Ga naar inhoud

Wachtbankje september 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo! Ik zou graag met jullie mee vertoeven op het wachtbankje!

Ik heb vandaag mijn basisecho gehad: 14 follikels!!! Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn (heb nl een lage amh waarde). De vorige keer had ik er ook een stuk of 12, maar daar zijn er maar 6 van doorgegroeid. Dit keer is de dosis menopur verhoogd en de gynae schat dat er toch een 10tal zouden moeten reageren en doorgroeien... Klinkt hoopvol!!!!! Ben benieuwd en kijk ernaar uit!!!! Vanavond de eerste spuit gezet, op naar die mooie emmy's, op naar dat lieve brusje voor ons kleine Iza

Mijn voorgeschiedenis in het kort: endometriose - 1 eileider volledig vergroeid met littekenweefsel en ondoorgankelijk, 1 eileider zeer moeilijk doorgankelijk door littekenweefsel. Een weinig littekenweefsel maakt dat 1 eierstok een beetje verkleefd is aan mijn blaas, maar gelukkig perfect aan te prikken!

Eerste IVF: direct zwanger van ons dochtertje! Wat een wonder :)) De rest staat in mijn handtekening. Oh ja, mijn amh waarde is redelijk laag (0,57). Dat wil zeggen dat mijn eicelvoorraad aan het slinken is. Dit werd opgemerkt bij de vorige IVF: basisecho gaf 12 follikels aan, er groeiden maar 6 door en er werden maar 3 eicellen gevonden bij de punctie. Het goede nieuws is wel dat die alle 3 kwalitatief dik in orde waren en mooi emmy's teweeg hebben gebacht (8-cellig en 11-cellig, zonder fragmentatie!)! Dus, idd, het is niet altijd de kwantiteit die telt!!!!!

Dit keer gaan we voor 2 emmy's! Spannend!!!!! Ik kijk er zooooooo naar uit!!!!!!

Meiden, we gaan er voor hè! Augustus is de oogst maand, dus daar gaan we werk van maken hè :)

Dikke zoen X

• Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hai Suzie, van harte welkom hier!

Ja het zou het beste zijn als je er niet te veel mee bezig bent, maar het is toch een schier onmogelijke opgave om er niet mee bezig te zijn?

Wat balen joh, maar 1 bevrucht.

Maar nieuw ronde, nieuwe kansen, wie weet met de stoot vitamine D die je in de vakantie hebt gekregen is het nu zo gepiept!

ik ga voor je duimen meis!

Bettyboopke, 14 follikel! zo wat een luxe uitgangspositie zeg! dat is alleen al fijn voor je gemoedstoestand!

Wat je zegt, augustus wordt een goede oogstmaand, let maar op.

heel veel succes alvast!

Geplaatst

Hi dames,

Noor, ik was blij met jouw wijze woorden. Het is bij mij natuurlijk pas IVF 2, maar eigenlijk hebben manlief en ik tegen elkaar gezegd dat dit de laatste keer zal zijn. Ook ivm mijn leeftijd. Laten we nou idd maandag eerst maar eens afwachten. Dan wordt de echo door de fertiarts gemaakt, in haar heb ik veel vertrouwen. Maar eens horen wat zij er van zegt en wat er maandag verder te zien is... De eerste keer had ik ook maar 4 eicellen (met 225 Gonal-f), dus kennelijk ben ik een low-responder. Op zich heb ik inmiddels wel meerdere verhalen gelezen over toch een punctie bij een laag aantal follikels, maar wel zwanger, of idd bij de tweede FM opeens meer follikels of uiteindelijk bij de punctie meer eicellen dan follikels... Ben alleen zo bang dat het er weinig zijn en dat er dan geen bevruchting is... Nou ja, laat het maar snel maandag zijn! Dan weet ik meer!

@all: laten we hopen op en duimen voor betere opbrengsten bij jullie!

Groetjes, Beanie

Geplaatst

Inderdaad even wachten tot maandag. Een eerste meting zegt niet altijd alles. Het zullen er geen 15 zijn, maar een paar meer kan wel hoor.

Ego, ik mocht gisteren starten met menopur maar heb het niet gedaan. Want had ff uitgerekend dat de pickup dan op maandag de 27e zou kunnen uitkomen en dat is nou net de dag dat het erg lastig is voor mijn hubbie om zijn werkje te doen. Helemaal zeker weet je het niet maar ik denk dat de maandag hiermee dan wel afvalt. En anders zorgt hij natuurlijk dat hij er gewoon is.

Dusse..... vandaag prikkie prikkie!

Woensdag echo en bloed.

Groetjes en fijne dag allemaal

Geplaatst

Ik heb vandaag de uitgangsecho gehad en ga vanavond weer begnnen met 150e Gonal F vind het wel vreemd dat ik dezelfde hoeveelheid moet spuiten als vorige keer terwijl ik toen maar 4 goede eitjes had. Maar goed, ze zullen het wel weten.... gelukkig nu een stuk minder aan mijn hoofd dus ik hoop dat het toch beter gaat!

Wel meteen weer lekker gefrustreerd uit het AMC gekomen. Hoefde dit keer geen bloed te prikken van tevoren, wilden ze het na de echo toch wel.... kon ik alsnog een half uur gaan zitten wachten... grrrr maar goed, adem in adem uit....

@ Bettyboopke, 14 follikels tjee dat is een mooie hoeveelheid zeg! Dat bied goede kansen!

@ Beany, spannend zeg, ik hoop dat ze maandag meer zien!

@ noor, stoer dat je dat durft, later beginnen! Ik zou doods bang zijn dat ik dan uiteindelijk de punctie ofzo niet kunnen inplannen!

en ik lees net je onderschrift! Wat hebben jullie al een reis achter de rug zeg!

@all ik hoop dat dit onze maanden gaan worden! Vorige week heb ik met mijn man geproost met ons laatste wijntje uit Italië op 11 maanden geen alcohol, vond ik wel een goeie deal!

Is er trouwens iemand die zo'n mooi lijstje kan maken? Heb ik nog nooit gedaan!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Heb nog ruim een week vrij gehad dus even niet actief geweest. Maar vandaag ongi geworden, dus de eerste spuit gaat er morgen in. Ik heb het korte protocol, dus niet eerst de pil. Wel maximale dosis hormonen. Ik lees dat sommigen zich zorgen maken over de hoeveelheid eicellen. Mijn ervaring is ook dat dit kan wisselen en afhankelijk van de hoeveelheid hormonen. Ik kreeg vorig jaar de maximale dosis voor het eerst, omdat ik daarvoor ook bij een poging maar 3 eicellen had. Ben wel benieuwd hoe ik er nu op ga reageren want ben al weer een jaar ouder natuurlijk...Amh is nooit gemeten, maar zou het best willen weten gezien mijn leeftijd, 36. Maar aan de andere kant, het gaat inderdaad niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit! Geniet van de zomer dit weekend allemaal. Voor mij in ieder geval zonder wijntje en hopelijk blijft dat nog 9 maanden zo.

Neel

Geplaatst

Hoi dames,

Het lijkt er op dat iedereen nu of aan het spuiten is of vanavond de eerste spuit zet.... Nu wordt het echt!

@Neel: Spannend weer! Ben je op vakantie geweest?

Ja, ik maak me zorgen na de eerste FM met maar 3 follikels... Spuit overigens maximale dosering menopur (450 ie), de vorige ronde spoot ik 225 gonal en had ik dus meer follikels (hoewel niet veel eicellen). Het blijft dus gewoon afwachten, eerst maandag maar de volgende FM.

@Suzie: 4 goede eicellen is toch een hele mooie score? Sommige vrouwen hebben 25 of meer eicellen en na bevruchting maar 2 cryo's of zo, terwijl jij dan misschien wel alleen maar toppertjes hebt. Idd, het zit het niet in kwantiteit maar in kwaliteit. Ik mag hopen dat ik 4 eicellen heb! En wie weet ligt er nu veel meer klaar en heb je nu ook 10-15 follikels, je weet het niet he. Trouwens, teveel is geloof ik niet echt een feest bij de punctie...

@Noor: gisteren dus voor het eerst geprikt? Kan me wel voorstellen dat je een dagje later bent gestart. Ziekenhuis kijkt naar hun planning, dan is het toch niet zo raar dat jij ook even naar jouw planning kijkt? En als dit beter uitkomt... Gelijk heb je! Ging het goed gisteren met het prikken?

Ik heb niet zo veel hoop dat er maandag opeens meer te zien is, volgens de gyn waren er ook geen kleintjes of zo te zien. Nou ja, ben nog steeds benieuwd maar reken maar nergens op... Maandag ook maar overleggen met de fertiliteitsarts, wat zij hier van vindt!

@Bettyboopke: Hoe gaat het met spuiten? Wanneer heb jij je eerste FM? Spannend weer hoor! Ben benieuwd! Jij gaat voor 2 emmy's? Ik deze keer ip ook. Maar ja, dan moeten die er natuurlijk wel zijn! Op dit moment ben ik al blij met 1....

Fijne dag allemaal, zal wel warm worden! Groetjes, Beanie

Geplaatst

Hey Beanie, niet de moed opgeven hoor met 3 follikels! Je gebruikt menopur, dat geeft hele goede eicellen, die over het algemeen ook mooie emmy's opleveren! Ik had de vorige keer 3 eicellen, die alle drie bevrucht waren, alle drie toppertjes bleken te zijn, eentje teruggeplaatst en 2 cryo's! elaas niet zwanger, maar het was wèl een mooi result!

En dan een heel mooi hoopgevend verhaal (oh wat vertel ik dat graag!): Een vriendin van mij had bij één IVF behandeling 3 eicellen. Alle 3 bevrucht, alle 3 toppertjes. Eentje teruggeplaatst, andere 2 in de vriezer. Zwanger van die tp! Dan 1 cryo ontdooid, teruggeplaatst en...zwanger!!! En je raad het nooit...ze is vorige maand bevallen van een 3e...jawel, van die 2e cryo!!! Dus uit 1 IVF 3 eicellen die 3 kindjes zijn geworden!!!!!! Het kan dus echt!!!!!! Oké, dat zijn de uitersten van de statistieken, maar minstens even waardevol als de andere uitersten hè?!

Kop op meid, go for it!!!!!!!

Intussen mijn eerste spuiten gezet. Zoals altijd, nergens last van! Verder vind ik het wel weer heel spannend en verheug ik me wel op de volgende stappen die moeten komen!!!! Dit alles brengt ons weer dichter bij onze droom hè!

Woensdag heb ik mijn eerste follikelmeting...ben heeeeeeel benieuwd!!!! Ik vertrouw er nu op dat de gynae gelijk krijgt en er wat meer follikels zullen reageren! Het angstmonstertje dat soms om het hoekje loerde (jaja...zou je dat nu wel vertrouwen, je hebt immers een lage amh hè...voor hetzelfde geld heb je nu nog minder dan de vorige keer...blablabla...), dat heb ik vakkundig de laan uitgezet!!! Ik voel me goed, ik geloof erin en dus ga ik ervoor! Nu alleen nog wat aan mijn chocolade-vreet-buien doen...dat is de enige stomme bijwerking van die hormonen: zin in chocolade! Veel zin! In veel chocolade! Maar goed, gisteren het laatste stukje gegeten, alles is opperdepop!

Nu veel water drinken!!!!! Jammie!...Not! Maar alles voor dat goede doel :)

Geplaatst

Breek even in met een berichtje voor Bettyboopke

Nikki, ik weet niet of je hier nog mee leest? Hoe is het met je? Mis je positieve vibes wel... Meid, houd je goed en wie weet tot op het bankje van september?

Zelf heb ik vandaag mijn basisecho gehad: 14 follikels!!! Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn (heb nl een lage amh waarde). De vorige keer had ik er ook een stuk of 12, maar daar zijn er maar 6 van doorgegroeid. Dit keer is de dosis menopur verhoogd en de gynae schat dat er toch een 10tal zouden moeten reageren en doorgroeien... Klinkt hoopvol!!!!! Ben benieuwd en kijk ernaar uit!!!! Vanavond de eerste spuit gezet, op naar die mooie emmy's, op naar dat lieve brusje voor ons kleine Iza

Ik ga bij deze verhuizen naar het wachtbankje van september, ik ga mijn tp waarschijnlijk pas 31 augustus of 1 sept hebben. Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeeel veel groen geluk en hoop jullie alleen nog ar te tegen te komen op het 12weken bankje :)

xxx

Bettyboopke. Wat lief dat je zegt dat je mijn positieve vibes mist. Ik ben mijn positiviteit wel effies kwijt geweest hoor en had ook even geen behoefte aan het topic. Maar ik ben back. We gaan nog een nieuwe poging doen dus dat geeft me weer kracht en hoop en dat maakt me sterk! Neem 1 maandje rust en dan ga ik er weer vol optimisme en positiviteit voor!

Wat heb je een hoop follikels, goed bezig zeg! Dat klinkt heel erg hoopvol. Ik wens je heel veel succes toe.

Ik wil iedereen van het september wachtbankje veel succes toewensen. Ik duim voor een groen septemberbankje. Zelf sla ik een maandje over en hoop ik straks weer op het oktober wachtbankje plaats te nemen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Bettyboobke, bedankt voor het positieve bericht van de eicellen, dat soort verhalen lezen we graag hier! Het aantal zegt echt niets. Ik heb ooit uit 1 poging drie terugplaatsingen gekregen en niet zwanger. In totaal waren dat 6 Emmy's. Dus hoge opbrengst maar het heeft niets opgeleverd. Morgen de uitgangsecho, vind het wel spannend, omdat de vorige keer een cyste te zien was en ik niet mocht starten. Hopelijk is de baarmoeder nu mooi schoon. Nog een vraagje, vinden jullie de decapeptyl spuiten ook zo bot? Moet echt hard prikken, lijkt wel een breinaald...

Fijne avond allemaal! En tot snel weer

Geplaatst

Tina hoe vergaat t jou? Leuk weekend gehad?

hoi Melyzijn de rode duiveltjes al gekomen? Ik hoop dat je snel mag beginnen.

Beanie veel succes vandaag met de fm! Ik hoop dat als het er drie zijn dat ze alledrie mooi gelijkmatig van grootte zijn. Laat je meteen even wat horen zodra je tijd hebt?

Neel en Suzie hoe was jullie alcoholvrije weekend? misschien maar beter ook met die hitte! Ik mis t soms wel hoor, zo'n heerlijk knisperend koud wit wijntje in een beslagen glas...Mmmmm

ging t met spuiten Neel? T beste is om ze echt met snelheid als een dartpijltje je buik in te gooien. en het lange kantje van de naald eerst, maar dat zul je zelf ook wel weten. Ik ben een beetje blonT, kwam daar pas na 2 rondes achter of zo...

succes met de uitgangsecho straks.

Suzie Jammer dat je moest wachten bij t amc. Dat wachten zal ik in ieder geval niet missen als wij gestopt zijn met de behandelingen hoor. Ik durf niet eens op te tellen hoeveel uur ik in wachtkamers heb gezeten.

Wanneer heb je de eerst fm?

Bettyboopke chocolademonster van het bankje, wat een goed verhaal zeg van je vriendin... Om jaloers op te worden!

Hoe laat ben jij aan de beurt woensdag? Hier al om 9 uur. spannend. Alvast veel succes.

Nikkie bedankt voor je succes wensen. Ik hoop dat je volgende maand t geluk krijgt dat je nodig hebt!

hier dag 4 van de stimulatie. heb er geen last van gelukkig!

Groetjes en fijne dag

noor

Geplaatst

Nou, ik had zaterdagavond dat rosetje ook wel kunnen gebruiken hoor!! Had een etentje met mijn vriendinnen, op zich erg gezellig maar als 3 van de 5 meiden net moeder zijn geworden (de oudste is 4 maanden, de jongste 2) en alle kinderen ook aanwezig zijn dan heb ik het af en toe wel moeilijk. Vooral om dat ze toch (onbewust) erg veel over die kinderen praten.... heb het 3 uur uit gehouden en toen ben ik naar huis gegaan..... het blijft moeilijk om daar mee om te gaan!

Verder gaat het hier goed. vermoeidheid valt nog steeds mee al had ik het gisteren wel wat zwaar. Maar ja, toen had ik ook 25km gefietst en daarna 3uur op het strand in het zonnetje gezeten!

Verder weer lekker aan het werk nu en prikken we vrolijk verder! As zondag de 1e fm en dinsdag de 2e. Ik ben benieuwd!

Hoe is het bij jullie?? Hebben jullie de hitte overleefd?

Geplaatst

Ik heb trouwens helemaal geen last van het prikken maar prik wel vooral in de hobbel boven mijn navel, die is een stuk zachter als het gedeelte onder mijn navel!

Nu moet ik wel zeggen dat ik flink wat vet heb om in te spuiten, geen idee of dat wat uit maakt :)

Geplaatst

Hoi Dames,

ik zie wachtbankje september staan en meteen komt alles van afgelopen jaar weer naar boven. Vorig jaar zat ik zelf op het wachtbankje september na onze 1e ICSI poging!!

En nu alweer mama van een meisje van bijna 12weken.

Allemaal heel veel sterkte met het prikken en de punctie. En 1 goed eitje is genoeg. Hopelijk gaat dit bankje straks mooi groen kleuren! Succes.

Geplaatst

Hi dames,

@Suzie: is idd niet makkelijk, als jij middenin de vruchtbaarheidsbehandelingen zit en de gesprekken nergens anders over gaan dan over kinderen... Weten je vriendinnen dat je hier mee bezig bent?

Ik prik altijd links of rechts van mijn navel, en merk wel dat hoe verder ik aan de buitenkant prik hoe minder pijnlijk het is. Vetrolletjes genoeg, ook hier!

@Noor: alles goed met het prikken? Wanneer mag jij voor de eerste FM? Sorry dat ik niet eerder wat heb laten horen, maar moest vrijwel direct door naar een ander ziekenhuis voor controle bij de orthopeed (eerste controle na nieuwe voorste kruisband-operatie, nu 6 weken geleden)

@Neel: hoe was de uitgangsecho? Ben je goedgekeurd? Ik heb trouwens het idee dat de naald van de deca gewoon bot is of zo, heb echt minder last van de menopur-naalden! Dus ik prik altijd maar eerst de deca... Ik dart hem niet in mijn buik, dat heb ik geprobeerd maar lukt me echt niet. Maar inmiddels heb ik mezelf zo vaak geprikt dat ik er verder mijn hand niet meer voor omdraai!

@Bettyboopke: wat een heerlijk verhaal! Dat zijn de opstekers die we af en toe nodig hebben... Ik hoor in ieder geval graag de positieve verhalen! En dit is er zeker een van! Wat fijn dat je geen last hebt van de hormonen, heb je nog wel chocola gekocht? (Tony Chocolony vind ik de lekkerste!)

@Mely: hoe is het met jou?

Vanmorgen ben ik weer voor FM geweest, bij de fertiarts. En eigenlijk ben ik weer een stuk optimistischer gestemd (hoewel ik dat al wel was na nogal wat positivisme van dit forum). Er zijn nu 4 follikels die zeker mee kunnen doen, en nog 2-3 twijfelgevalletjes... Heb vandaag bloed laten prikken, morgen weer terug voor FM en dan hoor ik morgen ook of donderdag of vrijdag de punctie gaat worden. Ze hoopt zelf vrijdag want dan krijgen de kleintjes nog wat meer tijd om nog mee te gaan doen... Het verhaal is dus wel wat anders dan vrijdag en zeker niet vergelijkbaar met de vorige keer! Toen begon ik met 7-8 follikels en werden het minder, nu begon ik met 3 en worden het er meer. Dus wie weet is de eicel opbrengst gelijk en dan mag ik denk ik best tevreden zijn... Tenslotte ben ik in ronde 1 ook zwanger geworden met maar 4 eicellen!

Groetjes, Beanie

Geplaatst

Hoi Dames,

Zoals jullie weten wilde ik eventjes bijkomen wal die toestand die ik in verleden heb meegemaakt en nu moeten jullie goed luisteren!!!!!!!!

Zitten jullie als dat niet zo is ga maar vast ziten !!!!!!!!!!!!!

Ik zat nu op mijn periode te wachten vandaag is de dag 31 en die kwam niet om 10 uur besloten ik de test te doen ( eerst wilde ik niet had geen zien in de witte test meer.

En wat zie ik 2 strepen in kon bijna instorten geen test meer in de huis weer na KV nu weer een test gedaan weer positief ik konde mijn ogen niet gelofen "EEN SPONTANE ZWANGERSCHAP " o god ik weet niet wat ik moet doen ben bang he he

Zo dames blijf in geloven de wereld is de wonderen nog niet uit .

Mely

Geplaatst
Wow Mely! Gewoon spontaan! Wat zul je sprakeloos zijn.... Geniet van het moment!

Liefs, Beanie

Dank je wel ik kan nog steeds niet geloven heb inmiddels 5 test in huis he he vandaag 2 gedaan morgen nog een en dan hop ik dat ik stop en begin te geloven .

Geplaatst

Mely, voor mij is het september bankje nu al helemaal geslaagd!! Want wat hoopte ik voor jou? Dat als iemand van ons bankje zwanger zou raken, dat jij het zou zijn! En wat nu?!!! JE BENT ZWANGER!!!

Wow dat is oprecht een wonder.

Ik ben ontzettend blij voor jou!

Geniet er van, je hebt het verdiend. Big time!

Liefs

Geplaatst

Beanie!! Ook voor jou super goed nieuws! We gaan voor 6 eicellen hoor! Waarvan 5 bevrucht en 4 top embryo's. Waarvan er een 8,5 maand blijft zitten en een prachtig kindje wordt. Voor minder doen we het niet in september!!

Geplaatst
Beanie!! Ook voor jou super goed nieuws! We gaan voor 6 eicellen hoor! Waarvan 5 bevrucht en 4 top embryo's. Waarvan er een 8,5 maand blijft zitten en een prachtig kindje wordt. Voor minder doen we het niet in september!!

Noor, waar kan ik tekenen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden