Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag dames,

Tis gezellig druk hier :-)

Ik wil me graag erbij zetten op het wachtbankje. Gisteren weer de 1e spuit menopur erin gezet in combi met chlomid, 21.07 echo. Dit is voor ons een nieuw schema, dus zal me benieuwen hoe het deze ronde zal gaan.

Ik zal me eens gaan verdiepen wie er hier zoal schrijft.

Tot schrijfs,

Jolanda

• Reacties 547
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag dames!

Corina: Goh,pijnlijke boobs en soms wat steekjes in de buik maar ik speel op veilig aan zeg ook dat het aan de utro-bollen ligt.. Idd, zelfbescherming.. :) Ik voel niet echt iets anders dan gewoon dus.. Wel droom ik enorm raar en veel.. Maar ja,dat kan gewoon zijn dat ik er enorm met bezig ben hé? :)

Ancolien: Dank je meidje! WD5 aangebroken en ben rustig aan de ene kant,aan de andere kant ben ik er natuurlijk met bezig! Ik hoop gewoon dat het deze keer raak mag zijn en dat er toch 1 emmy'tje van de 2 mag blijven zitten.. Maar goed,dat zien we dan wel weer! Hoe voel jij je meidje? lekker zwanger? :)

Marieke: Bij mij hielden die utro-bollen m'n menstruatie tegen hoor.. De 1e keer dag na het stoppen,vloeien.. 2e keer,na 5 dagen pas.. Maar iedereen reageert daar anders op hoor.. Alles goed met jou?

Andere dames die ik eventueel zou vergeten zijn,vééél succes! De dames met minder goed nieuws,geef de moed niet op!

Groetjes

Geplaatst

Hoi allemaal,

@Franny: de tweede week is echt killing:-) Hou vol!! Wanneer mag je testen? Ik op zondag officieel - was stom geweest en heb gisteren al getest - had ik beter niet kunnen doen. Maar ja, we houden de moed erin - de duivels zijn er ook nog niet, dus wie weet.

@ Els: Ik duim voor jullie dat het mooi groeit en heel sterk mag worden!!

@ Roxanne: Slaap en rust ze:) Beter kan je niet doen.

@ HvR: Sterkte meid! Goed dat je er direct weer tegenaan gaat. Ik hoop dat je een goed gesprek hebt en ze met je wens akkoord gaan - in Groningen zijn ze er heel duidelijk over dat ze alleen 2 terugplaatsen (bij onder 39jr) als het geen toppers zijn. Ik duim voor je!

@Jolanda/Ciska: Jeetje je hebt er ook al een weg terug moeten leggen - welkom op het wachtbankje. Ik duim voor je dat het deze keer goed voor je mag verlopen.

Nou, gelukkig schijnt het zonnetje hier in Brussel nu een beetje - net lekker in de stad met manlief geluncht. Hier knap ik weer wat van op. Verder geen nieuws, geen gebeurtenissen - het lijkt wel de rust voor de storm:)) haha.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

FF een update-tje wat betreft de testjes en de lichte streepjes:

noppes!!!

Vanochtend nog eens getest en nu zo wit als sneeuw! Nu, bij deze kan ik jullie laten weten dat die testjes van het kruidvat ook indroogstreepjes hebben, zelfs als ze nog nat zijn!!!!! Tenzij er misschien toch even iets geweest is...en al heel vroeg is misgegaan (dat zou de alsmaar lichter wordende streepjes wel beter verklaren)... Heb de testjes ook aan anderen laten zien, en allemaal dachten ze dat er echt wel een 2e streepje stond! Dus het lag gelukkig al niet aan ons ;) Je zou nog aan jezelf beginnen twijfelen!

icon_wink.gif

Maar dus toch even oppassen als je zo'n licht streepje hebt...

Hier gaan we dus wachten op de russen, zodat ik aan de pil kan beginnen om half aug weer aan een volgende IVF te beginnen!!!!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!!

Ik ga waarschijnlijk op het wachtbankje van september zitten (half augustus souitjes, tp eind aug). Hopelijk kom ik daar geen volk van hier tegen!!!

En sorry sorry voor de heisa rond die stomme testen!

Toedeloe en gogogooooooo for greeeeeeeen you girls!!

xxx

Geplaatst

Oh meid wat vreselijk voor je/jullie. Het spijt me voor je. Heel veel sterkte en een dikke knuf!

helaas dames, alle 3 de cryo's zijn niet goed ontdooid!
Geplaatst

Hoi Wendy,

Oh, wat een teleurstelling zeg. Zeker omdat het er 3 zijn en geen van allen terug geplaatst kunnen worden. Dat is een harde klap.

Heb je nog een kans of was dit de laatste??

Sterkte meid.

Lieve groet,

Ciska

Geplaatst

Terugplaatsing:

01/07 Tinkerbell

03/07 Ellie71

07/07 HVR

07/07 Tina (Happinez)

08/07 Ancoliene (Dromenvan)

10/07 Natasja (Otjes) rood

13/07 Corina ( 1 cryo)

13/07 Annelies

17/07 Roxanne 1 cryo

19/07 Wendy (Rackster) als de cryo's goed ontdooid zijn!

Testen:

08/07 Els1987 spannend!

Jolanda80 - rood

13/07 Denise - rood

14/07 Nienke -rood

16/07 Ellie71-rood

16/07 Tinkerbell -rood

Doortje

20/7 Ancoliene (Dromenvaneenwonder) groen!

21/07 HVR rood

22/07 Natasja rood

22/07 Tina (Happinez) blijf geloven!

27/07 Annelies

27/07 Corina

30/07 Roxanne

31/07 Wendy (Rackster)

Zwanger:

Dromenvaneenwonder 27 Maart 2012

Kijk maar achter mijn naam.

Wij zijn definitief ongewild kinderloos.

En nu nog accepteren dat het zo is.

Geplaatst

Happinez: Fijn dat je toch wel geniet met manlief in Brussel! En blijf maar genieten lieve meid.. :)

Rackster,ik heb gereageerd in het andere topic!

Ellie:Wat vreselijk meid! Ik heb er even geen woorden voor.. Ik hoop dat je dit,op je eigen tempo weliswaar,kan verwerken.. Héél erg veel sterkte! knuffel

Geplaatst

Ik was er ineens afgegooid?

Terugplaatsing:

01/07 Tinkerbell

03/07 Ellie71

07/07 HVR

07/07 Tina (Happinez)

09/07 Caro_lin

13/07 Corina ( 1 cryo)

13/07 Annelies

17/07 Roxanne 1 cryo

19/07 Wendy (Rackster) als de cryo's goed ontdooid zijn!

Testen:

08/07 Els1987 spannend!

Jolanda80 - rood

13/07 Denise - rood

14/07 Nienke -rood

16/07 Ellie71-rood

16/07 Tinkerbell -rood

Doortje

21/07 HVR rood

22/07 Natasja rood

24/07 Caro-lin

27/07 Annelies

27/07 Corina

30/07 Roxanne

31/07 Wendy (Rackster)

Zwanger:

Geplaatst

@els wat spannend met die echo zeg. Kan te vroeg zijn. Vaak pas bij 7/8 weken kunnen ze iets zien?

@ellie leef met je mee. Wat oneerlijk! Sterkte meid xxx

@wendy wat een teleurstelling en harde klap. Dat verwacht je toch niet!sterkte

@betty ook veel sterkte! geen leuk nieuws

@alle anderen; kan soms de hele nieuws update niet helemaal meer goed volgen, maar ik zie nog weinig groen:(

Met mij gaat alles goed. Voelde mij toch licht misselijk en nog steeds raar gevoel ik mijn onderbuik. Ook erg moe. Maar de psyche kan een loopje met je nemen he. Dus het kan nog alle kanten op. Dinsdag hcg test in ziekenhuis...

Geplaatst

Raar Caro- lin.. maar je staat er weer op!

Ik heb hem even aangepast hoor voor Wendy ..

@Wendy.. heel veel sterkte meis.. jeetje van de 3 geen één.. wat klote.. en nu?

@Ellie jeetje ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. dat is de ergste nachtmerrie die je over komen kan.. sterkte meis..

GETVER dames ik vind het ook maar veel rood en weinig groen.. kom op .. brrr..

Terugplaatsing:

01/07 Tinkerbell

03/07 Ellie71

07/07 HVR

07/07 Tina (Happinez)

09/07 Caro_lin

13/07 Corina ( 1 cryo)

13/07 Annelies

17/07 Roxanne 1 cryo

Testen:

08/07 Els1987 spannend!

Jolanda80 - rood

13/07 Denise - rood

14/07 Nienke -rood

16/07 Ellie71-rood

16/07 Tinkerbell -rood

Doortje

21/07 HVR rood

22/07 Natasja rood

24/07 Caro-lin

27/07 Annelies

27/07 Corina

30/07 Roxanne

Zwanger:

Geplaatst
helaas dames, alle 3 de cryo's zijn niet goed ontdooid!

Oh nee, wat vreselijk. Heb de vorige x hetzelfde meegemaakt. Je zit dan echt met lege handen. Heb je nog cryo's of moet je het hele traject weer door? Knuffie

Geplaatst

Ben zojuist een grote dikke prop verloren. Denk zelf dat er wel iets gezeten heeft aangezien ik dit nog nooit eerder gehad heb. Misschien door afstoting eerder ongi geworden dan?

Ga wel contact opnemen met fertipoli. Iig voor een eindgesprek.

Dank voor al jullie lieve berichtjes. Dat doet me goed. Gelukkig hebben we een heel lief meisje om van te houden en rot te verwennen :D

Ik neem afstand van het forum en zal alleen nog in het babbelhoekje meetikken, maar niet voordat ik iedereen op dit bankje en voor de toekomst alle geluk van de wereld wil wensen. May all your dreams come true.

Tuurlijk ga ik bog wel af en toe spieken hoe het iedereen verfaat hier.

Liefs Natas

Geplaatst

Och Natasja,jammer dat we je hier niet meer gaan 'zien'.. :( Maar ik versta je wel hoor meidje.. Neem rustig je tijd lieverd! Een prop verloren,ja dat kan idd wijzen dat er wel degelijk iets heeft gezeten.. Meidje,ik wens je ook alle geluk van de wereld toe! Zal je missen..

Lieve groeten

Geplaatst

ah wat een nare berichten allemaal:-(

rackster jeetje wat een domper:'(

en een paar dames voor de laatste pogingen

jeej helemaal niet.leuk weet niet zo goed wat.ik zeggen moet.

wil jullie sterkte wensen....

Geplaatst

Terugplaatsing:01/07 Tinkerbell03/07 Ellie7107/07 HVR07/07 Tina (Happinez)08/07 Ancoliene (Dromenvan)09/07 Caro_lin10/07 Natasja (Otjes) rood13/07 Corina ( 1 cryo)13/07 Annelies17/07 Roxanne 1 cryo20/07 norwegian-sky 1cryoTesten:08/07 Els1987 spannend!Jolanda80 - rood13/07 Denise - rood14/07 Nienke -rood16/07 Ellie71-rood16/07 Tinkerbell -roodDoortje20/7 Ancoliene (Dromenvaneenwonder) groen!21/07 HVR rood22/07 Natasja rood22/07 Tina (Happinez) blijf geloven!24/07 Caro-lin27/07 Annelies27/07 Corina30/07 Roxanne30/07 n-skyZwanger:Dromenvaneenwonder 27 Maart 2012heb mij er ook even bijgezet mits me cryo goed ontdooit maar.daar gaan we wel vanuit

Geplaatst

Beste NAtasja, voor jou het allerbeste voor de toekomst en ben blij voor jullie dat jullie een klein meisje hebben die jullie zeker zou trosten de komende tijd.

Liefs, Tina

Ben zojuist een grote dikke prop verloren. Denk zelf dat er wel iets gezeten heeft aangezien ik dit nog nooit eerder gehad heb. Misschien door afstoting eerder ongi geworden dan?

Ga wel contact opnemen met fertipoli. Iig voor een eindgesprek.

Dank voor al jullie lieve berichtjes. Dat doet me goed. Gelukkig hebben we een heel lief meisje om van te houden en rot te verwennen :D

Ik neem afstand van het forum en zal alleen nog in het babbelhoekje meetikken, maar niet voordat ik iedereen op dit bankje en voor de toekomst alle geluk van de wereld wil wensen. May all your dreams come true.

Tuurlijk ga ik bog wel af en toe spieken hoe het iedereen verfaat hier.

Liefs Natas

Geplaatst

@Sky jij hebt drie dagen later als mij de tp en jij mag ook de 30ste testen klopt dit wel?

Dameeeeeeeeeeeees maar niet meer via de telefoon het lijstje maken.. hahahaha we blijven bezig!

Terugplaatsing:

01/07 Tinkerbell

03/07 Ellie71

07/07 HVR

07/07 Tina (Happinez)

09/07 Caro_lin

13/07 Corina ( 1 cryo)

13/07 Annelies

17/07 Roxanne 1 cryo

20/07 norwegian-sky

Testen:

08/07 Els1987 spannend!

Jolanda80 - rood

13/07 Denise - rood

14/07 Nienke -rood

16/07 Ellie71-rood

16/07 Tinkerbell -rood

Doortje

21/07 HVR rood

22/07 Natasja rood

24/07 Caro-lin

27/07 Annelies

27/07 Corina

30/07 Roxanne

30/07 Norwegian-sky

Zwanger:

Geplaatst

Lees hier in principe niet mee (beetje afstand om relaxte state of mind te handhaven ;-)) maar kwam even kijken wanneer Natasja mocht testen.....

Las helaas meerdere slechte berichten....

Natasja, Rackster, Ellie: sterkte!!!!!!!!

En andere meiden die het kunnen gebruiken natuurlijk ook...

Geplaatst

Haha Sky! Hier nog een. Het is dat ik nog moet beginnen met stimuleren, maar anders zou ik vast een testje wagen ;-))) Lekker doen waar je je goed bij voelt!

Geplaatst

Goedemorgen allen, how vergaat het de wachtenden? Ik durf niet meer te testen. Al ben ik helemaal gesloopt. Gister 22 uur naar bed en vamorgen 7.30 uur wakker. Moe moe moe....misschien morgen testen

@happinez heb jij nog durven testen?

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

@Carolin: nee, heb geen test meer gedaan, dacht dat ik nog echt tot zondag wacht en vreemd genoeg ben ik nu ook helemaal rustig. Komt waarschijnlijk omdat mijn verwachtingen verschoven zijn. De spanning is er nu een beetje van af. Ben wel blij als het zondag is en we definitief een duidelijk uitslag hebben, wat dat dan ook mag zijn. Dit gevoel van helemaal gesloopt herken ik duidelijk. Had ik laatst op maandag. Moest zelfs over dag gaan liggen en slapen omdat ik het niet meer vol hield:)) Raar gevoel is dat. Nu heb ik eigenlijk alleen nog deze intensieve dromen en wat ongi-gezeur in mijn buik. Gisteren dacht ik ineens dat mijn (.)(.) gevoelig waren en de tepels groter, maar dat is meer wishful thinking dan realiteit vrees ik:-))

Vandaag wat afspraken voor mijn werk, dus dat is een mooie afleiding en dan is is het ook bijna weer weekend-)!

Vraagje aan de dames die (helaas) al eerder ervaring met IVF/ICSI &co. gemaakt hebben: zijn jullie bij een negatief resultaat meestal voor testdatum ongesteld geworden of heeft dat niet zoveel te zeggen??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden