Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey HvR,

Ik kan me voorstellen dat je nu teleurgesteld bent, maar is het niet echt nog te vroeg om zeker te kunnen zijn? Je hebt nog een week, toch? Ik hoop het in iedere geval dat je hier een vergissing opgelopen bent en je volgende week toch nog op een wondertje mag hopen.

Ik duim voor je!! Tina

Dames,

Vandaag stiekem ff getest. "niet zwanger".

Helaas. Kennelijk zijn de "ingespoten" hormonen al uit mijn lijf. Als de embryo zich zou innestelen dan was het al gebeurd en was mijn hcg al meetbaar. En dat zou in fit stadium (7dagen na tp) de test onbetrouwbaar maken. Het lijkt me heel sterk dat de innesteling alsnog gaat geschieden. Ook voelt t alsof ik ongesteld moet worden. Voel het aan alles. Ik wil eigenlijk al met utrogestan stoppen met diens nare bijwerkingen...

Op naar een cryo en ik wens jullie allemaal voor deze ronde een betere afloop! Ik duim voor jullie!!

• Reacties 547
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoihoi, poeh, mag ik jullie om wat advies vragen?

Vanochtend hebben we getest, dag 13 na tp: negatief. Balen!!!

Maar: eigenlijk mag ik maandag, dag 18 na punctie pas testen van het ziekenhuis. En ik voel me ook nog niet ongesteld worden! Normaal heb ik een cyclus van ongeveer 28 dagen, ben dus twee dagen "over tijd". Mag ik nog wat hoop hebben dat het maandag toch positief is, of is dat valse hoop?

Stel dat ik een hele late innesteling had, dan zou ik nu 3 á 4 dagen zwanger zijn. Het kan zijn dat de HCG dan nog niet meetbaar is met een simpele Kruidvat-test. Toch?

Geplaatst
Hoi Natasja,

Ik gebruik geen pregnyl bij cryo terugplaatsingen. Alleen estradiol en progesteron. Vandaar dat ik al eerder kan testen, hoewel deze negatieve test ook weer nikszeggend kan zijn.

Heeft iemand hier daar ervaring mee trouwens? Een negatieve test die later toch positief wordt? Ach wat een onzekerheid, geduld is het enige antwoord...

Als je te vroeg test zit er nog bijna geen hcg in je lichaam. Daarom kan je op dag vijf nog niet testen, want die reageren daar nog niet op. Ook al zou je een late innesteling hebben dan kan de test negatief zijn.

Ik zou als ik jou was over vier/vijf dagen pas weer proberen.

Geplaatst

Sorry, kan je niet helpen. Heb na al mijn verse terugplaatsingen bloed moeten laten prikken, heb me daar keurig aangehouden. Geen testen thuis gedaan. Bij de enige cryopoging heb ik thuis mogen testen op dag 12 na tp. Heb toen op de avond voordat ik mocht testen getest en een heel heel heel licht streepje gevonden. De ochtend daarna weer getest en toen was ie iets dikker. Ik was zwanger

m

Hoihoi, poeh, mag ik jullie om wat advies vragen?

Vanochtend hebben we getest, dag 13 na tp: negatief. Balen!!!

Maar: eigenlijk mag ik maandag, dag 18 na punctie pas testen van het ziekenhuis. En ik voel me ook nog niet ongesteld worden! Normaal heb ik een cyclus van ongeveer 28 dagen, ben dus twee dagen "over tijd". Mag ik nog wat hoop hebben dat het maandag toch positief is, of is dat valse hoop?

Stel dat ik een hele late innesteling had, dan zou ik nu 3 á 4 dagen zwanger zijn. Het kan zijn dat de HCG dan nog niet meetbaar is met een simpele Kruidvat-test. Toch?

Geplaatst

Trix,

ik zit in hetzelfde schuitje. Maar gebruik je ook die bollen utrogestan? Die houden je menstruatie tegen. Ik heb normaal ook altijd een cyclus van 28 dagen maar door die utrogestan wordt ik later ongy.

Ik had vandaag ook een negatieve test en mag maandag officieel testen.

Geplaatst

Dames dames dames toch waar zijn we nou helemaal mee bezig? :laugh:

Jullie moeten niet te vroeg testen, 1 dag á 2 kan wel maar dan nog als die negatief

uitpakt.. kan het soms (lees heel soms) nog positief zijn..

Ochh en ik weet het hoor ik testte vorige keer ook met avondurine, de ochtend voordat

ik mocht testen..

Maar het is o zo gevaarlijk.. je maakt je er zelf alleen maar gek mee.. of je gaat streepjes zien..

Dat dacht ik ook bij mijn laatste test.. ik beeld het me in.. maar uiteindelijk bleek het wel zo te zijn..

@HVR test je 7 dagen na terugplaatsing? En utrogestan kan geen kwaad hoor echt serieus.. het helpt

de boel alleen maar..

@Trix je zit 5 dagen voor je testdatum!! Wees verstandig test niet meer en doe het gewoon volgende week maandag..

dan kan hij altijd nog positief blijven..

Ze geven niet voor niks op 16 dagen na een verse tp en 14 na een cryo testen.. dat is er echt niet voor niets.. dus

blijf moed houden dames, die zo moeilijk kunnen wachten :clap2:

Hier éénmalig 5 tabletjes Estradiol genomen, vanaf morgen 2 stuks en 3 dgs 2 Utrogestan.. een lekker bedje maken

voor de kleintjes.. ik heb er enorm veel zin in en heb weer positieve moed voor deze tp.. maar ja als ik straks

in die wachtweken zit word ik natuurlijk helemaal gek.

Ik word letterlijk gek, net zoals jullie voel ik van alles maar kan het niet plaatsen.. en hoe ik me moet voelen als

ik zwanger ben .. ben ik al weer vergeten.. het heeft natuurlijk ook maar kort geduurd..

Wat wel grappig was dat ik 24 mei de tp heb gehad en 29 mei om 23:50 ben ik ziek, ziek geworden .. kotsmisselijk

klein beetje buikpijn.. ben ik gaan douchen want voelde me zo vreselijk..

Daarna 4 dagen lang misselijk geweest tot s middag een uur of drie daarna ging het weer..

Dus dat is een teken voor mij dat ik zwanger ben, en als de misselijkheid afneemt is dat niet goed!!

Maar we hebben straks samen vakantie en genoeg dingen op het programma om zo afleiding te hebben..

Hotelletje hier hotelletje daar..

Vanavond ga ik nog een lekker Liefmans biertje drinken en wat Sangria bij de buurtjes.. en morgen nog

een biefstukje en dan is het weer over met de pret.. dan hopelijk 9 MAANDEN lang geen biefstuk, alcohol

en filet american.. woehoeeeeeeeeeeee yes 9 maanden GEEN biefstuk.. jammer maar doet het zoooo graag!

Fijne avond lady's en niet te vroeg testen en NOOIT maar dan ook NOOIT de moed verliezen!!

Liefs Roxanne

Geplaatst

@Roxanne

".. of je gaat streepjes zien.. ":laughing4: haha, ja, heel herkenbaar! Expres scheel naar de test kijken werkt ook. Dank voor het relativeren, had ik even nodig.

Veel geluk de aankomende tijd!

Geplaatst
Trix,

ik zit in hetzelfde schuitje. Maar gebruik je ook die bollen utrogestan? Die houden je menstruatie tegen. Ik heb normaal ook altijd een cyclus van 28 dagen maar door die utrogestan wordt ik later ongy.

Ik had vandaag ook een negatieve test en mag maandag officieel testen.

Hoi Tinkerbell,

Ja, helemaal in hetzelfde schuitje, wat betreft de timing deze poging. En vanochtend een negatieve test dus. Ik gebruik inderdaad ook de utro-bollen. Dus wellicht is dat het en komen de duivels gewoon later dan anders. Maar ik volg de wijze raad van Roxanne toch maar op... Maandag opnieuw testen....

Wat heb jij een traject erop zitten zeg: heldin!

Geplaatst

**** breek in ****

Hoi dames, even over het testen... Onder wachtbankje zijn twee polls te vinden: eentje over wanneer voor het eerste positief is getest na een verse terugplaatsing en zelf heb ik er een paar maanden geleden eentje gemaakt over positief testen na een cryo. Dag 7 na een verse terugplaatsing is behoorlijk vroeg om te testen, bij een cryo kan de test dan wel al positief zijn, eerder zelfs al, maar het hoeft niet. Bij een verse terugplaatsing test je meestal pas na een dag of tien tot twaalf positief. Mij geeft vroeg testen rust, maar sommige vrouwen kunnen er echt helemaal niet tegen en gaan zich er juist rot van voelen. Dus gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt en de hoop niet (volledig) opgeven tot de officiële testdag! En zeker niet stoppen met de bollen!! Stel dat je een late innesteling hebt, dan sla je jezelf echt voor je hoofd!!!

Heel veel sterkte allemaal!!!! Wat zijn die wachtweken toch slopen!

*** breek uit ***

Geplaatst

Pcies Floortje! Ik weet dat iedereen graag wil, maar aub test niet te vroeg. Het scheelt een boel teleurstelling. Xxx

Sterkte meiden.

Haha, heb zelfs nog geen test in huis :-). Woensdag of donderdag maar even langs het Kruitvat.

Geplaatst

Hi meiden heb het hele topic even doorgelezen.

helaas een heleboel meiden die nega hebben getest of waarbij de duivels door zijn gebroken

sterkte meiden! Maar ook nog meiden die nog midden op de wachtbank zitten ow wat spannend!

Wij hebben 2weken geleden besloten om voor een brusje te gaan voor onze dochter. Ze is vandaag precies 11mnd

we lopen in wfg en vu. En hebben nog 1cryo van de verse poging van onze dochter.

vrijdag laatste fm gehad me eitje was 15 en bms was 10 zo dik heb ik hem nog nooit gehad hihi

ik mag straks de ovitrelle zetten spannend! Is alweer 2 jaar geleden dat ik mezelf geprikt heb.

en dan mag ik vrijdagochtend bellen of we een tp krijgen

Dus hopelijk vanaf volgende week officieel op de wachtbank. Maar blijf gezellig met jullie meelezen is hier veel te spannend!

Xxx sky

Geplaatst

Hi Sky,

Loop ook bij het WFG en VU. Grappig. Hanneke en Naima weer terug van vakantie? Er ging daar nl nogal iets mis tijdens hun beide afwezigheid vorige week. Lees hiervoor. Succes met prikken!

Hi meiden heb het hele topic even doorgelezen.

helaas een heleboel meiden die nega hebben getest of waarbij de duivels door zijn gebroken

sterkte meiden! Maar ook nog meiden die nog midden op de wachtbank zitten ow wat spannend!

Wij hebben 2weken geleden besloten om voor een brusje te gaan voor onze dochter. Ze is vandaag precies 11mnd

we lopen in wfg en vu. En hebben nog 1cryo van de verse poging van onze dochter.

vrijdag laatste fm gehad me eitje was 15 en bms was 10 zo dik heb ik hem nog nooit gehad hihi

ik mag straks de ovitrelle zetten spannend! Is alweer 2 jaar geleden dat ik mezelf geprikt heb.

en dan mag ik vrijdagochtend bellen of we een tp krijgen

Dus hopelijk vanaf volgende week officieel op de wachtbank. Maar blijf gezellig met jullie meelezen is hier veel te spannend!

Xxx sky

Geplaatst

@ otjes ja ze zijn weer terug! Ja bij mij ging het ook niet helemaal goed. Ik moest mailen als ik ongesteld was geworden

maar kreeg geen reactie terug pas na 4 dagen. Werken ze nog maar met z'n 2 en of werkt renee er ook nog?

Ken ze ondertussen erg goed omdat ik bij senna een half uur bij ze heb gelopen. Toen werd naima nog ingewerkt.

dus ze kende me allebei nog erg goed en vonden het erg leuk om senna in het echie te zien. Want ze hadden der voor het laatst op de 9weken echo gezien hihi

Geplaatst

Hallo meiden.

Mag ik mss met jullie meekletsen?

Afgelopen vrijdag heb een cryo tp gehad type1 donderdag uit de vriezer gekomen en was vrijdag al 5cellig.

Dit is de 3de poging dus laatste vergoeden poging en dit was de 5de TP en de vierde cryo.

Wij doen dit via ecd omdat ik door turner syndroom geen eicellen heb.

De vorige 4 tp hadden geen enkel resultaat dus de hoop is nu op deze ienimini frummel gevestigd ik hoop het zo!!!!

Meiden die in de ww zitten heel veel succes, en meiden die in de race zitten toi toi toi, meiden die negatief getest hebben dikke digiknuf.

xxx Corina.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat herkenbaar toch de reacties van jullie. Zelf zit ik voor de 2e keer in devwachtweken en hoewrl de punktie dit keer erg pijnlijk was, blijft dit toch het meest moeilijke, frustrerende van de hele behandeling. Tp was 9 juli, ben dus bijna op de 1/2 van de killing wachtweken. Maar voel nu van alles, soort menstruatie'kriebels', heb het idee dat ik elk moment ongesteld ga wordein, maar dat kan nog niet. Vanavond laatste Pregnyl injectie.

Wat teleurstellend toch he als de test negatief is of als de menstruatie begint. En wat extra verdrietig als de test positief is en je later alsnog ongesteld word. Sterkte meiden met wachten of teleurstelling verwerken. En voor wie positief test: super, gefeliciteerd! Ik voh jullie graag verder op deit wachtbankje. Groetjes, Ciska

Geplaatst

Hoi Corinna, jullie hebben al heel wat de rug zeg.Ik vind de wachtweken echt zwaar, wanneer mag jij testen?Sterkte deze weken, ik hoop dat het deze keer echt mag aanslaan!Groetjes!

Hallo meiden.Mag ik mss met jullie meekletsen?Afgelopen vrijdag heb een cryo tp gehad type1 donderdag uit de vriezer gekomen en was vrijdag al 5cellig.Dit is de 3de poging dus laatste vergoeden poging en dit was de 5de TP en de vierde cryo.Wij doen dit via ecd omdat ik door turner syndroom geen eicellen heb.De vorige 4 tp hadden geen enkel resultaat dus de hoop is nu op deze ienimini frummel gevestigd ik hoop het zo!!!!Meiden die in de ww zitten heel veel succes, en meiden die in de race zitten toi toi toi, meiden die negatief getest hebben dikke digiknuf.xxx Corina.
Geplaatst
Hoi Corinna, jullie hebben al heel wat de rug zeg.Ik vind de wachtweken echt zwaar, wanneer mag jij testen?Sterkte deze weken, ik hoop dat het deze keer echt mag aanslaan!Groetjes!

Hoi Franny.

Dank je wel. Ik mag 27juli testen maar dan moet ik werken, hmm dus denk dat ik er de 28ste van maak.

Jij ook heel veel succes nog he?? In de laatste week toi toi toi.

Meiden we gaan voor GROEN toch????

xxx Corina.

Geplaatst

Hoi Corina,

Heel spannend allemaal! Ik duim voor je!!

groetjes, tina

Hallo meiden.

Mag ik mss met jullie meekletsen?

Afgelopen vrijdag heb een cryo tp gehad type1 donderdag uit de vriezer gekomen en was vrijdag al 5cellig.

Dit is de 3de poging dus laatste vergoeden poging en dit was de 5de TP en de vierde cryo.

Wij doen dit via ecd omdat ik door turner syndroom geen eicellen heb.

De vorige 4 tp hadden geen enkel resultaat dus de hoop is nu op deze ienimini frummel gevestigd ik hoop het zo!!!!

Meiden die in de ww zitten heel veel succes, en meiden die in de race zitten toi toi toi, meiden die negatief getest hebben dikke digiknuf.

xxx Corina.

Geplaatst

Punctie:

10/07 Annelies

Angélique

5/7 Tina (Happinez)

Terugplaatsing:

01/07 Tinkerbell

03/07 Ellie71

07/07 HVR

07/07 Tina (Happinez)

08/07 Ancoliene (Dromenvan)

10/07 Natasja (Otjes)

13/07 Annelies

17/07 Roxanne

19/07 Wendy (Rackster) als de cryo's goed ontdooid zijn!

Testen:

08/07 Els1987

Jolanda80 - rood

13/07 Denise - rood

14/07 Nienke -rood

16/07 Ellie71

16/07. Tinkerbell

Doortje

20/7 Ancoliene (Dromenvaneenwonder)

21/07 HVR

22/07 Natasja

22/07 Tina (Happinez)

27/07 Annelies

27/07 Corina

30/07 Roxanne

31/07 Wendy (Rackster)

Geplaatst

Punctie:

10/07 Annelies

Angélique

5/7 Tina (Happinez)

Terugplaatsing:

01/07 Tinkerbell

03/07 Ellie71

07/07 HVR

07/07 Tina (Happinez)

08/07 Ancoliene (Dromenvan)

10/07 Natasja (Otjes)

13/07 Annelies

17/07 Roxanne

19/07 Wendy (Rackster) als de cryo's goed ontdooid zijn!

Testen:

08/07 Els1987

Jolanda80 - rood

13/07 Denise - rood

14/07 Nienke -rood

16/07 Ellie71

16/07. Tinkerbell

Doortje

20/7 Ancoliene (Dromenvaneenwonder)

21/07 HVR

22/07 Natasja

22/07 Tina (Happinez)

27/07 Annelies

27/07 Franny

30/07 Roxanne

31/07 Wendy (Rackster)

Geplaatst

Hoi meiden, welkom. Heb het lijstje naar voren gehaald, helaas lukt mij dit vanaf mob niet met kleurtjes. Wijzigen of voegen jullie zelf toe? Groet Natas

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden