegenwoordig liefst aardappelen en fijngeprakte groenten met een beetje vlees of groenteballetjes/vegaschijf of ei (ook niet favoriet trouwens).

We zijn aan t oefenen met zelf scheppen en eten met een lepel. Ik meot m wel een beetje helpen maar het begin is er. Hoe gaat dat bij jullie?

En dan natuurlijk een bakje yoghurt (met diksap).

Vlak voor het slapen gaan krijgt hij nog een beetje warme melk. Ja, ook wij zijn eindelijk van de late papfles af!!!

Weet je wat ik zo raar vind? Soms eet hij gewoon een tijdje boterhammen met kaas of ham en dan ineens hoeft ie dat niet meer. Zo ook met hele stukjes groente. Ineens trekt hij weer een vies gezicht en gooit t op de grond... t gaat echt in vlagen...

Herkenbaar?

Groetjes,

lis

Geplaatst

ja hoor lis heel herkenbaar,

groenten en aardappels? kun je dat eten dan?hier niet hoor hahahhahaah

en rijst ,als je vol zit en je gooit het in de lucht dan tikt het zo mooi op de grond,

je kunt hier altijd zien als we gegeten hebben en dan ben ik zoooooo blij met mijn drie honden hahhahahah,

oja diego`s slechte slapen komt niet van de gezelligheid,we zijn weer iedere nacht voor een paar uur aan de beurt.

Geplaatst

Leuk om jullie schema's eens te lezen.

Hier gaat het nu zo:

7.30 uur pap. Ze eet ongeveer 150 cc op.

tussendoor: 150 cc roosvicee en een koekje of rijstwafel. Fruit wil ze sinds twee weken helemaal niet meer. Ik probeer van alles, maar het gaat er niet in. Zal wel weer een fase zijn...

11.30 uur: 1 tot 2 broodjes met smeerkaas en drinken (meestal zo'n 100 cc)

slapen van 12.00 tot ongeveer 14.00 uur

tussendoor 'smiddags ongeveer 150 cc roosvicee en rozijntjes of iets anders (koekje ofzo)

16.30 uur: warme maaltijd (ze eet nog altijd uit een 8 mnd potje) Gaat heel wisselend, ene keer bordje leeg, andere keer eet ze nog niet eens de helft. En ze wil absoluut geen toetjes of yoghurt...

Als wij warm eten, eet ze nog wat stukjes mee.

Ongeveer 19.00 uur nog een beschuitje (paar stukjes) of iets dergelijks met nog wat drinken (ene keer drinkt ze wel wat, andere keer niets.)

Sinds twee weken slaapt ze pas laat 'savonds, we proberen haar wel rond 19.30 uur op bed te leggen, maar ze gilt dan alles bij elkaar. Als we haar nog even laten rond lopen, en een half uurtje later haar weer op bed leggen, slaapt ze wel meteen. Ach, zal ook wel weer een fase zijn... hahaha...

Maar ze slaapt alle nachten heerlijk door. En wordt 'smorgens soms ook pas tegen 8.45 uur wakker, meestal wel iets eerder (7.00 uur), maar in het weekend kan mevrouwtje ook heerlijk uitslapen. En dat vinden pappa en mamma natuurlijk ook lekker! hahaha...

Bianca

Geplaatst

Wel fijn om te lezen dat het voor sommigen van jullie zo herkenbaar is dat ze nu een fase krijgen waarin ze wat slechter gezonde dingen eten... Hier dus ook. Ach, ook deze fase zal ooit wel weer overgaan...

Geplaatst

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA!!!

Denk ik hier te lezen hoe het met ieders slaapperikelen gaat, gaat het ineens over schema's voor het eten! Dat heb je als je een tijdje niet bent geweest....

Maar eh, hoe gaat het nu met het slapen van jullie ukkies? Hier gaat het de laatste tijd weer goed. Kim wordt 's avonds nog wel eens huilend/gillend wakker. Als ik haar dan even troost dan is het goed en slaapt ze weer verder. Zullen wel droompjes zijn of zo.

Trouwens, gisterenavond moest ik Kim ook weer even troosten en toen zag ik dat Roos voorovergebogen in bed in slaap was gevallen. Ik moest wel ff slikken hoor, het zag er zo vreemd uit. Ik dacht direct: "als alles maar goed is met haar". Maar gelukkig wel, oef. Ik heb haar goed gelegd en ze sliep eigenlijk gelijk door. Waarschijnlijk is ze gewoon tijdens het spelen in bed in slaap gevallen....

Geplaatst

slapen ging hier goed tot vanmorgen toen kwamen ze om 6 uur behhhhhh

Mijn schoonouders zijn vandaag naar de dierentuin met ze geweets dus hopelijk slapen ze lekker door na een dagje buiten...

eten is ook hoe de dag is.... brood is momenteel favo maar dan weer geen smeerkaas alleen als ik ze een boterham dubbelgeklapt geef en ze zelf kunnen happen dan eten ze weer alles????!!! rare wezens af en toe. fruit vinden ze nog steeds lekker vooral banaan..

koek en snoep ook altijd goed en chips, af en toe (zoals vrijdag Remko was jarig) krijgen ze een paar chipsjes nou heerlijk vinden ze dat hoor, graaien zeg maar hahahaha

ik ga eens verder meisjes, morgen werken maar spiek eerst nog eens hier,

cynthia

Geplaatst

Hier is het slapen een rampalweer een tijdje.

Maar ik leg me er maar bij neer...pak haar op en neem haar mee naar ons en zo slapen we tenminste nog wat.

Ze heeft 2 kiezen door dus wie weet komt het daarvan...of van alle nieuwe woordjes die ze erbij zegt iedere dag die wijsneus.

Ach als ze 18 is zal ze toch wel doorslapen.....hahahahahah

Geplaatst

Jeetje Joos, wat balen is dat toch dat het slapen nu weer slechter gaat.

Enne Lau; half 11?????????????????????????

Kind, ik word er jaloers van hahahahahha.

Nee hoor meis, jaloers ben ik niet snel maar het lijkt me echt geweldig als je dan pas wakker wordt.

Zou helemaal in de war zijn.

Hier gaat het slapen al een tijd weer lekker.

Alleen vannacht paar keer eruit geweest omdat dochterlief zo moest huilen en koorts had.

Zo zielig vind ik dat.........

Leuk ook om jullie schema's ff te lezen!

Geplaatst

he meiden,

beau ik hoop dat je dochtertje niet erg ziek is geworden? ja zielig he? zo huilen en ziek, bahbah. ik hoop dat t alweer beter gaat!

josé, wat balen zeg, dat anne-meya weer zo vaak/vroeg wakker wordt! ik hoop dat t die kies is, want dan is t over een paar dagen weer anders. we duimen hoor, is er al verandering?

ebbe wordt ook wel vaak vroeg wakker weer. bij ons is het savonds warm in huis, dus het kan best dat hij smorgens wakker wordt omdat t dan veel kouder is en hij gekleed is op de warmte savonds. lastig he, we moeten maar proberen een dekentje over m heen te doen als wij naar bed gaat, maar hij wordt zo snel wakker! en die trapt hij ook vaak weg...

gelukkig gaat hij meestal wel weer slapen dan om half6/ 6 uur, maar ik zelf niet zo goed...

wat jij zegt joos, als ze 18 zijn slapen ze wel door...

lis

Geplaatst

joos heb jij slaaptekorten hahaah gezien je avatar???

Hier (ik klop t wel af) slapen ze tot 7/7.30 uur weer....

cyn

Geplaatst

Ik heb echt medelijden met je Joos! Hopelijk is het idd van korte duur!

Hier wel weer lang slapen gelukkig, nu moeders nog, zucht...

Geplaatst

Ja, vannacht is het weer goed gegaan...jippie!!!!!!!!!!

Vanmorgen half 7 en helemaal in haar eigen bed...towen nog ff bij mij en om half 8 eruit.

Heerlijk.

Zal het dan toch de tanden en kiezen zijn die allemaal door komen.

Vanmorgen naar de huisarts geweest met haar ik dacht miss de oortjes maar nee die zijn goed gelukkig.

En het gaan lopen is ook een reden om slechter te slapen vertelde de huisarts ook.

En ja hoor...sinds vandaag staat ze alleen op en loopt een pas of vijf alleen...zo leuk om te zien...dus wie weet heeft ze het gehad nu!

Ja laura...was je niet helemaal in de war.....hahahahahahhaha...wat een tijd joh!

Beau.........beterschap met je meisje...hoop dat ze gauw beter is.

Is het nog van de spuiten meis????????

Ebbe gaat vast ook lopen nu lis...dat is het gewoon...hahahahaha

Sab slaap jij niet???????

Kus allemaal

Geplaatst

ha beter Joos!

Gelukkig dat het niet haar oortjes zijn he? Hopelijk vannacht ook weer net zo goed.

Ik ben zo rond 6-en wakker, soms eerder soms later, maar niet na half 7..drama dus. Ben gistermiddag zelfs op de bank in slaap gevallen zo moe was ik hahaha

Geplaatst

hoi sab, wat balen he, als je dan zelf zo vroeg wakker wordt... ik word ook vaak half 6 wakker, of snachts rond drieen / vieren... zo zonde!

ja, dan maar even op de bank bijkomen... heb je wel een donkere kamer? wij niet echt en dat moet denk ik ook wel helpen.

josé, ebbe loopt al redelijk!!! maar grappig dat de ha dat zegt, ebbe had rond die eerste pasjes ook wat slechte nachten volgens mij! ach, dit valt nog mee hoor, en hub slaapt meteen weer in, dus als t effe kan laat ik die gaan (hopelijk leest ie hier niet...)

Groetjes,

Lis

Geplaatst

ja Lis, dat is zeker waardeloos. Het is wel donker maar tegen 6-en komt er wel wat licht naar binnen omdat het raam openstaat. Ach ja,we komen er wel overheen denk k haha.

Hier ook flink aan het stappen, maar nog geen nachtbraken, hopelijk slaat ze het een keer over net as het ziekzijn van de prikken...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden