Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat leuk dat hier de babietjes beginnen te komen.

*lees nog steeds een beetje mee*

Roxanne: gefeliciteerd met jullie dochter! Mooi meisje.

Sky: gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

Geplaatst

Sky, Hier nogmaals ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje! Leuke naam! Zo te lezen is deze bevalling een stuk sneller gegaan als de vorige. (dat biedt hoop voor mij...haha). Lekker genieten nu!

Geplaatst

Rox, wat fijn om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn!

En wat een mooie foto en ontzettend cool kaartje!

Met jou ook alles goed na de keizersnede?

Geplaatst

Jaa super kaartje hé zijn we ook heel blij mee ..

Hier gaat het eigenlijk heel goed na de keizersnede.. voel me goed.. wond trekt veel aan de

rechterkant.. maar dat hoort erbij..

Het is lekker genieten.. we krijgen ook genoeg kraamvisite dus leuke cadeautjes helemaal top!

Nu is het ook een beetje wachten op jou hé Wen.. ben benieuwd hoor of je meissie of jongentje krijgt..

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5199[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5200[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5201[/ATTACH]Hier een onrustig mannetje. Hij heeft last van misselijkheid.

ligt nu lekker bij papa en we hebben hem lekker een speentje gegeven.

straks lekker naar bed. Hoop dat we een beetje slapen vanacht.

krijg de foto niet goed om zal morgen even duidelijkere plaatsen via me computer. Nu geen puf voor.

Geplaatst

Ben benieuwd hoor wanneer jullie gaan bevallen..

Hier gaat het goed, totdat de avond begint.. ze is heel driftig met de borst.. en eer dat ze

het toeschietreflex op gang heeft gekregen is mw helemaal over dr thee water..

Dan voed ik haar bij maar dat komt er net zo hard weer uit..

Lekker manneke hoor Juud..

Dames succes straks met bevallen!!

Sushii zijn jou kleintjes er nog niet dan?

Geplaatst

Ik kwam even snel spieken hoe het met de kersverse moeders is. Wat een leuke foto's!

Ik reageer morgen even wat uitgebreider op iedereen. De verkoudheid is hier zijn tol gaan eisen. Ik ben het hele paasweekend al niet echt lekler.

Dus straks weer op tijd mn bedje in.

Nog maximaal 2 weken en dan mag ik ook gaan genieten van ons beebje.

Geplaatst

@wen sterkte de laatste weekjes. Kan me voorstellen dat je ongeduldig word met al die new born babys

Had ik zelf ook hihi.

@rox vervelend dat ze savonds zo onrustig is. Wij hadden vanacht ook een draakje.

Hele dag zoet en rustig veel slapen. En vanacht alleen maar op onze borst willen liggen en anders

Huilen drama. En echt van 23.00 tot 03.30. Heeft senna toen ook gehad. 2nachten toen was het gelukkig over

Dus hoop dat het nu ook van korte duur is. Drinken gaat nu super.

Hij spuugd bijna niet dus nu kan hij lekker gaan groeien! Gister woog hij 3280 morgen weer in bad dus ben benieuwd wat hij dan weegt.

Geplaatst

Sky, mooie foto's zeg! Super leuk om te zien, wat een schatje!

Rox, je hebt een pittig dametje zo te lezen!:) Wil ze overdag wel goed aan de borst of lukt dat ook niet?

Wen; vervelend die verkoudheid! Zit je niet op te wachten. Hopelijk knap je gauw op, beterschap!

Hier gaat het goed, kleintje was heel beweeglijk vandaag. Voel nu soms echt flinke druk van onderen, beetje pijnlijk, als ze zich afzet. Herkenbaar? Is dat indalen ofzo?

Ik vind het wel echt spannend worden hoor!:)

Geplaatst

@ sylvia die druk herken ik is erg pijnlijk.

Denk dat het hoofdje dan op het schaambot drukt.

Mis me zwangere buik echt.niet hihi. Heb hem liever op me buik dan erin.

Vanacht ging het beter. Hij drinkt als een tierelier en houd alles netje binnen.

Wel komt ie heel vaak. Zo'3a4 keer. Dan kan hij een half uur slapen in zijn bedje en wil hij weer bij ons liggen.

Maar hij huilde gelukkig niet.

Geplaatst

Ha meiden. Even een update hier.

Gisterenavond laat is mijn vruchtwater gebroken. Ik dacht eerst dat het urine verlies was door het vele hoesten, maar moest toch tot de conclusie komen dat het vruchtwater was. (ik had het eea opgevangen in een bakje). Na veel googlen en overleggen met mijn man ( die op zijn werk zat vanwege zijn nachtdienst) heb ik het ziekenhuis gebeld. Daar werd mijn vermoeden bevestigd en het bleek om vruchtwater te gaan. Ik heb vanmorgen een ctg gehad en ons ukkie doet het nog helemaal goed.

Wel is het aan het rommelen, maar het zet nog niet echt door. Ik ben dus weer naar huis gestuurd om de weeen af te wachten.

Bij de meeste vrouwen gaan de weeen binnen 24 tot 48 uur doorzetten. Mocht er vandaag en vannacht niets meer doorzetten dan moet ik morgenochtend weer op controle in het ziekenhuis. Mocht het daarna nog steeds niet doorzetten dat word ik donderdagochtend (vroeg) ingeleid.

Ik ga zowaar voor de uitgerekende datum bevallen ipv ver daar na. Voor het weekend is ons ukkie er. Ik vind het nu even echt heel spannend en ook wel een beetje eng.

Ik ga nu proberen te rusten en te slapen en hoop dat het vandaag toch echt gaat doorzetten. Afwachten maar.

Geplaatst

Overdag prima aan de borst.. ze is zo zoet .. zo lief.. echt ben zo verliefd..

Die nachten neem ik voor lief.. op zo'n moment is het kut maar ik heb het zo voor dr over..

Dames wanneer gaan jullie nou es bevallen ik bedoel Wen.. de rest is nog een beetje vroeg!!

Geplaatst

Ow wat spannend wen! Hoop voor je dat het doorzet!

bij senna begon het ook met gebroken vliezen maar bij mij zette het wel gelijk door.

ga voor je duimen dat je snel je kleintje in je armen mag houden!

Geplaatst

Gisterenavond laat is mijn vruchtwater gebroken. Ik dacht eerst dat het urine verlies was door het vele hoesten, maar moest toch tot de conclusie komen dat het vruchtwater was. (ik had het eea opgevangen in een bakje). Na veel googlen en overleggen met mijn man ( die op zijn werk zat vanwege zijn nachtdienst) heb ik het ziekenhuis gebeld. Daar werd mijn vermoeden bevestigd en het bleek om vruchtwater te gaan. Ik heb vanmorgen een ctg gehad en ons ukkie doet het nog helemaal goed.

Wel is het aan het rommelen, maar het zet nog niet echt door. Ik ben dus weer naar huis gestuurd om de weeen af te wachten.

Bij de meeste vrouwen gaan de weeen binnen 24 tot 48 uur doorzetten. Mocht er vandaag en vannacht niets meer doorzetten dan moet ik morgenochtend weer op controle in het ziekenhuis. Mocht het daarna nog steeds niet doorzetten dat word ik donderdagochtend (vroeg) ingeleid.

Ik ga zowaar voor de uitgerekende datum bevallen ipv ver daar na. Voor het weekend is ons ukkie er. Ik vind het nu even echt heel spannend en ook wel een beetje eng.

Ik ga nu proberen te rusten en te slapen en hoop dat het vandaag toch echt gaat doorzetten. Afwachten maar.

Heel veel succes Wen! Ik wens je een vlotte bevalling! Het is je enorm gegund! Liefs, Floor

Geplaatst

AAAHHHH Wen, het is dus zo ver!!! Meis wat spannend zeg!

Ik hoop heel hard met je mee dat de weeën snel op gang gaan komen en dat jullie uk gauw geboren gaat worden! Zet 'm op en heel veel succes!!!

Geplaatst
Overdag prima aan de borst.. ze is zo zoet .. zo lief.. echt ben zo verliefd..

Die nachten neem ik voor lief.. op zo'n moment is het kut maar ik heb het zo voor dr over..

Dames wanneer gaan jullie nou es bevallen ik bedoel Wen.. de rest is nog een beetje vroeg!!

Oh gelukkig dat 't overdag wel goed gaat! Je wilde zo graag borstvoeding geven dus super dat het ook allemaal lukt! Die nachtvoedingen zullen dan uiteindelijk ook heus wel goed komen!

Begrijpelijk dat je helemaal verliefd bent.. Zou ik ook zijn hoor!:)

Sky; geef jij eigenlijk ook borstvoeding? Lekker dat jouw mannetje het ook zo goed doet!

Geniet maar flink hoor dames, zou willen dat het hier ook al zover was!:)

Geplaatst

Nee geef geen borstvoeding. Is niks voor mij en heb een borstverkleining gehad.

Dus zoiezo is de kans dan heel klein dat het gaat.

Vandaag voor het eerst een blokkie om gedaan. Ging prima.

Alleen het vloeien daarna was wat meer dus hou me nu maar rustig

Verder vandaag. Me mannetje was vandaag wat wakkerder hoop dat dat een goed teken is voor vanacht

Geplaatst

Even een korte update: er zijn wel weeen, maar nog erg onregelmatig. Dan zit er weer 10 minuten tussen en dan weer ruim een half uur. Het is wel overduidleijk aan het rommelen. Nog steeds afwachten dus, wat vanavond en vannacht gaat brengen. Ik heb in ieder geval vanmiddag nog even wat kunnen slapen. Ik probeer mij maar zo goed mogelijk te ontspannen en ga zo maar even een filmpje kijken of een boekje lezen.

Wie weet tot later op het forum.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden