Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@betty vreselijk die onzekerheid. ik gebruik eigenlijk nooit van die +testje lijken me onhandig. nog even een dagje wachten en dan nog eens testen. @dromenvaneenwonder ow jeej noet lekker dat je zoveel moest spugen. al is het voor een goed doel maar tis natuurlijk fijner ala je je goed voeld@roxanne spannend! duim voor jullie wij mogen vrijdagwe wachten ook vol spanning@marieke voor jou word het ook erg spannend vooral omdat het nog te vroeg is om te testen. hadden we maar een buikluikje zodat we even konden spieken hihi@floortje balen meid dat de testen nog steeds nega zijn.

• Reacties 547
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

@Ancoliene: nee ik durfde nog niet te testen. Ik heb wel vanochtend om 6 uur met een plastikbeker in mijn badkamer gestaan en netjes de ochtendurine opgevangen om hem dan toch maar een minuut later weer weg te gooien. Weet niet waarvoor ik zooooo bang ben. Als het negatief is dan weet ik het tenminste (en er blijft toch nog een klein beetje hoop tot zondag) als het positief is, nou ja dat zou geweldig zijn. In beide gevallen kan ik een beetje spanning loslaten. Maar omdat ik zo weinig aanwijzing voor een positief test heb blijft er de gedachte dat het niet gelukt is en blijkbaar kan ik dat nog niet aan.... Misschien in de loop van de dag toch even doen. Of moet dat persé in de ochtend??

Ik ben vandaag op WD 10 aangekomen. Heeft iemand ervaring met het testen op wd 10 na een verse tp? Kan dat überhaupt al een positief resultaat geven?

@Roxanne: :goodluck::goodluck1::gekruiste vingers 1

@Marieke: Hoe is het met jou vandaag?

@Corina:Hoe gaat het daar? Kan je het een beetje volhouden?

@Annelies: Heb je al nieuws uit het zh? Hoe is het met je?

@ Carolin: Hoe is het met de steekjes? Gaat het een beetje?

@bettyboopke: Ik wens je een rustige dag. Heb je vandaag nog weer een test gedaan of eerst morgen?

@Wendy: Hoe gaat het met je? Misschien heb ik het gisteren over het hoofd gezien, maar had je nog antwoord van het ZH?

Allen die ik misschien vergeten ben een succesvolle en mooie dag gewenst!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb het niet meer volgehouden en net even toch een test gedaan. Helaas... ik voelde hem al, naar alles wat ik van jullie gelezen heb dacht ik al dat ik niet zwanger ben. De test was dus echt negatief, niet eens een licht streepje te herkennen. Het is WD 10, dus ik kan me bijna niet voorstellen dat er nog verandering in komt.

Voelt nu wel heel zwaar. Zondag is de officiele testdag, dus ik zal dan maar tot die moment wachten, maar mijn hoop is eerlijk gezegd (al eerder) weg. Jammer - helaas hadden we ook geen cryo's dus dat betekend dan direct weer helemaal opnieuw.

Ik kan wel huilen!

Geplaatst

@ Happinez: ach neeee wat verschrikkelijk balen zeg voor jou/jullie een dikke knuf.

@Hoe is het verder met iedereen?

@ Annelies: Weet je al iets? Ik hoop het zooooo.

@ Voor de meiden met slecht nieuws een hele dikke knuffel.

@ voor de wachtende meiden toi toi toi.

@ meiden met goed nieuws van harte.

Hier gaat het wel ik weet niet wat ik er van moet denken voel/ merk nog helemasl niets.

Ik weet wel hoef niet en kan mss nog wel helemaal niet maar toch!!! Je wil zo graag iets merken..

Dus we wachten het maar gewoon af..

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

FF snel voordat ik weer snel weg moet.. ik ben gebeld en er is een terugplaatsing om 13:40 YEAHHH...

Alleen het kutte is ze zeggen daar niet om hoeveel het er gaan 1 of 2 en hoeveel ik er nog in de vriezer heb..

Nou ja ik hoor het straks wel, helaas moet ik alleen.. manneke kon geen vrij krijgen.. en we doen deze poging

in het geheim.. alleen de buren weten ervan..

Doeg meiden!! Ik ga twee uur karren naar Elsendorp.. woeptiedoe!!

Geplaatst

ah happines balen meis ik had een positest op dag 12. en dag 10 posi met een ovutest durfte gewoon niet te testen hihi

wouw roxanne das goed nieuws rij voorzichtig! op de terugweg ben je met z'n 2tjes

Geplaatst

@ Happinez....oh wat vind ik dit erg voor je! Heel veel sterkte meis!!

@ Roxanne... goed nieuws! als het goed is heb je al een topper aan boord nu, of zelfs 2? :-) Lekker broeden nu!!

@ Dromenvaneenwonder... jeetje ben jij ff goed zwanger zeg, zo vaak spugen..;-) Normaal zou je het vreseljk vinden, maar ze zeggen weleens, als je goed misselijk bent, veel spuugt, ben je goed zwanger! Op welke WD heb je nou voor het eerst getest? En voelde je toen al iets dat je wilde testen?

hier gaat het nog steeds hetzelfde...af en toe wel wat steken/krampen, ben wel wat positiever dan de vorige keren, maar ben ook zo bang weer voor de uitslag.. ik Heb me echt voorgenomen om niet eerder dan volgende week dinsdag te gaan testen, zal ik daar het weekend nog zo over denken???!!

Voor alle meiden die ook in deze vreselijke wachtdagen zitten......heel veel sterkte, gelukkig ben je niet alleen!

Geplaatst

Hoi meiden, wat een spanning hier,hihi

Roxanne, hoeveel zijn het er geworden? Succes de komende ww

Happynez, balen meid! Maar je hebt nog 5 dagen hoor!

Hier teruggebeld door het zkh, ze zeiden dat het wel vaker voorkwam. Nu duimen voor morgen, wordt rond 15.30 uur gebeld of de cryo's goed zijn ontdooid!!

Voor de rest, toi toi toi!!!

Geplaatst

Dag dames,

Gisterenavond zat ik te wachten en te wachten en te wachten op een telefoontje van mijn gyne maar die kwam er maar niet.. (ze gingen bellen of m'n hormoonwaarden goed zijn en of ik ik iets moest bijnemen of nog pregnyl moest spuiten) Deze morgen dan zelf maar gebeld.. Dokter Decleer had een verkeerd nummer opgeschreven en zo kon hij mij natuurlijk niet bereiken hé.. Maar ik moet niets bijnemen of spuiten.. Gewoon 3x/dag die utgrogestanbolletjes nemen. Hormoonwaarden zijn dus goed..

WD 4 hier en ik voel helemaal niks! Mijn borsten doen wel pijn maar dat komt wss door de spuiten hoor.. Maar hoop doet leven,niet?

Ancolien: Zo veel spugen meid maar goed,'t is voor een goed doel hé? :)

Happinez: Meidje toch.. Verschrikkelijk! Sterkte met deze teleurstelling! knuff

Roxanne: Super! Een tp van 1 of 2? Ik duim vanaf nu ook voor jou! xx

Corina: Zoals je hierboven kan lezen is het goed. Meid,wij lopen volledig gelijk! TP 13/7 en testen 27/7.. Dus jij zit ook op WD 4! Voel jij al iets?

Marieke: Die ww hé? Nog een beetje en je weet het ook! duim,duim!

Aan de andere wachtende dames,succes en de dames die negatief nieuws hebben gekregen,sterkte!

Groetjes en nog een fijne dag!

Geplaatst

Hoi meiden,

Allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.

Heb mijn dag wel behoorlijk voor mezelf verprutst. Heb gelukkig vrij deze week, dus heb ik spontaan besloten vanavond naar mijn man naar Brussel toe te rijden. Kunnen we samen alvast een beetje aan de nieuws wennen. Hij weet nog niet dat ik te vroeg getest heb, wilde hem op zijn werk niet ongerust maken. Misschien hou ik het ook daarbij, maar dan hoef ik hier tenminste niet alleen te zitten.

Allen verder heel veel succes gewenst. Ik zal de komende dagen wel ff meelezen en laat jullie ook nog weten of er nog een wondertje is gebeurd.

Liefs, Tina

Geplaatst

Hoi ..

Daar was ik weer.. effe vier uur in de auto gezeten.. ben dr gewoon moe van..

Maar er is 1 topper terug geplaatst, ik doe een schema volgen van de eiceldonatie..

en mijn cryo is nu 2 dagen oud.. en is 2 cellig..

Helaas heeft de andere cryo gezegd; daaag doe het zelf maar..

Maar ik heb er maar 1 nodig .. en dat word deze.. ik ga zwanger worden..

Pff nu ik dit type denk ik; wacht maar meisje over 8 dagen krijg jij het moeilijk,

kan je je niet inhouden met testen ... zucht.. maar nog twee dagen drie uurtjes

werken en dan heerlijk vakantie.. en het word goed weeerrr!!

Als jullie die nu wachten ook allemaal denken dat jullie zwanger zijn, dan hebben

we een positieve aura hiero .. niet dat ik daar in geloof.. maar ik heb 4 augustus

een flower power bbq en ik heb wierook gekocht die je aura leeg maakt..

Dus moest het even zeggen..

Nou meiden ik ga heel ff op bed tv kijken.. nu had ik voor vanavond een lekker

varkenshaasje gekocht.. maar ik eet hem altijd rosé .. dat mag nu niet meer hé

of mag hij niet meer rood zijn.. anders ik eet hem gewoon als een schoenzool hoor!

Tot vanavond meiden.. :happy:

@Happinez heel veel sterkte meis.. ga maar lekker naar je ventje.. lekker kroelen..

Geplaatst

@roxanne, meid ik vind dat je een topinstelling hebt: je bent gewoon zwanger en dat blijf je nu!!!!! Geniet van je vakantie en vooral van het feit dat je gewoon zwanger blijft!!!!!

Geplaatst

@happinez wd 10; dat is toch nog heel vroeg. Het kan nog alle kanten op! Het kan nog...

@Roxanne mooi 1 beeb in je buik. Nu de ww in ghhrr

Update van mijzelf; geen bloeding meer gehad. Wel raar gevoel in mijn buik, maar dat vat ik op als positief. Zit nu op wd 8. Zal ik morgen testen of nog even wachten. Moeilijk...

Geplaatst

Hoi, kom even gauw berichten dat ik vandaag ongi ben geworden. Alles is nu over en voorbij..... Voel me leeg.

Sorry voor mijn ego berichtje.

Liefs Natas

Geplaatst

@Inflame dank je wel .. hhahaha

@Norwegian Sky .. wat is trouwens je echte naam typt wat makkelijker.. PSIES wij zijn gewoon ZWANGER..

ik nu en jij volgt mij.. om het lijstje nog meer groen te maken.. toch?

Hier een beetje menstruatieachtig gevoel overgehouden van de katheter.. ook voor het eerst.. misschien

is alles nog wel een beetje gevoelig van de miskraam .. ik ben ook nog wel heel snel moe.. tja het is natuurlijk nog maar

16 dagen geleden dat ik een miskraam heb gehad..

Jeetje dat klinkt raar.. zo snel eigenlijk al weer een terugplaatsing... maar ja als je eenmaal een kindje wilt kan je niet

constant pauzes inlassen had er net 1 van 7 maanden achter de rug..

Ik heb ook een foto van de embryo.. [ATTACH=CONFIG]4352[/ATTACH]

@Natasja .. wat erg.. en helemaal niet ego hoor.. sterkte meis! Knuffel!

Geplaatst

Roxanne je mag ook gewoon sky zeggen nog makkelijker anders moet je me echte naam onthouden.

of n-sky hihi.

Wat een mooie foto van jullie ukkie! Ben ook erg benieuwd naar ons ukkie! Vrijdag kunnen we hopelijk ook kennis maken.hihi.

ja volgens de statetieken moet het hier wel wat groener worden.

En idd in de mmm wil je niet stilstaan bij mislukte pogingen en gewoon doorgaan. Waardoor je jezelf vergeet. Hier kwam ik na 2jaar mmm en 9 maanden zwangerschap achter owja ik ben er ook nog. Daardoor zit ik nu veel beter in me vel.

ze noemen het niet voor niets de medische malle molen. Je kan jezelf erin verliezen.

Geplaatst
jeej natasja dat is wel.erg vroeg op welke.cyclus dag zat.je vandaag?

Dag 26 pas. Heb naar gevoel over deze tp. Moest op dinsdag komen voor fm, toen ging er van alles verkeerd in wfg en vu. Heb woensdagavond pregnyl geprikt en dinsdag pas tp gehad.

Geplaatst

Dat van de tp klopt wel ik heb zaterdag gespoten en krijg hem dan vrijdag terug.

ze zijn dan 6 dagen oud want ze ontdooien ze dan donderdag al.

ik heb bij onze eerste cryo behandeling ook dat ik 2 dagen te vroeg ongie werd. Daarom gebruik ik die bolletjes om het

wat te verlengen zodat de emmy wat meer tijd heeft om in te nestelen.

maar daar heb je nu helaas niks meer aan.

vreselijk dat je er zo'n naar gevoel aan heb over gehouden. Misschien slim om een afspraak te plannen om de behandeling te bespreken. Anders blijf je zo met vragen en onzekerheden zitten

Geplaatst

Otjes, lees af en toe mee. Ik wil je veel sterkte wensen!

Erg naar dat je over de behandeling een rot gevoel hebt! Hopelijk kun je het een plekje geven.

Andere meiden, veel succes! En dromen van een wonder: wat een goed bericht! Vasthouden! Ik ga duimen. Ik heb zaterdag de TP! Vandaag net utrogestan begonnen! Behoorlijk last van krampen, gek, niet eerder gehad! We wachten het weer af!

Tot gauw! Liefs F.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden