Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goedemorgen dames!

@Floortje hoe is het met jou meid?

@Beanie ik zou dan 7 weken 3 dagen zijn, ik zei dat ook al maar volgens de vrouw aan de telefoon was dat dus niet zo... hmm dus heb het maar laten gaan en paar daagjes eerder ook goed :)

ik zou BB op de hoogte houden van alle afspraken etc dus ben benieuwd of ze meegaan :) van ons is het goed hoor maar ze zullen dan eerst toestemming moeten krijgen van emc om te filmen maar denk dat dat geen probleem is :) voor jou alweer een dagje verder! al iets gemerkt?

@schorpioentje wat balen meid :( lekker jezelf even in de watte laten leggen hoor... even tijd voor jezelf :)

vandaag zhuis bellen voor afspraak te maken?

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve dames!

@ lieve sOentje, wat goed meid!!! Gefeliciteerd!! Nu moet het goed gaan, wat een wonder 2x achter elkaar, het word nu goedgemaakt meid voor de vorige keer, let goed op jezelf!!

@ lieve beanie, heb in het andere topic gereageerd!

@ lieve schorpioentje, he meid wat jammer...had gehoopt hier alleen maar positief nieuws te lezen, we hebben allemaal genoeg pech gehad,... ik duim voor cryo's en dat het de volgende poging raak mag zijn!

@ Lieve andere meiden, ik heb zoveel pijn in mijn hand ( zenuwen knellen af, en krijg daardoor steeds een dode tintelhand) dus ben even niet zoveel aanwezig, kost me een hoop moeite met 1 hand alles te typen. Moet ook facturen en offertes voor mijn mannetje maken en duurt zo lang allemaal, heb geen puf meer om dan nog hier te typen. En wil mijn "goede" hand niet overbelasten.. Maar ik denk wel aan jullie, en lees af en toe mee! Voorlopig mag ik zelf ook nog niet voor de cryo's gaan, dus heb weinig te melden..

Voor allemaal veel succes en een dikke knuffel!!!

Geplaatst

Hallo meiden. Woe naar het z huis. Nog steeds geen rode duivels gezien. Nu drie weken na mijn gestopte IVF. Dus in dit forum blijf ik niet. Maar natuurlijk kijk ik geregeld wel.

Geplaatst

Lieve Mariska, wat balen zeg! Zo schiet het inderdaad niet op! Kom lekker kletsen in Bomen voor bomen als je zin hebt! Geldt trouwens voor de andere dames ook!

Soentje, ik denk dat ik iets heb gemist, maar wat is BB? Doe je mee aan een of ander programma? Ik ben benieuwd! Omdat ik van het bankje ben gedonderd zit ik meer in het Bomen-topic, maar ik houd je in de gaten!

Lieve Schorpioentje, wat ontzetten balen zeg! Heel veel sterkte, ik weet hoe ontzettend klote het is! Houd je taai!

Lieve Monica, doe maar rustig aan en overbelast zeker je goede hand niet! Is het trouwens wel mooi geworden???

Liefs,

Floor

Geplaatst

Dag lieve meiden!

Even een algemeen berichje! Deze morgen op controle bij gyn,er was nog niet te veel te merken van de werking van de clomid en ik moet dinsdag terug gaan.. Wel was er een hele hoop cycstes (die verschrikkelijke endo!! :( ) te zien. Er zijn er weer een gans hoopje bijgekomen,pfffff.. Maar goed,de cryo-tp gaat normaal gezien door!

Hoe gaat het met jullie? Aan het genieten van het prachtige zonnetje?

Lieve groeten en een fijn weekend gewenst! xxx

Geplaatst

@Monica jaa laten we het hopen indd dat het dit keer goed mag gaan :)

en jij lekker rustig aan doen he meid... hopelijk wordt alles wel steeds wat minder

@Floortje haha jaa BB staat voor Babyboom ken je dat programma? gaat over stelletjes die een kinderwens hebben, sommige op natuurlijke manier en sommige via mmm ... we weten alleen nog niet hoe intensief we gevolgd zullen worden, ligt een beetje aan ons verhaal en wat we (nog) mee gaan maken natuurlijk :) maar anders komen de fragmenten op de site zelf te staan :) nog even afwachten of ze ook opnames gaan maken bij de 1e echo :) en in het bomen topic??

@annelies pfff dat schiet niet op meid! indd ellendige endo :( maar gelukkig kan de tp wel gewoon doorgaan!

Geplaatst

Hoi allen,

@beanie: Best spannend voor je meid, we duimen met je mee

@schorpioentje: Wat jammer voor je dat het niet gelukt is... We hopen dat je volgende poging raak is meid...

@soenie: Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar zo veel mogelijk van...

Ego: hier nu al bijna 10 dagen aan het spuiten, mag maandagmorgen om 8.30 naar het ziekenhuis voor de eerste fm.

Het spuiten gaat niet zo super, vooral van de deca heel veel last en pijn...

Even een vraagje, hebben jullie ook zoveel en zware buikpijnen? Ik kan al de hele week geen blijf van de buikpijn.

Hoeveel paracetamol mag je eigenlijk gebruiken?

Ach ja gelukkig weten we wel waar we het voor doen, desalnietemin is het toch geen prettig gevoel, voor de rest nog geen problemen ondervonden, geen stemmingswisselingen of emo buien. Gelukkig maar.

Sorry dat ik even niet geweest was maar het ik lig bijna continu in een bolletje op de bank...

groetjes en succes allen!!

Geplaatst

Blondine, hier geen buikpijn van de deca, maar ik denk dat iedereen wel andere bijwerkingen heeft. Maar het kunnen gemene prikjes zijn.

Van de week had ik een kromme naald, dat prikje was erg pijnlijk!

Moon, doe maar lekker rustig aan! het belangrijkste is dat je lichamelijk weer helemaal fit word!

Schorpioentje, wat ontzettend kl*te! Heb je nog gebeld met het ziekenhuis??

Hier gaat het allemaal redelijk! afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis geweest voor de eerste echo, zag er goed uit en mocht afgelopen vrijdag beginnen met puregon. Ik gaf aan dat ik echt ontzettend moe was, meer als de vorige keer.

Ze hebben vorige week overleg gehad met de longarts en er was geen probleem om met ivf te beginnen, maar hij gaf ook aan dat ik lichamelijk nog niet hersteld was waardoor de behandeling wat zwaarder zal zijn als de vorige keer.

Ik kan de behandeling totdat de afspraak van de punctie vast staat nog stop zetten!

Op zich een heel fijn idee, maar voor mijn gevoel is dit het ideale moment om het te doen, mag toch nog niet werken en moet het rustig aan doen, dus heb geen stress van werk afzeggen of verplaatsen.

aankomende vrijdag mag ik weer voor een echo en waarschijnlijk die week erop ergens de punctie!

Geplaatst

Crisje83: Ik had gisteren ook een kromme naald bij de decaspuit, heb ze toch een beetje terug recht geduwd.

Lukte wonderbaar ook nog zonder de naald te breken.

De gonal-f spuiten heb ik weinig tot geen last van.

En idd zal vast voor iedereen anders zijn de kwaaltjes.

Weet jij toevallig hoeveel paracetamol je mag slikken op een dag tijdens behandeling?

Heb er een uurtje geleden al twee genomen maar met weinig succes deze keer.

Ben benieuwd naar wat de gynea hier van gaat zeggen, mijn mannetje vind het wel niks dat ik zo verga van de pijn.

Hij vraagt zich al af of dit allemaal minimaal 9 maanden gaat duren of langer...

Ben in tranen uitgebarsten, eerste emo moment dus...

Pfff is eventjes balen aan deze kant..

Tot gauw weer allen

Geplaatst

Lieve Blondine,

Kan je even gerust stellen: als je het niet al te lang gebruikt mag je 4x 2 tabletjes paracetamol per dag gebruiken. Ik heb er tijdens de deca/menopur-tijd ook echt zeker wel 6 per dag gebruikt! Er zijn mensen die nog meer pijnstilling nodig hebben en bijv. ibuprofen gebruiken. Maar dat heeft wel veel meer bijwerkingen dan paracetamol. Dus als je het redt met paracetamol zou ik dat proberen!

Had je al meteen zo'n last van de deca of is het erger geworden sinds je gonal-f spuit? Gelukkig heb je morgen de eerste FM, geef het wel duidelijk aan aan de arts. Voor hetzelfde geld heb je heel erg opgezette eierstokken of zo, dat je daarvan zoveel last hebt!

Veel sterkte! Liefs, Beanie

Geplaatst

Hi dames,

@Crisje: wat fijn dat het goed gaat! Op die vermoeidheid na... Maar dat hoort er enerzijds ook een beetje bij en anderzijds weet je goed waar het vandaan komt! Je hebt idd wel gelijk, dat dit de goede periode is omdat je niks hoeft te regelen etc. met je werk... Dat heb ik ook wel zo ervaren, hoewel nu de wachtweken wel zwaarder zijn want te weinig afleiding. Als het goed is ga ik deze week starten met therapeutisch werken...

@s0entje: hoe is het met jou? Zag je op het 12-weken bankje... Je bent gewoon de enige van dit bankje! Je eerste echo op 7,3. Best laat voor mijn gevoel! Maar misschien was het bij mij in april wel erg vroeg met 6,3! Overigens was er toen wel al een hartje te zien!

@Annelies: wat duurt het toch allemaal weer lang he. Krijg je 1 of 2 cryo's terug? Of hangt dat af van het ontdooien? Succes weer dinsdag!

@Mariska: heb je de poli al gebeld? Misschien toch een kuurtje vragen om het op te wekken? Want dit is ook zo ellendig...

@Floor: idd, lekker naar het Bomen voor bomen topic... We kunnen er nog wel wat meer gezelligheid gebruiken! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

@Moontje: doe maar lekker rustig aan met je handje.. Je hebt nu wel even genoeg gehad!

Liefs, Beanie

Geplaatst

He Beanie!

hier gaat het wel goed, heb alleen echt nog steeds het idee dat het onmogelijk is! dat het dit keer goed zal gaan... beetje angst dus maar is normaal denk ik, merk nu eigenlijk niet heel veel... van de week had ik ineens echt vreetbuien! maar nu niks... ook niet echt grotere boobs en die had ik vorige keer wel :S maar kwam denk ik ook door de utrogestan bolletjes en die had ik dit keer niet. en echo is best laat ook volgens mij maar ze wilde hem niet eerder verplaatsen :S hoe is het met jou meid? is het nog een beetje vol te houden?? en nu je het zegt ja! hopen dat jij ook op het wb aan mag sluiten meid!

hoe is het met de andere dames?!

Geplaatst

@Beanie: Hoi, geen idee eigenlijk wanneer het begonnen is, ik heb maar 1 dag alleen de deca gespoten en vanaf toen alle dagen de gonal-f erbij.

Nou we komen dus net van het ziekenhuis. Woensdag nog een FM en waarschijnlijk zoals het er nu naar uit ziet zal er vrijdag een punctie gebeuren.

De pijn in men buik komt dus idd van mijn eierstokken, helaas zei ze maar dit zal je nog even voelen. Heb ook al gevraagd naar verdoving voor de punctie vrijdag, en word een plaatselijke spuit. Woensdag het er nog maar eens over hebben denk ik.

Ik mag voorlopig 3x 2 paracetamols slikken.

Ik had ipv 4 goede nog drie goede volgens de gynae, de ene was eigenlijk nu al klaar voor punctie, maar te vroeg nog voor de anderen.

Dus nu nog 2 dagen langer spuiten dan dat ze gezegd hadden. Niks aan te veranderen.

En hoe gaat het met de dames vandaag??

Groetjes en fijne dag nog...

Geplaatst

Hi dames,

Het wordt stilletjes hier... Volgens mij schuiven we allemaal op naar andere bankjes...

@Blondine: dat begint al aardig op te schieten dus! Vrijdag punctie... Daarna kun je ook nog wel even last hebben van je eierstokken. Als ze de vaginawand verdoven is het volgens veel dames goed te doen... Bij mij werd de vaginawand niet verdoofd maar ik kreeg een soort morfine in een infuus en dan is het goed te doen hoor! Eigenlijk was de napijn veel erger! Nou ja, het weet nu in ieder geval dat je 3x per dag paracetamol mag nemen, en als ik je een tip mag geven: doe dat de morgen voor de punctie ook gewoon! Scheelt weer een beetje in napijn...

Omdat het hier wel stil begint te worden, het is tenslotte september, is het misschien voor jou een idee om je ook aan te sluiten bij 'wachtbankje september'. Daar is het al behoorlijk druk, en er zijn meer dames die rond aanstaande vrijdag de punctie hebben. Ook een aantal die de punctie al hebben gehad, of die in de wachtweken zitten.... Maar daar wordt wel meer geschreven dan op dit bankje!

@s0entje: Het voelt dus nog heel onwerkelijk! Dat kan ik me goed voorstellen. En die angst ook! Je hebt tenslotte recent nog een mk gehad.... Die angst ben je gewoon niet 1-2-3 kwijt, misschien na de eerste echo als alles goed is, maar misschien ook pas na de 12 weken.... Maar daarvoor zit je toch ook op het 12-weken bankje!

@Crisje: misschien voor jou ook een idee om je aan te sluiten bij het wachtbankje september? Volgens mij is het daar al drukker dan juli/augustus samen en het lijkt nu al vruchtbaarder dan die 2 maanden samen...

@all: ik weet niet of jullie dit topic nog een beetje volgen... zo niet, dan kom ik jullie vast wel weer tegen op andere topics!

Liefs, Beanie

Geplaatst
Hi dames,

@Crisje: wat fijn dat het goed gaat! Op die vermoeidheid na... Maar dat hoort er enerzijds ook een beetje bij en anderzijds weet je goed waar het vandaan komt! Je hebt idd wel gelijk, dat dit de goede periode is omdat je niks hoeft te regelen etc. met je werk... Dat heb ik ook wel zo ervaren, hoewel nu de wachtweken wel zwaarder zijn want te weinig afleiding. Als het goed is ga ik deze week starten met therapeutisch werken...

@s0entje: hoe is het met jou? Zag je op het 12-weken bankje... Je bent gewoon de enige van dit bankje! Je eerste echo op 7,3. Best laat voor mijn gevoel! Maar misschien was het bij mij in april wel erg vroeg met 6,3! Overigens was er toen wel al een hartje te zien!

Liefs, Beanie

Gekke beanie, ik zat toch ook in het augustus topic ;)

Dus das 2 groene plus mely is 3..

Hopelijk gaat september het nog beter doen..

De echo is bij mij , door mijn vakantie weliswaar op 8,6.

Geplaatst
Gekke beanie, ik zat toch ook in het augustus topic ;)

Dus das 2 groene plus mely is 3..

Hopelijk gaat september het nog beter doen..

De echo is bij mij , door mijn vakantie weliswaar op 8,6.

Ben niet gek! Mely staat stiekem ook in september op groen... Is zo'n mooie start van de maand! Gelukkig hebben jij, Mely en s0entje augustus nog een beetje positief weten te beëindigen... Waren toch wel 2 drama-maanden, juli en augustus! Kijk ook maar eens hoe weinig dames er meeschrijven in het uitgerekend in maart/april 2013 topic! Mei/juni wordt hopelijk wat drukker!

Jeetje, wat moet je nog lang wachten op je echo... Hoe voel je je? Fijne vakantie in ieder geval, geniet er van! Waar ga je heen?

Liefs, Beanie

Geplaatst

Ik voelde me prima. Heb alleen sinds gisteren griep. Koorts, niezen, keel en hoofdpijn, maar durf niets in te nemen. Dus zit aan de vitamine c bruistabletjes onder een deken, bahh.

Weet jij of je paracetamolwel mag innemen of kan dat kwaad? Anders bel ik morgen even de dokter maar ff.

Ik ga dr vanuit dat mei/juni lekker druk wordt en dat jij dr ook bij zit hoor. Ik hb eerlijk nog niet durven te kijken in het uitgerekend in topic. Vind het eigenlijk al onwerkelijk om mee te schreven in het 12 weken topic.

Ik vertrek maandag naar portugal. Effe bijtanken met me mannetje. Helaas schuift daardoor de echo wel op. Ik baal daar wel van, maar ja. Ik probeer dit gevoel maar zo lang mogelijk vast te houden en die paar daagjes kunnen daar ook wel bij.

Vanmiddag komt de dame van Moeders voor Moeders langs. Wil graag wat terug doen, dus ga ik een aantal weken plassen. Het heeft mij ook geholpen..

Groetjes

Geplaatst

Hi Sometimes,

Vervelend hoor, net met dit mooie weer ziek worden... Hoop dat je maandag weer helemaal gezond op vakantie gaat! Gewoon rustig aan doen, genoeg slapen en je rust pakken... Vitamines zijn een goed idee! Je mag in ieder geval geen otrivin neusdruppels!

Volgens mij is er nog geen uitgerekend in mei/juni topic... Komt ook omdat volgens mij iedereen in eerste instantie doorschuift naar het 12-weken bankje. In ieder geval zijn er van het wachtbankje september nu al 2 die er aan komen! (afgezien van Mely is dat). Ik ben de volgende die moet/gaat testen.... Krijg er wel de bibbers van hoor! Is nu WD8, ik wacht nog tot vrijdag heb ik met manlief afgesproken...

Hele fijne vakantie meis, en veel beterschap voor nu! Liefs, Beanie

Geplaatst

@Beanie heb je al testdranggg?! spannend hoor WD8! bijna bijna! nog 2 daagjes, duim voor je meid dat je bij ons aan mag sluiten!!

hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

@s0entje: WD9 inmiddels... Maar opschieten doet het niet! Heb in goed overleg met mijn mannetje besloten dat we vrijdag gaan testen, het is dan dus WD11 en 14 dagen na de punctie. Tot nu toe geen bloed gespot... Maar ja, 'pas' WD9 natuurlijk. Meeste dames gaan tussen dag 8-11 menstrueren (als het niet door de bollen wordt tegengehouden) dus ik wacht nog maar even in spanning af... O ja, officieel mag ik pas zondag testen!

Maar hoe is het verder met jou?

Liefs, Beanie

Geplaatst

@Beanie spannend! en indd lijkt wel alsof de dagen achteruit gaan nu he! wel knap dat je het zolang volhoudt! vorige keer lukte dat me echt niet! haha... dit keer moest ik wel ivm BB natuurlijk dus dat maakte het iets makkelijker om niet te testen :P

hier niet zo goed :( gister lekker duinen en bos geweest met me hondjes.. en 1 van de 2 heeft dus blauwalgvergiftiging opgelopen door uit slootje te drinken of iets... hierdoor kunnen ze al binnen 1 dag komen te overlijden! ik vanochtend gwoon normaal naar werk... tussen de middag doe ik ze uitlaten dus kwam thuis en heeeel me huis onder de poep en braaksel :( zelfs tegen me kastjes aan alles... hij was erg futloos dus heb gelijk dierenarts gebeld en was er al bang voor :(

dus toen weeer van me werk (was net terug) snel hond ophalen en naar dierenarts... hij had hoge koorts en allemaal antibiotica gehad en nu goed in de gaten houden, gelukkig kon hij bij me paps terecht.

en nog geen uur later bloedverlies :( denk dat ik beetje teveel gestresst heb, heb gelukkig geen buikpijn maar kreeg gelijk hartkloppingen toen ik het zag :( nu maar aankijken en hopelijk blijft het hierbij... pff weer een stressdag! nu gelukkig bijna klaar met werk en snel naar me vriendje toe.

fijne avond all

Geplaatst

s0entje, wat heb jij een rotdag gehad vandaag zeg! Gaat het al weer wat beter met je hondje? En is het bloedverlies al weer gestopt? Jeetje, wat een schrik aan alle kanten. Wat zul jij blij zijn geweest toen vriendlief thuis kwam... Hoop zo voor je dat de rust weer een beetje is weergekeerd!

Liefs, Beanie

Geplaatst

hoi Dames!

@Beanie was indd een rotdag gister! maar gelukkig gaat het stuk beter met me hond en is m'n bloesverlies god zij dank ook gestopt :) werd me gister bijna eventjes teveel... en als ik eenmaal stress kan ik dat altijd maar moeilijk los laten... gelukkig weet vriendlief me altijd wel weer rustig te krijgen :)

voor jou nog 1 dagje... spannend!

@Hobbesje hoe is het met jou meid? hier gelukkig weer goed, bloesverlies gestopt en hondje knapt al beetje op :) hij wordt alweer wat levendiger maar was even schrikken!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden