Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh oh Happinez... over een paar uurtjes mag je testen...... ben zoo zenuwachtig.. oh wat zeg ik nou.. ik ben zenuwachtig voor jou!! Duimen draaien...

Vanavond naar de kermis geweest, heerlijke suikerspin gekocht.. nog steeds een zwaar gevoel van onder.. mijn man zegt dat is de baby die zich

even lekker zijn kontje parkeert in de baarmoeder..

Ik heb ook cookiemonster gewonnen op de kermis.. ik zeg dat is voor de nieuwe baby :) gordeltje om.. en gaaaaaaaaaaaaaan!

[ATTACH=CONFIG]4382[/ATTACH]

• Reacties 547
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Roxanne: Ach wat schattig die knuffel in de gordel haha.

@ Happinez: Heel veel succes met testen duim voor je.

Hier ben ik mij rot geschrokken net. Ga ik naar het toilet en wat denk je bruine prut bleh maar heb geen buikpijn of krampen. En vanavond met de bolletjes in brengen met behulp van een applicator was er nog niets zichtbaar..... Ik weet het kan mss innesteling bloed zijn of weet ik veel wat positief in ieder geval, maar toch ben ik er niet gerust op pff ga maar proberen te slapen denk ik en heel hard hopen dat het niet doorzet.

Trusten.

Geplaatst

Lieve dames,

WD9 en deze nacht weer wat bloedverlies,héél miniem maar toch.. Pfff,wat moet ik hier nou weer van denken!! :( Ik word aan de ene kant stilletjes aan zot maar aan de andere kant maak ik me er eigenlijk niet zo veel zorgen in,raar toch? Kan dit zijn dat er één embryo'tje zich niet genesteld heeft? Of is dit nu al mijn menstruatie,wat héél erg vroeg zou zijn.. Het zet ook niet door om echt menstruatie te zijn en ik zou het niet harden van pijn in m'n buik.. Alles neemt weer een loopje met me maar goed genoeg over mezelf!!

Happinez: Ik ben reuze benieuwd meidje!!! Ik duim nog steeds!! xx

Caro-lin: Idd,klinkt als zwangerschapskwaaltjes,hihi.. De 24e mag je officieel testen,is het niet? Ik duim nog steeds voor je meidje!!

Roxanne: Wat een machtig cookie-monstertje! De beeb zal blij zijn!! :)) Hoe voel je je vandaag meid?

Corina: Dat wil helemaal niets zeggen hé meidje? Het kan innesteling zijn.. Blijven duimen en trachten het positieve erin te houden! Dat probeer ik ook.. Hoe gaat het vandaag met je?

Alles ok met de andere dames?

Lieve groeten

Geplaatst

Goedemorgen dames, Na een hel van een nacht met veel buikpijn, heb vanochtend om 6u de definitieve bevestiging gekregen - negatief:-(((. Het is zwaar maar an de andere kant ook weer een opluchting dat we nu weten waar we staan. Dit wachten en bangen is niet leuk geweest. Ik moet morgen in het ZH bellen en hoop daar ook direct een afspraak voor een gesprek/ evaluatie te krijgen. Want we willen in iedere geval zsm een nieuwe poging doen. Ik wil jullie bedanken voor de lieve steun die jullie de afgelopen dagen aan ons gegeven hebben. Ik blijf heeeeeel hard voor jullie duimen. Ik zal nog wat mee blijven lezen omdat ik natuurlijk reuze benieuwd ben, maar ga zelf opschuiven naar het wachtbekken augustus. Meiden: jullie moeten doorgaan en positief testen!!!!!;-)Heel veel suces en liefs Tina QUOTE=anneliesbulckaen;567308]Lieve dames,WD9 en deze nacht weer wat bloedverlies,héél miniem maar toch.. Pfff,wat moet ik hier nou weer van denken!! :( Ik word aan de ene kant stilletjes aan zot maar aan de andere kant maak ik me er eigenlijk niet zo veel zorgen in,raar toch? Kan dit zijn dat er één embryo'tje zich niet genesteld heeft? Of is dit nu al mijn menstruatie,wat héél erg vroeg zou zijn.. Het zet ook niet door om echt menstruatie te zijn en ik zou het niet harden van pijn in m'n buik.. Alles neemt weer een loopje met me maar goed genoeg over mezelf!!Happinez: Ik ben reuze benieuwd meidje!!! Ik duim nog steeds!! xxCaro-lin: Idd,klinkt als zwangerschapskwaaltjes,hihi.. De 24e mag je officieel testen,is het niet? Ik duim nog steeds voor je meidje!!Roxanne: Wat een machtig cookie-monstertje! De beeb zal blij zijn!! :)) Hoe voel je je vandaag meid?Corina: Dat wil helemaal niets zeggen hé meidje? Het kan innesteling zijn.. Blijven duimen en trachten het positieve erin te houden! Dat probeer ik ook.. Hoe gaat het vandaag met je?Alles ok met de andere dames?Lieve groeten

Geplaatst

Hallo meiden.

@ Annelies: pff jeetje wat een onzekerheid probeer postief te blijven hebben he?? Makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk maar ik hoop zo dat het positief mag uit pakken.

@ Happinez: Ach meis heel veel sterkte voor jullie en een knuf vanuit hier.....

Zo als het het nu uit ziet is het bij die ene keer gebleven vanmorgen met toilet bezoek en inbrengen van de bollen niets te zien geen spoor.. Ik hoop zo dat het zo blijft maar ja je weet het nooit. Ik heb dit ook nog nooit eerder gehad bij mijn andere 4 tp's... Af wachten dus geef de hoop nog niet op.

Meiden die nog wachten heel veel succes toi toi.

Andere meiden sterkte en hopelijk komen jullie dromen ooit uit gun het iedereen.

xxx

Geplaatst

@Corina spannend. kan indd van alles betekenen hoor!! Ja lief is hij cookiemonster ik ben zo gek als een deur heb heel de

weg cookiemonster geluiden gemaakt.. meoneoneoeeenuhhhh..

@Happinez.. pff meisje sterkte zeg.. eindelijk heb je nu weel een bevestiging dat het niet goed is en kan je snel met een andere

terugplaatsing verder..

@An.. als het helder rood bloed is dan is het niet goed, donkerrood bloed dus oud bloed of bruin kan een goed teken zijn ..

dus blijf hoop houden!

Vandaag op wachtdag 5 aangekomen.. hier na gisteren niets meer te merken van het "zware" gevoel.. ik hoop zo dat ik één deze

dagen misselijk word want dan weet ik gewoon dat het goed zit.. ik wil gewoon misselijk blijven tot 12 of 13 weken of langer..

maakt mij helemaal niets uit...

Ik ga ff van de zon genieten en vanavond bbqen..

Groetjes!

Geplaatst

Tja dames.. Hier niet goed.. Ik bloed redelijk en het is rood met slijmpropjes.. Tja,negatief zeker.. :(( Ik moet wel die bolletjes blijven doornemen tot wnnr ik weet wat de uitslag is,alhoewel ik die nu wel al weet,denk ik.. Ben echt van de kaart! Heb dit nog nooit meegemaakt. M'n menstruatie bleef altijd uit door die bollen en nu op wd9,patat.. Sorry voor m'n gezaag dames maar moest het even kwijt. Geniet van de zomerse dag

Geplaatst

@happinez ach meissie wat naar nu toch. Je had er al rekening mee gehouden maar het blijft toch een tegenvaller!

@annelies ook erg naar dat je nu al ongesteld wordt op wd 9!

Hier ook helaas geen groen! weer negatief dus het is wel gedaan denk ik zo. Onmogelijk dat ie morgen ineens positief is....

Helaas was dit de 3e icsi en we hebben geen cryo's meer dus onze kans op kinderen is een beetje verkeken.

Misschien doen we nog een 4e poging, wel zelf betalen dus ik weet het niet. Heb geen zin in hoop en teleurstelling. Goed nadenken nu.

Wachtende meiden; nog veel sterkte!!

Geplaatst

Lieve Annelies, mijn gynaecoloog heeft mij verzekerd dat je ook bij rood bloedverlies zwanger kunt zijn en dat je ook bloed kunt verliezen als een van de twee vruchtjes wordt afgestoten en eentje innestelt. Het wordt niet altijd door het lichaam opgenomen. Dat zijn haar woorden, niet de mijne.

Ik kreeg toen helaas een miskraam, maar toen ondanks het roodverlies na onderzoek bleek dat mijn baarmoedermond (nog) dicht was, sprak ze van een 'dreigende' miskraam en nog niet van een miskraam. Natuurlijk is het meestal mis als je helderrood vloeit, ik wil je ook absoluut geen valse hoop geven, want ik vrees ook het ergste, maar het hoeft dus niet en dat is dus precies de reden dat je toch de bollen moet blijven gebruiken!!! De verpleegkundige vertelde mij laast dat een vrouw echt boos werd toen ze belde om haar te feliciteren. Of ze de dossiers soms door elkaar hadden gehaald, want ze was zwaar ongesteld, niet dus!! Een vriendin van mij heeft 9 weken gevloeid als een rund en een supergezond kind op de wereld gezet. Mijn tante is negen maanden lang 'ongesteld' geworden tijdens de zwangerschap.

Nogmaals, natuurlijk is het meestal mis, maar het is niet per definitie 100% zeker mis, ook niet als het helderrood is. Ik bedoel dus te zeggen dat het lang niet altijd zo zwart/wit, of eerder rood/wit is.....

Nogmaals sterkte, ik hoop voor jou dat je in de categorie vrouwen valt die gewoon vloeit tijdens de innesteling/zwangerschap, want dat kan. Ik ga een kaarsje voor je branden!!

Dikke knuf,

Floor

Geplaatst

Dames,

Bedankt voor alle lieve woorden! Wij stoppen voorlopig.

Voor degene die negatief getest hebben, sterkte! Voor de groenen, gefeliciteerd! geniet ervan.

Lieve groetjes Wendy

Geplaatst

@ Rackster: Jeetje meis heel veel sterkte pff vanuit hier dikke knuf..

@ Annelies: Nee toch he bah denk aan het verhaal van Floortje wil je absoluut geen valse hoop geven maar er is een kans dat het kan. Meis heel veel sterkte denk aan je..

@ Roxanne: Ik heb de foto aan mijn man laten zien hij lag helemaal in een deuk. Haha

@ Caro-lin: Meis heel veel sterkte dikke knuf voor jou...

Hier is het nog steeds goed. Spannend maar maakt me ook onzeker was het maar volgende week " zucht"..

Meiden voor jullie allemaal een hele dikke knuffel.

Fijne avond ga ff proberen te pitten moet vannacht werken gelukkig 1 nachie.

xxx

Geplaatst

Dag dames

Het blijft hier maar raar hoor.. Ik verlies geen bloed meer,enkel bij het 'afvegen'.. En het is meer slijm dan iets anders maar zal wel door die bollen komen zeker? (sorry voor de woordkeuze maar ik zou niet weten hoe het anders moet geformuleerd worden) Ik ben nu van niets meer zeker..Ik heb dit nog nooit voorgehad. De vorige keren hielden die bollen mijn menstruatie tegen en nu.. Ik was deze namiddag zeker dat het mijn menstruatie was die doorkwam maar dan zou het toch 'volle bak' moeten zijn,zoals anders.. Of zouden die bollen m'n menstruatie voor een stuk niet volledig laten doorkomen? Goh,goh,ik ben nog nooit zo onzeker geweest!! M'n mannetje gelooft er nog steeds in en zegt dat ik niet mag doemdenken. Héél erg lief van hem maar ik denk dan,man,ik ken m'n eigen lichaam wel zeker? Tja..

Sorry voor dit ego-berichtje maar moest het kwijt dametjes!

Lieve Floortje en Corine: Dank je wel hoor meiden! Het doet deugd deze steun! xx

Geplaatst

Joh Annnelies,

Wat vervelend allemaal deze onzekerheid. Ik wens je zo zeer dat het goed komt. Ik hoop je mannetje blijft gelijk houden, maar ik snap je helemaal goed. Je kent je lichaam en je voelt gewoon wat er gebeurd... Maar je weet ook dat er op dit moment false signalen van je lichaam uitgaan, dus laat de moed nog niet zakken, het kan nog!!! Ik blijf voor je duimen.

Liefs Tina

Dag dames

Het blijft hier maar raar hoor.. Ik verlies geen bloed meer,enkel bij het 'afvegen'.. En het is meer slijm dan iets anders maar zal wel door die bollen komen zeker? (sorry voor de woordkeuze maar ik zou niet weten hoe het anders moet geformuleerd worden) Ik ben nu van niets meer zeker..Ik heb dit nog nooit voorgehad. De vorige keren hielden die bollen mijn menstruatie tegen en nu.. Ik was deze namiddag zeker dat het mijn menstruatie was die doorkwam maar dan zou het toch 'volle bak' moeten zijn,zoals anders.. Of zouden die bollen m'n menstruatie voor een stuk niet volledig laten doorkomen? Goh,goh,ik ben nog nooit zo onzeker geweest!! M'n mannetje gelooft er nog steeds in en zegt dat ik niet mag doemdenken. Héél erg lief van hem maar ik denk dan,man,ik ken m'n eigen lichaam wel zeker? Tja..

Sorry voor dit ego-berichtje maar moest het kwijt dametjes!

Lieve Floortje en Corine: Dank je wel hoor meiden! Het doet deugd deze steun! xx

Geplaatst

Ach Carolin, wat erg voor jullie. Ik had zo voor je geduimd, maar dat helpt helaas alleen mentaal niet echt. Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen verwerken en dan een goede beslissing kunnen maken of je nog voor een 4de poging gaat. Ik wens je/jullie heel veel sterkte!! Dikke knuf!

@happinez ach meissie wat naar nu toch. Je had er al rekening mee gehouden maar het blijft toch een tegenvaller!

@annelies ook erg naar dat je nu al ongesteld wordt op wd 9!

Hier ook helaas geen groen! weer negatief dus het is wel gedaan denk ik zo. Onmogelijk dat ie morgen ineens positief is....

Helaas was dit de 3e icsi en we hebben geen cryo's meer dus onze kans op kinderen is een beetje verkeken.

Misschien doen we nog een 4e poging, wel zelf betalen dus ik weet het niet. Heb geen zin in hoop en teleurstelling. Goed nadenken nu.

Wachtende meiden; nog veel sterkte!!

Geplaatst

Ach meid, wat erg allemaal. Ik hoop jullie kunnen het een plek geven en ik wens je heel veel sterkte daarvoor! Dikke knuf voor je.

Dames,

Bedankt voor alle lieve woorden! Wij stoppen voorlopig.

Voor degene die negatief getest hebben, sterkte! Voor de groenen, gefeliciteerd! geniet ervan.

Lieve groetjes Wendy

Geplaatst

Hé bah wat een nare berichten allemaal.. ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.. tjee sterkte Wendy..

Wij riepen ook altijd na drie pogingen is het gewoon afgelopen, kinderloos.. maar nu hebben van ons behandelcentrum

te horen gekregen dat een poging rond de 1800 euro kost alles erop en eraan.. dus ik ga dan echt wel sparen!!

@Annelies.. tjeetje .. ik weet niet goed hoor wat ik moet zeggen... ik "vrees" dat rood echt rood is.. en tja het komt

inderdaad een enkele keer voor dat je gewoon bloed tijdens een zwangerschap .. maar volgens mij is dat niet met

gestimuleerde zwangerschappen.. alsnog blijf hoop houden..

@Corina .. grappig hahahaha.. ik ben ook echt een mafkees.. hahaha

Hier is het rustig.. heb vanavond actief buskruit gespeeld met me nichtjes .. wel weer last van me buik alles eruit..

ik vrees toch echt dat ik niet meer tegen vet kan.. raar want dat is sinds de tp.. en vorige keer ook wel een beetje

na wat vettigs..

Ik hoop zo dat ik misselijk ga worden straks of morgen of .. ooit.. please..

Ik ga nu de was nog even ophangen.. want ik wil wat kleding meenemen een dinsdag naar ons hotel.. pff en nu

is het vrijdag en het weekend slecht weer.. balen joh ik heb vrijdag een bruiloft te fotograferen.. aiks..

Nou als ik dinsdag woensdag en donderdag maar goed weer heb, en volgende week woensdag en zaterdag.. dan

ben ik zooooo happy :)

Fijne nacht slaap lekker.. xx

Geplaatst

Goeiemorgen lieve dames!

Een nieuwe dag en moet zeggen,ik voel me goed! WD10 aangebroken en verlies zo goed als geen bloed meer,toch weer raar maar goed ik zie wel wat vrijdag geeft,ik maak me er allezins niet meer al te druk in!! We zien wel wat het geeft en is het terug negatief,wel dan is het zo.. Ik zal ooit wel zwanger raken,daar ben ik van overtuigd!! :))

Lieve Happinez: Dank je wel meid voor je bemoedigende woorden! Het doet deugd dat te lezen.. Hoe gaat het met jou?

Lieve Caro-lin: Hoe gaat het met jou vandaag lieverd? xx

Aan alle andere dames,hoe gaat het met jullie? Geniet maar van het zonnetje,doe ik deze namiddag ook!

Lieve groeten

Geplaatst

Wij riepen ook altijd na drie pogingen is het gewoon afgelopen, kinderloos.. maar nu hebben van ons behandelcentrum

te horen gekregen dat een poging rond de 1800 euro kost alles erop en eraan.. dus ik ga dan echt wel sparen!!

**even inbreken**

Roxanne dat zijn wel de kosten zonder medicatie! Afhankelijk van welke middelen je gebruikt en hoeveel komt dat er dus nog bij (prijzen staan op verpakkingen of kun je navragen bij apotheek/verzekering). Al moet ik wel zeggen dat via het "wegbrengen en ophalen" topic er vaak veel te regelen valt ;-) Ik heb voor vier zelf betaalde pogingen alleen wat pregnyl en een verpakking deca hoeven kopen.

Maar joh, je gaat het helemaal niet nodig hebben!

**breek uit**

Geplaatst

@ Annelies, hou moed. Ik ben vandaag als het goed is 6 weken zwanger en ik ben in de 4e week echt flink ongesteld geweest en ik heb afgelopen woensdag en zaterdag een lichte bloeding gehad. Ik had woensdag natuurlijk het geluk dat ik dezelfde dag nog een echo had, maar daarop kan de dokter geen bloeding zien in de baarmoeder. Ik vind het zelf heel moeilijk allemaal, maar ik ben nog steeds zwanger. Woensdag hebben wij weer een echo om te kijken of het gegroeid is.

Ikzelf probeer de moed er in te houden en te hopen dat de "menstruatiepijn" die ik heb er bij hoort.

Meiden, die negatief hebben getest! Heel veel sterkte!

Liefs

Geplaatst

Lieve Els,waaauw meidje,al 6weken,supergoed.. Wel niet fijn dat je af en toe wat bloed verliest,dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor je gemoedsrust maar ik ben er zeker van,het zit goed en de kleine beeb gaat niet meer weg! :)

Ikzelf ben als herboren.. Gn bloedingen meer,het is volledig weg.. Toch weer raar maar goed,ik laat me niet meer gek maken door mezelf en we zien vrijdag wel wat het geeft.. Ik ga dadelijk genieten van het zonnetje en lekker bruinen! Lieve Els,probeer ook te genieten van dit stralende weertje hé?

Lieve knuffel en zoenx

Geplaatst
**even inbreken**

Roxanne dat zijn wel de kosten zonder medicatie! Afhankelijk van welke middelen je gebruikt en hoeveel komt dat er dus nog bij (prijzen staan op verpakkingen of kun je navragen bij apotheek/verzekering). Al moet ik wel zeggen dat via het "wegbrengen en ophalen" topic er vaak veel te regelen valt ;-) Ik heb voor vier zelf betaalde pogingen alleen wat pregnyl en een verpakking deca hoeven kopen.

Maar joh, je gaat het helemaal niet nodig hebben!

**breek uit**

Hey!

Ok.. hij zei tegen mij all inclusive want wij stonden er van te kijken .. en hij zei ook inclusief medicatie .. nou ja ik hou er dan maar rekening mee

van niet..

Maar ben nu ook al een beetje aan het opsparen maar toen ik zwanger was heb ik dat gebruikt zal ik maar zeggen want ik had zoiets anders is

dat overtijd.. dus ben er weer een beetje door heen..

Maar ja.. Annelies spannend zeg.. het kan dus nog zo zijn..en in gestimuleerde zwangerschappen dus ook dus het geeft de mens hoop!!

Hier wachtdag 7 .. ik moet zeggen.. ik voel niets.. dus ik baal een beetje dat ik niet misselijk ben.. want dat was bij mij het goede teken..

Nou ik ga ook maar van de zon genieten.. en morgen lekker samen met de man weg.. lekker tijd voor ons zelf..

Liefs Roxanne

Geplaatst

@roxanne wel positieve gevoel vasthouden hoor! bij de zw van me dochter was ik in het begin ook niet

misselijk dat kwam later pas. voelde me wel koortsig ziekig verkouden.

andere keren was ik wel misselijk en toen was het niet raak. dus het kan nu nog zoveel kanten opgaan

ik zit op wd 3 vanmorgen getest om te kijken of de ovitrelle me lichaam uit in. en hij was idd omowit.

dat is in iedergeval goed. nu maar weer afwachten wanneer ik testdrang ga krijgen hihi.

ik word er juist rustig van als ik test hihi.

genieten jullie lekker van het weer? lekker de tuin in! heerlijk he!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden