Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even het lijstje weer naar voren gehaald.

Succes meiden!

Let's go for *** GROEN *** GROEN *** GROEN *** GROEN *** GROEN *** !!!!

Soort behandeling:

Nikkie: 2x IUI, 1x IVF, ICSI 1, 2, 2A, 3, 3A en nu ICSI 4

Floortje: IVF 3 na geboorte zoontje

Hobbesje: 1e cryo terugplaatsing na geboorte zoontje nov 2010

Jolanda : 4e ICSI

Chrissy: 2e cryo TP na geboorte dochter nov 2010

Poezebeest: 1e ICSI na geboorte zoontje

Anna18904: 2e icsi

Bettyboopke: 2e IVF na geboorte dochtertje okt 2010

Voortraject:

Nikkie: sinds begin 2009 in de MMM - oorzaak mijn leeftijd

Floortje: sinds 2008 wegens pcos en verkleefde eileiders

Hobbesje: 1 spontane zwangerschap (zoon), 1 ICSI behandeling (zoon), nu cryo's van de ICSI

Jolanda: sinds 2008 MMM

Chrissy: dochter geboren na 10x ICSI, nu cryo's van de ICSI

Poezebeest: zoon geboren na 1x ICSI

Anna18904: sinds 2009 in de mmm. Man heeft vermindert zaad

Bettyboopke: dochtertje geboren na 1x IVF, voor brusje: cryo's geen succes, ook niet voor IVF 2 en cryo's.

Uitgangsecho:

Nikkie: 10 juli

Floortje: 21 juli

Jolanda: 27 juli

Hobbesje: 6 aug

Bettyboopke: 16 aug

Follikelmeting:

Nikkie: 18 juli FM1 en 23 juli FM2

Floortje: 27 juli FM1 en 30 juli FM2

Jolanda: 27 juli FM6

Bettyboopke: 16 aug telling en 22 aug FM1

Punctie:

Nikkie: 25 juli

Floortje: 30 juli ?

Anna18904: 19 juli

Bettyboopke: 30 aug?

Medicatie:

Nikkie: Decapeptyl, Puregon 300 & Ovitrelle

Floortje: Decapeptyl, Puregon, Ovitrelle

Hobbesje: progynova

Jolanda : Menopur 4amp, clomid, sinds 2507 antibiotica

Chrissy: Pregnyl, Utrogestan, Aspirine

Poezebeest: Decapeptyl, Gonal-F, Pregnyl & utrogestan

Anna18904: Decapeptyl, Gonal-F, Pregnyl & utrogestan

Bettyboopke: Suprefact, Menopur 3 amp, Pregnyl, utrogestan

Terugplaatsing:

Poezebeest: 26 juli

Nikkie: 28 juli

Floortje:

Jolanda:

Chrissy: 30 juli

Anna18904: 22 juli

Bettyboopke:

Testen:

Poezebeest: 10 augustus

Nikkie: 8 augustus

Floortje:

Jolanda:

Chrissy: 13 augustus

Anna18904: 3 augustus

Bettyboopke:

• Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Dames,

Ik ben net gebeld dat de bloedwaarden goed zijn en de punctie vrijdag door gaat. Vanmorgen zaten er 4 (20, 3x19) en een kleintje van 15 mm. Ik zal vanavond als ik achter de laptop zit even het lijstje aanpassen.

X, Floor

Geplaatst

super Floortje we gaan wederom gelijk op :-)

Wij als het goed is za punctie. NOg wat van dkt p gehoord?

Ikke pijnlijke buik, vol gevoel en steken en zwaar gevoel bij lopen!

Morgen echo

Succes

Geplaatst

Hi lieve Moeke!

Nee, zit nog steeds op de uitslagen te wachten, heb hem net gemaild...

Ik heb rechts last, maar die eierstok is altijd pijnlijk zodra er follikels groeien, dat is sinds een echo die niet goed is gegaan..

Hoeveel follikels heb je nu?

X, Floor

Geplaatst

@Floortje. Mooie 'score'. Op naar de punctie van vrijdag.

@IVFmoeke. Succes morgen met je echo. Hoeveel follikels zitten er bij jou? Aardig wat als ik zo lees hoe jij je voelt.

@Anna. Hoe gaat het met jou? Bijna testen.

@Poezebeest en Chrissy. Houden jullie het wachten nog een beetje vol? Nog even lekker broeden meiden.

Ik probeer afleiding in mijn werk te zoeken, 1 nadeel ... het is niet zo druk momenteel dus alle tijd om met mijn emmy bezig te zijn. Ik doe aan het positive mind plan. Als er een negatieve gedachte boven komt zet ik die om in een positieve. Hiervoor doe ik ook aan visualisatie, alleen val ik elke keer in slaap ... haha, is zo ontspannend.

@All. Suc6 met waar je op dit moment ook mee bezig bent, prikken, wachten, whatever. Heel belangrijk: think green girls!

Geplaatst

Het is volle maan... en ik kan niet slapen, dus eventjes een kort berichtje. Vandaag mijn schema van het Umcg ontvangen - wel wat teleurstellend. Ze hebben ons eerst voor week 39 ingepland om te beginnen met de stimulatie. Dat is dus eind september. :-( Ik had gehoopt dat het wat sneller gaat, maar daardoor dat ik eerst nog weer de pil slikken moet duurt het zo lang. Jammer. Ik kan dan ook beter bij het wachtbankje september/oktober plaats nemen:-(. Ik zal wel zo nu en dan meelezen bij jullie en hoop dat ik er veel groen zou zien:-)!!@ Nikkie: heel goed van je aan " positive mind" te doen! Het helpt je zeker de wachttijd beter te doorstaan. @ all: dames allen heel veel succes met alles!!Groetjes, Tina

@Floortje. Mooie 'score'. Op naar de punctie van vrijdag.@IVFmoeke. Succes morgen met je echo. Hoeveel follikels zitten er bij jou? Aardig wat als ik zo lees hoe jij je voelt. @Anna. Hoe gaat het met jou? Bijna testen. @Poezebeest en Chrissy. Houden jullie het wachten nog een beetje vol? Nog even lekker broeden meiden. Ik probeer afleiding in mijn werk te zoeken, 1 nadeel ... het is niet zo druk momenteel dus alle tijd om met mijn emmy bezig te zijn. Ik doe aan het positive mind plan. Als er een negatieve gedachte boven komt zet ik die om in een positieve. Hiervoor doe ik ook aan visualisatie, alleen val ik elke keer in slaap ... haha, is zo ontspannend. @All. Suc6 met waar je op dit moment ook mee bezig bent, prikken, wachten, whatever. Heel belangrijk: think green girls!
Geplaatst

Morgen is DD. Ik had woensdag wel een benauwde avond. Echt zo'n menstruatie achtig gevoel en hij hielt nog lang aan ook. Maar als ik ging staan was de plek te hoog. Het zat meer bij mijn bekken. Dus ik ben een beetje gerust gesteld, maar het "broek loeren" is nog steeds. Verder is mijn buik rustig en ik ook. Morgen ochtend pikken en dan wachten tot een uur of 2 a 4 's middags. Dat zijn ook van die lekkere uren...

@ floortje succes morgen met je punctie.

@ Poezebeest en Chrissy hoe is het bij en met jullie. Houden jullie het nog vol...

Iedereen succes en tot morgen met de uitslag..

Geplaatst

hi meiden het was een bewogen dag! Bij aankomst effe moeten wachten, echo en meteen alarm meer dan 20 follikels best wel groot. meteen bloed moeten prikken en gesprek gehad over overstimulatie! za of ma de punctie. Dkt Hubert en scholtes zijn er niet het wordt dkt Marxs.

die is streng en stresserig op overstimulatie dus Hubert ging het met hem bespreken. Werd om vijf uur gebeld dat het geen overstimulatie is. za om half negen daar zijn dan staat de punctie gepland! zo blij dat het doorgaat en niet wordt afgebr

Geplaatst

@IVFmoeke. Oeiii gelukkig geen overstimulatie. Kan me je blijdschap over het doorgaan van de punctie goed voorstellen. Fijn voor je.

@Floortje. Succes morgen met je punctie.

@Anna. Wat spannend morgen. Veel succes meid! Ik herken dat menstruatie-achtige maar dan hoger gevoel ... toen was ik zwanger. Ik hoop het zo voor je. Ga jij als eerste het augustus bankje groen maken, dan volgen wij jou daarna :-).

Geplaatst

Anna zet hem op.....groen

Floortje succes lieverd met de punctie. Nog wat dkt p gehoord

Nikkie hoest bij jou? lukt het green thinking goed :-)

Geplaatst

Even het lijstje weer naar voren gehaald.

Succes meiden!

Let's go for *** GROEN *** GROEN *** GROEN *** GROEN *** GROEN *** !!!!

Soort behandeling:

Colle: 1e ICSI-D na geboorte zoontje aug 2010

Voortraject:

Hobbesje: 1 spontane zwangerschap (zoon), 1 ICSI behandeling (zoon), nu cryo's van de ICSI

Bettyboopke: dochtertje geboren na 1x IVF, voor brusje: cryo's geen succes, ook niet voor IVF 2 en cryo's.

Colle: Zoon geboren na 13xIUI-D (waarvan 1 BBZ) en 1xIVF-D

Uitgangsecho:

Colle: 14 aug

Follikelmeting:

Punctie:

Medicatie:

Colle: Microgynon, Lucrin, Gonal-F, Fluconazol, Pregnyl, Utrogestan

Terugplaatsing:

Floortje:

Jolanda:

Bettyboopke:

Testen:

Floortje:

Jolanda:

Bettyboopke:

Ik heb mezelf er even bij gezet. Maar wat is ook alweer uitgangsecho? Ik moet 14 augustus voor een echo maar dan meten ze toch ook al de folikels? Sorry ben er na bijna 3 jaar weer een beetje uit.

lfs Colle

Geplaatst

Soort behandeling:

Colle: 1e ICSI-D na geboorte zoontje aug 2010

Ivfmoeke: 1 ISCI vers na geboorte zoontje mei 2011

Voortraject:

Colle: Zoon geboren na 13xIUI-D (waarvan 1 BBZ) en 1xIVF-D

Ivfmoeke: Zoon geboren na 3 x isci (waarvan 1 misses abortion bij 8 wkn)

Uitgangsecho:

Colle: 14 aug

Follikelmeting:

Ivfmoeke: 30 juli FM en 2 aug FM

Punctie:

Ivfmoeke: 4 aug

Medicatie:

Colle: Microgynon, Lucrin, Gonal-F, Fluconazol, Pregnyl, Utrogestan

Ivfmoeke: Gonal F, Menopur, cetrocide, DHEA, Utrogestan

Terugplaatsing:

Floortje:

Jolanda:

Bettyboopke:

Ivfmoeke:

Testen:

Floortje:

Jolanda:

Bettyboopke:

Geplaatst

Ik heb mezelf er even bij gezet. Maar wat is ook alweer uitgangsecho? Ik moet 14 augustus voor een echo maar dan meten ze toch ook al de folikels? Sorry ben er na bijna 3 jaar weer een beetje uit.

lfs Colle

Hoi Colle. Bij de uitgangsecho checken ze of je de volgende spuit mag gaan zetten, dus als je baarmoederslijmvlies een dun streepje is en je eierstokken er goed uit zien krijg je dat startsein. Meestal volgt na een week de eerste follikelmeting. Succes gewenst!

@IVFmoeke. Het green thinking gaat heeeeel goed, voel me toppie en super positivo :-)!

Geplaatst

Floortje; heel veel succes vandaag!

Happinez; wat balen dat het nog zo lang gaat duren. Sterkte met wachten en heel veel succes met het traject!

ivfmoeke; gelukkig geen overstimulatie! En morgen al de punctie, spannend!

Anna; hoe is het bij jou?

Ik heb gisteravond de stoute schoenen aangetrokken en al getest. Bij mijn mini testte ik namelijk een week na de tp ook al positief. Dit keer dus ook weer, vanmorgen weer getest en er kwam weer een streepje te staan. Ik maak mezelf pas groen als ik vrijdag (officiële testdatum) ook weer positief heb getest. Ik ben blij, maar houd ook nog even een slag om de arm.

Geplaatst

Happinez, wat jammer dat je zolang moet wachten! Echt balen!

Anna, hoe is het? Wat vreselijk spannend! Laat je straks wat weten?

IVF moeke, jeetje wat veel eicellen! Dat belooft wat! Doen ze de punctie onder narcose?

Ik was totaal overstuur gisteren, vandaar ook niet op het forum geweest!

Vanmorgen naar de punctie gegaan en niet weggerend! De Dormicum was super! Ik was wel wakker en heb het wel gevoeld, maar het was heel snel klaar. Mijn liefste arts deed speciaal voor mij de punctie en hij deed het heel snel. Ik moest hem na afloop een knuffel geven! Nu durf ik een volgende keer weer! We dachten dat we voor vier en een halve gingen, maar hij zag er bij aanvang 7 en het resultaat is 11 eicellen! Ik ben zo blij!!!! Nu nog heel suf, maar ook blij!

Andere meiden, hoe is het met jullie?

Liefs,

Floor

Geplaatst

jeetje wat een super goede berichten

Poezebeest wauw te gek, we blijven duimen maar dit is toch super

Floortje yes 11 eicellen geweldig! Waarom was je gisteren overstuur? ik denk aan je

hier spanning voor morgen hoop ook op 11 eicellen, altijd vijf of zes. Ben ik ook super blij mee maar nu met zoveel follikels en pijn hoop ik op wat meer deze keer

Geplaatst

Melis; je leest het goed! Het lijkt er op dat ik weer zwanger ben! Ik hoop ook dat deze keer goed gaat en ik vooral heel erg kan genieten. Hoe is het met Vince?

Floortje; wat fijn dat de punctie is meegevallen en wat een super score! Laat je nu maar lekker verwennen en ik ga duimen voor mooie bevruchtingen!

Geplaatst

@Poezebeest ... wauw ... een (voorzichtige) felicitatie!

@Floortje ... nog een keer wauw ... 11 eicellen, mooi hoor! En wat fijn dat de punctie zo is meegevallen!

@IVFmoeke. Ik duim voor jou voor net zo'n mooie score morgen. Succes meid en we lezen het morgen wel.

*** tralalalala *** groen groen groen *** tralalalala *** groen groener groenst *** tralalalala

Geplaatst

Hai dames, ik kom me hier maar aanmelden op het wachtbankje. Ik zat eerst een maandje te ver, maar het is toch echt augustus.. Smile..

Ik ben 27 juli begonnen met deca en 2 dagen later gonal en menopur en hb mijn eerste follikelmeting zondag. Hopelijk eind volgende week dus de punctie verwacht ik. Dit is mijn 2 e poging en hopelijk de laatste.

Het is weer spannend, met alle bijkomende kwaaltjes en bijwerkingen. Hoop dat dit een geluksbrengend bankje is hihihi

Geplaatst

Poezebeest, spannende tijden voor jullie! Hier alles goed, Vince is alweer ruim 5 maanden en groeit als kool. Ben zo verliefd op 'm! Hoe is het met jou? En je kleine man?

Floor, 11 eicellen, woehoe!! Dormicum is superspul, als ik dat ooit nog 's ergens op de kop kan tikken ;-) Succes met herstellen van de punctie!

Geplaatst

Poezebeest!!!!!! Wauw, wat een mooi groen nieuws :))

Ik ga je toch al suuuuperhard feliciteren!!!! In de flow van de positieve mind: jij bent gewoon lekker zwanger!!!! En uiteraard duim ik mee dat alles goed blijft gaan!

Floor, zo'n mooie 'score'! Daar kan ik alleen maar van dromen ;) Fijn dat je punctie goed verlopen is! Op naar de volgende stap: mooie bevruchtingen!

IVFmoeke, jij gaat gewoon lekker mee in die groene vibe stroom, toch?! Ik duim voor een vruchtbare punctie!

En nu snel mijn bedje in, morgen heel vroeg op en heel lang werken :/ Gelukkig wèl fijn werk!

Slaapwel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden