Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Prachtig Marielle, ik pink een traantje weg! Ik steek vanavond ook echte kaarsjes voor ons allemaal aan! We hebben nu van die ledkaarsjes, wel hele mooie, want dat is veiliger met een kind! Ik stuur je een dikke knuffel en duim voor je!

Beanie, wat een zeikerd die bedrijfsarts! Ik grap altijd dat ze zo vreselijk irritant zijn omdat ze niet een 'echte' arts zijn geworden! nu moet ik je zeggen dat ik ook wel eens een geweldige bedrijfsarts heb getroffen! Het is dus niet helemaal eerlijk, maar de meestal vind ik ze erg vervelend. Hij had wel iets flexibeler kunnen zijn vind ik! Maar goed, ik heb de afgelopen jaren dan ook een bedrijfsarts-intolerantie ontwikkeld. En lieverd, je valt me niet lastig hoor, ik reply zo nog even....

Monica, ik vind het echt spannend voor je! Het wordt vast prachtig!

Dames, ga snel verder met de voorbereidingen, het wordt zo mooi in de tuin! Alleen er komen steeds minder mensen.... Zieken wegens operatie, relatieproblemen en de helft kwam al niet vanwege de vakantie! Maar goed, maakt niet uit, dan gaan we zelf die kar met Italiaans ijs leegeten!

X

Floor

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@monica op een mooi resultaat dan maar! Heel veel succes.

@beanie en Monica ik ben zeker weer positief. Ik hoop dat deze valse start Snel verleden tijd zal zijn.

Iedereen een ontzettend fijn weekend. En fijn dat ik hier mijn gevoel kan delen met mensen die echt snappen hoe jij je voelt.

Fijn weekend.

Heel veel liefs xx

Geplaatst

Lieve Floortje,

Wilde je nog even voor morgen een heeeeeele leuke dag toewensen! En (het is nog wat vroeg maar jij ligt vast al lekker te slapen) feliciteren met de grote kleine man! Maak er een mooie dag van en geniet er van, hij wordt maar 1x 2 jaar!

Liefs en een knuffel, Beanie

Geplaatst

Heb je net een bericht gestuurd! Dank je!

Kleine slaapt bijna (het was weer zo'n avond.... Pffff) en wij doen nu het licht uit! Lekker tukken!

dank, je bent een schat! X

Geplaatst

Hi lieve dames,

Wat een rust hier... Ben vandaag een paar keer gaan kijken hoe het is gegaan met Marielle.... Dus....

@Marielle: hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop toch zo voor je dat het goed was!

@Schorpioentje: succes morgen met de tweede FM!

@Floor: nogmaals van harte gefeliciteerd met de kleine man! Hebben jullie een leuke dag gehad? Toch nog gezellig geworden ondanks alle afmeldingen? In ieder geval redelijk goed weer gehad (hier vanmorgen bewolkt maar vanmiddag wel zon en warm).

Enne, wat betreft de testen: niet te druk maken hoor! Het is nog vroeg.... Daarbij kan het elke keer anders voelen. Je lichaam kan je toch zo voor de gek houden! Ik geloof er in ieder geval in!

@rest: alles goed?

Hier vandaag een echte bleergh-dag.... Manlief had (en heeft) het zwaar te verduren. Ik heb hem maar mijn excuses aangeboden. Was ook extreem moe vandaag, maar belachelijk vroeg wakker. Dus later weer mijn bedje in, nog een uur of 3 geslapen... En vanmiddag nog eens 2 uur... Zal het wel nodig hebben gehad! Nu in afwachting van de finale van de hockeyers! Ben benieuwd!

Fijne avond allemaal, liefs, Beanie

Geplaatst

@beanie: Het is heel goed gegaan vandaag, was helemaal op van de zenuwen vanmorgen maar ik werd gelukkig niet gebeld dus zijn we rond half 11 naar het ziekenhuis gereden en daar heb ik om half 12 een 7 cellig embro teruggeplaatst gekregen van goede kwaliteit, ben zo super blij dat onze enige cryo het ontdooiings proces overleeft heeft, ben zo blij vandaag...

Hoe is het verder met iedereen?.........

Geplaatst

@Marielle: Super! Wat een opluchting! En wat kan ik me enorm goed voorstellen dat je vanmorgen op was van de zenuwen.... Maar het is goed gekomen, nu een mooi toppertje aan boord! Zorg er maar goed voor... En voor jezelf natuurlijk!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Marielle, wat ontzettend fijn! Wat zal je opgelucht zijn!

Arme Beanie, wat heb je het toch te verduren! Wel fijn dat je in ieder geval kan slapen! Als je je zo slecht voelt en je kunt ook nog niet slapen, dan duren de dagen helemaal zo lang! Hoe voel je je vandaag? Ik hoop toch dat je je snel iets beter gaat voelen nu het stimuleren is begonnen...

Geplaatst

@remmir: sorry, maar beter laat als nooit, zeggen ze hier bij ons. nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad?

@floortje: jij ook nog gefeliciteerd met je kleine man. Een leuk feestje gehad? Ik las je verhaal in het andere forum, SUCCES met testen, testen, testen!Leuk hoor, weet niet of ik dat ga/zou durven.

@monica: succes morgen met de operatie, ik duim voor een schitterend resultaat.

@mariëlle: SUPER! Wat fijn voor je dat de terugplaatsing zo goed gegaan is. Nu goed voor jezelf zorgen, en lekker broeden!

@beanie: hopelijk gaat het nu snel wat beter met je. Bij mij is de hoofdpijn gelukkig al enkele dagen helemaal weg.

Verder doet de menopur heel goed zijn best. Afgelopen donderdag had ik aan beide kanten 4 follikels. En vandaag bij de meting had ik er rechts 4 en links wel 8. Wel zijn ze nog niet heel erg groot. Tussen de 14 mm en 8 mm. Maar dat gaat de goede kant op. A.s dinsdag terug voor de volgende meting. De dokter was er zelf verbaasd over dat er zoveel groeide, omdat ik toch moeilijk te stimuleren was volgens haar. Ik gaf weer aan dat het volgens mij kwam omdat ze me vorige keer te veel down hadden gereguleerd maar volgens haar had dat er niets mee te maken. Ik ben er maar niet verder op in gegaan, maar ik ben blij dat ik aan heb gedrongen op een ander begin plan. Hopelijk groeien ze nu in omvang en niet meer in aantal. Ik heb op dit moment al aardig wat last van de groeiende follikels ivm met mijn endo. Links heb ik namelijk ook net een vernauwing in mijn darm en hier drukken ze al aardig op. Maar goed het is voor een goed doel! Op naar een goede groei en een voorspoedige punctie.Zo nu verder genieten van het zonnetje.

Lieve zonnige groetjes voor iedereen!

Schorpioentje

Geplaatst

Hoi lieve meisjes,

Lieve Marielle, wat geweldig meid!!! Gefeliciteerd, ben erg blij voor jullie!! Nu lekker broeden en hopelijk binnen 2 weken een positieve test!!

Lieve Floortje, nog gefeliciteerd met jullie kleine man!! Hopelijk een brusje in de maak als laat verjaardagskadootje ;)

Alle andere lieve meisjes, ik lees wel mee probeer ik de komende weken...maar morgen is de operatie en ik weet dat ik de eerste week veel pijn ga hebben en niet kan typen (misschien klein berichtje via mijn gsm dat alles goed gaat en ik wel meelees :) ) maar verder ben ik dus even veel afwezig tot het wat beter gaat.. ik denk aan jullie allemaal en wens jullie het allerbeste, ik hoop heel veel zwangere dames te zien als ik weer terug ben op het forum.. Die dan een fantastisch voorbeeld voor mij zijn dat het kan en ik hoop dat het hier dan erg rustig word en iedereen verhuist naar de zwanger topics!!

Dikke knuff voor jullie allemaal xxx

Geplaatst

Monica, meiske! Onwijs veel succes morgen! Ik ga aan je denken! Het wordt vast prachtig! Laat je even weten hoe het is gegaan? Anders tikt je mannetje maar even voor je toch?

Andere dames, wat is het stil... Ik hoop dat jullie gewoon onwijs van het weer aan het genieten zijn!

Het laatste bezoek ging vannacht om 2 uur weg, dus ik ben kklaar voor bedje. Ga echt heel vroeg slapen, hoop dat de kleine man een beetje meewerkt...

Geplaatst

Hi lieve dames,

Met een iets beter humeur dan gisteren....

@Moontje: nog niet zo duidelijk gezegd, maar heel veel sterkte en succes morgen! Op naar een prachtig resultaat! Ik zou zeggen rustig aan doen na de operatie, we zien je wel weer verschijnen op het forum! Knuffel! (en neem op tijd je paracetamolletjes in...)

@Floor: slapen is niet zo'n probleem... Ben denk ik ook moe van de hormonen. Maar zoals al gezegd was het vandaag weer een stuk dragelijker voor mijn man. We zijn lekker buiten op een terras aan het water gaan lunchen en gaan straks als het donker is vallende sterren kijken.... Weet wel een mooie wens! (als ik ze zie vallen dan zal ik de wens voor ons allen uitspreken). Jij vast welterusten! Ben benieuwd naar je testen van morgen!

@Marielle: jij hebt vast ook wel lekker kunnen slapen vannacht... Hoe voel je je nu?

@Schorpioentje: volgens mij ziet het er hartstikke goed uit... Mooi aantal hoor! Discussie heeft niet zo heel veel zin volgens mij, maar zo te zien is het resultaat heel wat beter dan in de eerste ronde. Dus dan heeft de aanpassing van jouw schema zeker zin gehad. Dinsdag volgende FM, misschien dat je dan vrijdag of zaterdag de punctie hebt? In ieder geval fijn dat je je nu beter voelt!

Hier lijkt de hoofdpijn een pietsje dragelijker te worden en volgens mij heb ik in ieder geval minder opvliegers... Ook wel eens prettig! Zeker omdat het de komende dagen warm is/blijft. Had vanmiddag wat steken rechts, zouden dat de follikels die groeien kunnen zijn? (rechts is bij mij dominant, daar zat de vorige keer ook meer dan links). Ben wel heel nieuwsgierig naar donderdag! Maar eerst dinsdag door, dan moet manlief onder het mes (bijholten worden operatief schoongemaakt). We gaan het gewoon allemaal wel zien...

Fijne avond allemaal! Liefs, Beanie

Ps voor degenen die zich afvragen waarom ik 'fan' ben van paracetamol: is mijn stokpaardje. Heb er de eindpresentatie van mijn opleiding over gehouden... over de infuus-vorm van paracetamol dan. Ik vind het een erg onderschat en ondergewaardeerd middel! Dus als je het weer tegenkomt: gewoon negeren! (ieder zo z'n afwijking...)

Geplaatst

Thnx lieve Beanie!! En ik zal mijn paracetamolletjes op tijd innemen, wilde er eigenlijk van tevoren al een paar innemen, omdat ik het idee heb dat dat positief werkt...maar ik weet niet wat ik daar ga krijgen, dus twijfel erover.. Maar goed, ik ben dus al een uur wakker... want moest 6 uur van tevoren nog even wat eten, anders had ik niets meer, en dan duurt een ochtend lang met honger :) dus ik heb snel gegeten en nu moet ik nuchter blijven (tot 2 uur voor de operatie mag ik nog wel wat water of thee drinken)

De kleine dame moet ook vandaag weer voor het eerst naar school, mijn ouders vangen haar op vanmiddag en ze blijft daar slapen, mijn moeder brengt haar dan naar school morgen en smiddags komt ze gewoon naar huis, gelukkig is mijn mannetje vrij, heeft alleen donderdag 2 klantjes.. Nou meisjes, spreek jullie snel weer!!

Floortje ging je testen vandaag?? Had ik dat goed begrepen?? SUCCES!!!!! Ik duim voor je!!

Remmir wanneer mag jij???

Andere lieve meisjes, succes met alles!!

Geplaatst
Thnx lieve Beanie!! En ik zal mijn paracetamolletjes op tijd innemen, wilde er eigenlijk van tevoren al een paar innemen, omdat ik het idee heb dat dat positief werkt...maar ik weet niet wat ik daar ga krijgen, dus twijfel erover.. Maar goed, ik ben dus al een uur wakker... want moest 6 uur van tevoren nog even wat eten, anders had ik niets meer, en dan duurt een ochtend lang met honger :) dus ik heb snel gegeten en nu moet ik nuchter blijven (tot 2 uur voor de operatie mag ik nog wel wat water of thee drinken)

De kleine dame moet ook vandaag weer voor het eerst naar school, mijn ouders vangen haar op vanmiddag en ze blijft daar slapen, mijn moeder brengt haar dan naar school morgen en smiddags komt ze gewoon naar huis, gelukkig is mijn mannetje vrij, heeft alleen donderdag 2 klantjes.. Nou meisjes, spreek jullie snel weer!!

Floortje ging je testen vandaag?? Had ik dat goed begrepen?? SUCCES!!!!! Ik duim voor je!!

Remmir wanneer mag jij???

Andere lieve meisjes, succes met alles!!

Lieve Moontje,

Vermoedelijk krijg je bij opname ook wel... Maar het kan geen kwaad er nu ook vast 1 of 2 in te nemen! Heb je vast een mooie spiegel in het bloed!

Nogmaals: heel veel sterkte en succes...

Knuffel Beanie

Geplaatst

Lieve Beanie,

Fijn dat je je gisteren iets beter voelde. Ik hoop dat het nu iedere dag iets beter wordt! Ik denk dat de steken wel door de groeiende follikels kunnen worden veroorzaakt. Ik heb dat ook altijd. Dus dat klinkt goed, dan gebeurt er ieder geval wat! Nu op naar donderdag!

Mijn testje was vanmorgen witter dan wit, dus als er iets is geweest, vrees ik dat het alweer voorbij is. Vreemd genoeg voel ik mijn borsten wel een klein beetje, maar dat zal wel door de Utrogestan komen. Ik verwacht dus niet veel meer, behalve mijn menstruatie. Eigenlijk baal ik behoorlijk, het was gisteren zo hoopvol....

Ik ga maar even afleiding zoeken vandaag. Even er op uit met de kleine man. Misschien doet dat goed en breekt door het bewegen mijn menstruatie door. Dan is het weer klaar en kunnen we weer op naar de volgende ronde. Hoewel.... Op dit moment ben ik er even helemaal klaar mee!!!

x

Geplaatst

@monica: succes vandaag...

@floortje: ben je niet een beetje vroeg met tetsten als je pas 6 augustus je TP heb gehad, ik zou het over een paar dagen nog eens proberen, succes.

@beanie:Ik voel me goed, ik heb gister nacht heel goed geslapen maar vannacht weer heel slecht zat vanmorgen om kwart over 5 beneden, en ik hoef er pas om half 8 uit eigenlijk, ik had honger en rugpijn al een paar dagen, maar dat komt wel weer goed, ik zit vandaag op wachtdag 2 pas en ben zo benieuwd wat er in mijn lichaam gebeurd maar ik moet nog even geduld hebben, over ongveer een week dan weet ik meer....

Geplaatst

Marielle, zoals ik al schreef, gisteren was positief en nu niet meer, dus dat lijkt me niet zo'n goed teken. Spannend hè, dat wachten? Ik slaap er ook slecht van. Hopelijk heb je vannacht weer een betere nacht...

Geplaatst

Goedemorgen lieve dames,

@Floor: Wat een teleurstelling! Ben het overigens wel met Marielle eens, het is nog wel heel erg vroeg... En normaal was het toch WD 6 dat je menstruatie doorbrak? Je bent al een dag verder, zonder bloed. Wacht nog maar even af (en misschien vandaag verder niet testen, maar wachten tot morgen, of zelfs overmorgen?? Tenzij je menstruatie nu doorbreekt, natuurlijk), wat ik al eerder zei: je lichaam kan je ook zo voor de gek houden... Misschien idd wel verstandig als het nu mis is om je lijf even rust te geven, even zichzelf te laten worden en dan pas na te gaan denken over 'hoe verder'. Nu gewoon leuke dingen doen, met de kleine man, even je aandacht verzetten!

@Marielle: de killing WW... Een week nog. En wat duurt een week lang dan... Mijn duimen draaien! Ik heb het al eerder gezegd: het wordt tijd voor een beetje goed nieuws hier op dit topic!

@Remmir: is het voor jou nog een beetje uit te houden? Wanneer ga jij er een testje aan wagen??

@Schorpioentje: hoe is het met jou vandaag? Erg veel last van je buik? Gisteren nog wel lekker van de zon genoten?

Hier vandaag geloof ik idd wat betere stemming... En ook wat last van mijn buik. Inmiddels ook wat steken links gevoeld, hoop zo dat de follikels goed hun best doen! Wat dat betreft vind ik het wel weer heel spannend, naar donderdag toe... Wat gebeurd er, gaat het beter dan de vorige keer? Zullen het er meer zijn? Of minstens het zelfde aantal? Nou ja, jullie kennen deze spanning allemaal wel... Is niks nieuws!

Fijne dag! Liefs Beanie

Geplaatst

@floortje: o sorry ik wist niet dat je gister positief teste, veel sterkte...

@beanie: nou waren we maar vast een week verder ja, hoop dat je follikels goed groeien, en dat je donderdag een mooie echo heb....

Geplaatst

@Monica.. Heel veel succes! Maar wat gaaf dat het zo snel kan.. Tis even afzien na die tijd.. Maar als het goed is krijg je er ook wat moois voor terug! Succes..

@ Beanie.. Wat goed dat je al minder last gaat krijgen! Ik hoop zo dat er aan allebei de kanten mooie eitjes aan het groeien zijn.. Toch vind ik de periode waar jij in zit altijd erg spannend.. Eigenlijk het spannends van hoe doet mijn lichaam het. Groeien er genoeg eitjes en loopt het gelijk op enz... Mijn duimen draaien voor jou!

@schorpioentje beter laat dan nooit komt bij ons ook voor!!! Dus dank je wel voor de felicitatie!! Wat goed dat het zo mooi al gaat bij jou! En dat je goed te stimuleren bent.. Wat bedoel je met te down reguleren?? Wie weet leer ik nog wat van jou! Succes in ieder geval...

@ floor.. Dikke knuffel voor jou... ik kan mij jouw teleurstelling goed begrijpen.. Eerst word je blij gemaakt.. en dan een witte test.. Bah.. Hopelijk was die test gewoon niet goed en test je morgen toch weer met een streepje.. Maar aan de andere kant..Je weet ook wel beter..

Ik heb vanochtend getest.. 14dagen na de punctie 10dg na TP. OMO WIT.. Ik was hier al wel bang voor.. Deze hele ivf behandeling was al knudde.. Maar ik heb er ook enorm van geleerd! Volgende keer zal ik het zeker niet door laten gaan.. En neem ik een maand vrij met ivf.. Zodat ik minder stress heb van de zaak.. Het personeel red zich wel en de zaak wordt dan ook gewoon bij-zaak en het zal wel moeten.. Ik ga me nu verdiepen in Dusseldorf. En mij volledig richten op ivf 3!!! En deze gaat gewoon lukken en zal zeker anders gaan en moeten lopen dan ivf 2..

Geplaatst

haha, Remmir, de operatie van Monica is een stuk constructiever te noemen dan onze 'operatie' ;-) Daar krijg je tenminste direct iets moois en 'tastbaars' (leuk voor je mannetje ook Monica, haha) voor terug! Eigenlijk is het heel gek dat hele IVF. Als bij een andere medische behandeling de kans dat het lukt maximaal 30 of 40% is, dan beginnen ze er meestal niet eens aan. En ondertussen worden dezelfde slagingspercentages bij IVF 'goed' of 'hoog' genoemd. Het blijft steeds zo dat de kans dat het niet lukt groter is dan de kans dat het wel lukt en toch gaan we er steeds weer voor. Wat een bikkels zijn wij IVF moeders eigenlijk!!!

Ondanks het feit dat we weten dat de kans dat het niet lukt groter is dan de kans dat het wel lukt, is de klap toch weer groot als je zo'n witte test voor je neusje heb liggen! De klap wordt zelfs steeds groter, althans zo ervaar ik het. Het hoort er bij en je moet er rekening mee houden, maar je hoopt toch iedere keer weer één van 'the lucky few' te zijn....

Remmir, ik denk aan je en wens je heel veel sterkte om dit weer een plekje te geven en te verwerken. Woorden maken het niet anders dan het is, maar hopelijk kunnen ze wel de pijn en de teleurstelling een heel klein beetje verzachten!

Dikke knuffel,

Floor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden