Jump to content

Wachtbankje juli 2012

Dromenvaneenwonder

Recommended Posts

Helaas is ronde juni mislukt... Op naar de volgende ronde. Wie gaat er met mij mee?

De mislukte poging heeft er goed ingehakt, deze keer ga ik het anders proberen. Ik heb een afspraak gemaakt voor acupunctuur en ga na de zomervakantie 2 dagen minder werken. Ook probeer ik mijn systeem te resetten door voldoende slaap, gezonde voeding en veel beweging. Kortom: alle slechte gewoonten overboord en mijn lijf helemaal babyproof te maken!

Ik ben zondag 17 juni ongesteld geworden. Nu gestart met progynova om mijn baarmoederslijmvlies in orde te maken voor een terugplaatsing. Voor de laatste miskraam had ik op cyclusdag mooi BMS, maar sinds de curretage heb ik iets langer nodig. Al met al verwacht ik half juli een terugplaatsing te hebben mits onze Eskimootjes goed ontdooien.

Ik ben benieuwd wie er met mij mee gaat op het altijd spannende wachtbankje.

groetjes An

• Replies 547
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hi An,

Ik ga mee! Op voor onze laatste cryo deze ronde, na een miskraam! Verwachting is half juli TP! Ik ben ook mijn systeem aan het restten :D! We gaan weer een spannende tijd tegemoet, maar ik ben er wel klaar voor! Meid, ik wens je heel veel succes! Op naar een mooi wonder! Lfs

Hi An, Ik ga mee! Op voor onze laatste cryo deze ronde, na een miskraam! Verwachting is half juli TP! Ik ben ook mijn systeem aan het restten :D! We gaan weer een spannende tijd tegemoet, maar ik ben er wel klaar voor! Meid, ik wens je heel veel succes! Op naar een mooi wonder! Lfs
Heel veel succes, ik ga duimen!

Hi An,

Ik ga mee! Op voor onze laatste cryo deze ronde, na een miskraam! Verwachting is half juli TP! Ik ben ook mijn systeem aan het restten :D! We gaan weer een spannende tijd tegemoet, maar ik ben er wel klaar voor! Meid, ik wens je heel veel succes! Op naar een mooi wonder! Lfs

Wat fijn dat je meegaat Femke, ik verwacht ook de terugplaatsing half juli, dat kan ook anders zijn, want mijn BMS was altijd keurig 11 mm op cd10, maar na de curretage is het wat onvoorspelbaarder geworden... Nou, dan kunnen we elkaar steunen de komende tijd en vooral tijdens de vervelende wachtweken!

Mijnbaby, hoe is het met je? hoe voel je je? En heb je al een echo-afspraak gemaakt? Ik hoop me snel bij je aan te kunnen sluiten in het 12-wekenbankje en dan neem ik natuurlijk Femke mee!

Liefs An

hee dames,

Ik hoop jullie vanaf dinsdag te komen vergezellen op het wachtbankje. Maandag hoor ik of miijn twee cryo's goed ontdooid zijn en deze worden dan disndag teruggeplaatst. Mijn BMS was woensdag 10.2 dus dat zit wel goed.

Voor jullie ook alvast veel succes en sterkte met wachten.

hee dames,

Ik hoop jullie vanaf dinsdag te komen vergezellen op het wachtbankje. Maandag hoor ik of miijn twee cryo's goed ontdooid zijn en deze worden dan disndag teruggeplaatst. Mijn BMS was woensdag 10.2 dus dat zit wel goed.

spannend Doortje! Gezellig dat je erbij komt! Ik hoop dat je Eskimootjes goed ontdooien en dan komende de spannende tijden er weer aan!!!

Hi An,

Ik ga ook mee! Het is bij lange na nog niet zeker dat we deze cyclus een tp hebben,maar i k probeer positief te blijven en meld me daarom graag aan:) Volgende keer zal ik wat meer over mezelf vertellen.

Vrolijke groet,

Kirsten

Hi Otjes,

Jij ook in het Vu lees ik. Vreselijk dat wachten hè!

En niet de zekerheid of je door mag? Ik heb net 2 maanden moeten wachten, de 2e maand omdat ze een foutje hadden gemaakt :-). Nu hopelijk wel starten! Ik ga hard voor ons duimen! Veel succes! Lfs

hee dames,

Heeeej Doortje,

Heb je al gehoord of je embryootjes mooi zijn doorgedeeld, of hoor je dat morgenochtend? Spannend hoor! Ik kan de avond voor een terugplaatsing nooit zo goed slapen, dus ik denk vannacht extra aan je!

@Annelies: Zijn de Duivels al door? Hoe is het verder met je?

@Femke: Heb je al een afspraak voor een BMS meting gemaakt? Wordt de terugplaatsing in je eigen cyclus gedaan of niet?

@Otjes: Welkom op het wachtbankje! Ik duim voor je dat je te horen krijgt dat je door mag 3 juli!

@Kirstin: Hoe is het met je? Wanneer heb jij een afspraak voor een BMS meting?

Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met het ziekenhuis. Woensdag een BMS-meting, maar daar verwacht ik weinig van omdat ik nog vloei, dus volgens mij wordt er echt nog geen nieuw BMS opgebouwd... Verder is mijn systeem resetten alweer verleden tijd... Gisteren patatjes en chips, vandaag overgewerkt tot 21.30 uur en bij thuiskomst een lekkere zak chips geplunderd, oei oei oei, dat is niet babyproof. Kortom: Morgen voor de herkansing... En woensdag lekker op de fiets naar mijn werk (32km) om weer even voldoende lichaamsbeweging te krijgen... Volop moeite met twee collega's die steeds mooier en dikker zwanger worden.

Ik kwam op mijn werk vandaag drie collega's tegen die in verwachting zijn (34 weken, 32 weken en 9 weken). Ik ben positief en belangstellend naar ze toe, maar vanbinnen vind ik het toch moeilijk omdat ik ook zo graag wil... Hebben jullie dat ook?

Nou, ik stop ermee voor vandaag, het was een lange werkdag dus ik ga lekker mijn bedje in! Tot morgen

Hallo dames,

Ook ik meld me aan, do 5-7 op cd 11 voor de eerst echo! We hebben 3 cryo's over van onze 4de IGSI-poging. Nog nooit cryo's gehad, dus ben benieuwd. We hadden er in de eerste instantie een punt achter gezet, maar met in je achterhoofd, van wat er nog in de vriezer lag toch nog een poging wagen. Overigens een tp zonder medicatie, geheel in eigen cyclus.

Heeeej dames,

Even een kort berichtje want het is alweer veel te laat! Hier alles goed! Bedankt voor de belangstelling Annelies. Ik was teleurgesteld dat de vorige poging toch niet gelukt was, maar de ergste teleurstelling is alweer voorbij, nu ben ik weer volop positief met de nieuwe ronde begonnen.

@Wendy: welkom meid! Wat fijn dat er cryo's zijn. Veel succes deze ronde!

@Annelies: al duiveltjes gezien?

@Doortje: waren de cryo's goed ontdooid?

Truste, xxx

Hoi Meiden,

Ik ga ook mee in de juli maand. Ik ben nu bezig met mijn 2e ivf poging. 2b eigenlijk. 2a is niet doorgegaan, te weinig cellen.

Nu ben ik aan het spuiten met deca en moet de pil nog slikken tot zondag.

Vermoedelijke punctie is 18 -19-20 juli...

@ Otjes en Femke Ik ben ook bij het Vu in behandeling... wie weet komen we elkaar tegen...

@ Dromenvan.. Ik heb ook een collega die net zwanger is, 11 wkn. Heel erg frustrerend. Ik vertelde haar mijn verhaal, omdat ik het moeilijk had toen zijn me vertelde dat ze in verwachting was.

Hopelijk is dit ook een groen bankje. We gaan ervoor.

Groetjes Angélique

Hoi Meiden,

Ik ga ook mee in de juli maand. Ik ben nu bezig met mijn 2e ivf poging. 2b eigenlijk. 2a is niet doorgegaan, te weinig cellen.

Nu ben ik aan het spuiten met deca en moet de pil nog slikken tot zondag.

Vermoedelijke punctie is 18 -19-20 juli...

@ Otjes en Femke Ik ben ook bij het Vu in behandeling... wie weet komen we elkaar tegen...

@ Dromenvan.. Ik heb ook een collega die net zwanger is, 11 wkn. Heel erg frustrerend. Ik vertelde haar mijn verhaal, omdat ik het moeilijk had toen zijn me vertelde dat ze in verwachting was.

Hopelijk is dit ook een groen bankje. We gaan ervoor.

Groetjes Angélique

Welkom Angélique!

Je hebt ook al heel wat voor je kiezen gehad, het is Julie echt gegund dat poging 2b een geslaagde poging wordt!

Precies wat je zegt: we gaan ervoor!

ik heb vandaag een BMSmeting gehad. Zoals ik al verwacht had was er nog bloed te zien en het Bms was net aan 4 mm. Vanwege de onvoltooide menstruatie was het niet beter geworden. Volgende week weer terug. Met een beetje geluk de terugplaatsing rond 8 juli.

Heeft iemand daar trouwens ervaring mee, dat er na een curretage een veel langere tijd nodig is om een mooi BMS te krijgen. Voorheen was het CD10 zo'n 11 mm en de laatste tijd duurt de menstruatie langer en het opbouwen van nieuw slijmvlies laat ook langer op zich wachten...

Nou ja, ik heb geen haast. Hoe rustiger hoe beter. En straks is het zomervakantie dus dan komt het helemaal goed uit!

Slaap lekker dames! Liefs

Hi Angelique,

Jij ook heel veel succes! En inderdaad, wie weet komen we elkaar tegen :-).

An, ik heb nog geen BMS meting gehad. Ik mag dit weekend bellen, en verwacht de eerste afspraak rond 10 juli.

Even afwachten dus. Maak me daar niet te druk over, want was eigenlijk altijd prima in orde. Hopelijk nu ook na de miskraam.

Meiden, succes!

Hallo allemaal,

Ik mag mij hier ook weer komen melden. Ik heb vandaag de tp gekregen van een emmy en mag 8 juli testen. Dit is voor onze de 2e IVF/ICSI poging. Uit de 1e poging( IVF ) heb ik een vroege miskraam gehad en nu mogen we wachten op een positief resultaat ( daar gaan we vanuit natuurlijk ). Deze poging is een ICSI-behandeling geworden.

Hoi meiden,

Mag ik met jullie mee schrijven?

Morgenochtend krijg ik te horen of een van onze drie cryo's goed ontdooid zijn en dan zal er ook een terugplaatsing zijn.

Dit zal de derde terugplaatsing worden voor ons. Als onze eskimo's goed ontdooien mogen we op vrijdag 13 juli testen. De vorige terugplaatsing is een vroege miskraam geworden.

Groetjes Denise

Hoi dromenvaneenwonder,neen nog steeds geen duiveltjes te zien,pfffffff :( Ik hoop dat ze niet te lang meer op zich laten wachten hoor want ik wil er direct weer 'inspringen'!

Alles goed met jou?

Groetjes

Pfff Annelies, wat een gedoe. Het liefst wil je er zo snel mogelijk vanaf zijn en dan door voor de volgende ronde. Vandaag nog niks? Weet je wel zeker dat je niet zwanger bent?

Met mij gaat het goed meid! Ik ben druk bezig om mijn werk af te ronden voor de vakantie. En verder bevalt de acupunctuur prima. Ik merk dat ik er een stuk rustiger door ben geworden. Dat haalt een beetje de spanning af van het hele verhaal. Woensdag 4 juli weer een BMS meting, ik denk zelf dat het dan wel goed zit en dat ik 8/9 juli ongeveer de tp heb als de cryo's goed willen ontdooien natuurlijk. naja, we zien het wel!

Liefs

Hallo allemaal,

Ik mag mij hier ook weer komen melden. Ik heb vandaag de tp gekregen van een emmy en mag 8 juli testen. Dit is voor onze de 2e IVF/ICSI poging. Uit de 1e poging( IVF ) heb ik een vroege miskraam gehad en nu mogen we wachten op een positief resultaat ( daar gaan we vanuit natuurlijk ). Deze poging is een ICSI-behandeling geworden.

Welkom Els! Spannende weken breken er voor je aan meid! Ik duim met je mee dat het mag lukken! Volgens mij ben je de eerste die een tp hebt gehad en dus die mag testen!

Groetjes An