Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@mijnbaby: Dank je lieve meid! Ik hoop idd dat het lekker groen is.. De hoop wordt steeds groter maar ik moet met m'n beide voetjes op de grond blijven staan.. Hoe gaat het met jou?

@sky: Vrijdagmorgen (7u50) moet ik bloed laten prikken en dan bellen ze 's avonds het resultaat door.. Het belooft vrijdag weer een lange,spannende dag te worden.. Alles goed met jou?

• Reacties 547
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Annelies, jet bent er bijna!! Goed dat deze week het weer meespeelt en we alle onze gedachten een beetje kunnen verzetten bij leuke buitenactiviteiten. Helpt wel, hoor:). Hoop dat je volgende week tenmiste droog weer hebt tijdens je vakantie!

Hier alles ok. Ik kijk er weer positief naar voren. Ik hoop dat ik in de loop van de week of volgende week mijn nieuwe schema van het zh ontvang, dan weten we weer wat meer.

@sky, roxanne, Anna en allen die nog meelezen: Het is een zeer positieve week, dus ik duim heel erg voor jullie en hoop dat er alleen nog maar groen mag volgen op dit bankje!

Groetjes, Tina

Geplaatst

weer veel gebeurd hier ! hopelijk gaat het inderdaad binnenkort wat groen kleuren.

Ik heb deze morgen echo gehad. Links 4 en rechts 1 grote en 1 kleine. We gaan afwachten tot vrijdag om te kijken of die kleine nog zin heeft om mee te doen met zijn grote broers/zussen. Waarschijnlijk wordt de PU gepland voor Maandag. Gaat weer spannend worden, bibber..bibber..

Tis inderdaad heel erg lekker weer, waardoor de gedachten wat verschoven kunnen worden, scheelt weer..

Liefs,

Jolanda

Geplaatst

Dames, helaas, het mocht weer niet zo zijn. Ik ga een miskraam krijgen. Ons kindje is niet gegroeid. Volgende week nog een echo ter conrole of het zeker is en dan gaan we kijken wat we gaan. Afwachten, pillen of curretage. We voelen ons echt K......................

Sorry dames!

Geplaatst
Dames, helaas, het mocht weer niet zo zijn. Ik ga een miskraam krijgen. Ons kindje is niet gegroeid. Volgende week nog een echo ter conrole of het zeker is en dan gaan we kijken wat we gaan. Afwachten, pillen of curretage. We voelen ons echt K......................

Sorry dames!

Lieve,lieve Els!

Hier heb ik geen woorden voor.. Sterkte meidje,echt sterkte! Knuffel xxx

Geplaatst

@ Annelies: Fijn dat het bloeden is gestopt hier ook bij die ene keer gebleven. Meid toi toi toi denk aan je vrijdag.

@ Els1987: Meis wat verschrikkelijk erg vind ik dit bah bah. Vanuit hier een hele dikke knuffel en sterkte voor jullie beiden.

@ Sky: Hoe voel jij je? Lekker gezwommen vandaag?

@ Anna: Hoe voel jij je?? Heel veel succes meis.

Hier gaat het goed zoals boven geschreven is het bij die ene keer gebleven pfff. Verder weet ik niet wat ik ervan moet zeggen ene moment

denk ik van het is raak want dit heb ik nooit mee gemaakt en de andere moment denk ik het is mislukt. Nou nog 3 nachtjes slapen en dan weten we het.

@ voor de wachtende meiden toi toi toi.

Andere meiden een hele dikke knuffel denk aan jullie.

xxx

Geplaatst

Oh Els, Ik heb er ook geen woorden voor. Het spijt me heel erg voor jullie. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie elkaar kunnen steunen. Ach nee toch... nogmaals sterkte!xx

Geplaatst

Hoi meiden,

Na een weekje afwezigheid weer een berichtje van mij!

@ Els: wat een verschrikkelijk nieuws! Dat zo'n wonder toch nog zo verdrietig kan eindigen. Ik heb er geen woorden voor, ik voel je verdriet tot in iedere vezel van mijn lijf. Echt waar meid, heel veel sterkte! Ik denk aan je!

@Annelies: het ziet er goed uit meis! Nog even volhouden en dan valt de verlossende uitslag!!! Ik houd je morgen in de gaten!

@ Sky: hoe voel je je? Hoe houd je jezelf bezig deze dagen???

@ Roxanne: geniet van je daagjes ertussenuit! Dat het je veel afleiding en rust mag geven zodat dat kleine wondertje daarbinnen goed kan groeien!!!

@ Anna: welkom op dit bankje! Spannende weken voor jou! Houd je het een beetje vol?

@ Tina: fijn dat je wat afleiding kan vinden, het is allemaal niet niks! Ik wens je alle geluk toe meid!!!

@ Jolanda: er komt een spannend weekend aan! Ik hoop dat je maandag een mooie score hebt!

Ik heb ook nieuws... ...vandaag ben ik gaan bloeden en in het ziekenhuis geweest. Er waren twee holtes in mijn baarmoeder te zien, één met foetaal weefsel en één was er leeg. Daar kwam ook het bloed vandaan. Naar huis gestuurd met de boodschap: rustig aandoen en afwachten wat er gebeurt. Helaas heeft het doorgezet... Met zekerheid heb ik één leeg vruchtzakje verloren. Helaas gaat het bloedverlies en de kramp door. Ook zijn alle zwangerschapsverschijnselen weg. Ik vrees dus het ergste... Ik kan er niet van slapen en ben de hele tijd gebedjes aan het opzenden voor een goede afloop. Ik houd jullie op de hoogte!!!

Geplaatst

Hè verdorie, wat krijgen we nou! De hoop niet opgeven hoor! Een vruchtzakje blijft gewoon lekker zitten! En niet wakker liggen maar lekker gaan slapen en dromen van het wondertje dat nog wel in je buikje zit! Rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen, dat is nu belangrijk voor jou en voor het vruchtje! Heel veel sterkte!

Geplaatst

@els wat vreselijk voor jullie heel veel sterkte

@dromen hopen dat jullie 2de ukkie toch wil blijven zitten. sterkte

@ wd6 kon het niet laten en een testje gedaan:-) en er staat een heel mini streepje.

is nog erg vroeg maar een goed begin. bij senna had ik een dag na me nod een hcg waarde van over de 300 dus dacht wie weet.

voel me misselijk diarree en pijnlijke borsten.

worden spannende dagen

liefs sky

Geplaatst

Goeiemorgen lievers!

WD13 en alles ok hier.. Ben al,terug,van 7uur op(die rot-utrogestanbolletjes!!) en dacht ik sta terug lekker op met een prachtig zonnetje maar niets is minder waar,het is hier mistig :( Hopelijk klaart het snel op hoor,dat ik nog een beetje kan genieten van het zonnetje.. Morgen D-day,en het belooft een lange dag te worden.. ('s morgens gaan voor bloedprik en pas 's avonds de uitslag,brrrr)

@corina: Jij ook veel succes gewenst meid! Ik dacht dat jij ook op de 27e mocht testen? Alvast héél erg veel succes meid,ik duim voor je!!

@dromenvan: Lieverd,de moed niet opgeven! Ik hoop dat je toch een beetje hebt kunnen slapen? Probeer echt niet al te veel te stressen,weet makkelijker gezegd dan gedaan,maar het is niet goed voor je kleine beeb in je buik.. Probeer héél erg veel te rusten,te ontspannen en voor jezelf en je vruchtje te zorgen! Het gaat vast goed lieverd! Ik denk aan je.. (houd me allezins op hoogte want ben er mee bezig!) Lieve digitale knuffel en een dikke zoenx xx

@sky: amai,nu al een testje gedaan en je heb een licht streepje? Klinkt veelbelovend.. Succes!

@anna: Hoe gaat het met jou vandaag lieve meid? Lukt het wachten een beetje?

@happinez: Alles goed met jou vandaag lieve meid?

Ik wens iedereen een prachtige dag toe!

Lieve groeten

-xxx-

Geplaatst

@annelies dat is dan zeker een langedag!

ja ben er vroeg bij. maar het is een cryo van 5 dagen oud die op het punt stond in te nestelen zeiden ze in het vu. dus dacht probeer het. heb toch genoeg goedkope testjes

Geplaatst

@ Ancoliene, meid, wat een schrik! Het ziet er toch zo goed voor je uit deze keer?! ook kan ik het niet begrijpen omdat ik het nog nooit heb meegemaakt, maar ik kan me voorstellen wat je nu doormaakt. Ik wens je heel veel sterkte een ga heel hard voor je duimen dat het tweede wondertje zitten blijft!!!!!!!!!! Neem heel veel rust en blijf positief voor zover dat mogelijk is. Ik wens het je van harte. Sterkte meid en ik denk aan je.

@ Annelies: Hoe voel je je vandaag? Nog maar een dagje! Spannend. Ik blijf duimen.

@Sky: Hoe is het met je? Hou je het nog wat vol?

@Roxanne - lekker genieten hoop ik en daarbij lekker broeden:-P

@ Jolanda: Duimen dat die 5de mee wil doen!

@ alle anderen: een heel fijne dag en lekker de zon een beetje positieve energie laten verspreiden!

Geplaatst

Gefeliciteerd Sky, ik had ook op dag 6 voor het eerst positief bij een cryo van 5 dagen oud! Als het goed is, is het streepje morgen alweer een stukje donkerder. De KV 2x5 zijn heel betrouwbaar!

Geplaatst

@els,

Gossie, meid. Woorden schieten te kort. Mag je je verheugen dat het eindelijk voor jou ook zover is, en dan nu dit.

Heel veel sterkte, misschien dat de volgende echo toch nog iets van verbetering laat zien ? Ik weet niet goed hoever je bent, maar niet gegroeid, is toch normaliter niet meteen definitief over ? sorry als ik een stomme vraag stel, maar ken je status niet zo goed.

@annelies,

morgen gaat inderdaad zeer spannend worden. Ga jij je zenuwen onder controle houden door niet te testen ? zou ik (denk ik) niet kunnen.

@dromenvaneenwonder,

tja..omdat je er 2 hebt teruggeplaatst gekregen, kan het zomaar nog alle kanten op. Ik lees wel vaker dat er 1 afgestoten wordt, dat het inderdaad lijkt of je ongi bent, maar dan toch nog zwanger kunt zijn van die andere (ook zonder zwangerschapsverschijnselen). Maar hoe dan nu verder ? kunnen ze niet aan de hand van je hcg checken of dat stijgt in lijn met een eventuele zwangerschap ?

@sky,

tis inderdaad errug vroeg om een testje doen, maar ach, kwaad het niet..buiten dat je jezelf misschien wel gek maakt..hahahahaha. Wanneer is je testdag ? rond 3 aug ?

@corina,

Nog 2 nachtjes slapen, en dan weet jij het ook. Suc6 !

@rest,

suc6 ! Die die het wat moeilijker hebben, een dikke knuffel.

Liefs,

Jolanda

Geplaatst

maandag is me nod.

ze zeggen dat je 12 dagen

na de tp mag testen maar dan is je nod al

voorbij. ik reken 14 juli de ovitrelle 2 dagen later de eisprong dus 16 juli. 2weken later is dus aanstaande maandag. in me vorige cryopogingen werd ik op wd 10 ongie.

Geplaatst

Pfff dames.. wat een ellende hier.. An.. die andere uk blijft gewoon zitten hoor!! Komt helemaal goed.. lekker broeden..

@Els.. jeetje ik weet hoe je je voelt dit heb ik vorige maand meegemaakt.. gelukkig hoefde ik niet gecurreteerd te worden..

ik wens jullie samen heel veel succes... om dit te verwerken..

@Sky wat goed dat je al iets ziet.. vasthouden.. dat tweede streepje!!

@Annelies.. yes yes wachtdag 13.. wanneer ga jij testen of heb je al getest?

@Happinez.. ik hoop dat het door blijft zetten.. die groene lijn..

Alleen ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het vertrouwen compleet kwijt ben.. we hebben samen heerlijke dagen

gehad.. heerlijk genoten van lekker eten.. de zon..

Maar ik voel helemaal niets van herkenning van de vorige zwangerschap.. ik ben de eerste twee dagen misselijk geweest...

op wachtdag 4 of 5 een zwaar gevoel van onderen.. en nu nog gevoel wat ik niet kan plaatsen.. een zwaar drukkend gevoel..

Ik zit nu op wachtdag 10, zondag testen.. morgen nog een drukke dag een bruiloft fotograferen van 10:00 tot 22:00..

en dan weer lekker vrij.. ff bijkomen...

Zoals ik al zei; ik denk dat het dit keer negatief is.... jaaaaa ik probeer positief te blijven.. maar het is zoooo moeilijk :( ..

Dames, ik ga even een duik nemen in mijn zwembad.. doei doei xxxxx

Geplaatst

Dag lieverds!

Pfffff,wat is het heet zeg.. Zonnekloppen zal er voor mij niet inzitten vandaag,'t is me te warm.. :) Maar toch geniet ik hoor dames,hopelijk jullie ook?

@sky: Dan zit het volgens mij wel goed..Morgen terug een testje en je ziet dan meteen of het streepje donkerder word.. Ik duim alvast!!

@Happinez: Idd,nog een dagje! Het wordt nu wel erg spannend en ik weet niet wat ik er moet van denken hoor.. Dank je voor je lieve reactie meidje! Hoe gaat het met jou lieverd,

@Jolanda: Ik heb gelukkig geen testen in huis liggen en mag ook niet van m'n mannetje,dus braaf het bloedresultaat afwachten morgen.. Hoe gaat het met jou meid?

@Roxanne: Morgenochtend bloed laten prikken en 's avonds weet ik de uitslag.. Lieverdje toch.. Probeer toch ietwat positief te blijven,iedere zwangerschap is anders,toch? Zondag is testdag voor je! Ik duim alvast voor groen meidje.. lieve knuffel!

Lieve groeten

Geplaatst

@ Sky : Wow meis al een mini streepje wat super man. Meis ik ga heel hard verder duimen dat het resulteerd in een hele mooie zwangerschap.

@ Roxanne: Meis houd moed he. Niet bij elje tp hoef je je hetzelfde te voelen hoor!!! Tenminsten dit is nu mijn vijfde tp en elke keer is het weer anders hoor. Maar goed niet elke lichaam is hetzelfde..

@ Annelies: Meis heel veel succes ik hoor voor jou/jullie dat er een mooi hcg waarde uitkomt. Toi toi toi.

Ik mag idd officieel morgen testen maar ik moet morgen werken en mijn man is zaterdag zeker thuis dus geef mij een beter gevoel om het zaterdag te doen. Maar het kribbelt wel hoor maar ik wacht netjes :-$

Voor iedereen die ik perongeluk vergeten ben toi toi toi of een hele dikke knuffel en sterkte.

Hier nog 2 nachtjes slapen " zucht " maar komt goed morgen werken dus gaat de dag ook gauw weer om :-D..

Tot gauw meiden xxx

Geplaatst

Annelies: suc6 morgen voor het bloed prikken, meid;-)!! Laat je het nog ff weten wat het resultaat is?! Corina: wat dapper van je dat je zelf nog een dag langer volhoud! Ik duim voor je en ben erg benieuwd :-)Roxanne: idd hou de moed erin!!! Je hebt er nog een tijd te gaan en je hoeft niet altijd iets te voelen. Sterkte, meid!Sky: wat geweldig!! Ik duim dat het streepje nu alleen maar nog duidelijker mag worden!Allen anderen natuurlijk ook veel succes en voor die die het nu even moeilijk hebben heel veel sterkte. Blijf geloven in je droom!Ik heb vandaag een heel lieve vriendin op bezoek gehad, een van de weinige die van onze poging wiste. Zij was verdrietig dat het niet gelukt was, maar ze kwam om me een heel speciaal cadeautje uit Peru te brengen, waar zij vandaan komt. Ze vertelde me dat ze dit cadeautje in mei jl. als wij samen met een hele groep in Peru waren gekocht had bij een vrouw uit de jungle. Die vrouw heeft haar gevraagd voor wie zij dit koopt en zij vertelde haar dat het voor een vriendin was. Die vrouw zag tegen haar letterlijk: ze zou daarmee heel veel geluk hebben en haar nog niet geboren kindje ook:-0?! Mijn vriendin had met geen woord gezegd dat ik zwanger was of probeerde te worden. Ik vond dat zo mooi dat we beide eventjes een traan moesten laten. Met deze gedachte in mijn hart - welterusten allemaal.

@ Sky : Wow meis al een mini streepje wat super man. Meis ik ga heel hard verder duimen dat het resulteerd in een hele mooie zwangerschap.@ Roxanne: Meis houd moed he. Niet bij elje tp hoef je je hetzelfde te voelen hoor!!! Tenminsten dit is nu mijn vijfde tp en elke keer is het weer anders hoor. Maar goed niet elke lichaam is hetzelfde..@ Annelies: Meis heel veel succes ik hoor voor jou/jullie dat er een mooi hcg waarde uitkomt. Toi toi toi.Ik mag idd officieel morgen testen maar ik moet morgen werken en mijn man is zaterdag zeker thuis dus geef mij een beter gevoel om het zaterdag te doen. Maar het kribbelt wel hoor maar ik wacht netjes :-$Voor iedereen die ik perongeluk vergeten ben toi toi toi of een hele dikke knuffel en sterkte.Hier nog 2 nachtjes slapen " zucht " maar komt goed morgen werken dus gaat de dag ook gauw weer om :-D..Tot gauw meiden xxx
Geplaatst

goede morgen dames vanmorgen ook naar het kruitvat gereden voor een test. en die geeft ook heel licht positief aan. maar nog niet donker genoeg voor een foto.

morgenochtend maar weer testen

Geplaatst

Goeiemorgen dametjes!

Ziezo,bloed laten prikken is gedaan,nu wachten tot vnvd voor de uitslag.. Brrrrrr,spannend en de kriebels gieren me door m'n lichaam.. Fingers crossed! :))

@corina: Dank je wel meidje.. Idd,ik kan me terug herinneren dat je gezegd had dat je een dagje ging wachten zodat je mannetje erbij kon zijn. Wel,lieve meid,mijn duimen draaien overuren voor je en ik hoop zo van harte dat het lukt voor je meidje!! Succes xxx

@happinez: Dank je wel lieve meid.. Ik laat het hier zeker weten wat de uitkomst is en ik hoop natuurlijk voor GROEN! Het was best een ontroerende dag dan gisteren voor je.. Zo lief van je vriendin! Hoe gaat het met jou vandaag?

@Roxanne: Lieverd,je mag echt niet doemdenken (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan) maar het is echt niet omdat je 'niets' voelt dat het daarom niet raak kan zijn.. Iedere keer is anders meidje en wie weet 'verdring' je wel bepaalde symptomen.. Niet wanhopen meid,je hebt nog een tijdje te gaan. Ik duim alvast voor je en steek een kaarsje aan!! Hopelijk gaat het vandaag al stukken beter! Lieve zoenx

@Sky: En,hoe voel jij je vandaag? Al terug een testje er tegenaan gegooid? Ik hoop voor je dat het streepje donkerder geworden is! Laat het me weten want ik ben zoooo nieuwsgierig!

@rest: Sorry moest ik iemand vergeten zijn maar dat komt door de kriebels meiden!! Vergeven jullie het mij? ;) Geniet van de zon,ontspan allemaal en tot vnvd! (hopelijk met supernieuws!)

Lieve groeten

Geplaatst

annelies ow wat spannend voor je! ik duim voor je! ja heb getest met een kruitvattest 2voor 5 euro en hij is positief! me man ziet hem gelukkig ook. had van die internet testjes en die gaven hele vage lijntjes. morgen maar weer testen ben dan 8 dagen na de tp als ie positief is wil ik er een met indicator tegenaan gooien hihi.

Geplaatst

@ Sky, vanaf hier een kleine felicitatie en nu hopen dat alles goed blijft gaan!

@ Annelies, spannend hoor. Maar waarom laten ze je zolang wachten? Ze hebben toch vaak de uitslag na een uur of 2, 3.

Iedereen heel veel sterkte de komende tijd. Ik blijf nog wel meelezen, maar ik val voor nu van het bankje af. Ik ben vandaag weer voor het eerst gaan werken na het debacle van woensdag en ik kijk wel hoe lang ik het vol hou. We moeten ons weer bij elkaar rapen en doorgaan!

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden