Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Waarom denk je dat het niet gelukt is? Blijf wel positief hé .. nog twee nachtjes en dan mag je testen.. SPANNEND!!

Ik denk dat het niet gelukt is omdat ik mij de vorige keer na een week meteen zwanger voelde (inclusief overgeven en alles) nu is de terugplaatsing al langer dan een week geleden en ik voel nog niks... Daarnaast test ik iedere ochtend, er is nog niet eens een waasje te zien. Vorige keer testte ik wd 6 positief. Ach, ik moet mezelf ook niet zo gek maken de hele tijd...

• Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
moet nog ff kan niet eens eerder testen ivb met pregnyl die ik nog za heb gespoten ( 5000)

gevoel is gemengd je kan er geen touw aan knopen, voel me onderrug en een beetje een zwaar gevoel in me

onderbuik, borsten zijn gevoelig ( pregnyl) dus ja..

Die pregnyl is maar gemeen spul! Het is fijn hoor dat het er is, maar je VOELT je echt zwanger en dan valt het tegen als het niet is gelukt... @mijnbaby Wanneer mag je testen?

Geplaatst

Dromenvaneenwonder: ik weet als geen ander dat 9 van de 10 kwalen door Pregnyl komen,

ik heb 3 prachtige cryo's en een 8 delige verse tp gehad en allemaal niet blijven plakken,

toen voelde ik ook al onwijs mijn borsten maar dat is echt pregnyl, last van me onder rug jaa kan van alles zijn

kan stress zijn.. ik ben niet mega positief maar dat is meer omdat ik het niet durf na 4 mislukte tp...

Ik hoop het wel heeeeel erg, eerst maar voor bij dag 10 en 11 komen daar ging het steeds mis..

Geplaatst

Hoi Lieve Dames,

Ik zit op wd 12. Heb uur geleden toch maar stiekem test gedaan. Ja hoor het is raak :D Heel licht positief. Zo spannend allemaal.

Morgenochtend weer test met ochtend urine test doen.

Liefs Marloes

Geplaatst

Wat een waanzinnige maand is dit zeg, bizar :-) Heb dit echt in al m'n tijd op het forum maar weinig gezien.

Loesje gefeliciteerd!

Geplaatst
Dromenvaneenwonder: ik weet als geen ander dat 9 van de 10 kwalen door Pregnyl komen,

ik heb 3 prachtige cryo's en een 8 delige verse tp gehad en allemaal niet blijven plakken,

toen voelde ik ook al onwijs mijn borsten maar dat is echt pregnyl, last van me onder rug jaa kan van alles zijn

kan stress zijn.. ik ben niet mega positief maar dat is meer omdat ik het niet durf na 4 mislukte tp...

Ik hoop het wel heeeeel erg, eerst maar voor bij dag 10 en 11 komen daar ging het steeds mis..

Ik hoop met je mee mijnbaby! Zet 'm op!!!

Geplaatst
Hoi Lieve Dames,

Ik zit op wd 12. Heb uur geleden toch maar stiekem test gedaan. Ja hoor het is raak :D Heel licht positief. Zo spannend allemaal.

Liefs Marloes

Gefeliciteerd Marloes! Wat een geweldig nieuws!!!

Geplaatst

Loes WOW! gefeliciteer meid! heerlijk zo een positieve test.. geniet ervan!

Dromen: Thnx meid! elke tp is een kans voor ons dus ik moet het maar afwachten..

Geplaatst

Hallo allemaal

Ik lees al een poosje mee op dit forum en nu we a.s. dinsdag voor het eerst een cryo TP hebben (mits natuurlijk alles goed gaat) meld ik me ook aan. Er breekt weer een spannende tijd aan en we hopen opnieuw op een zwangerschap en het lezen en uitdelen van ervaringen helpt mij enorm.

Alvast iedereen succes in de wachtweken.

Groetjes June

Geplaatst
Wat een waanzinnige maand is dit zeg, bizar :-) Heb dit echt in al m'n tijd op het forum maar weinig gezien.

Loesje gefeliciteerd!

Idd een positieve maand en..., ik mag me er ook bij aansluiten, want ik heb op wachtdag 13 na TP positief getest!!!

liefs Dion

Geplaatst

Dank je dames. En gefeliciteerd Dion!

Ja Juni is echt heel goede maand zeg. Alleen maar goed toch?

Vanmorgen weer test gedaan. Ja hoor weer positief.

Ik ben zo blij en opgelucht. En nu hopen dat ukkie blijft zitten.

Zet hem op dames en succes met wachten!!

Liefs Marloes

Geplaatst

Hallo lieve dames!

Oooh, wat een goede berichten allemaal!! Van harte gefeliciteerd, fantastisch!

Vandaag WD3. Allemachtig, wat gaat dat langzaam..... Vanavond de 3e Pregnylspuit zetten en dan zondag weer. Eigenlijk mag ik pas maandag 25 juni testen, 2 weken na de TP, maar of ik dat volhou..... Volgens mij kon ik bij mijn eerdere pogingen ook 2 weken na de punctie testen, dat zou dan volgende week vrijdag zijn. Nou ja, ik moet nog maar zien dat ik die datum haal.....

Hier gaat alles ietsje beter. Geen bloedverlies meer, maar wel nog last van mijn buik, zij en onderrug. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Aan de ene kant wil je zo positief mogelijk zijn, maar aan de andere kant vind ik dat wel moeilijk na alle ellende die we achter de rug hebben. Beetje zelfbescherming ook wel, denk ik...

En weet je wat ik ook dacht? Deze wachtweken zijn natuurlijk vreselijk, maar als je een positieve test hebt, krijg je daarna ook weer 2 wachtweken voor de echo! En aangezien bij beide zwangerschappen bleek dat het bij de 1e echo eigenlijk al niet goed zat, worden die weken misschien nog wel erger dan deze weken. Ohohoh, je moet er toch wat voor over hebben, hé, hahaha!

Nou, allemaal weer heel veel succes met wachten en ik hoop op nog meer positieve berichten!!

XXX

Geplaatst

Vera als je na de tp pregnyl spuit kun je helaas niet veertien dagen na de tp al testen, dan heb je kans dat er nog pregnyl in je lijf zit! Wel balen maar dan moet je dus ech langer wachten. En idd, de weken na een positieve test zinn nog tien keer erger, zeker als het in die periode al een keer mis is gegaan....brrr....

Dion gefeliciteerd!

Geplaatst

Hey Dames,

Hierbij mij toch wel even aanmelden voor het wachtbankje.

Heb afgelopen zondag een TP gehad van een cryo en de arts was heel erg enthousiast hoe deze cryo zich na de ontdooïing heeft ontwikkeld.

Mijn hoop is zo gevestigd op deze cryo!!

Mijn zoon is geboren uit de eerste cryo van mijn 1e IVF en hoop zo dat het nu weer zo mag zijn!!

@Mijnbaby, gaan we gewoon weer gelijk op!!

Geplaatst

Cham wat leuk! weer samen... Wie weet worden we dit keer weer samen zwanger :)

Dion gefeliciteerd :)

Vera verschrikkelijk he.. ik zit vandaag op w6 en de tijd gaat maar niet voorbij..

de weekend staat voor de deur dan ben ik lekker druk... nu hopen dat ik na het weekend

dag 10 en 11 voorbij kom ( mijn dagen dat het 4 x mis is gegaan)

Geplaatst

Vandaag wachtdag 9, dames... ...ik trek het echt niet meer... Oh, wat zijn die wachtweken verschrikkelijk! Het liefst wil ik een week verder zijn, dat zou betekenen weer hard aan het werk voor de nieuwe poging of misschien een droom die aan het uitkomen is... Spannend spannend spannend. Ik vind toch echt deze weken het ergste. De andere weken weet je dat je zelf wat kan doen en nu kan je gewoon niks meer doen, alleen afwachten.... mijn gevoel zegt: helaas, het is mislukt, dus ik heb echt geen zin om te wachten... Maarja, je weet nooit....

Geplaatst

Dromen: voel me net zo zit pas op w6 vandaag... ik vind het ook erg moeilijk om te wachten..

ik voel her en der wel wat, maar misschien wil ik het wel voelen? kortom de ww zijn KUT!

Geplaatst

Welkom Champietal en natuurlijk ook veel geluk toegewenst!

Henne, ik moet zondag voor het laatst de pregnyl prikken, zit het dan vrijdag nog in mijn urine? Tjee, balen zeg..... Nog langer wachten, aarrgggg!

Mijnbaby en dromenvaneenwonder, ik voel zooo met jullie mee. Getver, wat waardeloos toch, hé? Ik leef echt van dag tot dag. Lig 's avonds megavroeg in mijn bed, want dan is er tenminste weer een dag voorbij. En vinden jullie het ook zo eng om naar het toilet te gaan? Zeker bij de grote boodschap ben ik als de dood dat ik bloed ga zien. Of ben ik nu wel erg gefrusteerd? :-))

Geplaatst

Vera pregnyl halveert ongeveer elke 24 uur. Je bent begonnen met 10.000 neem ik aan voor de punctie? Dat is dan twee dagen later 2500 etc. Na tien dagen zit je dan op een waarde van ca. 10, wat sommige testen nog oppikken. Jij moet er ondertussen nog weer een aantal keer 1.500 (denk ik) bij optellen. Dus als je bijvoorbeeld op ongeveer 625 zat van de eerste dosis toen je een nieuwe dosis prikte, dan komt daar weer 1500 bij en zit je weer ruim over de 2.000 Ik reken het zo snel uit m'n hoofd niet uit, maar zou toch een week na de laatste prik aanhouden denk ik. Wat is je officiële testdatum?

Geplaatst

Henne, dank je wel, dat wist ik niet! Ik heb er een berekening op losgelaten en als ik dat goed heb gedaan, zou ik op mijn testdag nog een waarde van 8 hebben. Mijn officiele testdag is maandag 25 juni. Zondag 17 juni moet ik mijn laatste pregnyl prikken, dus jouw voorstel een week na de laatste prik te testen, komt wel overeen met wat ik eigenlijk moet doen. Nou ja, ik wacht het gewoon maar af, de vorige keren ging het al ruim voor de testdatum mis, dus met een beetje pech is testen niet nodig.... Maar ik hoop natuurlijk van wel!!

Ik zie dat jij morgen voor een tweede echo moet omdat het vruchtje te klein is voor de termijn. Ik heb dat bij beide vorige zwangerschappen ook gehad. Ook een week later terugkomen (de ergste week van mijn leven...... als je al denkt dat deze wachtweken erg zijn, pfff.....) en toen was het vruchtje wel precies op groei! Helaas is dit uiteindelijk toch misgegaan bij 6 en 9 weken met precies dezelfde symptomen: het vruchtje had zich volgezogen met bloed. Dit komt waarschijnlijk door een bloedstollingsstoornis en daar heb ik nu een grote hoeveelheid foliumzuur en vitamine B6 voor.

Ik wens je alvast alle geluk tot voor morgen!

Geplaatst

Ik durf het niet te zeggen, Henne. Ik weet ook niet of de IVF arts de naam wel genoemd heeft, ze had het over een kleine afwijking in de bloedstolling.

Geplaatst
Hoi Lieve Dames,

Liefs Marloes

Een streepje is een streepje!! GEFELICITEERD!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden